Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Shambo
Shambo Pryži zdar, zde jsou aktuální data z oficiálních zdrojů Europoolu o prodeji prémiových pneumatik na evropském trhu náhradní spotřeby http://www.etrma.org/newsroom/80/75/ETRMA-publishes-third-quarter-results/. Po přepáleném startu v prvním kvartálu a funění při dýchavičném výklusu do druhého pololetí se prémioví leadři dopajdali do třetí čtvrtiny. Nic moc tedy. Snad ten finiš borci zvládnout čestně a s plným respektem ke sportovnímu duchu klání, bez povzbuzujících zapovězených čar a kouzel. Co se mne týče - není už dávno důležité vyhrát, stačí se jen zúčastnit a nenechat se zašlapat rezavými hřeby na tretrách soupeře do škváry. Děláme to přece všichni hlavně pro radost ze hry a pohybu a rozhodně ne pro peníze. Ps. data hlavně v nákladních pneumatikách na českém i slovenském (a nejen tam ) trhu jsou dosti hrůzná, nekažme si jimi hezké slunečné povolební odpoledne. Líp už bylo a nikdy jinak.
úterý, 24. října 2017
 
BF
BF Nazdar přátelé gum! Tak dnes náročnější den, ale vše je pod kontrolou. Jen žádný stres je třeba chladnou hlavu. Telefony zvoní, lidi chodí, internet v kanclu se potí (-: Lidi a hlavně firmy se probudili, protože je konec měsíce a přišli na to že je potřeba se najednou přezout. Teď hned a okamžitě. Dnes jsem měl jednu fa která má u mne i uloženky a chtěla přesně tehdy a v tolik přezout. Řekl jsem - psal jsem vám že do 15.10. se máte možnost objednat a máte i přednost, mohli jste se objednat online i na internetu na kterýkoliv den co vás napadlo pak jsem napsal že jinak budete čekat a musíte do volných časů. Ty co chcete jsou už plné a chyba je na vaší straně. My jsme udělali maximum pro váš komfort.. Odešli ven se poradit a někam telefonovali. Pak se vrátili.Tak si mysleli že mne naštvou že udělají bububu a naznačili že si asi tím pádem hned odvezou gumy třeba jinam. Říkám-není problém zítra ráno si pro to můžete přijet, budete to mít nachystané. Když zjístili že se mnou nehnou zarazili se. A najednou velkým couvacím manévrem hodili zpátečku, protože zjistili že jsou nahraní a jinde jim to taky neudělají. Říkám jim - kapacita každého servisu je daná a nafukovací není a nikdy už ani nebude. Vám jsem dal možnost přednostně se přezout a rezervovat. Že jste to nevyužili se chlapi zlobte jen na sebe. Mám chlapy v práci už tak každý den přesčas, vážím si jich, a sebe taky a proto co uděláme to uděláme, protože zdraví máme opravdu jen jedno. Ti lidé před vámi se taky slušně a v klidu objednali a já je nemohu ani nechci podrazit. Pochopili to a domluvili jsme se na termínech přehozu. Co tím chci říct? Není čas ustupovat některým lidem kteří si někdy neváží naši práce, myslí si že když máte uložené pár jejich kol že se snad hned přetrhnete a už vůbec není přípustné aby se ustupovalo nějakým pro mne někdy až prašivým intereťákům, To je nepřijatelné a u mne i nemyslitelné. Doprava klidně za gumy ať roste ze dne na den, budu jen rád. Čím dražší doprava pro interneťáky tím lépe pro servisy. A když někdy hovořím s kluky z dopravek tak říkají že servisy je někdy s těma gumami štvou, ale lidi z ulice jsou většinou totální magoři a až blbci co si vymýšlí a zdržují při předávce. A to tahání gum že je už tak moc se... Jak napsal SJM Lidl to teď pořádně rozbalil a gumy se u přepravců moc nenosí. Proto i výrobci a někteří dobří prodejci rádi prodávají na jedno místo třeba kamion gum a mají klid. Servisy super nakoupí a všichni jsou spokojeni. To dělám i já s kolegy v okolí. Interneťáci mají s dopravou teď velký problém a bude se prohlubovat a tady vidím snahu např. nej.. pneu z toho nějak vybruslit. Musí však spoléhat na výrobce a modlit se v jeho budoucí podporu jinak se nechytají stejně jako ostatní. Systém pneumatiky.cz nemá podle mne pořádně co servisům typu já co nabídnout. Dopravu z výrobců má perfektně u mne zmáklou Barumka. Tam klobouk dolů, auta čistá, řidiči velmi slušní. Tam je to pro mne za 1. A jinak SHAMBO hoď nám tady něco do placu ze světa gumiček. Díky,
pondělí, 23. října 2017
 
BIB
BIB Bořku pěkně jsi se rozepsal a nezbývá mě než s tebou sohlasit. Dnes se rozjelo to pravé peklo které potrvá klasicky 14 dní a pak se to bude pomalinku uvolnovat... bůh nás ochraňuj. SJM, píšeš o té stinné stránce nákupu přes internet ale je fakt že srovnávat přepravu 4ks 18" pneu a klasický balík nejde, přeprava pneu musí podle mě podstatně zdražit. Musí zaplatit lidi v dodávkách protože za chvíli jim to opravdu nebude mít kdo vozit :-)
pondělí, 23. října 2017
 
SJM
SJM Trochu jsi mě vylekal Shambo s tím "jiným břehem". Fak ve mě hrklo, ale pak jsem si uvědomil, že z druhého břehu se až tak moc nepíše. Jako druhá možnost mě napadá PS PČR....-)). Nechám se překvapit a jsem hodně zvědav. O víkendu jsem potkal známého, provozujíciho flotilu asi 15 dodávek pro jednu nejmenovanou rozvážkovou firmu, která stále na rozdíl od PPL nepřestala s pneu, ale naopak ve své naivitě s radostí vítala nové zákazníky. Výsledek není nepodobný s výsledkem, jež se odehrával před pár lety na německých a rakouských nádražích. Velké nadšení vystřídalo velké rozčarování. Jejich konkurence, jež učinila tento závažný krok, si mne ruce. Ty se jí totiž uvolnily např. pro e-shop Lidl. Denně tisíce balíčků, rovnoměrně rozložené v čase a váhově i objemově sotva desetinové proti gumám. Jeho řidiči, nastoupení v 6.00 na depu, celý den tahají těžké balíky se v lepším případě navracejí kolem 18.00 na depo, nasraní a strhaní jako borůvky. Co to znamená je na snadě. Často mu prý řidič nepřijde již druhý den, některý to vzdá po týdnu, ti nejlepší po první výplatě. Pravil, že by se na to nejraději vy.....,ale je v pasti, tak jezdí i sám s celou rodinou od rána do večera, po nocích dělá papíry o víkendech opravuje auta. Bohužel, i tyto smutné příběhy se skrývají za "pohodlným" nákupem přes internet.
pondělí, 23. října 2017
 
Shambo
Shambo Zajímavé úvahy BF + BiB. Po drobné pauze se vracím do tohoto prostoru, sice to bude jiný pohled z jiného břehu, ale tu gumovou koláž to doplní. A za mne - líp už bylo.
neděle, 22. října 2017
 
BF
BF Bibe, tak jsme se při víkendu trošku rozjeli a zvedli mandle některým parazitům a tomu věř že pořádně. Dnes už naposledy přidám pár řádků, aby si měli co zítra příjdou do teplých kanclů co přečíst a aby jim trošku zpěnila krev. O všem co jsem psal mám docela velmi dobré informace, takže žádné plácaní naprázdno. Některé věci jsou ale i jen mou úvahou, ale věřím že je to logicky navazující směr kterým se řeší budoucnost třeba i internetu jako takového. Doprava za pneu roste a bude růst ještě dál. Kvalitní profesionální pneuservisy se spojují a jako sítě mají pak i díky množství lepší nákupní ceny pneu od dodavatelů a tvrdě konkurují interneťákům, kteří bez svého skladu a naskladnění nemají šanci už pomalu konkurovat právě těmto servisům i díky třeba právě té dopravě. Tyto servisy mají hodně dobrý nákup, mají sklady, mají uloženky mnoha zákazníků který absolutně nikdy nekupuje pneu na internetu ale vždy ve svém servise kde má pneu uloženo. Mají především ale hlavně stroje a lidi bez kterých to prostě nejde spojit k sobě a to je to na co přišli i konečně interneťáci. Kdysi si mysleli že budou mít nějaké jakékoliv pneuservisy a že to vše pak půjde samo. Bohužel pro ně s rostoucími rozměry, runflaty, čidly, nastali problémy kdy zákazníci nechtějí jet do boudy kde nazvat to pneuservisem je minimálně směšné. Kde nastává problém s přezutím, vyvážením, s čidly. Kdy mají problém že servisy je ignorují, neberou je jako své zákazníky, nepřezouvají jak si písknou apod. A chtějí pro sebe i své vozy komfortní a komplexní služby a ty mnohdy absolutně nenachází. Co s tím bude dělat internetový prodejce? Buď přijde a začne škemrat a nějak se prostě vetře do přízně kvalitních pneuservisů, což vidím já osobně jednoznačně momentálně u pneumatiky.cz a kde s tebou souhlasím Bibe, že dovézt třeba v zimě pět sad na servis a dělat je ať už normálně nebo i dokonce přednostně za nějaké ??? peníze je doslova sebevražda v přímém přenosu. Nebo prostě začne novou vyšší éru a tou je třeba spolupráce díky toho že výrobce pneu v dané zemi začne řešit svou vlastní profi servisní síť. Tady je to už něco jiného. Záleží jak to vezmou, zda budou schopni mít na to takové lidi kteří pneuservisní branži opravdu rozumí. Ne lidi od stolu, počítače, kanceláře, kteří viděli max. gumu ve svém počítači a když výjdou ven tak max na svém vozidle, ale lidi z oboru servisu a kteří umí a ví o čem je fyzicky pneuservis. bez nich neudělají nic. Příkladem je jednoznačně teď momentálně Best Drive po překopání v letošním roce a kde franžizisté makají jak šrouby protože musí, jsou to živnostníci kteří jsou na tom závislí a origoš servisy jsou pro mne osobně velmi úsměvné. Jen jak v poslední době mají v mnoha pobočkách na prac. úřadech (a kolik jich je!) požadavky na pomocné práce v pneuservisech a plat nabízejí, že kdyby mi řekli že třeba já se zkušenostmi za tu těžko a špinavou práci dostanu např. 90kč v hrubém za hodinu tak je osobně nakopu do zadní části těla, plivnu mu do tváře a ať mi skočí třeba na záda. Mít v sezoně běžně 200 nabouchaných hodin, špinavý a zedřený totálně jak borůvka a dostat 18000 hrubého je prvotřídní hnus v takové společnosti! Připadá mi to jako někde u nejmenovaného budoucího premiéra který platí lidi almužnou a chce dovézt Ukrajince aby náhodou nemusel platit Čechům mzdu a ne tu almužnu za kterou u něho dělají. Tohle na pracák vymyslel snad někdo kdo viděl práci v servise jen z ponorky a byla při tom i kalná voda. Jde vidět že se tam vůbec nikdo nehlásí dlouhou dobu a není se čemu absolutně divit. Tady jde vidět jak si váží těžké a špinavé práce lidí, jakou úctu mají k lidem kteří u nich dělají. Fuj tajbl!!!!! Takže pokud to nový výrobce Českých pneu ať už Nexen, nebo Tomket vezme správným a hlavně hodně rychlým směrem pak můžeme očekávat převrat pneuservisní činnosti v ČR. čas však hraje velkou roli.Moc času už není. Jen oni to teď mohou totálně zbořit. Jinak se jasně a čitelně budou stavající sítě pneuservisů upevňovat na poli i internetu kde obslouží svou kapacitou servisů a kvalitních nákupů celou ČR. To je vidět už na mnoha reklamách na seznam.cz. tn.cz. ,centrum, apod. kde běží už reklamy mimo jiné oproti i klasickým interneťákům. Servisní sítě ale mají bezesporu obrovské výhody a o tom už není potřeba se znovu dokolečka bavit. Chytrý a šikovný pneuservis to pociťuje, ví a už i činí kroky. Internet není jak si napsal Bibe pánem situace a pneuservis a to kvalitní je a bude i do budoucna a to bezesporu. Hezký zbytek neděle a odpočívejte. Zítra už začne týden zvaný pekelný (-:
neděle, 22. října 2017
 
BF
BF Ano, pneumatika není lednička, pračka, ani rádio co zapneš do elektřiny a edeš. Bez pneuservisu neudělá nic. A z tím že kol a rostou do velikosti jako hřiby po Černobylu je jasné že pneuboudy, pneušopy apod. to absolutně nedají a zákazník chce dnes jednoznačně komfort a ne stát venku v zimě a mrznout než ho někdo laskavě přezuje. Chce si zajít třeba jako je to u mne naproti do obchodního centra nakoupit, chce si dát dobré kafe, čaj, udělat si něco v klidu v teple na internetu apod. Čidla, Runnflaty, apod je pro garažfušermistry často smrtelný koktejl a ti zákazníci to vidí, nejsou hloupí. Není nic tajného že třeba nej... pneu poslala vážnou nabídku po celé ČR na spolupráci s pneuservisy střední a větší velikostí které jsou komplexně připraveny od motorek až po náklaďáky? Proč? Na co? Co tím chtějí získat? Jednoznačně podle mne sondují stav a situaci v ČR. Potřebují mít síť kvalitních, profi pneuservisů na dosah. Budoucnost je zcela jinde než si mnozí myslíme. Třeba je to takhle, má úvaha: Linglong bude stavět možná fabriku u nás. Co je nejlepší pro lidi kteří je tu dostali? Mít svou síť jako je třeba BestDrive. Proč? Český výrobce, česká síť profi pneuservisů, možnost získat státní zakázky, státní firmy,leasingové společnosti, apod. A jak jednoduché pak je když máš, kapitál, servisy, Český výrobek snad nemusím rozebírat? Vidíme to že u BestDrive jednoznačně tomu tak je. Takže když se bude stavět, nějaká dotace státu bude jako u Žatce třeba ne, ale nějaká miliardka to asi klidně bude a když ne tak Linglong to klidně do tohoto systému myslím dá. A umím si představit že pak může přijít pobídka na servisy která bude už hodně zajímavá. Proto ta sondáž a rozmístění špendlíků s různou barvou hlavičky na mapu ČR kde co a jak bude. V jaké verzi bude spolupráce fungovat. Zda pronájem, nějaká forma spolupráce ze servisy, či koupě. A proto říkám znovu as klidem. Chceš mne třeba zrovna ty interneťáku? Tak mi zaplať a já ti předám v klidu klíčky. Hezký den přátelé gum.
neděle, 22. října 2017
 
BIB
BIB Přesně Bořku, vystihls to tak jak to je. Jen bych dodal že pánem situace bude vždy pneuservis, nikoliv eshop. Pneumatika není televize nebo kniha, kupující musí vždy s pneu do servisu i když se mu to určitě nelíbí, ale tak to prostě je a bude! Nejsme ti ušmudlaní přezouvači kteří si budou kvůli nim pro almužnu ničit zdraví. A představa že bych byl v paktu třeba s pneumatiky.cz a v sezoně by mě přivezli denně třeba pět sad pneu které bych pak měl přezouvat internetakum za nějakou jejich cenu... bych musel být blázen :-) Bude líp....
neděle, 22. října 2017
 
BF
BF A to je přesně ono Bibe kdy je potřeba se žvýknout a říct, teď buď momentálně nepřezouváme internet, teď máme prostor jen pro svoje zákazníky, nebo budete respektovat základní cenu za přezutí bez možnosti jakékoliv slevy. Ta cena musí být vysoká aby to zákazníka příště nenapadlo už třeba jinde objednávat. A mimochodem zrovna ten zmiňovaný prodejce pneumatiky.cz je jeden z těch který sonduje, ladí, prosí některé velké servisy o spolupráci. Mohl bych tu jmenovat několik těchto pokusů, náznaků a nabídek, ale k tomu se taky možná jednou dostaneme. snaží se o jakoukoliv spolupráci, bez svých nemyslitelných podmínek jen aby měl kvalitní servisní místo. Je totiž taky jeden z těch kteří ví že budoucnost není jen o poslání gum do domu lidem a kde se zdražuje brutálně doprava, ale kde bez kvalitního profesionálního servisu ve velmi blízké budoucnosti budou celkem hodně nahraní. Vidíme to od budoucího Žateckého výrobce pneu v Čechách, vidíme zde snahy dalších internetových prodejců a je jasné proč to dělají a proč to budou muset docela velmi rychle řešit jinak neuspějí a zaniknou. Já jsem zde však u těchto nesystémových prodejců zastánce jednoznačného řešení. Máš o mne zájem? Potřebuješ mě? Chceš mě? Tak si mě raději laskavě kup! Tady máš klíče, tady máš vše, ukaž a dělej si sám. Klidně to udělám, nemám s tím absolutně žádný problém. A jak se říká - za peníze v Praze dům a uživit se rukami a mou pusou mi nikdy vadit nebude. Tady však na to nemá v současnosti zatím nikdo z těchto prodejců přes internet. Tady to může teoreticky i prakticky změnit snad jen výrobní závody v ČR které se budou brzo třeba budovat a z např. pobídek které dostanou třeba od státu a nebo od matek firem budou chtít vybudovat kvalitní síť pneuservisů v ČR. Tohle není jen moje fantas magorie, ale domnívám se že to může být i velká skutečnost. A některé poslední kroky mne k tomuto názoru i doslova vedou. Jsem přesvědčen že je to logickým vyústěním dnešní situace na trhu Pneuservisu, kde 90% kvalitních, profesionálních servisů nebude spolupracovat za žádnou cenu s internetovými prodejci za podmínek které by byly stejné nebo dokonce lepší než dávají svým lidem a firmám které přezouvají třeba řadu let. Pokud z jakékoliv nové pneu na servise nic nezůstane jen hlupák by na to přistoupil a např. v sezoně přezouval internet. pneu za stejné, chráň bůh i nižší peníze když mu utíkají peníze z jeho prodaných pneu aby měl na stoje, vybavení, náklady a hlavně na lidi v něm o kterých je především v současnosti pneuservis !!! Zaplnit zvedák v sezonu internetovými gumami za normál cenu je pro mne ekonomickou a fyzickou sebevraždou. Když je čas, prostor apod. proč ne, ale za zcela jinou bez-slevovou základní vysokou cenu. Proto vidíme i snahu některých internetových prodejců o možnost navázat spolupráci s kvalitními pneuservisy. Prodejci aut jsou pro ně podle mne téměř nemožně dostupní a ten tok pneu je potřeba nezastavit, ale bohužel bez přezutí to nepůjde a oni to už dobře vědí. Systém profesionálních pneu sítí nabírá na vážnosti, protože bez nich to prostě v budoucnu tady v ČR nedají a oni to už dobře ví. A proto opět říkám: chceš mne? Tak si mě kup. Můj názor, mé přesvědčení. Bořek.
neděle, 22. října 2017
 
BIB
BIB Doprava pneu přes kurýry bude muset ještě víc zdražit. Myslím že PPL už pneu nevozí vůbec. Vše spadlo hlavně na DPD a GEIS + pošta. A ti se z toho můžou po..at. Plné auto velkých a neskladných pneu, v tom nacpané malé balíčky, krásná práce :-) A pak mají internetáci nervy aby našli někoho kdo jim to to přezuje za pytel hrušek nebo aspon vůbec přezuje za plnou cenu :-)
neděle, 22. října 2017
 
BF
BF Hezké sobotní odpoledne. Tak volby jsou již za námi a nějaká budoucnost před námi. Jaká bude, jak jsme volili, jaká bude politická garnitura ještě nevíme, hlasy se počítají, někteří jsou nervozní, někteří mají stres, někteří jsou v ..... , ale to je už život. Mezitím než se spočítají hlasovací lístky aspoň napíšu pár řádků např. z návštěvy na učilišti. Byl jsem jak jsem již psal pozván na besedu a tak jsem si odskočil abych se pobavil o nejenom o mé historii, současnosti ale třeba i budoucnosti oboru s mladými lidmi. Pohovořil si s nimi co je trápí a co se jim libí i nelíbí. Nebudu se obšírně rozepisovat, to není zapotřebí, ale pár poznámek k tomu napíšu. Byli to učni 2 ročníku věkem většinou 15-16 let. Mezi nimi byly i 2 dívky a byli zde i mladí lide okolo 19-20let kteří nezvládli (nevím důvody) jiné obory, nebo odešli ze studií a aby aspoň měli něco do života za papír tak šli na učňák. Tady musím říct za sebe že si myslím že je určitě lepší být aspoň vyučen než nemít nic a jak se u nás říká- skončit u lopaty. Probral jsem svůj příběh, sem tam se na něco zeptali a pak se rozhovořili o svých problémech na servisech kde dělají praxi. Často jen uklízejí, koulejí pneu ze skladu na sklad to berou ještě statečně, ale to že se nedostanou třeba během 2-3 let vůbec k demontážím, montážím, vyvažováním, opravám pneu a vozidel ani nemluvě mne osobně doslova až zděsilo. Často jim prý dávají najevo že jsou jen pomocníci na špinavou práci a tu skutečnou automechanickou, nebo pneuservisní vůbec neprojdou, doslova až k ní téměř vůbec někdy nečuchnou. To mohu i potvrdit tím že jsem měl možnost mít na servise nezávisle na sobě 2 dospělé vyučené 21leté chlapy kteří shořeli na banální věci a to je jak dát kolo na auto a hlavně matice na al. kola u Fordu. Dali je opačně, konusem nahoru!!! Pro mne absolutní destrukce lidského myšlení. Neuvažovat logicky jak příjde matice na kolo je jako by kuchař dal úmyslně zkažené maso na talíř a host ho snědl. Oba případy jsou průser. Jednomu asi buď upadnou kola, nebo zničí minimálně disky a druhý skončí při nejlepší vůli na záchodě kde stráví hrozné chvíle.To že téměř nikdy nemontovali automechanici kolo na vozidlo je šílené, neskutečné a totálně děsivé. Na co mají dílny na učilištích, na co chodí někde na praxe když nejsou schopni i základy zvládnout? Na co jsou majitelé servisů kteří nemotivují své chlapy aby si učně vychovali, použili k ušetření svých zad, rukou a přitom ho naučili něco třeba i základního z oboru? Aby mu dali šanci do života, byl samostatný, zručný, životaschopný? Problém je i v legislativě to víme sami jaké předpisy jsou u neplnoletého žáka. Člověk aby se bál mu dát někdy i smeták. Je podle mne škoda, že dnes už téměř neexistuje že je za něho zodpovědný někdo z chlapů na dílně a bere jasný a i často oprávněný příplatek za ty nervy, stres, zodpovědnost jako tomu bylo kdysi za nás. Dnes se každý bojí, aby náhodou se něco nestalo a i když jsou učni školou pojištěni proti škodám tak přesto mechanici kteří jsou v kontaktu z učni je nevedou správným směrem a nenechají je udělat práci kterou potřebuji dělat aby se naučili vůbec aspoň ty pitomé základy! Je taky pravda že mladí kolikrát i nechtějí pracovat a snaží se šidit, zašívat se, nesnaží se vůbec zapojovat. Tady však je potřeba na začátku nastavit jasná pravidla a hladinu vztahu, povinností a zodpovědnosti. Dalším problémem o kterých hovořili i s vyučenými žáky a dávám jim absolutně zapravdu je že často po vyučení chtějí servisy hned hotové automechaniky kteří umí motory, převodovky, apod, prostě všeuměly. Ale kde se to mají naučit, když ty samé firmy si kluky ale i holky nenaučí a nevyučí. Jak mají chuť jít a zůstat v oboru když nenajdou práci protože vlastně nic neumí a na vině jsou často právě ty firmy které učně mají na praxi. Natrkli i své budoucí výdělky které neodpovídají dnešním, často věděli platy u konkurenčních i jiných oborů a tady zase musím souhlasit. Jestliže majitel servisu dělá za hrušky a jablka a bojí se zdražit pak není se čemu divit že není schopen zaplatit dobře svého mechanika a kdekoliv jinde ve skladě, prodejně, či na lince při výrobě čalounění do vozidel s jasně danou 7 max. 8 hodinovou pracovní dobou, 5 týdny dovolené, 13 často dnes i 14 platem, stravenkami a dalšími pobídkami. Tady je stěžení problém který je třeba si uvědomit, že bez peněz investovaných do lidí to prostě v budoucnu nepůjde a majitelé jakýchkoliv pneuservisů kteří mají zaměstnance si toto musí uvědomit jinak obor bude v destrukci. Sami to na těch dílnách absolutně v budoucnu nedají jako i ti co jsou dnes už sami. Stačí větší nemoc, problém, úraz a vše je pak s firmou v koncích. A že těch firem které lehli popelem znám několik je taky pravda. V krizi jsme tady jasně, jsme podle mne i v zlomovém bodě a pokud si majitelé rychle neuvědomí že bez lidí a např. s omezením některých toků práci na pneu na servise od jiných pro mne parazitů nemají šanci se z toho dostat. Dnes již už o učních a kolem toho určitě stačí, ale závěrem chci napsat že problém učňovství u nás je mnohem hlubší než se jen zdá a pokud budeme všichni zúčastnění takhle pokračovat nemůžou se pak někteří už absolutně ničemu divit co se stane, co tady vznikne a bude. Někdy se k tomu určitě vrátím. Hezký zbytek víkendu a spokojenost přeji všem rozumným v oboru.
sobota, 21. října 2017
 
hohencenda
hohencenda BF rád jsem tvůj článek přečetl vezmu si to k srdci díky za tvůj všeobecný přehled, a hlavně za to že se o něj podělíš.
sobota, 21. října 2017
 
BIB
BIB cendo informaci ze pri koupi pneu u nás má zákazník slevu na prezutí mám na webu už pár let, ale ted jsem chtel internetáky uplne odradit at vůbec nezdrzuji :-) ale i tak budou urcite zase skemrat :-) Díky za info i tobe Borku. Jinak s ucnema to je pláči, tesim se na tvoje postrehy.
pátek, 20. října 2017
 
BF
BF Jinak jak bude více času napíšu o své první návštěvě na učilišti mezi automechaniky. Nebylo to vůbec jednoduché a některé věci jsem docela těžce rozdýchával.
pátek, 20. října 2017
 
BF
BF Bibe, buď úplně a absolutně v klidu. Jednoznačně můžeš ze zákona odmítnout kohokoliv který si doveze nový jakýkoliv díl, pneu apod. Není to od tvého dodavatele, nevíš co to má, odkud to má apod. a nemůžeš držet ze zákona záruku za něco co není zakoupeno u tebe. V případě když nazuješ však jeho nové pneu automaticky jsi už ze zákona zodpovědný za montáž, práci apod. Měl jsem čoiku a taky něco podobného chtěli a po vysvětlení že jim to neudělám řekli že je vše v pořádku, dali doslova pochvalu a dodnes si ten zápis dobře uschovávám u sebe v kanclu. Takže nemusíš opravdu nic takového dělat. Je to jen a jen tvé rozhodnutí a máš na to plné právo. Dokonce můžeš mít i klidně dvě, tři ceny přezutí. A to na sezonu a mimo ni, nebo různé časové pásma. Stéjně jako je to i u jiných některých podnikání.( Hotely např. běžně mají i 5 časových pásem, zdali je sezona letní, zimní, silvestr, velikonoce, vánoce, apod) Absolutně vše je v naprostém pořádku. Podmínkou je informace na servise, internetu apod. Nic víc, nic míň. Bořek
pátek, 20. října 2017
 
hohencenda
hohencenda BIBE spíš bych napsal u nás zakoupené pneu přezutí levnější,...
pátek, 20. října 2017
 
BIB
BIB Chlapi není to proti něčemu (diskriminace :-) když na svůj web napíšu sdělení že ted v sezonu nepřezouváme vlastní nové pneu? Aby na mě nepřišla nějaká kontrola např z ČOI, můžu snad zatím rozhodovat koho dělat budu a koho ne :-)
čtvrtek, 19. října 2017
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz