Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
BF
BF Hroudo, kamaráde, příteli. Čekal jsem kdy tohle téma někdo otevře a je třeba se mu věnovat. Napíšu zde jeden svůj ryze soukromý postřeh, námět, názor. Pokud máte někdo kontejner přímo z Eltmy tak musíte převzít každou pneumatiku odkudkoliv a to bez jakýchkoliv výmluv. Zákazník si však musí pokud to chce zdarma si to i sám kompletně naložit podle vašeho upozornění, vaši představy a vašeho systému ukládání. Jak si poradí? Je zcela jeho věc ale pokud použije třeba Hrouda pro nakládání vysokozdvižný vozík může si bez výhrad a na to má plný nárok požádat o zaplacení služby, protože jsou to prokazatelně zvýšené náklady. Tento pojem si dobře zapamatujte, budete ho potřebovat. Před časem když toto skupenství pár lidí vzniklo jsem nechal smlouvu od této pro mne zvláštní monopolní skupinky prostudovat jedné své známé advokátní poradně a ta měla řadu výhrad a doporučení proč tohle takhle nepůjde ani nemůže jít zcela zdarma pokud servisy nebudou jen hloupými ovcemi a i když jsou napsány až bláboly v této smlouvě které jde rozporovat. Pokud požádáte o kontejner, tak Vám ho musí přistavit a i zanechat na jakoukoliv dobu pokud chtějí likvidovat všechny komplet pneumatiky. Pokud jen na vaše staré pneu máte místo přesně určené pro svůj počet a další neberete z těchto prostě z těchto důvodů. Pokud nepřistaví natrvalo, pak můžete jasně a zřetelně zákazníka odkázat, že není místo pro tyto jejich pneu s kterými máte prokazatelně zvýšené náklady a až bude kontejner přistaven z předstihem a včas ho budete informovat a on si může přijet to vyhodit do kontejneru který bude přesně určený den přistaven. (Jestli to bude týden, měsíc, nebo tři měsíce nevíte, takže musí čekat na informaci od Vás.) V tom případě je to v pořádku když zákazník přijede, sám naloží a neplatí absolutně nic. Vše je v pořádku. Pokud však servis požaduje např. zaplacení zvýšených nákladů jako např. Hrouda za vysokozdvižný vozík má na ně plné právo. Pokud servis má přesně určené místo kde pneumatiky na likvidaci uskladňuje, zákazník k němu nemá ani nesmí přistupovat. Jak z bezpečnostních předpisů tak díky vlastnickým právům. U hromady pneumatik prostě zákazník nemá co dělat pokud tam není kontejner, který si může jako i ve městě u nadrozměrných odpadů do kontejnerů sám bez jakýchkoliv norem a předpisů uložit. To znamená že pokud servis tyto pneu příjme na svou hromadu a musí např. ten mechanik použít vozík, rudlu na převezení, uskladnění, použít zařízení, lešení, a nezapomeňme na školení bezpečnosti práce, ale i strávený čas, atd., tak má právo účtovat poplatek za tyto úkony a tím i zvýšené náklady. Nehledě pak hlavní zvýšené náklady na naložení kontejneru. Právníci mi řekli třeba můj jednoznačný příklad. Přijede kontejner a ten budou nakládat a ukládat osobními pneumatikami 2 mechanici cca 2 hodiny než naloží 600-700kol. a to se u mne dělají vždy 2 najednou, tedy 1200-1400kol a to je +-4 hodiny pořádné dřiny!!!!(přál bych těm v Eltmě, aby si to jednou v životě zkusili, aby poznali co je práce, dřina, špína) Při této práci jsou po vykonání absolutně špinaví, propocení, mokří jak prasata protože gumy jsou venku několik měsíců než přijede laskavě kontejner a ono i prší , někdy i sněží takže je to plné vody nebo ledu!!!. Musí se jít okamžitě po přímo jen této nakládací práci převlíknout do čistého. Nepomůže že mají gumáky, pršipláště apod. Mokří jsou jak prasata stejně. Musí se jít okamžitě osprchovat aby neonemocněli a nechytli nějaký tyfus, vše pak dají do pračky kterou mají u mne na servise pro své potřeby, použijí prací prášek, aviváž, atd. Mimoto nemůžou vykonávat výdělečnou činnost protože dělají a zvyšují jen a pouze náklady. Náklady na tohle vše, elektřinu, vodu, MZDY, apod. jsou tzv. PROKAZATELNĚ ZVÝŠENÉ NÁKLADY a za tím si mám stát a nemáme se bát bubáku kteří si píši do smluv co chtějí a co jen jim vyhovuje. Vy to odedřete, vy to vše zaplatíte i za ně a oni si myslí že jen přistaví kontejner a tím to hasne? Ne takhle to nejde ani nepůjde dělat. Ano pokud bude kontejner přistaven po celou dobu a kdykoliv, ano když si to naloží zákazník sám tak jako dává ve městě odpady do nadrozměrných kontejneru, nebo když ještě přijede auto s hydraulickou rukou a naloží si všechno komplet sám, ale na to oni nechtějí v Eltmě přistoupit, pošlou jen holý kontejner, řidič si zalehne do kabiny a spí a vy se máte okamžitě posrat? Nedávno mi jeden kolega řekl, že v Eltmě slušně požádal o auto s rukou a oni mu řekli že nemá být lenivý a naložit si to!!! Přátelé, vy kdo mne znáte, dobře víte že tohle mi říct ten šašek za telefonem,tak věřte že si ho osobně najdu a vysvětlím mu to tak že na to nikdy nezapomene. Tohle je u mne skutečné prase co sedí za tel. a umí jen prudit lidi kteří na něho dřou . Pro mne slušně řečeno - hovado. Proto i můžete požadovat nějaký poplatek pokud přebíráte fyzicky pneumatiky do svých rukou od jinudy než od vašich dodavatelů a máte s tím prokazatelné zvýšené náklady. Zadarmo dnes nic není a je třeba si i uvědomit jednu podstatnou věc. Musíme si zde jasně uvědomit, že dnes pneumatika je nejenom odpad, ale hlavně už i surovina s kterou se obchoduje. Servisy z ní nemají nic, přesto by měly mít už pomalu a jistě zaplaceno, tak jak to bylo předtím a to jsem zažil, takže vím co píšu. Servisy nemají nic a jiní na tom vydělávají krásné peníze, což je v protikladu oproti servisům. Servisy mají mít podle některých např. náklady za prašivce z internetu a další parazity a dělat špinavou práci za jiné a zdarma? Kde žijete! Právní stát nám dává možnosti obrany a záleží jak kdo je využije. Bránit se je přirozené a právníci mi dali v tomhle případě zapravdu. Nemám problém se bránit, protože jsem už takové kontroly měl a slovo prokazatelně zvýšené náklady jsou pro ně taky jednoznačně dané. A mimochodem v jednom starším nejmenovaném případě se zastal i soud živnostníka který vyhrál oproti úřadům který tohle použil. Sice v zcela a úplně jiném případě, než v pneuservise a se šroty, ale do důsledku kdyby se šlo tak si myslím že to jde použít bez problému a věřím že by každý poctivě dřící živnostník vyhrál oproti těm kteří si tvoří některé nesmyslné smlouvy jak jen jim vyhovuje. A tedy Hroudo je podle mne zcela v pořádku že za ještěrku si necháš zaplatit protože to jsou prokazatelně zvýšené náklady a ty Bibe se neboj dodávky s cizími gumami. Vezmeš si na milého dopravce telefon a až bude kontejner tak si to hezky k němu doveze, přistaví a hlavně naloží sám. Nemáš místo a máš na to plné zákonné právo. A jinak si kup pračku na servis a jsi v pohodě(-: Žádný stres přátelé gum.Hezký den a věřte že v tom nejsme vůbec sami.
sobota, 25. listopadu 2017
 
BIB
BIB Ano taky nám tato zpráva přišla. Zatím nám nikdo cizí pneu nevozí ale až se tato skutečnost dostane do povědomí tak to bude problém. Nemáme na vyřazené pneu moc prostoru a bojujeme s místem. Když by nám sem vozil pneu kde kdo tak je nebude kam dávat. Nevíte jestli jsme povinni brát pneu jen od občanů nebo i firem? Co když mě sem třeba přiveze nějaký neznámý dopravce plnou dodávku gum?
sobota, 25. listopadu 2017
 
Hrouda
Hrouda Zajímavá zpráva od společnosti ELTMA. Zpětný odběr pneumatik je vždy bezplatný Obsah Dobrý den, dovolujeme si upozornit, že zpětný odběr pneumatik je vždy bezplatný. Množí se nám různé stížnosti od obcí a občanů, že jsou požadovány různé poplatky. Proto upozorňujeme, že zpětný odběr nelze zatížit žádným poplatkem (manipulace, úschova atd.). Zpoplatněním se vystavujete možnosti postihu ze strany České inspekce životního prostředí. Zároveň se jedná o porušení ustanovení 2.1. VPP. Děkujeme, Vaše Eltma Rád bych ke kontejneru dostal i nějakého pracovníka protože kdejakej vydlák a myslivec co vyhrabe pneumatiku ve stodole nebo v lese mě jí sem vozí (plnou bahna a hoven za ty roky) a odkoulet a naložit pneu 710/75 R 42 do kontejneru je fuška . Ano zadarmo , ale naložte si to. odpověď a zároveň otázka vydláka : ale to je těžká guma nemáte ještěrku? ANO MÁM A TA NENÍ ZADARMO. A ANI NEJEZDÍ NA VZDUCH.
sobota, 25. listopadu 2017
 
Shambo
Shambo Traktory, traktory, i vy traktoristé... údernické prapory zasloužili byste. https://blisty.cz/art/88965-jak-tomu-je-ve-skutecnosti-se-zemanovymi-hospodarskymi-uspechy-v-rusku.html
pátek, 24. listopadu 2017
 
BF
BF A tohle už má naopak hlavu a patu. PROTO JE TAKY TŘEBA MÝT VŽDY VŠECHNY KOLA!!!! Ten mechanik jinak do sebe dostává tolik RAKOVINY že se pak vůbec nedivme. https://auto.idnes.cz/brzdy-vysavace-castice-07l-/automoto.aspx?c=A171114_214459_automoto_fdv
čtvrtek, 23. listopadu 2017
 
BF
BF Tak takový blábol jsem dlouho nečetl. 96% HAHAHA l -- https://auto.idnes.cz/zimni-pneumatiky-prezouvani-djj-/automoto.aspx?c=A171122_171923_automoto_fdv
čtvrtek, 23. listopadu 2017
 
BF
BF Krásný příjemný podvečer přeji přátelé gum. Jak jsem psal přemístil jsem se na víkend několik stovek km západně od Třince a relaxuji v Máchovém kraji. Při projížďce na kole v okolí Bezdězu, kolem Maháče, apod. se člověk cítí zase o něco líp a kochá se krásnou ještě stále podzimní krajinou. Na chvíli člověk zapomene na starosti běžných dnů, na ty problémy které nás mnohé trápí, na ty věci kolem těch našich černých pneumatik. Jen však se vrátíme zpět do pracovního cyklu znovu a znovu přicházejí další a další otázky co a jak dál dělat, co zlepšit, co vytvořit, vymyslet navíc oproti třeba jiným, apod. Ta hlavni zimní sezona se blíží do absolutního finále a pak začne až napadne sníh a bude se držet už část výměny pro ty co mají zimní gumy na hraně, nebo pod ní. Pak příjdou na řadu ještě různé průrazy o patníky, kanály, díry a defekty co nejdou opravit. Dokupování pneu dle aktuální potřeby a nutnosti. To už je v klidu a pohodě. Mezi tím nějaké geometrie, opravy podvozkových skupin a tak pořád dokola. Nesmím zapomenout ke konci roku na koupi něčeho nového na dílnu co pomůže obnovit, nebo zlepšit další služby které děláme. Držím se již řadu let přesvědčení, že investice do vybavení je vždy základem servisu a také hlavně spokojenosti i lidí kteří s vybavením, stroji, zařízeními dělají. Taky jsem rád že příští sobota je už letošní poslední a další bude až v dubnu 2018. Sedět na servise a čekat většinou jen na defekty je příliš drahá záležitost a nejsem ani zastánce aby se dodělávala práce po pátku někde do 12hodin. Zbytečně by to znervózňovalo komplet všechny. Nehledě na to že vše toto prodražuje chod servisu, kdy náklady na lidi, přesčasy, energie jsou příliš vysoké oproti celkovému přínosu. Tedy aspoň u mne. Vidím to však i u jiných pneuservisů kteří to často stále historicky omlouvají, vymlouvají se že to tak dělají léta a zbytečně kolikrát doslova štvou své lidi kteří to cítí jako zcela velkou zbytečnost jít na 3-4 hodiny do práce a mít celý den tzv. o ničem. V sezoně je to o něčem jiném, ale mimo ni je to u mnohých a mnohých jen nějaký přežitek. Ale to je už každého jeho věc a každý si musí v sobě samém říct kdy je toho už dost a kdy ještě jít takhle třeba dál. Já jsem od toho ustoupil a za sebe jsem nesmírně rád. Mí lidi jsou na 10000% spokojeni, jejich rodiny nadšené, a já konečně začal více žít a ne jen trávit někdy až zcela zbytečně čas v práci, kdy být jen proto práci aby byl někdo druhý v klidu že si může v sobotu po páteční opici v 11.30hod udělat defekt mne už nikdy neužije ani také nezneužije. Hezký zbytek sobotního večera přeji.
sobota, 18. listopadu 2017
 
hohencenda
hohencenda SJM pěkný a trefný článek Díky
pátek, 17. listopadu 2017
 
SJM
SJM Také ze značky pneumatik Barum má hodně lidí dojem, že jde o zahraniční značku. Není to sice většina, ale silných 31 procent. „To mě překvapuje,“ říká Pomikal. Otrokovická značka však patří do německé skupiny Continental. Možná překvapivější je, že „barumky“ šest procent lidí vůbec nezná. Mladším generacím zní možná značka záhadně,“ míní reklamní odborník. Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/ceska-znacka-anketa-vnimani-cesi-kofola-dermacol-prazdroj-skoda-pse-/ekonomika.aspx?c=A171115_172751_ekonomika_fih-------To je opět novinařina, to by člověk zaplakal. Mám stále silnější pocit, že nejen dělníky, ale již i novináře zaměstnává Andy z Balkánu. Kdo občas z branže zavítá do Otrokovic, nešlo si nevšimnout, jak rychle se v posledním čase měnilo svítící logo na "pentagonu". Pominu li RUDÝ ŘÍJEN, pak již to šlo v rychlém sledu: 1) BARUM 2) BARUM CONTINENTAL 3) CONTINNTAL BARUM 4)CONTINENTAL. Modrá barva zmizela jako pára nad hrncem, vše je šedo-okrové. Tak nechápu,proč je ten "odborník" tak překvapen, že 31% procent respondentů vnímá Barum, jako zahraniční značku? Pneumatika Barum je dnes toliko česká, jako na idnes, tolik oblíbená, pneumatika Tomket. Dnes a denně se utvrzuji tím, co prohlašuje prof. Zelený: Není již české ekonomiky, jedná se dnes více méně o ekonomiku jen na českém území. Pokud někdo namítá, že stále máme dostatek firem v českých rukou, to je bezesporu pravda, ale jejich financování zajišťují banky, jež jsou všechny v zahraničních rukou. Výsledek je ten, že i přes fantastický růst HDP za posledních pár roků, se značná část servisů bojí upravit ceny, aby jim neutekli zákazníci. Když neutečou zákazníci, možná ale utečou zaměstnanci. Pan Singr tak bojoval podhodnocenou Kč proti deflaci, až zažehl solidní inflaci. Naši kapitáni průmyslu si poslední léta mlaskali. E za 27, dotace, mzdy často na úrovni německé žebračenky. Nyní se situace obrací do druhého extrému. E za 25,50Kč, ceny všeho letí vzhůru a běžný pracující by se též rád podílel na hostině, když je dnes a denně masírován propagandou, že nikdy nebylo lépe. On naopak vidí, že vše čím dál dražší. Je jen otázkou času, kdo první zažehne stávku za vyšší mzdy. Rok 2018 může být z tohoto pohledu poměrně zajímavý.
čtvrtek, 16. listopadu 2017
 
pepazdepa
pepazdepa A kde mají mytí kol??Bez mytí nedám kolo na mašinu a už vubec do auta.
středa, 15. listopadu 2017
 
BF
BF Nějak se to z původních stránek ztratilo, takže znovu. http://novaplus.nova.cz/porad/vikend/video/17065-vikend-14-11-2017/
středa, 15. listopadu 2017
 
BF
BF SJM, je mi špatně co píšeš. Smutné a zároveň velmi poučné. -----A teď něco jiného--- po překousání se reklamou si pusťte a hlavně přemýšlejte nad včerejším videem Víkendu na Nově. http://novaplus.nova.cz/por... a dejte si tam 30minutu kdy to začíná, jak se dnes normálně a zcela bez jakých jakýkoliv problémů správně dnes účtuje obyčejná výměna pneu z diskem z vozu na vůz. Jestliže já za 4 demontáže pneu s al. diskem z vozu účtuji 4x35,- z vozu a montáž plechů 4x 30,- což je celkem 260,- a jsem prý drahý a budu od ledna bezpodmínečně zdražovat, tady na videu je jasně vidět že tento obyčejný JEDEN úkon dělá za 50,- Kč BEZ DPH!!! Což celkem je 484,-Kč s DPH !!! Je drahý? Není, jen má svou cenu a nechá si to řádně zaplatit. Pánové pneuservisáci i když se i mi stane že mi někdy někdo nový cizí neznámý přijede a pak mi tu nadává že jsem drahý, zloděj apod. , že tady vedle přezouvají obyčejnou Renolt Thaliu za 500,- Kč a já to mám když má starší své pneu za 860,- Kč Na cenu se mohl zeptat, nebo se kouknout do ceníku, to neudělal. Ať si to ten za 500 klidně přezouvá, já mám svou cenu a ta dolů už nikdy nepůjde, naopak jen už vždy nahoru. Že oni však nevidí i když to přímo řeknu a ukážu že já na rozdíl od nich vždy myju kola, měním vždy ventily, dávám vždy nových 8 ks závaží, dotahuji vždy momentovým klíčem apod. to neřeší a jen kolikrát kvákají ty svoje nesmysly. Nevadí, mám svou váženou klientelu která mé ceny plně respektuje a to opět narůstá u lepších a nových vozidel. Přesto si nic si z toho nedělám, protože vím přesně co stojí stroje, vybavení, režie, náklady na servis , a pod, a hlavně na naše lidi v dílnách kteří jsou srdcem servisu. Pokud vám odejdou, protože je třeba nezaplatíte, protože dřou jak prase s těmi špinavými, těžkými gumami a půjdou na sklady či čisté linky do fabrik kde je dnes zcela běžně je výplata v čistém 25-3000, kde mají 5 týdnů dovolené, obědy za hubičku, další benefity, jasnou 8 hodinovku, pak už nemáte šanci co řešit, pak už bude pozdě. A pokud jste jako živnostníci sami na dílnách tak taky už konečně zvedněte ceny jinak si brzo nevyděláte ani na slanou vodu. Chci vás většinu rozumných vyzvat aby jste popřemýšleli o celkové cenové přeměně ve vašich servisech. Jde mi o to aby pneusektor nelehl doslova popelem. Od 1.1 2018 dochází k mnohým změnám u celkového podnikání, mnozí jste to možná postřehli a dotkne se to každého z nás. Náklady porostou, vše kolem zdražuje, inflace roste a mnozí z vás děláte za skutečně tašku hrušek. Máte mnozí krásně vybavené servisy a je potřeba udělat teď změnu, protože kdy než teď kdy je ekonomika na vrcholu a mnozí z vás děláte stále za drobné jako před 5-7 lety! Vím že každý region je jiný, ale je to zcela a zhola jedno a vymlouvat se není namístě. Pokud kvalitní pneuservisy nastaví jasnou cenovou laťku ve svém okolí která je teď absolutně nevyhnutelná aby vůbec někdy i doslova přežili, všichni se pak rádi, či neradi přidají. Budou muset, protože bez lidí se pneuservis nedá a nepůjde vůbec dělat a to je potřeba si velmi rychle uvědomit. Píšeme už o tom tady dlouho, ale málokdo něco pro změnu něco udělá. Buď čeká na souseda gumaře od vedle co provede, nebo hledá jen výmluvy proč to nejde.Ještě jednou vás požádám o to aby jste nad tím dobře pouvažovali a přemýšleli. Myslím že SJM nedávno napsal zda je nekřesťanské vzít si 1000,-Kč za přezutí 15-16kol na plechu a já řekl a tvrdím že není a pevně si za tím stojím. A má další úprava ceníku u starších pneu dovezených zákazníkem se tomu bude už hodně blížit.Demontáž z vozu 30,- x 4 = 120,- Montáž na vůz 30,- x 4 =120,- Demontáž z ráfků 35,- x 4= 140,- Montáž na ráfek 35,- x 4 = 140,- Vyvážení 40,- x 4 = 160,- Mytí kola 20,- x 4 = 80,- Ventil 25,- x4 =100,- Závaží 15,- x 8 = 120,- CELKEM je to tedy 980,- Kč Novky dovezené z internetu apod. to dávno už částku 1000,-překročují v základním bez slevovém ceníku. Říkám zde svůj osobní soukromý názor nikomu nic nepodsouvám ani nevnucuji akorát vidím jak se někteří ženou sami do záhuby. Hezký den všem rozumným lidem v oboru přeji.
středa, 15. listopadu 2017
 
hohencenda
hohencenda SJM pěkný článek ale jak se bránit jak to změnit?
středa, 15. listopadu 2017
 
SJM
SJM Zdravím vás přátelé. Na FU jsem napsal v kostce asi toto. Nikdy jsem nedlužil státu na daních ani 1 Kč, přesto, že jsem 2x přišel o peníze ( 10% ) v bankách, které krachly (Forest a Union). Nikdy jsem nedostal dotaci, úlevu, natož nějaké odpuštění, také žádnou pobídku. Když se jeden rok dařilo lépe, napálili mě na další rok zálohy a nikoho nezajímalo, že každý rok nemusí být posvícení. Zálohy v nesmyslně vysoké výši striktně vyžadovali i když jsem žádal a dokladoval, že budu mít notně přeplaceno, bylo mě sděleno, že mají na posouzení 90 dnů a pokud mě případně umožní snížení, než to budu moci uplatnit, bude téměř konec roku, že tím de facto nic nezískám. Tak jsem celý rok přeplácel, aby následně ten příští, někdy v 1/2 roku to blahoskloně vrátili. Tak vám stát jednoduše vyluxuje účet a že vám může připravit těžké chvíle, nikoho nezajímá. Na mou otázku odpověděli: Oč vám jde, však vám to případně zase vrátíme. Ano, vrátili, po roce a půl. To se pak hospodaří. Na někoho ukážeme prstem a ten dostane desítky milionů dotací, pobídek, na jiného ukážeme a toho sedřeme z kůže. To jsou ty rovné příležitosti.
úterý, 14. listopadu 2017
 
hohencenda
hohencenda BF s těma dolepama závaží a nečistění po starém se tu u nových zákazníků setkávám tak často až mi to připadá podezřelý.Zdražil jsem, začal ůčtovat skladné které jsem měl zdarma ubytek zákazníků minimální spíš jen u toho skladování.
úterý, 14. listopadu 2017
 
Shambo
Shambo SJM - ne že by mne to těšilo, je to jen taková drobnost. Ale jistě mají skvěle vedené účetnictví. http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/kontrola-mpsv-melo-loni-v-ucetnictvi-chyby-za-8-4-miliardy-kc/1550094
pondělí, 13. listopadu 2017
 
BF
BF Hezký podvečer přátelé gum a tobě SJM obzvlášť. Tak to jsme se dostali hezky do pořádné pr... když už otravují co budeme dělat když dáváme málo DPH. Napiš jim že čekáš na státní zakázku a pak budeš dál platit co bylo předtím!!! To je hnus a síla co je tady vůbec už možné. Máme další týden za sebou a jestliže to minule byl masakr týden, tak teď to byl tryskový týden. Vše v poklusu a běhu, ale už přece jenom se dalo dýchat a sem tam i nadechnout se před dalšími auty které jezdily jak na páse v automobilce. Prodej pneu je velmi hezký a myslím že jak komunikuji s kolegy kteří mají kvalitní pneuservisy tak si to všichni chválí jaké mají prodeje. Ano práce je hodně, až někdy příliš. Sleduji letos jednoznačný nárůst u sebe lidí odjinud kteří ke mne předtím nejezdily. Důvodů je několik a dnes se nad nimi nebudu raději zastavovat. Těší to a mám pocit že lidé začínají hledat skutečnou kvalitu, protože co někteří patlali jsou schopni vytvořit na servisech je až na trefením lopaty do hlavy. Týká se to především velkých kol a u nových vozidel kde nárůst je skutečně velký. Jsou ochotni si za kvalitně odvedenou práci řádně připlatit a když ještě vidí plnohodnotnou vzájemnou diskuzi pak jsou naměkko s čímkoliv. Jak jsem již psal mozek kancelář komunikuje, diskutuje, nabízí a srdce dílna dělá finální skutečnou krásnou práci a pak součtem je harmonie pro všechny. Zákazník spokojený a servis šťastný že má vyděláno. Tak to má i být. Překvapila mne mile reakce mnohých z Vás a tenhle týden mne asi 40 mých známých servisáků z celé ČR požádalo jaké mám ceny, že si neví někteří rady, že nevydělávají, že se bojí co bude dál, že jim kluci chtějí odejít a u některých už i odešli. Co mají prý dělat? Těm co odešli už moc pomoci teď není, ti co mají ještě lidi musí ať už jsou tamněkde ve Lhotě, nebo v Brně, či Pardubicích zdražit práci a hlavně zvednout kvalitu své práce. Pokud dnes někdo nemyje kola, nečistí od starých nálepů z lepícího závaží, vyvažuje systémem jen dolepu dalšího závaží,nemění chráň bůh gumové ventily a neděla řadu dalších základních pneuservisních věcí a jen kydá nesmysly a má blbé jen výmluvy tomu není už taky moc pomoci, ten hledá jen proč to nejde a že se bojí zdražit, nemůže přidat lidem, apod. Ten kdo ještě rychle pochopí současnou situaci a trend že je potřeba změnu, je prostor, dobrá konstalace i díky současnému průmyslu, tak má ještě šanci se postavit na nohy z toho pokleku v kterém skončil. Ti ostatní už jen lehnou a zbytek je ušlape. Přátelé, zimní sezona přezouvaní pomalu vrcholí a blížíme se ke konci toho co nás vždy těší i deprimuje najednou. Máme před sebou čtyři dny a pak já osobně díky státnímu svátku zavírám na další tři dny a jedu si užít přírody, možná i kola pokud počasí vydrží. Kluci i paní v kanclu si zaslouží po tom pekle co se dělo odpočinek a relax. Mnozí servisáci mají taky i sobotu zavřenou a ostatním mohu poradit jen toto. Vy někteří urpuťáci si klidně na servise dřete i když je to zcela a zhola nesmysl, ale ty své lidi pošlete na tři dny domů za rodinami, protože se Vám to sto krát vrátí. zákazník počká, zákazník vydrží, ale ten člověk na dílně či v kanceláři si zaslouží odpočinek. Ten člověk co s vámi je to potřebuje a zaslouží si to. hezký zbytek dne. B.
sobota, 11. listopadu 2017
 
SJM
SJM Naprostý souhlas, 10% je minimu, které spolkne inflace oficiálně přiznaná, tak ta skrytá. Včera jsem viděl Andreje na bilboardu v nadživotní velikosti "učitelům zvednou platy a neblábolit". Tak o co jde? Neblábolit a zvednou ceny, min. o 15% každý rok. No a s dobročinností vůči seniorům bych to zase ale nepřeháněl. Včera mě jeden pravil: "Kalous mě přidal 30 Kč, ale B. 500 Kč, tak proč bych ho nevolil". Je třeba i této skupině voličů naznačit, že na jejich důchody se nebere z 80 mld. majetku Andreje, ale právě z těch umouněných a zedřených, sprostých podezřelých, s hanlivým označením živnostník a malý podnikatel. Je to týden, co jsem dostal obsílku z jedné divize holdingu, tuším FU, abych písemně vysvětlil, proč mě klesl odvod dph a co s tím hodlám dělat? Čuměl jsem na to jako tele. Nemohl jsem si nevpomenout na vyprávění prarodičů, jak odpůrcům vstupu do JZD byly stanoveny odvody, které při tehdejších výnosech nešlo splnit a pak dostali na výběr: vstoupit do JZD, nebo nastoupit do ur. dolů. Hol, každý národ. který se nepoučil ze své historie, je předurčen si ji prožít znovu.
středa, 8. listopadu 2017
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz