BF Shambo, přesně tak. Konsignace se rozjíždí ve nezdravé velikosti. Už to dostanou i pneuservisy které by na to neměli mít absolutní nárok. Pokud je to konsignace že musí napřed pneuservis zaplatit a pak až neprodá dostane po vrácení pneu zpět dodavateli peníze pak zavřu obě oči a zatnu zuby. Ale když dostane na pneuservis gumy jen tak bez ničeho otevírá se mi kudla v kapse, protože často takový hňup nemá žádné náklady, neřeší prodejní ceny a kazí vše cenu pneu i práce. Tady zůstává dát pak na modlení ať to pak i nezaplatí tomu kok.. co mu to dodal a ten si pak rozmyslí příště jestli udělá takovou kravinu. Tohle kdyby viděl Pohleirch, tak by asi vypotřeboval celou svou sadu svých krásných nožů.
pátek, 31. srpna 2018
BF Hezký páteční den přátelé gum. SJM příteli, můj krásně a hlavně pravdivě jsi to vystihnul - je poslední příležitost, jak si i na servise zvednout tržby, dál to bude již jen těžší. Tato slova ať jsou vytesána do mramoru v každým pneuservise v kanceláři majitele aby si to rychle uvědomil, protože se situace dramaticky vyvíjí kolem nás komplet všude, ale právě v pneuservisech se dokonale zastavil čas.
ZROVNA DNES JSEM ZASLAL I DÍKY TOBĚ KAMARÁDE SJM MNOHÝM I NEZNÁMÝM KOLEGŮM SVŮJ POHLED NA VĚC --
Dobrý den kolegové pneuservisáci,
jak jsem řekl a slíbil tak jsem to i dodržel. Na svých stránkách jsem už zadal v sekci akce i rezervace že nedělám jakékoliv internetové gumy v největší sezoně od 15.10-15.11.2018 http://pneucentrumprofi.cz/rezervace
Brzo bude ještě další bannerek který po otevření mých stránek jim první vlepí do očí ať si ty gumy přezují v největším návalu kdekoliv jinde, ale ne u mne.
Důvod je jasný -- píšu o něm v dalším starším textu který jsem posílal servisům v ČR a díky tomu se mnozí i přidali.
Teď jsem se rozhodl napsat Vám profíkům v .............. kde jasně ovládáte své okolí kvalitní profesionální pneuservisní činností.
LETOS MÁME ASI VŠICHNI UŽ POSLEDNÍ MOŽNOST NA DELŠÍ DOBU ZDRAŽIT PRÁCI NA ODPOVIDAJÍCÍ STAV, PAK UŽ BUDE PROSTOR VELMI OMEZEN.
Protože se kolegové už i přidali napříč republikou tak i proto Vás všechny rozumné, kvalitní pneuservisy vyzývám aby jste dali rozum do hrsti a postavili se k tomu zodpovědně, protože sami všichni víte co se kolem nás děje. Pokud nezdražíte tak se pak nemůžete divit že bude v brzkém budoucnu velký problém koupit kvalitní vybavení jaké všichni dnes máte a o lidech na dílně ani nemluvím protože Vám nebudou za ty dnešní peníze už brzo dělat. A kdo z Vás přistoupí k přezouvání v největším návalu v sezoně internetu tak je pro mne promiňte mi to slovo doslova blázen. Zasmolit si dílnu povlem, dělat poskoka internetu je v největší, nejdůležitějším období a dřině roku nejenom hloupost, ale doslova v dnešní době pro mne ubohost a je pak pro mne gumařem který nevidí vůbec do budoucna.
Ano, můžete mne klidně poslat do prd... , můžeme však najít všichni i SPOLEČNOU cestu z toho co dnes všichni prožíváme a to je podstatné a o to i jde. Zvažte své možnosti jak dál, protože jak píše i kolega, zkušený dlouholetá pneuservisák SJM - je to poslední příležitost, jak si i na servise zvednout tržby, dál to bude již jen těžší. http://www.pneurevue.cz/forum/o-vsem-co-hybe-gumarinou.html Tak prostě cítím a vidím, že mnoho a mnoho pneuservisů kteří mají zaměstnance jsou na vážkách a nevědí jak dál. Stačí někoho jen popostrčit třeba mým ceníkem který jsem poslal každému kterému jsem psal nebo ho chtěl a na někoho nepomůže vzít ani buldozer, protože je prostě jiný. No každý není bohužel jako SJM, roman,Shambo, aj. Čas ukáže pravdu, ale už brzský čas, to si myslím osobně já.
pátek, 31. srpna 2018
Shambo Pánové, ještě větší problém je v cenotvorbě. Máme už i soudruhy prodejce, kteří jedou na hraně a rozdávají na konsignaci. A to pracujeme v zatím prosperující ekonomice ve fázi před reálným nedostatkem nákladních pneumatik. Viacej takých k...kotov. Sledovat řezání větví pod vlastní zadnicí těchto cenových šulinů je sociologicky poučné, ale ne zábavné.
pátek, 31. srpna 2018
roman Jak píšeš, platy ve státních institucích (a dokonce i v privátních firmách) rostou, takže opravdu není důvod, aby se pneuservisy stále chovaly spíš jako neziskové organizace či charita, než jako ziskový subjekt. Pneuservis musí být ziskový nejenom z prodeje těch pneumatik, u kterých je "přiměřená" marže, ale i z vlastní práce. Prodej pneumatik nemůže do nekonečna "dotovat" provoz pneuservisu, modernizaci vybavení, nové technologie atd. Mějme na mysli tu skutečnost, že my umíme nejenom pneumatiky prodat, ale i přezout!! A bez "otrockého" přezutí je pneumatika zákazníkovi potřebná jak mrtvému zimník... Proč tohoto nástroje nevyužít ke zvýšení vlastních prodejů a i ziskovému přezutí veškerých pneumatik?
SJM Po 29 létech budování tržní ekonomiky, zjišťuji, že co se nepodařilo komunistům za 40 roků, to se podařilo "kapitalistům" o deset roků dříve. Blahopřeji.......https://www.novinky.cz/domaci/481811-slevy-pro-studenty-a-seniory-se-siri-nekde-uz-jezdi-mhd-zdarma-vsichni.html. Jistě mnozí znáte letitý výrok, kdy historik marx-leninizmu dostal otázku, zda budou v komunismu peníze? Odpověď: "U někoho budou a u někoho nebudou. Nejtěžší bude ta přechodová fáze". Vypadá to, že jsme do této fáze právě dospěli. Jdu blejt velebnosti.
Shambo Výroba čínských pneumatik bez ohledu na problémy nebo uzavření 27 menších výrobců dosáhla v roce 2017 celkem 926 milionů kusů. Z toho radiálních nákladních pneumatik bylo vyrobeno v minulém roce 131 milionů a osobních pneumatik 482 milionů. Čínská produkce zabezpečuje třetinu světové spotřeby. Včera jsem sice několik kol prodal, ale i tak si připadám menší až nejmenší.
úterý, 21. srpna 2018
Shambo Shandong Linglong vloží do svého nového výrobního závodu v Srbsku 870 milionů euro. Ze Zrenjaninu například do Brna to bude nějakých 650 kilometrů. Pouze. Předpokládaná kapacita - do 14 milionů kusů. Výstavba bude probíhat ve třech fázích, ukončení 100% kapacity do roku 2025. Tady už žádný antidumping nepomůže. Pryži zdar.
Shambo Pryži zdar. Pokud hovoříme o reálných nákladech (sorry - dřinu, nazvedané megatuny a záda v kelu dnes vynechám...), tak dříve než později musejí prodejci nákladních kol přehodnotit a zvýšit ceny na manipulaci a dopravu zboží k zákazníkovi a náklady na likvidaci. Dlouhodobá tradice (hloupá a sebevražedná) dopravovat nákladní pneumatiky "zdarma" vlastní dopravou na dvorek kamkoliv v počtu kus-dva- tři je nášlapnou minou, která přivede k vykrvácení části prodejců. Pokud kvílení o nízkých maržích na vše a všude je jen z části pravdivé, dostává rozpočet těchto subjektů pokouřit. Likvidace - pochopitelně mám na mysli ne-eltmu. Roste náklad na likvidaci jako takovou a opět - ouvej - se ten šrot musí odvézt odněkud někam. Zvýšení cen nemusí být brutální, dejme tomu že v první fázi 15-20 euro na kus by mohlo pomoci poctivým dodavatelům a nevydusit zároveň odběratele. Máme tady jen takový nešvar. Dodavatelé - raubíři, kteří umějí, ale nechtějí počítat. Bohužel, dohoda nehrozí a rozhodujícím faktorem bude zásoba krve a krevní plazmy v končetinách konkrétních soudruhů. Doporučuji všem konzumovat ve větším množství krvavou tlačenku a jelita.
pondělí, 13. srpna 2018
BF Tak jsem to zase dříve odpálil než jsem chtěl, ale nevadí. Tady jde vidět že zkušený Karel v oboru kovaný i když je úplně sám, neleze nikomu do zadku a dělá si svoje. Má klid a nenervuje se z internetovým povlem. Tady je vidět, že i pneuservis bez zaměstnanců to může dělat v klidu a s rozvahou a být spokojený. Karle díky za krásné řádky a je škoda že nepíšeš i do této diskuze. Byl by jsi určitě přínosem s pohledu pneuservisu který dělá sám a ukázal by jsi že to jde i bez internetových gum. Tvá historie ti dává zapravdu. Díky.