hohencenda Kdo z Vás dokáže v dnešní době zaměstnávat v Pneuservise zaměstnance a uživit je i sebe má můj hluboký obdiv,držím Vám i nadále palce.
neděle, 9. září 2018
hohencenda Děkuji místním dopisovatelům za pěkné kvalitní čtivo.
neděle, 9. září 2018
hohencenda Super diskuzička k aktualnímu tématu který musí více či meně pálit a s...t všechny pneuservisy díky že jste to rozjeli.Jak už jsem několikrát tady psal..Jsem malý pneuservis OSVČ jak říkavala babička příštipkář.voni živnostníci to měli vždycky z ruky do huby.Práce mě baví snažim se dělat poctivě nic neodfláknout udělat téměř všechno kdykoliv ale ne za každou cenu.Někdy i nikoho odmítnu blbosti kvůli penězům dělat nebudu a zdraví a nervy mám taky jenom jedny.Dělám pneuservis od r.1995 mám holou prdel.Manželka mi říká at´se na to vykašlu a nechám se zaměstnat.Pamatuju tištěné ceniky a jistých 17 procent na pneu kdeže ty časy jsou.Velkoobchod v Čechách též neznám všude nakoupím dráž nebo na stejno jak na netu, vydělek na pneu mám minimální 100 -150 kč aby zakoš nenakoupil sám na netu to skousnnou.Jediná šance a tu jsem využil bylo razantní zdražení mé práce,jina cesta pro mě není.Srtoje mám od nových Hofmanna z roku 1995 na nové nemám z čeho ušetřit až kleknou? Bud´musím skončit nebo si napůjčku koupit nějakou čínu,z čeho ale lízink zaplatit je mi záhadou.Mimo sezonu práce minimum a v sezoně víc nestíhám na zaměstnance nemám na brigádníka též..Jsem bez nájmu ve svém na udržbu ani opravy dílny není, udržba stroju je jen mou maličkostí,voda z vlastní studny platím jen stočné a elektriku se socialním a zdravotním pojištěním dílna je bez jakékoliv pojistky .Dovolená je pro mě cizí slovo nemám čas ani peníze nestěžuju si nemám komu.Jedině opět zdražit práci vždyt velké obchody s potravinami zlikvidovali malé a ted si určuji cenu za zboží od dodavatelů a prodávají s tučnými maržemi.Několik řetězců tu v Čechách hází reklamní letáky do schránek jednou má levnější Jeden to a podruhý zas tamto ,když vemu pár starších letáku zjistím že v podstatě ceny určují dnes řetězce jen se prostřídají s nabídkou slev ale ceny pořád všichni stejné.
roman Uznávám tvůj argument, i když v sezóně bych asi jednal jinak. Beru částečně zpět. Já jsem měl na mysli osobní pneuservis a tam je můj názor neměnný.
sobota, 8. září 2018
Hrouda Romane bez občerstvení a bez atrakci a slev mimo i v sezóně. Víš jaka by to byla chyba neprezout dovezené pneumatiky na Fendt 936 Vario nebo 8kolu od Scania . Je to problem Vekoobchodu když jim to proda s 5% a ja nikdy nepůjdu pod 10% . A takhle se budeme přít až do večera a ráno znovu. Jdu delat prijelo me auto z toptransu a ma vlastni pneu z netu 235/75R17.5 to je jistych cca2000kc za 45min včetně kafe a cigara . Rad bych mu to prodal ale je to jen chudej dopravce on nemá peníze na rozhazování říkal.
sobota, 8. září 2018
roman Hroudo, tady se neshodneme. Spokojený zákazník s gumami z netu řekne: "Koupím si to na netu znovu, protože tento pneuservis je vynikající. On mi to namontuje na počkání za pár šlupek a ještě mi dá k tomu občerstvení zdarma". Díky, ale tato cesta je podle mně tou cestou do pekel pro pneuservis. Mimo sezónu budiž a s "vymrzovacím poplatkem", ale v sezóně? Proč?
sobota, 8. září 2018
Hrouda
Shambo je to jak píšeš. Firma B a td. A dál se dostat nemůžeme protože jsme úplně vynechali ten hlavní článek řetězu a tím je výrobce. Pokud někdo odebere od výrobce xxxx pneu a dobře se stará o svůj region, tak by výrobce neměl dopustit aby firma B kazila značku s odběrem xx pneu. Ale to celé je tak trochu scifi v životě to zjevně funguje jinak . Já se nepohnu a pojedu si svoje a svého dodavatele nevyměním za Hodinu nebo ani na hodinu už jsem z toho celej FR deli. Odmítat montovat internetové pneu? Možná v sezoně 3 týdny ano jinak je to cesta do pekel. Spokojenej zákazník to řekne jen jednomu člověku že byl spokojenej , ale nespokojenej to řekne hned deseti lidem a trošku to dokreslí a okoření. A já nechci v červenci propustit mechanika a sám vařit výfuky a čekat na zimní sezonu. Montuju internet, blbě u toho kecám a dávám najevo že to není správné. (Nikoho to stejně nezajímá. Odpověď je- vy mě to za ty peníze neprodáte a nikdy jsem neměl problém s gumou z internetu) a tak, ale já nemám nic na dluh, nepracuji na čínskejch strojích. Co si objednám, to můžu v pohodě zatáhnout a to je oč tu běží.Hlavu vzhůru a jen pomalu se ohýbat a dávat pozor na housera. To, že by bylo fajn mít na náklaní gumě 3000kč a osobní 1200kč je sen a to se nikdy nestane. A je pravda, že bych ten prodej mohl mít větší kdybych to dával levněji,ale proč proč proč. Co prodám to si nechám zaplatit. A voootommm to je.Tak zase zítra přátelé.
pátek, 7. září 2018
roman BIB: 100% souhlas. Já používám přesně stejnou "výchovnou terapii" na internetové gumy a osvědčuje se mi to. "Filosofii" práce s vlastními surovinami resp. vlastním materiálem (zbožím) používají od nepaměti hostinští, kuchaři v restauracích, kadeřnice, opraváři praček, pokrývači, zedníci, anténní technici, kosmetičky, hoteliéři atd. a lidi (zákazníci) to berou jako samozřejmost, jelikož by při "charitativním pneuservisáckém" přístupu ke zboží z jiných zdrojů tyto živnosti asi už dávno zanikly. Nezanikly, jelikož si brání "svůj píseček". Pneuservisům asi trošku "ujel vlak", ale nikdy není pozdě to změnit. Ať se daří všem rozumným pneuservisům.
pátek, 7. září 2018
BIB Kolegové, díky bohu máme nespornou výhodu v tom že když už si někdo koupí pneu na netu tak musí k nám. Co by za to dali např. prodejci elektra... My s těma lidmi můžeme pracovat a vysvětlovat, spousta lidí pak příšte pneu koupí u nás. Tak jako vloni v říjnu a listopadu na servisu vlastní nové pneu neakceptujeme a výsledek se dostavuje zcela jasně :-) nezhuntuju přeci záda mých lidí pneumatikami z internetu, bych byl blázen...
pátek, 7. září 2018
Shambo Pryži zdar. Drobný příklad: velkoobchod firma A - drží vyšší cenový standard, rozlišuje mezi velkým, menším a koncovým. Rozumí ceně práce, provozuje servisy. Aby mohla cenově odlišit menšího od velkého, musí mít cenový základ pro servis vyšší, než pro prodej k prodeji ve větším objemu. Nepodělá to servisu BFLM tím, že to dodá souběžně do vedlejší ulice servisu PSVZ. Firma B - kopíruje u firmy A sortiment, cenově to lupne koncovému za cenu pro velkého a cenově je podstřelená pod firmou A. Prodá komukoliv cokoliv. Otázka: u koho si servis BFLM koupí zboží, pokud bude rozdíl na jednom identickém kusu od A a B pouze 100 Kč? A je správně. B je realita. A pak se může diskutovat do alelujá o ceně servisních služeb. Priorita je v ceně a marži za zboží. Výkon mechanika na zavedeném nákladním servisu při dobré organizaci a přísunu zakázek bude v absolutní špičce mezi 100-120 tisíci Kč za měsíc. To je hodnota fakturace za kompletaci 250 - 300 kol. V tom případě může při souběžném prodeji nákladních pneu a kompletaci kol prodat měsíčně 250 - 300 kusů s marží 500-700-1000 Kč za kus. Čísla jsu proměnná, ale výsledek je jasný.
pátek, 7. září 2018
roman Je to jejich boj, který se ovšem zákonitě dotýká i nás. Musíme začít bojovat za své přežití a svou budoucnost. Teď jsme na tahu my, pneuservisy. Je pouze na nás, jakou obranou hru sehrajeme na "černém gumovém hřišti". Naší nejlepší zbraní jsou pneuservisní služby, bez kterých je pneumatika kýmkoliv prodaná jen kusem nepoužitelného materiálu. Této zbraně musíme umět využít.
pátek, 7. září 2018
Hrouda Je to tak jak píšeš. Konkurence ,ale jebnuta do hlavy. Nečekám změnu. A nakupuji u přátel a prověřených dodavatelů. Je to konec a lepší to nebude. Jeden pojde a dva přijdou na jeho misto.
pátek, 7. září 2018
roman Chápu Tvůj nesouhlas, též se mě to nelíbí, ale mám vážné obavy, že "rvát" to všem koncákům za minimální možnou cenu bude i do budoucnosti trendem VO. Opět můj názor: Proč by to VO prodával pneuservisu za 940Kč, když to může prodat koncákovi za 960Kč... Za víc to prodávat nemůže, jelikož konkurence postupuje podobně. Tobě se za 20Kč zisku nevyplatí zboží přeprodávat, řešit reklamace a slevy na práci při zakoupení pneu, ale VO má z každé gumy o 20Kč vyšší zisk a nestojí ho to žádný čas navíc a nějaký pneuservis mu je u zádele. Problém bude pro koncáka až tehdy, až koncák řekne: Nj, máte to sice o XX korun levnější, ale kdo a kdy mě to vůbec někdo přezuje, nebo přezuje za takových finančních podmínek, že bych nakonec zaplatil v souhrnu více než kdybych si zakoupil pneumatiky u "Franty" v pneuservisu s přezutím na počkání. Až tohle nastane, pak teprve VO změní svůj pohled na pneuservisy a něco se stane s finanční politikou VO.
pátek, 7. září 2018
Hrouda Romane pokud má někdo velkoobchod +maloobchod +eshop +siť servisů tak nemam problém, ale to znamena cena A+B+Něco mezy AB a+ C ane to prát jako osel všem stejně. Sam sebe okrádá a pak brečí ze nejsou lidi na praci ve skladu a na servisu. Ono to taky tak růžové nebude stim ziskem a různejma splatnostma. Navrch se tvářej joko hogo fogo a ve skutečnosti jsou v prdeli s dechem a dluhama.
pátek, 7. září 2018
roman Já to téma s velkoobchody tedy začnu svým pohledem a názorem. Až na pár výjimek má každý velkoobchod s pneumatikami svůj vlastní maloobchod s pneuservisem, svoji síť vlastních pneuservisů, menší drobné pneuservisy, ale i maloobchodní eshop. Tendence u VO je jasná: prodat co nejvíce gum (tím pádem minimální prodejní cena je tím jediným kriteriem) přes všechny své prodejní kanály a vůbec neřešit to, kdo to bude koncákovi přezouvat, likvidovat, řešit případné reklamace atd. Takže se nemůžeme divit, že každému, kdo má do zádele díru to VO prodá za (skoro) stejných podmínek jako pneuservisu. To slůvko "skoro" je důležité, protože někdy má paradoxně koncák lepší nákup na netu než pneuservis, někdy má pneuservis o 1-3% lepší podmínky než koncák na jejich MO eshopu. Mám vážné obavy, že tato situace nemá řešení ze strany velkoobchodů s touto obchodní politikou. Jsou asi jen dvě možnosti, jak se může pneuservis bránit. Jedna možnost je ta, že bude preferovat a prodávat pneumatiky od toho dodavatele, který neprodává své gumy na netu a který bere pneuservisy jako svoji jedinou distribuční cestu. Druhou možností jsou různá omezení, restrikce či jiná cenová politika pneuservisu při přezouvání cenově "nezajímavých" pneumatik zakoupených u "nepneuservisních" prodejců. Pneuservis si musí uvědomit a využít toho, že bez jeho služeb a vybavení má koncák v autě pouze 40kg černé hmoty, která sama bez jeho přičinění nejezdit nebude.
pátek, 7. září 2018
Hrouda Omlouvám se ,ale mam ještě myšlenku a mám potřebu ji zveřejnit: za to nemůžem to nemá od nás ,ale z Polska nebo z Německa nejvyšší dealerská sleva je to co jsem vam dal. ! Jak detinskeeeeeee.
pátek, 7. září 2018
Hrouda Jo a potom pokud nekdo z čtenářů vekoobchodniho ražení si v duchu říká ze jejich pneu pokaždé koupím o 200kc levněji než mistni JZD tak děkuji investice 15000kc a zisk 200kc je trapné. Změna v nedohlednu.
pátek, 7. září 2018
Hrouda Shambo teď nevím na co se těším více. Protože tvé psani je čtivé, ale obchodní vzor výrobce_ velkoobchod_ dealer_konecny uživatel je v troskách. Az na vyjímky za které jsem vděčný. A tam kde by to mohlo ještě fungovat se vždycky najde kreten co to pokazí. Mame spolu stejneho nepřítele a boj je dlouhý a ztráty jsou na naší straně. Jinak se moc o vekoobchodu v čechách mluvit nedá je to spíše výroba a pak prodej tomu nebo tomu. Nápis na dodávce velkoobchod nedělá z majitelů oněch dodavek vekoobchodniky. Vekoobchodni prodej zemedelskych pneu například tak ten uz neexistuje řadu let.