Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
hohencenda
hohencenda Chtěl bych poděkovat firmě Pneu Procházka za zaslání VO ceníku ve kterém jsou i velmi pěkné vysvětlivky pro zákazníky včetně tabulek, tištěný ceník a hezky udělaný pro mne v dnešní době Čihoštský zázrak.Místním dopisovatelům Děkuji za pěkné články se snahou řešit výdělečnost pneuservisů kéž by nás bylo víc co nebudem dělat blbce intrnetovým lumpům.Zdražení práce zdar.
pátek, 21. září 2018
 
karel
karel Zdravím všechny. Zatím jsem tady nic nepsal ale Vaši diskuzi sleduji a musím říct ,že je to pořád dokola.Nářky na internetové ceny, na to co dělají eshopy a VO a na nízké ceny za servis,Převážná většina servisů s Vámi souhlasí ale nic nedělá a nic neudělá.Nakupuje od těch eshopů a VO, které kazí ceny a cenu za servis nezvýší, protože ten servis ve vedlejší ulici dělá auto za 600,-Kč. Majitel známého eshopu kdysi řekl: pokud budou pneuservisy účtovat za práci tak nízké ceny , eshopy budou vzkvétat. Dnes sklízíme úrodu a můžeme za to sami (někteří). Jediná naše obrana je ,jak píšete - nemontovat pneu z eshopu (alespoň v sezoně) a zvýšit ceny za servis - auto podle velikosti od 1500,-Kč nahoru. Pokud servisy nebudou montovat pneumatiky z shopu, eshopy přestanou prodávat nebo budou muset zřídit vlastní servisy a to je nemyslitelné. Oni naše servisy potřebují !! tak se všichni narovnejte a bojujte. Vždyť jde o naši práci o náš chleba a hlavně o naše zdraví. Až se někomu z nás něco stane, nikdo nám nic nedá, naopak, každý z nich si rád kopne a bude z toho mít radost. Vím, že to mám jednodušší protože nemám zaměstnance, co udělám to mám, ale zkuste se i Vy kdo máte zaměstnance a není Vám lhostejná budoucnost oboru přidat, začněte bojovat a ukažte eshopům a VO že bez nás zavřou krám nebo budou muset investovat nemalé peníze do vlastních servisů. Bojujte, nebojte se - přidejte se. Přišel Zákazník,tak někdy příště.
středa, 19. září 2018
 
roman
roman Pavel: Máš pravdu. Jsem v podobné situaci (jsem OSVČ), ale chci ji změnit. Něco se naskladní a zbytek se dokupuje hlavně přes internet. Ten poměr mezi naskladněním vers. dokupy je u každého jiný, zejména v malém měřítku se to nedá odhadnout skoro vůbec. Nabídky některých VO, jak pravdivě píšeš, jsou často cenově úplně někde "jinde". Některé velkoobchody, které mají svůj vlastní MO webshop nabízejí pneuservisům to samé zboží dráže než maloobchodně... Krutá realita... Proč? VO totiž za současné situace pneuservisy skoro vůbec nepotřebují jako distribuční kanál (resp. se řídí heslem: Nakup si na sklad, my ti pak cenově podtrhneme nohy naším maloobchodem a že to tobě zůstane jako ležák? Tvůj problém...), ale jako "otroky", kteří namontují jejich zboží (nejlépe ihned) zákazníkovi a zdarma se postarají o likvidaci zákazníkových ojetých pneumatik. Ale pár rozumných VO existuje. Nabízí se otázka, jestli je možné tuto situaci vůbec změnit. Já jsem přesvědčen, že pneuservisy mohou něco svým jednáním změnit nebo ovlivnit a o tom tady právě diskutujeme. Jistě, na netu se bude stále něco prodávat, ale ten (ne)poměr u pneumatik je pro pneuservisy už v neudržitelných mezích. Pozice pneuservisů musí u VO partnerů posílit, pak se s námi budou (snad konečně) rozumně bavit i o "normálních" VO cenách pro pneuservisy.
středa, 19. září 2018
 
Pavel
Pavel Bohužel nakupuji pneu také z internetu,protože neznám po 28 letech pneuservisu dodavatele,který mi je prodá levněji.
středa, 19. září 2018
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES Zdravím všechny přátele černé pryže. Chtěl bych se zeptat neznáte někoho kdo vykupuje starší stroje z pneu servisů nabídnout nový umí každý ,ale proč hned starší likvidovat že? Jinak byť jsem proti vám malinký v branži jsem dvacet pět let a ze srdce rád se připojuji k akci Neboj se - Přidej se.
úterý, 18. září 2018
 
roman
roman Koukám, že je na světě další kolenovrtní portál https://bit.ly/2QB3FUt . Píšu to úmyslně přes tohle "přesměrovátko", aby tam nebylo moc "stop" z této sajty. Koupit je jedna věc, ale co to ostatní... Kdo jim to přezuje? Jak píše BF: Neboj se - Přidej se.
pondělí, 17. září 2018
 
BF
BF gp50, děkuji ti za tvůj názor a hlavně i za podporu blokovat internet. Tohle je cesta kterou se musí rozumní servisáci dát. Jak píše pravdivě roman--Každá branže si brání "svůj píseček" používáním výhradně "svého" materiálu. Proč by to nešlo použít i v naší branži? Díky za rozumné lidi v oboru. Čím nás bude více tím bude v budoucnu lépe. NEBOJ SE - PŘIDEJ SE,
pondělí, 17. září 2018
 
gp50
gp50 Děkuji všem za kvalitní čtení a názory. I když nepřispívám, tak sleduji již delší dobu. I my v nadcházející sezóně budeme bojkotovat pneumatiky z internetu. A co se týče oprav pneumatik, tak ty děláme bez objednání i v sezóně. Beru to tak, že defekt si nikdo dopředu neplánuje, tak k tomu také přistupuji. Ve většině případů děláme opravy "na počkání" i když v sezóně to bývá náročně. Jsem přesvědčený o tom, že rozumný zákazník takovou věc ocení a vrátí se. Kvalitní práci zdar.
pondělí, 17. září 2018
 
roman
roman Zdravím pneuservisáckou obec. Je to tak, jak píše BF. Stává se, že kolenovrt "automaticky" vynechá při výběru prodejce pneumatik pneuservis a jde "automaticky" na net a pak je překvapen, že je to cenově "fifty-fifty", nebo že je pneuservis ve součtu všech nákladů (doprava, dobírka ze shopu.... a na druhé straně nižší cena za přezutí při koupi pneumatik v pneuservisu) často levnější, než nákup ve shopu a následné vysí*ání v pneuservisu. Já osobně jsem tímto argumentoval ve svém servisu přes 10 let a efekt skoro nula. Můj pohár trpělivosti s kolenovrty tehdy přetekl přes okraj číše. Několik kolenovrtů si po mých restrikcích zakoupilo pneumatiky již už u mně a těm ostatním snad začne (nebo už začíná?) docházet, že pneuservis (anebo alespoň já) si nenecháme sr*t na hlavu. Pokud nás bude víc, máme velkou šanci něco na trhu pneumatik změnit v náš prospěch. Je to na každém z naší branže, jak se zachováme, resp. do kdy si necháme sr*t na hlavu. Každá branže si brání "svůj píseček" používáním výhradně "svého" materiálu. Proč by to nešlo použít i v naší branži? Proč bychom měli mít pouze strhaná záda a dvůr zas*aný ojetými pneumatikami? V každém případě já mám vyzkoušeno, že se bez kolenovrtů v sezóně obejdu a nebudu na tom finančně hůře, než při dělání sluhy kolenovrtům 12 hodin denně. To nepočítám svoje záda...
pondělí, 17. září 2018
 
hohencenda
hohencenda BF Bibe excelentně napsáno.
pondělí, 17. září 2018
 
BF
BF Bibe, dovolím si to podle sebe trochu upravit -Jo kdyby byl dostatek zaměstnanců a ti byli ochotni zodpovědně pracovat klidně za odpovídající peníze, i tak bych stále nějak moc neuvažoval že bych dělal vyloženě charitu pro pažravce a parazity. Bohužel, lidi na servis už delší dobu nejsou, odcházejí napříč celou republikou a ani už do blízkého budoucna nebudou. Kolikrát peníze nehrají v tomto systému už tu skutečně potřebnou roli. Tož tak. ---- Práce v dnešním pneuservise se řadí dnes jednoznačně mezi velmi těžké, je nesmírně špinavá a je hlavně i velmi zodpovědná. Ale právě i mnohými lidmi včetně některých parazitů je i nedoceněná a proto je potřeba se k tomu vzpřímeně postavit. Vše co uděláme teď v tuto dobu bude podle mne mít obrovský vliv do velmi blízkého budoucna. Já taky nevím, nejsem vědma, ale prostě na 100000% věřím, že prostě musím odstřihnout tyhle lidi ze svého servisu v největším návalu a vím že mi to přinese užitek. A pokud se přidají další střední a větší pneuservisy, pak to přinese podle mne krásné a chutné ovoce pro celý obor. Jsem rád a znovu se zopakuji, letos nejenom díky nákladům které interneťáci mají a ještě budu mít jsem plně konkurenční v cenách pneumatik- Dnes už můžu s klidem říct, že jsem většinou levnější než mnozí velcí Čeští int. prodejci a to je obrovský zlom oproti letům předtím. Takže hlavu vzhůru a naše heslo v boji proti internetu- NEBOJ SE-PŘIDEJ SE. Hezký večer přeji všem rozumným v oboru.
neděle, 16. září 2018
 
BIB
BIB Jó kdyby byl dostatek mechaniků a ti by byli ochotní pracovat za pytel brambor tak by se dalo uvažovat nad tím že bych dělal i charitu pro kolenovrty a eshopy ale bohužel... Lidi nejsou a nebudou a za těžkou práci chtějí odpovídající mzdu... Tož tak
neděle, 16. září 2018
 
BF
BF Hezký den přátelé gum. Po palebná diskuzi z minulého týdne se to jaksi zklidnilo, což je na škodu, ale musím uznat že to stálo za to. Každý má svou část pravdy, ale nejblíž mi byly názory Romana a Biba. Sledoval jsem to intenzivně zpovzdálí a mám radost že své názory veřejně píšete. Omezit internet na životě v sezoně je v současnosti základ úspěchu do velmi blízkého budoucna. Už brzo se jinak třeba např. nemůžeme divit že třeba zrovna nový Český výrobce Nexen rozjede kampaň napřed pro lidi které naučí tyto gumy brát díky pneuservisům kterým Nexen napřed naslibuje třeba hory doly a ty pak následně klidně podřežou jak prase od dobré koupě přímo zasíláním až do domu lidem do ulice. Nedivil bych se tomu absolutně vůbec, protože letité zkušenosti mi dávají zapravdu. Dalším příkladem je u mne i např. interneťák, který dostal zastoupení Uniroyalu, což je pro mne osobně hnus. Umím si živě představit jaké bláboly brzo uvidíme na internetových stránkách nejenom tohoto pro mne už parazita. Proto jak píše Bib, Roman, je potřeba nastavit jasná pravidla a to včas a rázně. Zasmolit si v sezoně servis gumami z internetu je v současnosti sebevražedný čin a jak píše i Roman, raději udělat defekt a mít obrovskou šanci toho člověka dostat do budoucna na svou stranu k nákupu i servisu u vás díky ochotě a vstřícnosti mu udělat neoblíbenou službu mnohých pneuservisů, kterou jeho servis často bez omluvy odmítnul. Jak se říká - raději vrabec v hrsti než holub na střeše. Jakoukoliv podporou internetu se servis vzdaluje cíli se posunout o kus dál, protože sami dobře víme jaké problémy jsou co máme zaměstnance. Musíme si také přát, ať ty neforemné balíky jsou co nejdražší pro lidi z ulice. Krásným příkladem je teď PPL které chce ať se balí pneu do krabic, což zase zdražuje náklady parazitů za pneu. Jiní zase mají denní max. kapacitu a věřím že i to balení folií, polepy, řidiči, za lepší nové auta, mýtné, apod. nastaví cenu balíků tak vysoko, že lidi začnou brzo a hlavně i budou hledat vyloženě cestu do pneuservisu, kde se jim dostane patřičné komplexní služeb, která přinese pozitiva právě nejenom lidem, ale hlavně i těm pneuservisům které mají skladové zásoby, špičkové vybavení, zaměstnance, atd., atd.,atd. Proto i výzva NEBOJ SE - PŘIDEJ SE. Jsem rád, že je už řada pneuservisů která tuto zimu bude nějakým způsobem omezovat internetové parazity a hledá jinou cestu i k své změně myšlení. Díky za to. Shambo, tobě děkuji za opět bravurní článek v pneurevue který odráží skutečný stav v nákladním sektoru. A promiňte mi všichni nézor, že pokud budou takoví jako např. jeden obchodník z Toveře který totálně prasí český trh, bude cesta ještě hodně trnitá, spíše poseta ostrými střepy ze skla. Tohle nejsou pro mne obchodníci, tohle jsou řezníci co místo krásných nožů řežou filetu na talíř motorovou pilou. A i když přidal na svém inzerátu 6000,- aby sehnal lidi na pneuservis, přesto zůstává další dobu bez šance na úspěch. Nedivím se, kur...obchodní trh, ale zaplatit nejhorší práci co jen na nákladním pneuservise existuje nechce! Doufám, že pokud mu nedá někdo přes .... , tak dostane lekci třeba tím že nebude mít absolutně funkční pneuservis, což mu přivede taky velký problém. Takovým to od srdce i přeji, protože je to stejný parazit jako ti co prasí trh s osobními pneumatikami.
sobota, 15. září 2018
 
SJM
SJM Co se děje? Rádiový klid, jako při přesunu tankových záloh RU u Kurska. Klid před bouří? Tak naposledy udělám malinký úkrok od gum, ale bez automobilů by nebylo ani jich. Přikládám nenápadný, ne úplně poslední, ale hodně zajímavý rozhovor, který bych se nebál nazvat "Německé ekonomické perpetum mobile". http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sef-vw-otevrene-promluvil-o-vztahu-nemcu-ke-skode-zasti-zjevne-netrpi/ Pán skutečně popsal věci jak se mají, např. tato věta: „Z německého úhlu pohledu přicházíme kvůli Škodě o nějaké zákazníky, ale pro koncern je to výhoda, neboť titíž zákazníci mu přinesou větší zisk. Oni mají 10procentní marži, my ji máme tříprocentní. Takže když utíkají ke Škodě, z koncernového pohledu je to v pořádku a s tím my dokážeme žít.“ ˇA ještě jinak: Passat i Superb mají poměrně hodně společného, "Pašík" je ale dražší, Superb pro někoho líbivější, tzn. že i v mateřské zemi VW má logicky nemálo zákazníků a jak otevřeně přiznává pan gř,"nám to nevadí, protože oni (myšlemo ale my, VW) mají 10% marži". Z čistě ekonomického hlediska by bylo na místě i výrobu Passata přesunout sem a z marže 3% by bylo rázem 13%. Zde ale již začínají převažovat i jiné zájmy, než jen ekonomické, viz tento odkaz http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-chce-presunout-vyrobu-dalsi-skody-do-nemecka-cesti-odborari-se-stavi-na-zadni/
sobota, 15. září 2018
 
SJM
SJM Emisní norma ovlivní i trh s pneumatikami......... Děkuji redakci za zajímavý článek, který by nebylo dobré jen tak přejít i když je sezona přede dveřmi. Plně souhlasím s názorem, že dopady nové zkušební normy mohou mít také na pneumatiky a sekundárně na servisy i e-SH zásadní význam. Samozřejmě je zřejmé, že český trh co do rozměrové škály nedosahuje toho "západního", ale i pouhá polovina je ohromné číslo. Každý, kdo někdy naskladňoval ví, že je poslední léta, dík rozměrové škále, to byla alchymie, namíchat správný koktejl. Nyní to vypadá, že nastává soumrak širokých nesmyslů, jež se pomalu odvalují po ucpaných městech, virtuálních a rozkopaných dálnicích. Nejsem tak naivní, abych si nedomyslel, že ve svém důsledku se jedná prvořadě o problém de facto politický a je velkou otázkou, zda automobilky půjdou EK na ruku, či zda řeknou: A dost nesmyslům od bruselských stolů, které mnohdy odporují nejen zdravému rozumu, ale i fyzikálním zákonům. Sílu na to auto-loby rozhodně má. Dokud jdou prodeje nahoru, asi se v jejich přístupu nic nezmění, ale všeho do času. Pak se mohou dít věci. Každý z top manažerů, který má nebo měl „koule“ někdy více či méně zapochyboval o náhradě spalovacích motorů elektřinou, jenže pro politiky je elektřina posvátná kráva (jako kdysi pro jednu naši nadějnou političku byla biomasa). Každá z významných značek ve svém PR uvádí, jak vyvíjí a chystá do výroby něco elektrického, ale že by zase spěchali, to se moc říci nedá. Jednak jsou tam dozajista problémy technické i ekonomické a mnozí zřejmě ve skrytu duše očekávají v krach Tesly, který by jim dal do rukou silnější karty. Také nikdo nechce moc nahlas říci, že taková auta jsou po skončení životnosti baterie (údajně 8-10 roků) neprodejná, baterie představují dosud těžko odhadnutelnou ekologickou zátěž, pro masovou výrobu se nemusí dostávat také žádaných surovin a to hlavní, kde se vezme elektřina na masové dobíjení? Fosilní energii nechceme, jadernou si zakážeme, sluneční a větrnou dotujeme a o vodních elektrárnách po letošním suchu raději pomlčím. Nakonec, i ta jaderná potřebuje hafo vody na chlazení, jinak sorry jako, nejede. To popírání základního fyzikálního zákona z úst politiků je zufalé. Pro připomenutí: Zákon zachování energie je jeden ze základních a nejčastěji používaných fyzikálních zákonů. Tento zákon konstatuje, že energii nelze vyrobit ani zničit, ale pouze přeměnit na jiný druh energie. Jedna partaj tu nedávno vykřikovala, jak poroučí větru a dešti a dnes nástupci postoupili o krok dál. Tak co, pánové, také se těšíte na dobu, kdy zase na 90% prodejů postačí opět 10-12 rozměrů, které naskladníte po desítkách a stovkách na sklad, nebude třeba dlouze přemýšlet, jak neucpat požární únikové cesty, jak se jednoduše ke gumám dostat a nepřeskládávat desítky jiných? Necháme se překvapit, zda nosným rozměrem nebude např. 155/70R16, nebo něco na ten způsob. V elektromobilech se příliš uhánět nebude. Těch pár minut, co naženete na D1 z P do B, lehce ztratíte u nabíjecí stanice. Ale český člověk je koumes a poradí si. Taková benzínová elektrocentrála v kufru to jistí. Stejně jsme si poradily i s fotovoltaikou, jež při použití mozku dokáže produkovat dotovanou elektřinu i v noci!
úterý, 11. září 2018
 
roman
roman Hohencenda: Jde spíš o princip (způsob), jak ukočírovat přezouvání na zimu v rozumných mezích, nesedřít se k "smrti", nedělat ze sebe "sluhu" shopům, ale přitom si vydělat na zimní pauzu. Den sem, den tam. Mně se systém "s restrikcí" za ty 2 roky, co jej používám osvědčil. Místo kolonovrtů s konkurenčními gumami si držím 1-2 místa denně pro toho, kdo chce nové gumy. Když mám některý den smůlu na kšeft a nikdo ten den nechce nové gumy, tak udělám pár defektů na počkání a lidi mě líbají ruce (jste jedinej, kdo mi to dneska udělal....). Lepší udělat defekt komukoliv, jelikož může v budoucnosti udělat kšeft mně, než kolonovrtovi přezout auto ve špičce. Priorita je jasná: 1) Prodej nových gum a montáž 2) Přezouvání stálých klientů 3) Ostatní přezouvání 4) Opravy 5) Kolenovrti. Kolenovrt musí pocítit, že je až na pátém místě v řadě. Nikdo mu přece nebrání si to nechat na netu i přezout...
neděle, 9. září 2018
 
hohencenda
hohencenda Romane v sezoně max.třetí den od objednání přezouvám líp to neumím.
neděle, 9. září 2018
 
roman
roman Pokud se vrátím k tématu VO, tak varianta "1" jim vadit nebude vůbec, varianta "2" by už mohla, zejména pokud to bude masovější trend, protože pokud někdo nebude přezut včas, tak se může "šeredně sklouznout" a příště si gumy koupí tam, kde mu je včas přezují, a to nebudou už shopy, ale pneuservisy... A tím pádem pneuservisy získají alespoň trochu lepší vyjednávací pozici, než mají teď.
neděle, 9. září 2018
 
roman
roman Hohencenda: Jsme na tom jako živnostníci podobně, ale vidím to trochu jinak. Mohou nastat dvě situace: Jedna možnost je rapidně zdražit, ale jak moc, aby se to nepřehnalo a aby zákazníci byli ochotni rapidní zvýšení cen u "svého" pneuservisu ještě akceptovat. Když se to moc přežene, zákazníci si řeknou: Ten je sice ochotnej, šikovnej, všechno udělá, ale taky moc drahej a čekáš na přezutí v sezóně 14 dní, takže příště holt půjdu jinam. Druhou cestou je menší zdražení, ale navíc "restrikce" netových gum v sezónní špičce. Zákazníci si řeknou: Ten nepřezouvá v sezóně gumy z netu, ale jinak je šikovný, ochotný, poradí a cenově je ještě v rozumných mezích včetně u něho zakoupených nových gum a nečekáš u něho ani 2-3 dny na přezutí v sezóně. No a teď se můžeme bavit o tom, co je menším zlem resp. lepším řešením. Ekonomicky to vyjde třeba stejně, jeden přezuje 100 aut a druhý jenom 60, ale navíc má zisk z prodeje pneumatik a záda v lepším stavu. Já zastávám druhou možnost. Třetí řešení, což je být levný a mít pouze strhaná záda asi všichni rozumní pneuservisáci snad už konečně zamítnou.
neděle, 9. září 2018
 
Shambo
Shambo Kvalitní čtivo, které po přečtení vyžaduje kvalitní kuřivo.
neděle, 9. září 2018
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz