BIB A já přidám ještě jeden kolenovrtí poznatek. No víte já ty pneu dostal, mě ty pneu koupil/objednal manžel/manželka syn/dcera děda/babička známý/známá apod. Prostě lidi se velice často za to že si vezou svoje gumy stydí :-) Takže s oblibou říkám: tak at Vám je ten dotyčný odborně namontuje...
sobota, 27. října 2018
GUMOVEJPES Jak jsem již psal měl jsem trochu obavy co kolenovrti a bezdokladový a bez Dph usporní zákazníci budou dělat když přitvrdím ? No za mě vyřešeno pneu z netu až bude čas a za to o co mě chtěl obrat čili o rabat zaplatí na práci navíc . A to podotknu ,že je kolem mne ve vzdálenosti cc 2km na deset jiných velkých i menších servisů dost ponižování .A souhlasím zboží které nutno dále zpracovat nemá co dělat na netu ,Ano info o zboží a tech. parametry jasné jinak nic. Už se těším na pohled doktora až si donesu vlastní srdce v tašce jestli má volný sál vždyť jsem viděl jak se to na youtube dělá . Všem klidný víkend a hlavně pevné zdraví.
sobota, 27. října 2018
BF Tak jsem zpátky a pár postřehů z týdne. Přijel jeden řidič s přepravky a říká. Kamaráde, k tobě se vždy já osobně těším. A já proč? Kolegové i Já ty gumy nechtějí už ani vozit jinde než do některých vybraných pneuservisů, protože než ti někteří lidé laskavě zvednou telefon, než sejdou dolů 5 pater, než se počumí na ty gumy a do svých telefonu, co si vůbec objednali a než zaplatí, tak to u tebe za tu dobu na servise vyložím kolikrát půl auta a mám klid. Často se i stává, že mají od rána domluvené se zákazníkem že na něho bude čekat a pak najednou tam není, protože musel někde odjet. Pak to vezou zpátky na depo, jsou naštvaní za to tahání kil navíc a za to že nemají z toho nic, jen zbytečnou práci. Jen víc těchto lidí, jen houšť a bude líp pro servisy. Týden proběhl ve velmi už zvýšeném tempu, ale organizace práce a rezervace míst je vidět když se člověk o to stará je velmi dobrá věc. Žádné návaly, žádné hádaní o místo, žádný stres a nervy. Zatím tedy u mne je to velmi dobré a jsem rád, že i když fyzických sil pomalu a jistě s přibývajícími koly ubývá, tak psychicky jsme na tom jako tým zatím velmi dobře. Je to samozřejmě i tím počasím, pořád je to ještě jak říkám na pohodu. Prodej pneumatik neustává a je to nejenom hezké dívat se jak se to koulí ze skladu, nebo se musí pořád něco doobjednávat, ale je to hlavně přínosné pro ten daný pneuservis. A co se týče internetu a pneumatiky na něm? Ptám se v současné době? Co to je? To se maže na chleba? Zatím jen dva postřehy. Jeden volal a vymáčknul se po těžkém boji že má 16 novky z internetu a já mu odpověděl že do 15.11. nepřezouvám, načeš byl neoblomný že kolik zaplatí na al disky po 15.11. Tak jsem mu řekl, že to je v základní ceně bez možností slevy za 1800-2000,- dle skutečného materiálu a u mne zakoupené mají výraznou slevu. Asi těžce polkl, poděkoval a ukončili jsme hovor. A druhý postřeh, když na servis přijel Superb s novkami přepaskovanými a obalenými silonem vystoupili 3 mladí frajírci, došli ke dveřím kanceláře, uviděli cedulku s tím že do 15.11. nepřezouváme tyto jejich krásné gumy, jeden jen nahlas naštvaně zamumlal, že tady to taky nedělají, otočili se a vystřelili ze servisu rychleji než šíp. Takže za sebe vidím jednoznačně přínos, že to mám na své kanceláři, hlavně však na svém internetu a nikdo si nedovolil se na rezervaci objednat, stejně by neuspěl. Taktéž když si na stránky najedou a chtěli by jen kontakt, taky je to upozorní že mají smůlu, nevolají zbytečně a tím pádem mám velký klid. Takže za sebe říkám, ano má to význam, protože se plně věnuji svým zákazníkům a dnes mohu říct, že dalším kteří u mne nikdy nebyli, ale zakoupili si pneumatiky. A že jich bylo teď za ty 2-3 týdny desítky sad je jasným důkazem že to skutečně funguje. Tohle není ani lež ani vychloubání, tohle je jen skutečná pravda. A Přesně jak napsal SJM--- Zatím to vypadá, že je zaděláno na poměrně kyselý koktejl pro některé a dovolím si tvrdit, že na zdejší iniciativu nebyl nikdy dříve příhodnější čas---NEBOJ SE- PŘIDÉJ SE je vidět v jakýchkoliv formách proti internetovým gumám na servisech napříč republikou, což je hodně dobře. A na závěr těchto momentálních myšlenek si dovolím malý úryvek z reklamního článku který mi vyšel včera do 20 tisíc domácností tady v okolí a ve kterém si nedělám servítky s nikým kdo chce nakupovat pneumatiky na internetu. Věřím, že mi to zase přinese to co potřebuji a to odpadlíci půjdou někde jinde a zákazníky kteří chtěji kvalitní služby přijdou třeba i na můj pneuservis. Jak již říkám řadu let, gumy není lednička, pračka, mikrovlnka co zapneš do elektřiny a ono to jede samo. Tady bez vybavení, tedy bez pneuservisu není šance ani náhodou a to si musí všechny solidní pneuservisy uvědomit, zda budou dělat poskoky lidem a parazitujícím obchodníkům, nebo se k tomu postaví čelem a opřou se do toho třeba výzvou NEBOJ SE- PŘIDÉJ SE. Odstavec byl ----
JAK TO LETOS VYPADÁ S CENAMI? V současné době nabízíme ceny zimních pneumatik, které jsou tak zajímavé pro nakupujícího zákazníka v kamenném pneuservisu, že často tzv. už jako pneuservis doslova drtíme internet, který letos velmi zdražil, protože se výrazně promítla např. doprava k zákazníkovi do ceny pneumatik a také , že mnozí dopravci nechtějí už vozit pneumatiky, což přinese časové problémy s dodávkou pro lidi kteří si je tam objednají. To se u kvalitního pneuservisu díky často speciálním dopravám které mají jen ony vůbec nestane. Oproti internetovému prodeji jsou jednoznačná pozitiva také v případě jakýchkoliv problémů a reklamací, tak především v komplexnosti služeb, které kvalitní značkový pneuservis nabízí. Zákazník nemusí nic zařizovat, objednávat, čekat doma až a jestli mu včas pneumatiky vůbec dovezou, nakládat, převážet a mít obavy z jakékoliv neserióznosti, jak se to často děje i při nákupu pneumatik přes internet. Pozitivem je také, že kompletní servis pneumatik při koupi nových pneu je u nás zvýhodněn výraznými slevami. Jednak na již zmiňované samotné pneumatiky, ale hlavně také na kompletní přezutí, a to včetně již zmiňované 50% slevy na kompletní geometrii 3D3. Oproti dovezeným novým pneumatikám např. z internetu, které např. momentálně do 15.11. 2018 s technických provozních a hlavně kapacitních důvodů vůbec nepřezouváme a výše zmíněné slevy a výhody se bohužel absolutně nejenom gum dovezených z internetu netýkají. Zde jsou finanční úspory zcela viditelné. Preferujeme a chceme obsluhovat především své věrné, stálé, ale i nově příchozí zákazníky, kteří využívají, nebo by chtěli využívat a mít komplexní naše služby. Máme jim co určitě nabídnout a i proto jsme museli v této určité části zimní sezony vyloučit právě např. dovezené nové pneumatiky odkudkoliv, které nejsou zakoupeny v našem servisu, aby jsme se mohli plně věnovat zákazníkům, kteří mají zájem o koupi pneu u nás a mají zájem o naši rozšířenou nabídku služeb a ne jen např. o přezutí svých nových dovezených kol zakoupených zrovna třeba na internetu, nebo u nějakého překupníka a to právě v největším náporu roku na pneuservisy. Jsme si po dlouholetých zkušenostech plně vědomi toho, že tohle nepřináší špičkově vybaveným pneuservisům zcela a zhola nic. A je to i jedním z důvodů proč tuhle službu v období nejvyššího náporu na pneuservisní služby v zimní sezoně do 15.11. neděláme a budeme se raději plně věnovat zákazníkům, kteří chtějí nejenom komplexní profesionální pneuservisní služby které mimo jiné nabízíme, ale i kteří si váží naši náročné, těžké a dnes už díky napřiklad elektronickým senzorům tlaku v pneumatikách vysoce odborné práce. ------Každý ať si udělá obrázek sám, ale věřte, že i tímto článkem bojuji nejenom za sebe, ale za všechny pneuservisáky kterým není lhostejné, jak se obor odstrčil na pomyslné dno a na špínu automobilního oboru i díky mnohým parazitujícím lidem, kteří sedí max. za noťasem a myslí si že snad sežrali v gumách všechnu moudrost světa. Nesežrali, to si buďte jistí a proto se přdéjte k nám Vy co nejste ještě rozhodnutí. Hezký zbytek soboty přeji. Bořek.
sobota, 27. října 2018
BF SJM příteli, děkuji za nádherné věty, které lahodí oku i duši každého solidního pneuservisáka. Nádherně, pravdivě a lépe jsi situaci u parazitů nemohl ani snad už napsat a vůbec ne vymyslet. Pravda pravdoucí co jsi napsal.cJe sobota 14.45hod a právě jsem skončil v práci. Hodím něco teplého do sebe se zaměstnanci, skočím si i do koupelny se trochu zlidštit a pak napíšu pár postřehů tohoto týdne. Jdu na to.
sobota, 27. října 2018
SJM Jedna povzbuzující informace na víkend. V éčkách (alespoň některých), docela přituhuje. Hlavní důvody vidím 2-3. Prvním jsou přepravci, kteří již ve většině případů pochopili, že nemá cenu ze sebe nechat dělat kašpary, navíc když drží veškeré trumfy a začaly poměrně svižně narovnávat tržní prostředí, a to nejen cenou. GLS nyní požaduje balíky pravidelného, pravoúhlého tvaru, který se nesmí při stohování deformovat. No zkrátka krabice, která padne jako ulitá na ony dvě pneušky. DPD zatím gumy v krabicích nevyžaduje, ale požaduje alespoň vyplnit kartonem vnitřní díru pneumatiky. Jedno i druhé je více či méně nezanedbatelná komplikace. Jsou to náklady na krabice i čas samotného baleni. Palivový příplatek je aktuálně na historických maximech. Dotyčný zaměstnanec situaci shrnul asi takto: Již dříve nás kopla do pr…. PPL, přešlo se k DPD, kde se ale záhy ukázalo, že slibované podmínky se diametrálně rozcházejí s realitou, tak tu jsme zase kopli do pr….my a jako spása se objevila GLS. Ta ale nedávno přišla s takovými podmínkami, že ty původní nehorázné od DPD se jeví v novém situaci jako nejlepší. Asi se na to brzy vy……., ať si to balí pan majitel sám. Navíc za ty stejné prachy mohu sedět v teple někde na recepci (dříve se říkalo vrátnici), poslouchat rádio a ne mrznout ve tmavé díře. Jednou přijede auto na svoz ve 13hod. a kola nejsou nabalená, jindy přijede správně v 15.00, ale řekne, že nemá místo a sebere tak max. polovinu, no a někdy nepřijede vůbec, protože neměl místo žádné a zapomněl nás informovat. Tak tam čekáme jako blbci zcela zbytečně. Pak je tu druhý problém, a tím je pokročilý datum. Počasí je stále dosti příjemné a to je pro é šopáky hodně nepříjemné. Léta trénovali zakoše „dnes objednáte, zítra dodáme“ a ono se to obrací proti nim. Dotyčný s pohodlí své kanceláře, ale i člověk u mašiny či na stavbě, nemá problém z chytrého telefonu objednat kdykoliv během dne a ještě mazaně se domnívá, že si na násl. den objedná rovnou i přezutí, proto ty úchvatné telefonáty na servisy. Počítá, že zítra, než mu skončí v zaměstnání pr. doba, dovezou zboží, nechají je na vrátnici a on je při odchodu jen hodí do auta a rovnou tradá do servisu. No neberte to. Tady bych použil větu poručíka Hamáčka: „Kulový Kefalín, kulový“. Jak jsou ale teploty stále poměrně vysoko a vánoce se kvapem blíží, budou každým dnem pneušky odsouvány na vedlejší koleji dál a dál, jelikož přepravovat parfémy, hadříky, botečky, telefony, je mnohem pohodlnější a současně mnohem výhodnější. Jako třetí problém je pracovní síla. Je lhostejno, zda ve vlastním skladě nebo u přepravce. Nejen že chybí řidiči, nedostává se ani lidu na depech. Proto ta averze k pneumatikám, jimiž bývala dříve v listopadu ucpána depa. Ti pracovníci by s remcáním ještě zvládali krabičky od bot atp., ale s balíky kol se odmítají za ty prachy tahat a raději dají výpověď. Toho se vedoucí depa bojí jako čert kříže a tlačí na své vedení – gumy nejlépe nebrat, nebo alespoň v listopadu a prosinci výrazně omezit jakýmkoliv způsobem. Zatím to vypadá, že je zaděláno na poměrně kyselý koktejl pro některé a dovolím si tvrdit, že na zdejší iniciativu nebyl nikdy dříve příhodnější čas.
sobota, 27. října 2018
BIB Mám taky takovou zkušenost že kolenovrti s pneu z netu to potřebují přezout dnes nejpozději zítra :-) Jsou to naivky které si myslí že všichni čekáme právě na ně a hned se před nima shrbíme a poslušně je obsloužíme. A my se nesmíme bát říct: NE a běž si to přezout tam kde jsi to koupil nebo čekej pár týdnů a zaplat plnou cenu. Další poznávací znak kolenovrtů je telefonický dotaz: kolik u Vás stojí přezutí? Když z něj vytáhnete o jaké kola se vlastně jedná (si myslí že přezutí stojí stejně a nerozlišuje se o jaké kolo se jedná) tak z něj na 99% vypadne i to že má svoje pneu a vlastně obvolává celý okres a pátrá po chudáku který mu to přezuje za pytlík brambor :-)
pátek, 26. října 2018
roman Před chvílí: Přijel pán (po pracovní době), jestli mám zítra volno. Odvětil jsem, že plno na týden dopředu. Pán použil argument, že má z netu a strašně spěchá. Tak mu povídám: Vybral jste si špatného prodejce, když neposkytuje na gumy servis. Já budu přezouvat gumy z netu až v prosinci, jelikož nejprve musím přezout své nové gumy, pak uloženky a stálou klientelu, pak opravy + ostatní a nakonec gumy z netu.
pátek, 26. října 2018
karel Dopoledne telefon:potřeboval bych přezout dvě pneumatiky. Jaké potřebujete? Mám nové koupil jsem na netu. Pane mohu Vás objednat na 16.listopadu. Aha , děkuji nashledanou . Za 15 minut nato přijel zákazník a koupil 4nové 16" a je vyděláno. Takže nebojte se , přidejte se.
pátek, 26. října 2018
roman Jo, jo, to znám. Také byl loni u mě podobný pán a ptal se na cenu přezutí Superba. Když jsem mu ji sdělil tak pravil, jestli jsem normální, jelikož je to více, než si on vydělá za hodinu a to přitom pracuje v obleku!!! Běžel tak rychle ze vrat, že by mu nestačil ani Usain Bolt.
pátek, 26. října 2018
GUMOVEJPES Super tak na ně ! Dnešní hláška zákazníka : pane berete na hodinu víc než ajťák ! Má odpověď Ano pane inženýre proto nedělám Ajťáka . Pevné nervy vše a hezký den.
pátek, 26. října 2018
roman hohencenda: Dobře děláš. Pokud se nebudeme bránit a budeme jim dělat jenom sluhy na špinavou práci, budou si s námi jenom vytírat pozadí a my se neuživíme. Nebo se stěží uživíme, ale naše záda budou za pár roků úplně na kaši a my půjdeme do invalidky.
pátek, 26. října 2018
hohencenda Dnes internetak.:Dobrý den potřeboval bych nazout dvě pneu na disky.Já otázka: Jaké pneu? On odpoved nové koupil jsem je na netu. Já:.Proč vám je nepřezuli kde jste je koupil? Neták: Odpověd koupil jsem je na netu sice jsem u vás již jednou byl a říkal jste mi že pneu i prodáváte ale mám je z netu na léto bych si u vás objednal 4 nové letní. Moje odpoved:Já říkám no jo ale když je nazuji jde záruka za mnou to se mi nelíbí. Neták tak že nemáte čas? já přijedu jindy. Moje odpoved ne pneu nepřezuji
Hrouda Trošku srandy : Dobrý den, mé auto je Škoda Fabia 1.4 16v r. výroby 2001 a VIN kód je TMBHC2XXXXXXXX. A celkově za výměnu pneu, oleje a brzdových destiček a kotoučů by byla kolem 4500, -? Děkuji Jiří KuXXXXX No neudělejte to za ty prachy
středa, 24. října 2018
hohencenda Už jen vzpomínka na peripetie při za 22 let asi 6 reklamací pneu mě děsí konkrétně .Barum z GPD reklamace neuznána až po mé intervenci přímo u výrobce ve Zlíně mi pneu poslali na výměnu se slovy reklamace není uznaná ale v rámci dobrých vztahů zasíláme pneu novou.Myslí si snad někdo že si vymýšlím nebo na jedné pneumatice zbohatnu? Ne reklamaci v Čechách již nechci zažít.
středa, 24. října 2018
hohencenda Děkuji zdejším dopisovatelům za parádní návod jak se zcela vykroutit z přezouvání nových donesených pneu i článku k Nexenu Za mně Nexen NE
BIB Cenzura na pneurevue na obranu inzerentů, pod záminkou "vulgarity"? Máte to zapotřebí? Myslím že ne.... No jsem rád že jsem Nexen nezačal dělat, když jsem ho před lety zkoušel tak nepříjemně překvapil ošizenou kostrou a mizernou životností, je to budget na úrovni barumky...
úterý, 23. října 2018
karel To je jak za komunistů, když někdo řekne nebo napíše pravdu aby ostatním otevřel oči , je nejlepší ho umlčet -smazat .Pneurevue - profi server pro obchod s pneumatikami,pneuservis a afterket by měl respektovat snahy o narovnání a zlepšení situace v pneuservisní branži a ne cenzurovat. Pokud se dodavatelé nezačnou k pneuservisům chovat slušně, počítejte s tím, že se celková atmosféra ještě přiostří a příspěvky budou ostřejší i bez vulgárních slov. My máme různé diskuze ,tak do nich prosím nezasahujte ,pokud v nich nejsou vyloženě vulgarní slova.Každý máme právo se vyjádřit i když se to druhému nemusí líbit, tomu se říká demokracie, svoboda slova a proto jsme v listopadu 1989 zvonili klíči. S BF souhlasím, je jim jedno jakým způsobem a za kolik , hlavně že prodají a po nás potopa. Naše obrana je nemontovat a neprodávat. Myslete a buďte sami sebou.