Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
roman
roman Pneunm: Mě se to bohužel stalo před cca 3-4 roky. Jedna nová pneumatika udělala ihned po nahuštění bouli a kolenovrt se okamžitě pustil do mě, že jsem to způsobil já špatnou montáží a že chce ode mě nahradit škodu resp. chce novou nepoškozenou pneumatiku. Když neuspěl, tak chtěl ode mě napsat "odborný" posudek pro prodejce. Opět jsem mu nevyhověl - nejsem přece soudní znalec. Pak vyhrožoval soudem, kontrolami atd. Poslal jsem ho sebejistě kamsi, ať tohle zkouší na někoho jiného, ale ne na mě a je od něj snad pokoj. Od té doby je na mé černé listině a bude pro něj vždy obsazeno (jak se říká UPPDKV). Tato událost se stala jedním z prvních impulsů, proč odmítat nazouvání právě zakoupených "cizích" pneumatik.
středa, 13. března 2019
 
Pneunm
Pneunm Romane díky za varování, jsem si vědom že se to stát může, naštěstí mě tohle zatím nepotkalo.
úterý, 12. března 2019
 
roman
roman Pneunm: Jj, tak se na hmyz kolenovrtný musí. Jen jedna poznámka resp. upozornění, že může platit v tomto případě i přísloví "za dobrotu na žebrotu": Jeho syn může být pěkný vych*ánek a dostane brouka do hlavy: Namontoval to pneuservis tatíkovi vůbec správně? Pokud ano, tak proč to vůbec navlékal, pokud se jedná o vadný plášť? Zeptá se v Makru a tam mu sdělí, že od nich "šel" ten protektor bez jediné vady... Za to může pneuservis chybnou montáží.... A problém pro pneuservisáka je na světě. Neříkám, že to tak dopadne (byly už i takové případy), ale vyloučit na 100% se to nedá. Jistě, případný spor s kolenovrtem vyhraješ, ale je to velká ztráta času, nervů a dalších starostí.
úterý, 12. března 2019
 
Pneunm
Pneunm Zdravím, tak jsem právě za dvojnásobnou cenu nazul dva Protektory Praha z makra. Co čert nechtěl druhej se vlnil jako když mlátí hada holí. Pán na to jen smutně koukal že prý mu je dal syn a co s tím? No co, zavolejte synovi a on to přece vyřeší.
úterý, 12. března 2019
 
Shambo
Shambo V souladu s politikou Evropské komise se připravují další změny v tzv. štítkování pneumatik. Nově bude zaveden údaj o přilnavosti na sněhu a ledu. Štítek má informovat spotřebitele o předpokládané životnosti pneumatik. Bude zavedeno štítkování pro protektory. Připravuje se projekt evidence a registrace pneumatik čipy. Poznámka - Rusko zavádí od 1. prosince 2019 povinné čipování pneumatik domácí výroby i z importu. Oficiální důvod? Evidence a kontrola zboží... Pryži zdar.
úterý, 12. března 2019
 
SJM
SJM malý, nenápadný článek---https://www.kurzy.cz/zpravy/486026-komentare-k-inflaci-rapidni-rust-cen-bydleni-elektriny-ale-take-brambor/---Přátelé černých, kulatých nesmyslů, vyčleňte si 1/2 hodinku v týdnu a zajděte se ženou na běžný nákup do marketu a podívejte se na ceny v sektoru ovoce-zelenina, mléčné, maso, ale jiné. Jsem si jist, že po návštěvě budete vážně přemýšlet, zda vaše ceny práce odrážejí současný stav.
pondělí, 11. března 2019
 
OCHRANAGUM
OCHRANAGUM Romane díky. Už jsem něco udělal na zimu, ale teď jsem pořádně přitvrdil. Je nejvyšší čas. NEBOJ SE- PŘIDEJ SE.
neděle, 10. března 2019
 
BF
BF A JEN PRO ZAJÍMAVOST Ať MNOZÍ JEŠTĚ NEROZHODNUTÍ PNEUSERVISÁCI JSEM POSLAL TOHLE NĚKOLIKA PNEUSERVISŮM VE SVÉM OKOLÍ A JE MI ÚPLNĚ JEDNO JAK S TÍM NALOŽÍ, JESTLI SE PŘIDAJÍ, NEBO TO JEN SUŽE ZNEUŽIJÍ. JÁ NAROZDÍL Z MNOHÝCH NICH PEVNĚ STOJÍM NA ZEMI A VÍM CO PÍŠU -- Pneuservisáci, po zimní u mne velmi úspěšné akci, znovu od 15.3. 2019 do 30.4. 2019 s technických, provozních a hlavně kapacitních důvodů opět vůbec nepřezouvám JAKÉKOLIV NOVÉ DOVEZENÉ PNEUMATIKY odkudkoliv. Preferuji a chci obsluhovat především své věrné, stálé, ale i nově příchozí zákazníky, kteří využívají, nebo by chtěli využívat a mít komplexní mé služby. Mám jim co určitě nabídnout a i proto jsem musel určité části zimní sezony a teď už i letní vyloučit právě např. dovezené nové pneumatiky odkudkoliv, které nejsou zakoupeny v mém servisu, aby jsme se mohli plně věnovat zákazníkům, kteří mají zájem o naši rozšířenou nabídku služeb a ne jen např. o přezutí svých nových dovezených kol zakoupených zrovna třeba na internetu a to právě v blížícím se náporu roku na pneuservisy. Jsem si po dlouholetých osobních zkušenostech plně vědom toho, že tohle nepřináší špičkově vybavenému pneuservisu zcela a zhola nic, a po zimní sezoně kdy jsem to už měl se mi to jen a jen potvrdilo. Je to také i jedním z důvodů proč tuhle službu velmi rád přenechám někomu jinému a budu se raději plně věnovat zákazníkům, kteří chtějí nejenom komplexní profesionální pneu služby které nabízím a hlavně i mám. Pokud třeba Vy máte zájem to přezouvat, nevydělat pořádně, ničit si své stroje, mít jen náklady na energie a především pořádně naštvat své zaměstnance, rád vám zrovna tuto internetovou činnost od lidí opět přenechám a pošlu je velmi rád k Vám na servis. Klidně se mi ozvěte a já budu tyto kolenovrty, jak se jim mezi skutečnými pneuservisáky přezdívá velmi rád posílat, protože je na svém pneuservise a hlavně v dalším největším náporu roku nepotřebuji a ani nechci vůbec vidět. Skončila totiž absolutně doba kdy si zákaznici poroučeli a dělali z nás na servisech doslova sluhy. A i díky tomu, že tady ukončil činnost v Třinci p. Skotnica, začala osobně u mne skutečná krásná doba si vybírat své zákazníky, kteří přinášejí pohodu, klid a hlavně potřebný zisk. Ano, klidně to někteří dělejte, ale vím, že tím na beton nezaplatíte absolutně pořádně své zaměstnance. Já si to nechám řádně zaplatit a raději dám svým lidem, kterých si nesmírně vážím a budu je vždy podporovat. Raději udělám méně práce a za podstatně větší peníze, než abych dělal od rána do večera, ničil své špičkové stroje, zařízení, nevydělal a hlavně naštval své pracující lidi na servise. Pak to totiž dopadne jak to vidíme v celé ČR.- Nejsou a ani nebudou lidi do pneuservisu a bude ještě hůř, to vím naprosto přesně, protože 28 let skutečné praxe v této činnosti mi dává právo uvažovat a psát, tak jak to i dělám. Přeji všem rozumným lidem v oboru velmi dobrou letní sezonu a přemýšlejte nad tím co jsem napsal. Mnozí pneuservisáci v ČR se k výzvě NEBOJ SE - PŘIDÉJ SE přidali a to je i smysl mé akce pro pneuservisy v ČR. Kdo chce dělat přehozy a sluhu nejenom internetu tak ať to dělá. Já však určitě nikdy nepodlehnu právě a zrovna třeba tomu někdy podvodnému prodeji pneu přes internet a jeho dovozu na můj pneuservis. http://pneucentrumprofi.cz/rezervace S pozdravem Bořivoj Filipec
sobota, 9. března 2019
 
BF
BF Romane, krásně to máš uděláno. NEBOJ SE PŘIDEJ SE je v současnosti podle mne jediná cesta pro rozumné pneuservisy které mají v hlavě rozum, které chtějí jít dál do budoucna v tomto oboru. Po zimní sezoně za sebe řeknu, že to byl skvělý krok, pozitivní výsledky se jednoznačně dostavili a proto znovu u mne na stránkách a v kancelaři už to taky visí - POZOR!!! Z technických, provozních a kapacitních důvodů od 15.3.2019 do 30.4.2019 NEPŘEZOUVÁME JAKÉKOLIV DOVEZENÉ NOVÉ PNEUMATIKY A PROTEKTORY ZÁKAZNÍKEM, ( např. zakoupené na internetu, v prodejnách náhradních dílů, apod. ) které nejsou zakoupené v naši provozovně. V tomto termínu zákazníci s těmito dovezenými novými pneumatikami nebudou obslouženi. Proto se prosíme neobjednávejte ani v našem rezervačním systému, předejdete zbytečným nepříjemnostem. Děkujeme Vám za pochopení.--- Nepotřebuji ani nechci tyto lidi mít na svém servise. Přeju si aby jezdili kdekoliv jinde a neotravovali mne při práci u svých věrných zákazníků kteří používají komplexní nejenom pneuservisní služby. A to že zaplatí mimo to období jinak v základní ceně pořádnou palbu, je naprosto v pořádku. Nebudu si kvůli nějakým pošukům ničit stroje, vybavení a své lidi abych dělal poskoka internetu. Na to mne neužije a nikdy se tak ani nestalo a hlavně nestane! Raději udělat méně a více poctivé práce za mnohem více peněz, než mít servis narvaný od rána do večera a dělat třeba jen na náklady které rostou jak hřiby po výbuchu Černobylu. Konec charity z internetem. Vidím přesně co se děje na mnohých pneuservisech a to mi dává jednoznačně za pravdu. Romane díky a další servisáci je jen na vás jak se k tomu všemu postavíte. NEBOJ SE - PŘIDÉJ SE
sobota, 9. března 2019
 
SJM
SJM Tak jsme svědky taškařice, jak se konečně povedlo narovnat tržní prostředí v ČR. Bába, co na trhu Vám prodá svazek mrkve, musí evidovat on-line a tisknou na příruční tiskárně účtenku, aby bylo na školy a nemocnice, zatím co tendr za desítky mld. se řeší po hotelích.A třešničkou na dortu je pasáž, jak u dveří zazvoní nějaký policista a poprosí Vás, aby jste mu půjčili telefon, případně noťas, že Vám ho za 3h zase vrátí. Má zkušenost s předáváním telefonu je poněkud jiná. Je to pár roků, co mě v obci předjelo a zablokovalo cestu civilní vozidlo. Z něj vystoupili uniformovaní policisté (muž a žena) a že jsem telefonoval. Já na to že ne. "Tak proč jste jel tak pomalu", tázal se policista. "No protože tady v některém v domě má mít živnost člověk, kterého hledám", odvětil jsem. "Můžete mě dát váš telefon, já se přesvědčím, mám na to právo", pravil policista. "Já se napřed poradím se svou právní zástupkyní", pravil jsem a jal se vytočit svou kamarádku, advokátku. Ta mě řekla:"Vůbec o telefonu se s nimi nebav, nebo víš co, vyndej simku a řekni jim, že jim ho předáš, ale je třeba vypsat protokol, kde bude vše do posledního detailu popsáno, proč, kde, kdy, jak a hlavně kým (služební čísla) ti telefon zabavili a já ti garantuji, že je vysléknu z uniforem. Tak jsem jim to reprodukoval, načež policista mě dal radu, abych si nechal zatmavit skla, že tím se tyto problémy vyřeší jednou pro vždy.
sobota, 9. března 2019
 
roman
roman Ochranagum: Vítej v "klubu" Neboj se, přidej se!" => http://www.pneurevue.cz/profile/roman/photo/1-roman/7.html
pátek, 8. března 2019
 
OCHRANAGUM
OCHRANAGUM Od 1.4. do 30.4. 2019 nepřezouvám žádnou novou dovezenou gumu odjinud. Přidávám se k výzvě NEBOJ SE PŘIDEJ SE. Už mne to tak nazlobilo, že se můžou postavit třeba na hlavu ti chytráci z internetu. A taky už konečně vidím všude dokola, že se další servisy snaží nějak omezit tyto nepotřebné zákazníky. Je už na čase.
pátek, 8. března 2019
 
Shambo
Shambo Zhruba dvě třetiny zaměstnanců na průměrnou mzdu nedosáhnou. https://www.kurzy.cz/zpravy/485785-prumerna-mzda-v-cesku-se-ve-4-ctvrtleti-zvysila-na-33-840-kc/
pátek, 8. března 2019
 
roman
roman Karle, věř tomu, že by i oni rádi prodávali, ale... Já mám ve svém okolí několik pneuservisů, ale i jednoho "montéra", který se též snažil prodávat (resp. cenově podlézat kohokoliv), ale nepodařilo se mu najít takového dodavatele pneumatik, aby mu nějaký peníz z prodeje gum zůstal za nehtem. To, že prodávat je též "umění" úmyslně vynechávám, to je jiné téma. Na jednu stranu tedy lze říci, že měl hledat lépe dodavatele a najít, ale na druhou stranu se vracíme k velkému problému celé naší pneuservisní branže - vztahy mezi velkoobchody/webshopy/pneuservisy/montovnami. Jen postoj k tomuto problému máme diametrálně odlišný. Někdo sklopí uši a zvolí metodu "okusování stromků", jiný se "nebojí a přidá se", někdo si to nechá "královsky zaplatit". Takže já věřím tomu, že kdyby i oni mohli v reálu úspěšně prodávat, tak by to i oni rádi dělali.
čtvrtek, 7. března 2019
 
karel
karel Pneunm, dívej se na to očima těch montoven , dodavatel strojů pro pneuservis jim říkal , proč neděláte pneuservis ? to už všichni dělají, přitáhnete si tím další zákazníky , No a oni se naučili obsluhovat stroje a pláště jsou pro ně přítěž,kulaté,černé,letní,zimní a stojí 1000,- , 1200,- a zabírají prostor a hlavně o pláštích nic neví, takže nemají zákazníkovi co říct, jak ho přesvědčit , že právě tyto pláště jsou pro něj vhodné a dobré. Proto pláště neprodávají a je pro ně lepší říct objednej si pláště na netu, já ti je pak namontuji. Prodej to jsou další starosti s objednávkou, uskladněním a potom prodat a když neprodáš zůstanou ti na skladě atd. Však to znáš. No a to jsou ty rozdíly mezi odborným pneuservisem a montovnou. Protože se zákazníkovi věnuji delší čas, poradím mu s výběrem plášťů a udělám vše proto aby byl 100% spokojený ,nemohu mít stejné ceny jako montovna ani za pláště ani za servis.Mí zákazníci to už chápou a stále přichází noví , díky za ně.A to je asi vše co k tomu mohu říct..
čtvrtek, 7. března 2019
 
Pneunm
Pneunm Zdravím všechny, to že někdo dobrovolně neprodává pneumatiky upřímně nechápu. Je to jako by se sám střelil do nohy. Prodej pneu pro mě představuje rozdíl mezi žitím a přežíváním. Každopádně je to jejich boj, zatímco já přezuju jednu svojí sadu oni musí přezout 3 až 4 cizí.
středa, 6. března 2019
 
karel
karel Aby bylo jasno, já si neztěžuji a nikdy jsem si na okolí neztěžoval, neřeším ceny montoven, jen konstatuji jak to chodí. Jak už jsem jednou psal, u mě je vítán každý zákazník a je jedno jestli má Trabanta nebo BMW, jen musí respektovat mou práci, mé ceny a já mu pomohu s výběrem vhodných pneumatik a budeme spokojeni oba.Já jsem v podstatě spokojený ale když bude líp, nebudu se zlobit. Gumařina je můj koníček,nic víc nic míň.
středa, 6. března 2019
 
GUMOVEJPES
GUMOVEJPES Tak po urputném boji jsem přivítal do provozovny pracanta Beisp. MS 630S a tím si těsně před sezonou doplnil k AF3000 malý strojopark . Sice mi srdce krvácí nejistota s opravou stroje mě donutila k tomuto řešení. A tím chi jen říct ano nelze dotovat z práce po odtržení položek Dph atd atd nákup strojů na čím dál větší rozměry kol a pneu a ještě mít cenu práce na ks cca 50,- vč Dph. Jsem sám a od začátku plátce a vždy jsem tím byl oproti sem tam ťukům v nevýhodě a přetřásán coby zloděj na cenách. Prý za trochu vzduchu a elektřiny 100kačka na ks už moc a kecy dělej víc a dýl .Blbost kdykoli dojdu kamkoli téměř žádný zaměstnanec neudělá víc než kolik dostane na hodinu a já mám dělat o x set procent víc o úřadech no koment . Slušným a poctivým se tímto omlouvám . A přesně jak píšete ceny a aby to ještě zákazník překousl to za pár hrušek dělat nelze možná jen dnes dělám pneu zítra rozvážím chleba pardon teď není sezona musíte jinam .
středa, 6. března 2019
 
roman
roman Karle nevím, jak bych se zachoval já, kdybych byl ve stejné pozici jako Ty, ale asi stejně. V sezóně k nim nasměrovat všechny "vejdupy", ať se jim hevery zaplevelí nezajímavými kšefty a sám dělat "lepší" kšefty popř. udělat si místo na zakázku pro toho, kdo by mohl být příště mým potenciálním zákazníkem (defakto to teď dělám podobně). Přesně jak píšeš: Méně práce, ale z té vykonané práce mít víc peněz. Mimo sezónu si za "vejdupy" nechat královsky zaplatit. U mě to je trochu jiné v tom, že prodávat chce skoro každý, kdo má do zádele díru a těch pár "expertů", kteří nemají ani základní vybavení sice existují, ale zase tolik jich není. Teď zbývá vyřešit poslední otázku: Kolik Kč si říci za nějaký "vejdup" úkon (hlavně mimo sezónu), aby to byl i pro nás kšeft lukrativní, a přitom aby to zákazník finančně ještě překousl? Nesmírně složitá a hlavně naprosto individuální otázka, která závisí na spoustě faktorů. Tu si musí každý rozumný pneuservisák dořešit sám.
středa, 6. března 2019
 
karel
karel Romane souhlas, ale v mém okolí je cca 30 autopneuservisů -já jim říkám montovny ,všichni na hlavní činnost ,tedy celoročně a polovina nejsou plátci DPH. Oni totiž materiál, jako pneu,disky,kotouče, výfuky atd. nakupují přímo na zákazníka nebo mu řeknou, kup si to na internetu a já ti to pak namontuji a účtují jen práci.Slyšel jsem to několikrát na vlastní uši, takže vím co říkám (píšu) a proto se nikdy nestanou plátci DPH !! Nemluvím o firmě s několika zaměstnanci ale o jednom nebo dvou mechanicích, každý jede na sebe. Tak to funguje, bohužel..
středa, 6. března 2019
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz