eguma Roman: Takhle bys musel označovat prakticky každý článek nebo reportáž (banky, operátoři, analytici, ...) a nejen v onlinu, ale i v tisku. Takže mne mrzí, že argument nemůžeš přijmout, tím spíš, že to není argment, ale fakt, který se v následujících letech nezmění. Karel: Jasně - to je ale něco trochu jiného. Protože převzato od XY = citace, a "ve spolupráci" ještě nemusí, a dokonce často neznamená PR článek. Ale třeba právě odborný text, kdy instituce má prostě relavantní data a prostředky. PR nebo reklamní sdělení je ale pořád něco jiného. Karel: A otázku, co bude autor dělat s pneumatikami, když mu je nikdo nepřezuje - nevím, proč bych měl věnovat byť minutu na řešení tak moc teoretické situace. Jasný - můžu se chvíli opájet tím, že si je bude hýčkat v garáži nenazutý. Ale k čemu mi to bude, když se to nikdy nestane? Pneum: Já jim budu dycky dělat trochu advokáta, protože jsem tu práci dělal a s novináři spolupracuju asi v 6-7 oborech :) A že měníte vnímání - já vám v tom fandim! Já si taky za svoji práci chci nechat řádně zaplatit! I když mne živí jen a pouze "služba" a ne prodej.
středa, 20. března 2019
karel enter, i já jsem takto články označoval. Vůči laické veřejnosti je to přinejmenším férové jednání a autor-novinář není odborník, takže se nemá proč stydět.
středa, 20. března 2019
karel eguma: vzpomínám si ,v dřívější době se články s odbornou tématikou a možností ovlivnit veřejné mínění zakončovaly větou : "převzato od xy nebo ve spolupráci s xy napsal.
středa, 20. března 2019
roman eguma: Těch článků označených diplomaticky jako PR sdělení najdeš na netu hafo => článek, který má jinou formu než neutrální sdělení pro čtenáře rozhodně nějak označit jde, takže tvůj argument nemohu přijmout.
úterý, 19. března 2019
Pneunm eguma někdo se najde vždycky to je svatá pravda, nám jde o to výrazně změnit ten poměr. Pneumatiky prodávám levněji než eshop, poskytuju k nim servis i poradenství. Nevím proč by měl zákazník živit překupníky, nevím proč bych měl dělat práci za někoho jiného. Někteří zákazníci to vnímají jinak a my to vnímání teď měníme. Nemusíš dělat pánům novinářům advokáta, jen jsem se chtěl zeptat proč ignorujou hlavní prodejní kanál...
eguma Karel, pneum: Jak moc se chcete zabývat hypotetickými věcmi? Pokud nezorganizujete generální stávku, tak se vždycky najde někdo, kdo "internetové" gumy přezuje. Roman: Jenže Seznam je soukromé médium, tzn. si může psát co chce, pokud tím neporušuje zákon. A samozřejmě se můžeme bavit o tom, co servis znamená doopravdy a o tom, jak ho lidi vnímají. A psát něco jako "článek je sponzorován e-shopy" prostě nejde... Navíc ani když se v nějakém textu objeví název nějaké firmy, tak nemusí jít o reklamní sdělení (ale o nějakou firmu, která prostě jen poskytla data o trhu - typicky jde o banky nebo operátory), ale prostě o zdroj dat. A klasicky platí, že těch dat bude mít víc nějaký větší subjekt než menší.
úterý, 19. března 2019
karel eguma mám otázku, čistě teoreticky. Co bude dělat autor s pneumatikami když mu je žádný servis nenamontuje?
úterý, 19. března 2019
roman eguma: Já se domnívám, že články v jakémkoliv veřejném mediu (tj. i na internetových serverech) by měly být co nejvíce objektivní a pravdivé. Pokud by bylo pod zmíněným článkem napsáno něco ve smyslu "článek je sponzorován XYZ" nebo "článek je reklamním sdělení XYZ", tak bych neřekl ani popel. Jinak definice pojmu "servis" z https://cs.wiktionary.org/wiki/servis#v%C3%BDznam -> význam pojmu SERVIS - ve 4. odrážce se uvádí paradoxně tento příklad: "opravárenská dílna => Musím dát auto do servisu; V tom novém servisu mají levné pneumatiky".
úterý, 19. března 2019
Pneunm eguma zní to velmi rozumně, jen bych nesouhlasil s tou "většinou lidí" já mám za poslední týden nazuto tak 60-70 nových pneumatik, z toho internet nula. Jaký si to uděláš takový to máš, eshopy můžou dávat na reklamu miliony ale pokud jim to my přestaneme přezouvat bude jim to celkem k ničemu.
úterý, 19. března 2019
eguma :) Jak je to s tou panenkou v koutě? Internetové médium bude nejspíš pracovat taky s online zdroji. A protože e-shopy vydávají stovky tisíc (některé i miliony) korun na reklamu, propagaci a zlepšování zákaznické zkušenosti, tak jsou víc a lépe vidět. Tím spíš, pokud u nich třeba už sám autor nakoupil a v některém pneuservisu mu ty netový pneumatiky přezuli (a je jeho blbost, že si sám neřekl o přirážku). Jakkoliv můžu vašim snahám o narovánvání cen práce fandit (a budete se divit, ale je to tak), tak pneuservis má v sobě slovo SERVIS (službu) a tak ho většina lidí taky bere. Jinak můžete web zkusit kontaktovat na mailu redakce@garaz.cz Dost zpravodajských serverů kontakty na jednotlivé redaktory neuvádí, aby se nemuseli jen prokousávat maily místo psaní.
úterý, 19. března 2019
Pneunm Hledal jsem na stránkách garáže kontakty na pány Žáka a Janského abych se na ně obrátil z dotazem proč záměrně vynechávají ve svých článcích možnost koupě pneumatik a disků v Pneuservisech ale neuspěl jsem...
úterý, 19. března 2019
roman A opět: https://www.garaz.cz/clanek/pozor-na-padelky-automobilovych-disku-mohou-byt-nebezpecne-21001368 . Cituji: "Před prodejem je tedy vhodné prověřit si prodejce (například na internetovém hodnocení e-shopů), případně ho požádat o doložení homologace prodávaných kol." O prodeji disků v pneuservisech ani náznak. Tak jsme to dopracovali, kamarádi... Takže milý pneuservisáku, jsi v této době tím posledním nejpodřadnějším otrokem na špinavou práci a sluhou shopům.... Probuďme se, braňme se!!!
úterý, 19. března 2019
roman Pneunm: Jasně, je to blábol o ničem, jenže spoustu lidí (kolenovrtů) to utvrdí v tom, že nejlepší podmínky pro nákup gum jsou na netu a bez váhání "poletí" na nějaký webshop, aby vzápětí začali kroužit po pneuservisech, který "otrok" jim to přezuje za pár drobných dukátů. A pak bude záviset na nás, jestli si ty novky z netu vystaví do vitríny, nebo na nich odjede (předpokládejme, že s "vysokohorskou" přirážkou za přezutí). A jak správně píšeš: "Záleží jen na tom, co my jim dovolíme". Kdo z nás pneuservisáků už nechce dělat ze sebe šaška pro webshopy, tak ať se nebojí a přidá se.
úterý, 19. března 2019
Pneunm entr... všechno všude. Záleží jen na tom co my jim dovolíme.
úterý, 19. března 2019
Pneunm Romane je to klasickej blábol, nicméně diskuze pod článkem je taky výživná. Ukazuje krásně že někteří lidé by si nejraději nosili
úterý, 19. března 2019
roman Zatím klid a tak koukám co je nového z naší branži a narazil jsem na několik "rad" v tomto článku: https://www.garaz.cz/clanek/na-cem-lze-pri-servisu-auta-setrit-a-na-cem-rozhodne-ne-21001356 . Mj. se zde píše: "Na prověřených e-shopech lze i špičkové pneumatiky koupit výhodně." O tom, že i pneuservisy mají více než konkurence schopné nabídky ani slovo. Neklamný důkaz, že my pneuservisáci jsme bráni (u některých lidí) pouze jako ten největší póvl či odpad, při nejlepší vůli pouze jako sluhové eshopů. Pokud jsme tedy (dle jejich názoru) ten největší póvl resp. jen jejich poslušní sluhové, tak proč bychom měli ve všem vyhovět a s radostí přezouvat ty jejich "úžasné" netové pneumatiky? Musíme se přece bránit => Nebojte se, přidejte se!!!
pondělí, 18. března 2019
SJM Dnes byly opět zveřejněny registrace vozidel. Samozřejmě, mohli by být lepší, ale i -7%, je proti lednovým -17% solidní výkon. Jen tak dál. Co mě ale tento týden překvapilo, bylo množství zpráv, které se tu nesou (asi škarohlídi), že v okolních firmách rapidně ubývá zakázek, převážně tedy strojírenských, dokonce, kde ještě na konci roku hledali lidi, tak tam se otevřeně nyní mluví o propuštění. Ještě že živnostníci mají u vrchnosti zastání, jinak bych těžko usínal.https://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660-mate-slovo-s-m-jilkovou/219411030520010/
pátek, 15. března 2019
GUMOVEJPES Ano Romane souhlasím zrovna dnes jsem řešil tuto otázku záruka za cizí pneu a co práce s tím spojená . Nic odjel nespokojený že mu pneu za tu cenu a ještě na záruku v rámci reklamace vady pneu zdarma dělat nebudu a mám o jedno vrtkoleno méně . Asi nějký vych....ek.
středa, 13. března 2019
roman Pneunm: Mě se to bohužel stalo před cca 3-4 roky. Jedna nová pneumatika udělala ihned po nahuštění bouli a kolenovrt se okamžitě pustil do mě, že jsem to způsobil já špatnou montáží a že chce ode mě nahradit škodu resp. chce novou nepoškozenou pneumatiku. Když neuspěl, tak chtěl ode mě napsat "odborný" posudek pro prodejce. Opět jsem mu nevyhověl - nejsem přece soudní znalec. Pak vyhrožoval soudem, kontrolami atd. Poslal jsem ho sebejistě kamsi, ať tohle zkouší na někoho jiného, ale ne na mě a je od něj snad pokoj. Od té doby je na mé černé listině a bude pro něj vždy obsazeno (jak se říká UPPDKV). Tato událost se stala jedním z prvních impulsů, proč odmítat nazouvání právě zakoupených "cizích" pneumatik.