roman Meza74: Cenotvorba závisí na mnoha faktorech a okolnostech, nicméně jedna matematická poznámka k větě, že "to mám nastaveno 22 let". Před 22 lety stála 15" barumka na octu cca 2300Kč a průměrný plat byl cca 10000Kč (když tak mě někdo opravte, DPH a to ostatní sem vůbec nebudu tahat). Takže pokud by byl rabat na gumě okolo 15%, dělalo by to hrubý zisk v té době cca 345Kč na 1 kole. Letos stojí barumka při podobném rabatu cca 1100Kč a hrubý zisk je tím pádem cca 165Kč. Nj, ale průměrná mzda je dnes přes 32000Kč... Jde tedy říci, že si byl před 22 lety cca 6x lépe zaplacený za stejnou práci než jsi dnes...
středa, 12. června 2019
Hrouda Ok je to tvá strategie, ale práce zadarmo ? Nikdy ani na oko potom tu mohou vsichni hořekovat nad cenou práce a nad tim ze nedržime pohromadě. Chapu jak to maš drahou pneu + prace zdarma chápu to dobře? Ale nezlob se nesouhlasím s touto variantou ,ale to je tak všechno co stim můžu. Ať se ti daří ahoj.
středa, 12. června 2019
Meza74 Hroudo,bylo to na téma Hlídej a udej svého živnostníka.Ještě mě nikdo ,zatím neudal ale myslím si že to nebude dlouho trvat.Jsme přeci češi.A ktomu montáž+ventil zdarma ano,ale za předpokladu dodržení mnou nastavené ceny,která není zrovna z Nejlevnějších.Mám to nastavené takto 22let a zatím si nemohu stěžovat.
středa, 12. června 2019
Hrouda Aha už to chápu :D Možná si nám chtěl říci svůj zážitek , ale pokud tě někdo za něco udal tak to rozveď prosím. Týká se to toho že prezentuješ na svém odkazu akcnigumy.cz montaž zdarma + ventilek ??
středa, 12. června 2019
Hrouda Meza74 k jakému tématu patří tvůj příspěvek? Něco mě tam chybí, bylo to smazáno ?
středa, 12. června 2019
SJM Něco na povzbuzení váhajících s úpravou cen - Do peněženek je zase o něco hlouběji, chtělo by se říci při pohledu na nejnovější údaje o inflaci. Podle Českého statistického úřadu totiž v květnu zdražilo téměř všechno od zeleniny přes pivo až po elektřinu.Celkově dosáhla v květnu meziroční inflace 2,9 procenta, což je více, než ekonomové předpokládali. „Nachází se o dvě desetiny nad prognózou České národní banky,“ říká Luboš Růžička z Raiffeisenbank.
Zdroj: https://www.denik.cz/ekonomika/inflace-v-kvetnu-stoupla-zdrazily-pivo-elektrina-bydleni-i-brambory-20190612.html ---Podraží-li na servise el. o 8%, nevím, zda-li to plně vykompenzuje pokles cen jablek z 36 na 33,90Kč/kg. To je to kouzlo tzv. spotřebního koše, které umožňuje hrátky s čísly.
karel Ahoj, uhodl je to dřívější značení ,mohlo ještě 125/82R15
úterý, 11. června 2019
Meza74 Nejhorší je na tom to,že se budou udávat i živnostníci mezi sebou.
úterý, 11. června 2019
Pneunm Měl bych ještě dotaz. Může mi prosím někdo poradit co si mám představit pod rozměrem 125 SR×15? Je to 125/80r15?
úterý, 11. června 2019
Pneunm Zdravím, rád bych se zde podělil o nepříjemný zážitek. Loni jsem koupil přes pneub2b.eu disky Oxygen 19" od firmy Reifen Krieg Gmbh. Letos přijel zákazník s tím že jeden z těch disků je jiný, nejdřív jsem si myslel že to je nesmysl ale opravdu, jeden disk má trochu jiný tvar, na první pohled je to nepostřehnutelné. Věc jsem okamžitě reklamoval bohužel paní z Reifen... mi potvrdila že oni sice provedli špatnou dodávku nicméně že za to nenesou žádnou zodpovědnost jelikož jsem si rozdílu nevšiml při montáži takže je to vlastně celé moje chyba. Navíc mi ještě odmítla sehnat správný disk za nějakou vylepšenou cenu. Radím se této firmě vyhnout nebo aspoň dodávky kontrolovat extra extra pečlivě do posledního detailu.
úterý, 11. června 2019
hohencenda No a je to tady konečně to uspíší konec mého lopocení v pneuservisu .Soutěže hlídej a udej svého živnostníka se již já aktivně učastnit nebudu.
pátek, 7. června 2019
SJM Něco mě tu nesedí -). Propad Německa, americká cla, brexit... A česká ekonomika dál roste........ Podívám li se ale do ACEA na prodej osobáků, vidím něco úplně jiného: Za leden až duben, Německo -0,2% (pokles o necelé 2 tisíce ks z 1,2 milionu prodaných ks), zatím co skvělá ČR, kde důchodci dostali přidáno 900Kč a zase dostanou 900Kč a babičky konečně mohou navštívit vnoučata, kde jsme postavili novou D1, učitelé dostanou 45.000 a další a další co se dělá pro lidi, zaznamenává pokles 10,4% ( -10.000 ks). Ač nerad, ale nemohu si pomoci. Současné ódy ( PR) na perfektní kondici české ekonomiky, evokují ono bájné vystoupení pánů T a K o ostrůvku stability v rozbouřeném moři. Zatím to moře kolem není rozbouřené, ale vítr se již zvedá.
pátek, 7. června 2019
hohencenda Hroudo jsem rád že tu jsi a že se podělíš o své příběhy.
pátek, 7. června 2019
Hrouda Nemáš zač. Je tu málo přispěvatelů, a ani jeden optimista. https://youtu.be/dNUYMSa3uT4 , , jedna starší pneu a žádný problém. Až budu mít problém vy to budete vědět jako první :D Protože já si to pro sebe nenechám rád pobavím kolektiv .
čtvrtek, 6. června 2019
pepazdepa Hroudo děkuji za info ke stroji Hunter.Jen mě překvapuje,jak málo pisatelů,nebo čtenářů má nějaký ten automat.na přezouvání kol.Ale Děkuji.Žetony mám,ale nevím co koupit,tak je asi odkloním , přidám pod polštář a budu dál zvedat těžká kola.
čtvrtek, 6. června 2019
Pneunm SJM souhlas, taky by mě zajímalo, pokud to nechají odkryté, co to bude dělat v zimě až tam zamrzne sníh, neposlední věc je ze to vypadá celkem hnusně...
středa, 5. června 2019
SJM To je zase článek spíchnutý horkou jehlou a již samotný úvod je k smíchu..."Většina nových vozů dnes platí za téměř bezúdržbové stroje". To teda pan redaktor perlí. Dnešní stroje se fakt neopravují, tam se leda mění a následně nejlépe celé vyhodit. Západní svět má nastavený cyklus obměny na 6 roků. Na tuto je auto vyrobeno, plánují se nové modely, je na tom postavena ekonomika firem. Jak uvádí profesor Friedrich Indra, prodloužení cyklu byť o jeden rok by byl velký problém, o 2-3 již katastrofa...viz. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/prumysl-se-jiz-chysta-na-krizi-zpusobenou-elektromobily-slavny-motorar-audi-a-gm/ V článku ale chybí jedna, ale podstatná informace: jaká je životnost běhounu, deformační části, celého kola, co a jak se bude měnit a jaká bude cena. Toto se jaksi stále tutlá pod pokličkou a tam může být také kámen úrazu. Samozřejmě pokud by to mělo být funkční a výhody převyšují zápory, ok, pak by to byl sakra problém pro výrobce ráfků, senzorů, ventilů, strojů a de facto v konečném důsledku i konec mnoha servisů. Nezbývá než si počkat, právě tato firma ( i když nezpochybnitelný lídr) měl takových zpráv více, namátkou vzpomínám PAX a kde je mu dnes konec.