Pneurevue.cz » Fórum » Naplnila se letos vaše očekávání co do prodeje zimních pneumatik?

Naplnila se letos vaše očekávání co do prodeje zimních pneumatik?

 

pátek, 15. února 2008

Otázka ze dne 15.2.2008

 

Považujete končící zimní sezonu za dobrou, průměrnou nebo nevydařenou?

 
 
 
 
Kikos
Kikos Barumky=Katastrofální pneumatiky
sobota, 22. března 2008
 
Bořek
Bořek Vážený p.Mensa,klidně budu obhajovat své postoje proti internetovým prodejcům.Kontakt na mě najdete na internetových stránkách www.pneucentrumprofi.cz.S pozdravem Bořivoj Filipec.
pátek, 21. března 2008
 
Mensa
Mensa Dobrý den, Bořku, děkuji za podnět. V příštím čísle bychom rádi uveřejnili dvojrozhovor, kde by proti sobě usedl jednak zátupce internetového obchodu, jednak skalní příznivce klasického obchodu s pneu. Bořku, pokud vy nebo někdo jiný máte zájem zúčastnit se této diskuze, dejte mi prosím vědět. Nemám možnost vás kontaktovat jinou cestou, protože znám pouze váš nick. Děkuji předem a všem lidem z branže přeji dobrou začínající sezonu a pevné nervy. Martin Mensa, vydavatel Pneu revue
pátek, 21. března 2008
 
Bořek
Bořek Měl bych ještě prosbu na vydavatele Pneu revue ať v příštím čísle časopisu udělají MNOHEM VĚTŠÍ reklamu na jejich internetové stránky a zdůraznili tam DISKUZI na různé témata.Hodně pneuservisáků i když mají časopis neví o stránkách www.pneurevue a myslím že to je velká škoda.Předem děkuji.
pátek, 21. března 2008
 
Bořek
Bořek Zdeňku,děkuji za reklamu a musím uznat,že za posledních pár dní mě doslova bombardují pneuservisy jak telefonicky tak osobně.Nikoho nemíním odbýt ani vyhodit.Všem rád odpovím na jejich někdy i zvláštní dotazy.Každý má jiné představy o podnikání v pneu činnosti a né každý je schopen příjmout dnešní realitu doby.Já jsem prostě nastoupil tuhle cestu a i když vím že bych mohl bez problému prodávat pneu přes internet,tak to neudělám.Hodně lidí se mě ptá proč,když můžu mít z toho užitek a hlavně zisk? Já říkám,že chci a musím mít kontakt se zákazníkem a ne jen zabalit gumy a poslat ,kde to někdo rozbalí a servis je pak jen naštvaný že neprodal svoje pneu a že mu tam vozí zákazníci nové pneu a on nic nevydělá.Každý je nějaký a já vím prostě,že to je moje cesta kterou jsem zvolil.Stojím si pevně za ní a půjdu takhle určitě dál.
pátek, 21. března 2008
 
Tony
Tony Barumky byly jsou a navždy zůstanou totální zmetky.Malaisie,Indonesie,Portugalsko,Rumunsko a kdo ví kde ještě to začnou dělat!Za to jak se zachovali k pneuservisům bych jim nakopal do ...Neprodávám tyto děsné gumy.
středa, 19. března 2008
 
Poo
Poo Trochu odbočím od tématu, Co říkáte na letní Barumky "Made in Malaisia" Těžký jsou jak protektory, docela by mě zajímalo jak by dopadl test valivého odporu. Podle mě je to velká brůza a značce to dost ublíží + přičteme-li jejich obchodní politiku pro servisy.... ale třeba je to účel značku Barum potopit???
úterý, 18. března 2008
 
Kikos
Kikos Hezky a pravdivě je to napsané a absolutně s tím souhlasím.
pondělí, 17. března 2008
 
Zdeněk K.
Zdeněk K. Nedávno jsem dostal mail od známého,kde napsal ať se podívám na internetové stránky jednoho pneuservisu,že to stojí si to přečíst.Tak kouknu a smekám před těmito servisáky,protože takhle si opravdu představuji boj proti neduhu naší doby.Většina z nás jen buď čeká co a jak se bude dít,nebo nadává na to jaká je špatná doba a oni se nebojí jít nekompromyslně proti internetu a hypermarketům.Zavolal jsem tam,promluvil s majitelem a pochopil,že to jsou lidé na správném místě.Nikde jsem se s tímto postupem a s takovou intenzitou nesetkal,tak jako u nich a smekám před nimi klobouk.Musím jen konstatovat,že s nimi absolutně souhlasím a už zcela chápu,proč to dělají.Váží si všeho toho co je potřeba k dobrému podnikání,k pohodě,klidu a především ke stabilitě a rozvoji firmy.Samozřejmně že nepotěší tu druhou stranu,ale je to cesta pro pneuservisy které chtěji přežít a rozvíjet se,to je můj osobní názor.Nechci dělat nikomu reklamu,ale tohle si to myslím zaslouží.Podívejte se na www.pneucentrumprofi.cz UPOZORNĚNÍ a uděléjte si svůj názor. Zdeněk.
neděle, 16. března 2008
 
Pavel K.
Pavel K. Přátelé pneuservisáci ,je čas začít bojovat s nešvary naší branže.Ale je třeba opravdu ukázat jasně cestu kudy by se mělo naše odvětví vyvíjet.Nemůžeme jen přihlížet,jak se nám bortí naše podnikání,jak překupníci a lidi kteří kolikrát neví co je na pneumatice napsáno,nebo vůbec neví co ta čísla na pneu znamenají podráželi a ničili naše živobytí.Sám už taky půl roku nepřezouvám dovezené gumy a jsem za to rád.Nejsou problémy a reklamace a nemusím se bát,že se něco stane a já budu mít pak zbytečné stresy.Zaměstnanci za mým rozhodnutím stojí a to je pro mě velmi důležité.Letos je to už 16 rok co podnikám v tomto oboru a vidím ty obrovské rozdíly,kterým náš obor za tu dobu prošel.A je to dost špatné po tom co se začali prodávat pneumatiky na internetu.Proto se každý soudný pneuservisák musí zamyslet a hlavně něco udělat proti tomuto nešvaru.Jak to je na zvážení každého jednotlivě.Vážim si pár kolegů,kteří se nebáli a začali s bojem dříve a dnes jsou mnohem klidnější než já.Ale já jsem tu odvahu neměl,čekal jsem až na ně jak se to vivine a vidím že to je to pravé,co jsem nakonec musel udělat i já.Nelituji,naopak jsem rád.
pátek, 14. března 2008
 
Karel
Karel Zima byla na začátku velmi slušná,tak do prosince.Pak to umřelo a nestálo to za nic.Teď se blíží jaro a děsím se pohledem na ty akce letních pneu na internetu.Opravdu mě to štve a mrzí,že nedrží pneuservisy spolu a nebojují více proti těm povalečům,co nevědí ani jak vypadá sezouvačka.Ale věřím,že ti opravdoví taky jsou a postaví se tomu čelem a zbytek ať padne na ....
pondělí, 10. března 2008
 
sandy
sandy Abolutně souhlasím s níže uvedeným příspěvekem. To že to bylo provedeno bez účtu vůbec nic neznamená. Kdyby se v tom autě zabil, stačilo by, že by jeho příbuzný dosvědčil, že jeho (otec, syna td.) jel táno do pneuservius XY přezout kola. A pak by ještě skřípli někoho z personálu, pokud by u toho ještě někod byl nebo nějakého dědu co vedle na zahrádce okopával brambory. S tím by se soud vůbec nepáral. A to že přezul bez dokladu by byla jen přitěžující okolnost.
pondělí, 10. března 2008
 
Franta
Franta Jaké slitování?Syn ho taky nelitoval,když mu koupil takové šroty a ty to přezuješ jen tak.Je to sice hezké,že bez dokladu,ale kdyby se něco stalo a on chtěl tak ti to stejně dokáže,že jsi to dělal ty.Já bych to nepřezul ani za nic.Jedině kdyby mi ukázal nějaký certifikát ze zkušebního ustavu od nás,ne z ČÍNY,ofotil bych si ho abych měl jištění a důkaz kdyby něco a přezul bych to tak za 2000,-,jinak ne.Dostat se do problému kvůli své blbosti to ho raději neudělám.Ty peníze mi to pak nenahradí ty nervy jak mě budou honit po policajtech když se něco stane, nebo finančáci za daňový únik.Někdy je lepší udělat méně,než se honit za každou cenu.
pondělí, 10. března 2008
 
Max
Max Zrovna nedávno ke mě přijel postarší pán s pneumatikami,které dostal od syna,nejprve jsem mu chtěl ukázat ceník prací na dovezené pneu,ale nakonec se mi ho zželelo,když jsem viděl na jeho autě elektrony s nízkoprofilama.Takže cena bude beztak vysoká a počítal jsem mu to jako kdyby měl pneu ode mně.Začnu dělal,kola mám sundané z auta a z disku a zjišťuji ,že pneu co vypadalo vzorkem a napisem jako letní pneu značky goodyear ve skutečnosti je čínské pneu značky goodride s označením M+S.Po dlouhém dohadování to dopadlo tak,že auto jsem mu přezul bez účtu a s upozorněním,že u mě nikdy nebyl.Tak bacha na podobné internetove pneu.
neděle, 9. března 2008
 
milda
milda jenom pro zajimavost: taky se vas na servisech lidi, co si donesou gumy z internetu, snazi krmit historkami o tom, ze je dostali od znameho (strycka, bratra, svagra apod.) pripadne zadarmo k autu, ktere si koupili? Ja se s tim setkal uz kolikrat, jako by tusili, ze nemame internet radi, tak si asi mysli, ze kdyz nas takhle oblbnou, tak nebudou mit prirazku k montazi nebo co. Jinak u nas to funguje tak, ze na tyto pripady je zakladni sazba na praci (ne nijak levna), pak normalni-treba sezonni vymena uz provozovanych pneu = zhruba o tretinu levnejsi, a nakonec od nas zakoupene pneu = o dalsi tretinu sleva. Cili tri sazby na praci odvozene od te zakladni systemem slevy (mas gumy ode mne = praci mas za tretinu zakladu). A funguje to celkem dobre.
neděle, 9. března 2008
 
Kikos
Kikos Tak www.kkpneu.cz už asi práci učtuje.Minulý týden tam byla práce ještě zdarma,ale zvýšili slevy každému z 55% až na 70%.TOTÁLNÍ BLÁZNI.Koukněte.NEPŘEZOUVEJTE!!!
sobota, 8. března 2008
 
sandy
sandy Vzkaz Pájovi: ono už je to dnes jinak než dřív. Zákazník s na první pohled luxusním autem si ho mohl koupit v bazaru za cenu nové octavie a vůbec není záruka, že to nebude šetřílek a ubožák objíždějící kraj, aby sehnal nejlevnější práci. Dnes vidím jasně se rýsující vrstvu lidí, která sice nejezdí v audi nebo bmw, ale nepřemýšlí o tom jestli je práce někde o dvě stovky levnější. tito lidé už mají nadhled, úroveň, nemusí se někde producírovat a předvádět a myslím pneuservisáci že v těch je pro nás největší budoucnost. doufejme, že jich bude přibývat.
úterý, 4. března 2008
 
profik
profik Minulá sezóna moje očakávania predčila a predal som rekordný počet pneumatík. Síce s nižším rabatom, ale taká je doba :( Zvýšil som však cenu práce cca o 30% /tiež som zaviedol príplatok na dovezené pneu :)/ a rozmýšľam o zavedení ďalších služieb /rýchloservis, geometria/. Nečakám totiž, že sa situácia so zárobkom na pneumatikách ešte polepší, pretože internet tu je a bude. Jednoducho predaj tovaru ide do ústrania a dôležité sú služby, ktoré si treba nechať poriadne zaplatiť. No a pneuservisy, ktoré obúvajú za pár korún, nemajú dlhú životnosť a ja im takých zákazníkov doprajem, čo sa prídu handrkovať o sto korún, pretože z nich servis čoskoro neuživia. V mojom meste minulý rok zrušili čo ja viem 5 servisov, takže už sa nám to začalo pekne čistiť od buriny :))))
pondělí, 3. března 2008
 
Kikos
Kikos Tak o jsi hodně levný!Takové auto nepřezuji pod 1200,-kč.a vůbec s nikym nediskutuji.Byl to jen blbec co tě chtěl naštvat a vytočit.Raději jsi ho měl poslat hned pryč a nemusel jsi se nervovat.Za 730,-kč to opravdu né.Spočítej si vše a uvidíš,že by jsi nic nevydělal.Nebuď dobročinný ústav.Barumka,Pneu Plus a i jiní učtují takové auto hodně přes tisíc korun.A to i když si tam ty gumy koupí.I když jsi malý pneuservis,ale za 730,-to je moc,moc málo.
pondělí, 3. března 2008
 
pája
pája Co se týká otázky měsíce - prodeje před letošní zimou byly celkem úspěšné, sezónu bych hodnotil jako průměrnou. Nikdo z motoristů nemohl očekávat, jaká zima bude a kdy přijde, takže lidí byli spíše ostražití. Zůstatek neprodaných zimních pneu po zimě (alespoň u nás) je minimální. K diskusi rozpoutané ohledně cenových dumpingů na internetu mohu uvést jedině to, že stojím za všemi kolegy pneuservisáky, kteří neváhají bojovat proti internetovým cenám alespoň o dost vyššími cenami za práci u donesených pneu, případně je nepřezouvat vůbec (i když přiznám se, že tento krok si já asi dovolit nemohu. Proč jim to nepřezout? ale samozřejmě dráž!). Myslím si, že v tomto bychom všichni na servisech měli držet při sobě. Malá perlička na závěr - v minulém týdnu mi přijel na servis zákazník, (nikdy jsem ho u nás neviděl, s SPZ jiného kraje), pěkná luxusní starší Audi A4 na elektronech s nízkoprofilovkama (nejspíš 17"), gumy čouhající z nedovřeného kufru, chlapík už na pohled takový ten typický frajírek a snad ještě než pozdravil, hned se ptá za kolik mu přezuju auto. Zbystřil jsem, každý se hned takhle dopředu neptá, ale ochotně jsem mu spočetl, že nízkoprofily, vyvážení elektronů atd. komplet cca 730 Kč. V první chvíli se na mě podíval, jako zda to myslím vážně, chvíli zapřemýšlel a pak, že: "tak to ne, to já si dojedu k Fr.... do S... ten mi to přezuje určitě levnějc než vy!!" A ještě když startoval, tak z okýnka na mne zahalekal: "To asi moc práce nemáte, když jste tak drahej, co?" Takže co k tomu dodat víc? Jen co nejmíň takovýchto kunšaftů nám všem. Dobré a úspěšné jaro!
pondělí, 3. března 2008
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz