starr Otázka je to, jestli slovo "strategie" všichni chápou stejně. To není v tom, jestli dávají práci zdarma nebo slevy na pneu, ale jeslti si umějí odpovědět na otázku, co tady budu dělat za deset let. Jinak souhlasím, že většina firem žádnou strategii nemá, protože je nezajímá nic než meomentální profit.
neděle, 8. ledna 2006
Anonym Většina pneuservisů absolutně žádnou strategií nemá a to především ty menší servisy.jinak by si uvědomili ,že práce už dávno není zadarmo a je třeba jednoznačně tuto službu si nechat zaplatit!!!A né dávat zákaznikovi výrazné slevy na pneu a ještě mu dát práci ZDARMA!!!Tak tomu já říkám charita.Ale my přece děláme byznys!Nebo se pletu?
středa, 4. ledna 2006
olda Jako dovozce pneu se domnívám, že platí to druhé. O nějaké strategii většinou nelze vůbec mluvit, a to dokonce u relativně velkých firem. Většinou je to skákání od jedné věci k druhé, podle toho, co se momentálně zdá obchodně zajímavější.