peppa Určitě je, u nás se říká že jich je moc, ale na západě jich je mnohem víc, to i v malých zemích jako Belgie nebo Holandsko. Pokud ten dealer má na to, aby to dělal, tak to je určitě příležitost. Ale ono je rozdíl mít pneuservis (třeba i dobrý) a pak dovážet značku a dávat jí na trh. Todruhé je o něčem úplně jiném a nemůže to dělat každý.
neděle, 19. února 2006
Anonym Domnívám se ,že prostor pro nové značky je už téměř vyčerpán.protože musí pokrýt nejenom celou republiku,ale především škálu pneu.Často se setkáváme,že někdo někde nakoupí pár tisíc pneu a myslí jen na momentální zisk a ne na dálší budoucnost značky.A proto těmto značkám nevěříme a nenakupujeme je.Karty už jsou rozdány a značky jako jsou Wanli,Kyoto,Rotax aj.nemají u nás perspektivu a budoucnost.
sobota, 11. února 2006
bart Dá se to dělat a také na tom vydělat. Sami to děláme. Mít značku na trhu pd kontrolou je velká výhoda a většinou slibuje největší zhodnocení. Záleží ale hodně na dodavateli, podmínkách...a taky kolik toho prodáte :-)