Pneurevue.cz » Fórum » Myslíte si, že legislativa v oblasti zimních pneu pozdrží nástup jarní sezony a povede k jejímu oslabení?

Myslíte si, že legislativa v oblasti zimních pneu pozdrží nástup jarní sezony a povede k jejímu oslabení?

 

pondělí, 23. března 2009

Otázka ze dne 23.3.2009

 

Co nového očekáváte ve svém oboru v příštích několika měsících?

 
 
 
 
V4C
V4C Také mohu konstatovat-duben dost dobré. Jen se obávám, aby se nenaplnilo přísloví "Po hodování obyčejně přichází půst". Odhaduji, že 40% nemá přezuto a ani se do přezuování nehrnou a dojíždí zimu v naději, že je vymění zas až na podzim. Dnes a denně přijíždí na radu ohledně výdrže zimních v létě a zároveň chtějí cenovou kalkulaci na letní. Mám tušení, že velké % z nich bude dlouze vyhledávat podle cen, jelikož je tak netlačí čas. Když jesm viděl, jak Tomket vytapetoval D1 a jižní čechy, trošičku s křížkem po funuse, usmál jsem se, ale je tu ještě nějaký potenciál právě pro dojížděče. Tam ale půjde cena pneumatik na krev. Nechejme chlapce z "netu" ať se poperou. Ta reklama není zadarmo (údajně Tomket stála přes 60 mil.)
neděle, 3. května 2009
 
Bořek
Bořek 14.2.2009 jsem zde psal o prezentci nového stroje s L-L systémem od firmy M-B,který mne osobně velmi zaujal a věděl jsem, že se budu snažit ho zakoupit.Příležitost nastala vcelku brzo,protože společnost MOTOR GATE s.r.o. přišla pro pneuservisy z velmi lákavou nabídkou na 3 měsíční vyzkoušení tohoto nového systému přímo v pneuservisech za velmi výhodných podmínek. I já jsem této příležitosti využil a už po 5 dnech co byl stroj v provozu jsem si s klukama pohovořil o kladech i záporech tohoto stroje. Všichni mechanici se jednoznačně schodli, že pozitiva tohoto stroje jsou tak vysoko postavené a důležité, že by si stroj přáli mít na dílně. Potěšilo mne to osobně velmi hodně,protože již prezentace v únoru byla velmi dobrá a sezouvačce jsem absolutně věřil a proto jsem ji i díky doporučení chlapů okamžitě zakoupil. Malé nedostatky se samozřejmně našli, ale ty vůbec nejsou vážnou překážkou k odstranění a dodavatel o úpravách jedná z výrobcem, který přispívá kvalitně a efektivně k vyřešení připomínek zákazníku.Jsem opravdu rád, že takto spolupráce funguje a mohu vám firmu M-B a MOTOR GATE jen a jen doporučit. Více informací najdete na www.m-b.cz
pátek, 1. května 2009
 
Petrlas
Petrlas Ano byl to podařený měsíc duben.Prodej pneu u mne +- stejný,práce dostatek,zisk ujde na dnešní dobu.Spokojenost.
pátek, 1. května 2009
 
Bořek
Bořek Krásný příjemný pohodový den vám všem poctivým pneusvisákům přeji.Duben byl krásně náročný měsíc, který byl z mého pohledu vydařený a mohu říct, že jsem velmi spokojen. Práce bylo hodně, prodej pneu a nový nárust zákazníku z ulice nad očekávání vynikající,firmy jak jsem předvídal začali šetřit, tak tam to bylo s prodejem pneu o něco slabší, ale ještě to ušlo. V nákladním sektoru je to podstatně horší. Internetové pneumatiky jsem celkem nemusel řešit, protože jsem již dlouho znám svým velmi negativním postojem k tomuto sektoru prodeje pneu. A jsem rád, že se v mém okolí mnoho servisů konečně zachovalo,tak jako já před léty. Je jasné,že je k tomu donutili okolnosti dnešní doby. Někteří, kteří tvrdili, že to nemám šanci ustát a přežít před 3 lety,dnes jen klopí hlavu a říkají tichým hlasem, že jsem mněl již tehdy pravdu. Myslím si, že toto jaro bylo pro všechny pneuservisáky vydařené a přejme si aby tomu tak zůstalo i nadále v dalším období.
pátek, 1. května 2009
 
Marek
Marek Tak jak na to koukám tak pneubranže je jediný obor, kterého se současná ekonomická situace nedotkla. :D Co se týká internetového prodeje pneu - už to jednoduše není to co bývalo. Pneuservisy se částečně přizpůsobily a proti pneumatikám z netu bojují. Navíc mi přijde, že internetový obchod (specielně s pneumatikami) dnes provozuje prakticky každý. Je dost lidí, kteří se snaží takto podnikat například při zaměstnání a podle toho vypadá i úroveň služeb. Právě tento jev tomuto podnikání moc neprospívá. :)
čtvrtek, 30. dubna 2009
 
Anubis
Anubis Stanley, také jsem zaznemenal (naštěstí) drastický propad levných značek - minimální zájem o Čínu, Barum, Matador a nárůst prodeje Pirelli, Bridgestone, Michelin, Dunlop. Goodyear u mne letos poněkud upadl, méně než loňský rok.
čtvrtek, 30. dubna 2009
 
Stanley
Stanley V našem pneuservisu je propad přinesených nových pneu zákazníkem drastický a to jich minulé jaro bylo téměř 20%, naše prodeje se zvětšili o cca 10% takže námi zvolená strategie v jednání s lidmi co kupují pneu na internetu je správná, pro nás internet toto jaro jako by ani neexistoval. Ceny se prakticky srovnali a kupodivu lidi volí většinou Micheliny popř. Klebery, budget prakticky nejde (s vyjímkou felicií) a čínu jsem tento rok naštěstí viděl jen jednou..
čtvrtek, 30. dubna 2009
 
Anubis
Anubis Zdravím vás přátelé. Mohu se zeptat, proč myslíte, že zlaté časy u nás na internetu jsou minulostí? Nevím jak vy, ale já mám prodeje větší cca o 40 % oproti loňské jarní sezoně.
čtvrtek, 30. dubna 2009
 
Fredy
Fredy Ale pánové, zlaté období internetu stále trvá a trvat bude.
čtvrtek, 30. dubna 2009
 
Marek
Marek Daří se špatně. :D Dle vyjádření distributorů pneu prý nenakupují servisy, internet a ani koncoví zákazníci. No já můžu potvrdit propad prodeje řekněmem o 30%. Jediné co šlape stejně jako loni jsou pneumatiky pro motocykly. Co se týká internetu je jasné, že jejich zlaté období skončilo.
čtvrtek, 30. dubna 2009
 
Enigma
Enigma Tak jak se vám daří kolegové? U mne už ten první nápor polevil. Letos mi to dost připomínalo zimní sezonu, jak najednou všichni nastoupili a chtěli přezouvat. Teď už to půjde podle mne pozvolněji. Denně dělám ještě tak 15 aut a třetinu letních pneu mám ještě uskladněno v zákaznickém skladu.
středa, 29. dubna 2009
 
Petrlas
Petrlas jde to ,ale je to extrém a výjmečná souhra náhod.jinak tak 40-50 vozů je reálných KOMPLET přezout.Jinak je to utopie na 2 stáních.
sobota, 25. dubna 2009
 
V4C
V4C Nebudu se zde trumfovat, ale jde to. Samozřejmě se to nedá dělat pořád, ale je to náš rekord na dvou stáních. Večer sice lezeme do aut doslova po čtyřech a rána jsou těžká, záda bolí jako prase. Vím také, že počet aut na zvedáku není až tak rozhodující. Ale možná sis všimnul, že již na počátku nástupu přezouvání jsem psal postřeh, že mám velké procento os(dnes mohu říci,že 40% mé klientely má druhé ráfky) . Takové auto musí vypadnout za 5minut. Fór je vtom, že, obcházím min. 5-6.řidičů stojící v řadě a ještě venku doládíme konkrétní úkony tak, aby vše bylo vyřešeno před zvednutím. Učebnicový příklad: 5-6 auto v řadě,osy a vyvážit. Naložím sadu na rudle a dám k vyvažovačce s popisem "jen převážit". Než dotyčný stojí na zvedáku, jsou min.2 kola již vyvážená a vyjíždí do do 7-8 minut. Zaplatit jde až sjede ze zvedáku a zaparkuje před dílnou. Toto si mohu dovolit díky veklé odstavné ploše. Je ale pravdou, že běžně v sezoně děláme něco kolem 50-65 aut. Pracovní doba: 8-18,chodíme na 7h.a děláme známé,nové hliníky atd. stejně jako po 18h.Odcházíme ty 3.týdny kolem 20h.
sobota, 25. dubna 2009
 
FERDA
FERDA Tak já tomu taky nevěřím, že to jde udělat.To je nesmysl.Tak 50aut to bych max. snesl a bral ,ale přes 80 aut na 2 stáních to tedy ne.Pak nečistí kola,nevyměňuje ventily,nevyvažuje a má lidi roboty kteří nejí,makají jak šroubi a nechodí ani ze servisu domu.Utopie.Kluci trochu střízlivě počítejte.
sobota, 25. dubna 2009
 
profik
profik kikos: no podla mna a mojich skusenosti to realne je :)mozem ti naskenovat denny rozpis :) samozrejme nie je auto ako auto, prezut vacsie auto sa za 15minut neda, ale ak si pripravime vecer sady kolies, ktore potom len nahadzujeme na auta, cez den to potom len tak lieta na zdvihaku :)
sobota, 25. dubna 2009
 
Kikos
Kikos Nezlob se na mě ,ale teď ti napíšu, že jsi trochu více zalhal, potože 87 aut ve 4 lidech na 2 stáních nemáš šanci udělat za den!!!I kdyby jsi byl kouzelník a mistr světa v přezouvání, tak to nedokážeš.I kdyby jsi dělal auto jen 20 minut i s příjezdem a odjezdem, tak to máš 3 za hodinu a děláš tak 10 hodin to máš 30aut na stání a x 2 to je 60aut.A kde máš přestávku,obědy a 20min je jen utopie,přezout ve dvou auto,třeba jen plecháče a kde jsou hliníky!Trošku brzdi v tom počtu.Buď prosímtě příště reálný a pravdivý.
pátek, 24. dubna 2009
 
V4C
V4C pro Kikos: dvě stání, 3(+ jeden brigádník na špičky) mechaniky a já.
pátek, 24. dubna 2009
 
Fosfor
Fosfor Vždycky se snažím dívat odkud mi zákazníci vozí gumy z netu. Je pravda, že Tomket letos hodně klesl. U mne letos vedou www.dotovanepneu.cz a www.seznam-pneu.cz. Znáte je? Ale jinak všude u silnic vidím reklamu na dobrepneu.cz a extralevnepneu.cz. Jeden by se až divil, co vše se dá vymyslet za názvy. Jinak sezona u mne letos byla hodně dobrá, řekl bych že přišla tak najednou a prudce jak zimní. Takový rychlý nástup jsem nečekal. Prodával jsem převážně velké rozměry, od 16" nahoru. A ze značek hlavně Bridgestone, Dunlop, Pirelli a Hankook. Úplně byl nezájem o levné čínské gumy - lidi snad konečně dostávají rozum.
pátek, 24. dubna 2009
 
Tom
Tom Nechci to tvrdit určitě, ale myslím, že Grillovi z Tomketu letos dost klesly tržby. Nějak mi nejezdí lidi z jeho internetu. Dřív to bylo hodně lidí, kde na štítku gumy měly nejlevnejsipneu. Ted kdyz prijde nekdo z internetu, tak spíš z takových neznámých internetů. Tak se mi zdá, že tady v Čechách bude za chvíli víc interneťáků než pneuservisů. Odkud k vám nejvíc tak z internetu jezdí?
čtvrtek, 23. dubna 2009
 
Kikos
Kikos Agente W4C odpovíš na mou otázku?
čtvrtek, 23. dubna 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz