Anubis Kiss, nemám jediný důvod kalit vodu. Ač jsem se této krize obával, tak tržby jsou větší, prodej pneu je také větší. Ale marže se snižuje. Rapidně poklesl ten prodej čínských pneu, barumu apod. Je možné, že Tomket má skladem větší množství těchto pneu Goodride a proto se jich snaží zbavit.
pondělí, 18. května 2009
KISS Můžeme zde naříkat jak je to nemravné,neetické atd. ale dle mě je to poslední zoufalý pokus, jak se zbavit zásob a tento způsob svědčí o jistém stupni nervozity. Jak je vysoký, to netuším, ovšem koresponduje s kusými informacemi o situaci na netu a Tomkedu obzvláště. Anubis, pokud nekalí vodu, je jeden z mála, co zaznamenal růst. Otázkou je ale jeho srovnávací základna. Je přeci nesrovnatelné, ohlásí-li např. Německo růst HDP 0,1% a Rumunsko 5%. Každý ví, že v absolutních číslech Německo dosáhne několikanásobku Rumunska. Čili pozor.
pondělí, 18. května 2009
FERDA To je opravdu až nechutné, co si dovolují.Kdybych to udělal cizím lidem já tak je problém zadělán.Oni si snad myslí že můžou vše.Mi někdo na servis dovézt tu Čínskou sr...gumu tak ho s ní vyhodím!
pondělí, 18. května 2009
Bořek Na seznam mi nepřišlo zatím nic, ale na centrum mi i některým známým.Nebudu pátrat kdo,co,jak,proč a za kolik, ale je to pro mne jasná výzva ještě více se zaříct proti takovýmto prodejcům.
pondělí, 18. května 2009
Anubis O tom, že Goodride je shit se znovu nebudu opakovat. Rozesílka takového typu jako udělal Tomket není hlavně slušná. Já osobně dělám několik rozesílek do roka, ale vždy jen na registrované zákazníky (ty, co u mne již nakoupili) a zatrhli si, že chtějí dostávat akční nabídky a novinky. Nevyžádaná nabídka tohoto charakteru je spam a je vhodné požádat o odstranění vašich adres z jejich seznamu. A stálo by za to zjistit, kde vaše adresy Tomket vzal. Já používám osobní schránku na seznamu a nic mi tam nepřišlo.
pondělí, 18. května 2009
Pavel K. Taky mi přišla na můj soukromý mail nabídka Goodridu 4 velikostí za super ceny a samozřejmně, že s odkazem na www.nej... Nechápu jak mi můžou posílat nevyžádanou reklamu. Centrum dostalo zaplaceno a tak asi dali adresy od nás k dispozici.To je ale podle mne zakázané,né?
pondělí, 18. května 2009
Bořek Tak dnes jsem se tedy i já pořádně rozlobil na internetového prodejce www.nejlevnejsipneu.cz. To že má reklamy všude kolem cest,že má reklamu v rádiích,televizích na internetu respektuji a beru to jako normální věc. Ale co nesnáším,nenávidím a nerespektuji, když mi na můj soukromý mail, přítelkyni i známým příjde reklama od tohoto prodejce. A to ještě ze super nabídkou Čínských pneumatik GOODRIDE. Beru to jako velký zásah do soukromí a je to pro mne reklama,která nemá co dělat na mailech lidí, kteří si to ani nepřáli ani nevyžádali. A nabízet ještě pneu které já osobně řadím k odpadu a k velkému nebezpečí,který byl jednoznačně v testech potvrzen, beru jako opravdový výsměch všem motoristům. Nejlevnější pneu u mne opravdu zabodovalo velmi negativně a věřím, že i u dalších servisů tomu tak většinou bude.Sami si podřezávají pod sebou větev a až na to příjdou tak to už bude možná pozdě. Bořivoj Filipec www.pneucentrumprofi.cz
neděle, 17. května 2009
Anubis Přeji všem příjemný víkend. Na tu snůšku nesmyslů, co se tady objevila nebudu už ani reagovat. Opakoval bych se pořád dokola. Přečtěte si mé starší příspěvky a berte to jako odpověď na ty vaše současné. xxxxxx Zareaguji jen na dotaz, co máme proti čínským pneu. Netvrdím, že vše čínské je špatné, ale čínské gumy ve většině případů ano. Pod tím si představuji nejen pneu vyrobené v Číně (Kendo, Linglong, Goodride, Wanli apod. ale i třeba na Tchaj-wanu (Nankang, Sonar). Reklamace u nich jsou častější než u značkových. Brzdná dráha je většinou katastrofální. Radím nešetřit pár korun a raději koupit něco kvalitnějšího než je Čína a nebo třeba srbské pneu Trayal. Zde na pneurevue je velice zajímavý článek o testech čínských pneu, doporučuji přečíst každému, kdo uvažuje nad koupí čínských pneu. Korejské pneu (Hankook, Kumho nebo Nexen) v žádném případě nehážu na jednu hromadu s čínskými gumami.
sobota, 16. května 2009
Petrlas To víš, že se nás bojí a mají proč.Všichni na to nepřístoupí,ale právě ti pak odpadnou jakoprvní, protože jen přezouvání internetových gum je nemá šanci uživit,takže se utopí jako koťata.Proto se i směji jak v mém okolí někteří šupáci se dali o holpertu s interneťákama a přezouvají a už mi jeden volal, že to stojí za ....Přišel na to velmi brzo a má ještě šanci,ale ti ostatní půjdou do kytek a my budeme jako teď v pohodě pracovat ,vydělávat a budovat.Oni padnou a to se nebojím říct.
sobota, 16. května 2009
Tom Přátelé, je vidět, že se nás internet bojí. Když mluvíme o věcech v pneuservise, tak zbaběle mlčí, protože tomu nerozumí. Ale když přijde řeč na to, jak jsou internetáři neschopní, tak najednou všichni ožijou a začnou se do nás navážet. Sledují co budeme dělat, co si myslíme. ONI SE NÁS BOJÍ. Ví že bez nás pneuservisáků neprodají nic. Dodržujme bojkot a porazíme je a gumy se budou jako každý jiný autodil zase prodávat mimo internet.
pátek, 15. května 2009
stanley Mariane, já jse ti říkal, že to nemá cenu. Oni neslyší na argumenty a nechtějí diskutovat.
pátek, 15. května 2009
FERDA Héj boha jeho ,vráť sa na Slovensko a neopruzuj tady těma svými chytrýmoblbými kecy.Ďakujem.
pátek, 15. května 2009
Marian FERDO, presne si mal napísať, že Ty máš stroje a nie že my máme stroje. Na nich si určite nikdo "nekuchne". Lenže na svete nie su len Ty a miestna parta čo si to navzájom potľapkávate po pleciach. Aby si raz nezistil, že poniektorí, čo tu broja proti internetu, už s ním v skutočnosti spolupracujú. Ale na týchto stránkach schválne prispievajú k dusnej atmosfére proti internetu. Takto poniektorých z vás jednoducho ešte chvíľu podržia v minulosti a sami získajú náskok.
pátek, 15. května 2009
FERDA No to teda jsou někdy bláboly.Jedno je však jisté my máme stroje a bez nich si ani ti hlupáci nekuchnou.Internetoví odpadlíci prosím opusťte tyto stránky a navždy!!!
pátek, 15. května 2009
Tom Tak já se nakonec dozvím od nějakého ubohého interneťáka, že nemám pneuservis a že jsem puberťák. Že tě huba nepálí.
pátek, 15. května 2009
stanley Myslím, že pro spoustu neúspěšných podnikatelů v pneu branži je internet zástupný důvod, kterým ospravedlňují svůj neúspěch. Internet sám o sobě nikoho nepoloží. Přesně tak jak říká Marian - každý pneuservis si může založit svůj vlastní on-line shop. Nebude sice konkurovat velkým netovým obchodníkům, ale bude to dodatečný prostředek na a) podporu prodeje b) podporu servisu c) vlastní reklamu a komunikaci. Každý obchodník dnes musí skládat svůj obrat z různých (a často malých)položek. V součtu však tyto malé položky mají velký význam. to se týká koneckonců i velkých firem, i ty si dnes začínají vážit stále víc malých klientů. Prostě časy 40 a více procentních marží, a to se týká VŠECH oborů jsou navždy pryč, zákazník dnes začíná být opravdu PÁN v duchu toho známého hesla, v podnikání se nikdo neobejde bez fantazie, kreativity, moderního myšlení, a to na všech úrovní od generálního ředitele třeba importéra gum až po malinky pneuservis na vesnici. Kdo tohle nezvládne, je ztracen, ne třeba dnes, ale do 5 či 10 let. Internet je jen zástupné téma pro ty, kteří to nezvládají.
pátek, 15. května 2009
Marian Stanley, áno, vidím, že to to akurát podnecuje k ďalším nezmyselným príspevkom. Je celkom možné, že títo tu nie sú servisáci. Na rôzne fóra na internete bežne a pravideľne chodia puberťáci so zámerom provokovať a spestriť nudnú diskusiu. Nedokážem si predstaviť, že by títo tu reprezentovali pneuservisácky fach. Takýchto ľudí som naživo v servisoch nevidel. A to som tiež prezúval gumy aj z internetu. Aj v normálnom autoservise som mal svoje vlastné súčiastky (výfuk, nárazník a množstvo iných "neobvyklých") a nikdy nebol problém s montážou. Len mi jeden raz povedali, že som si to nemusel kupovať sám, lebo oni majú lepšiu cenu z dôvodu častejších objednávok. No, na niečo áno, na niečo nie. Ja som zase rád, že netreba nechávať auto v servise zbytočne dlho, keď nejakú súčiastku musia dlho objednávať, lebo ju už mám. Pochopiteľne, kúpenú na internete. Keď sa dopredu plánuje, dá sa na internete objednať a ušetriť dosť. U búračky, prerazenej gumy si samozrejme nemáme čas objednať. Taký je život. Chápem, že to dnes nie je jednoduché pre pneuservis, keď stroje do dielne sú drahé, treba ich servisovať. Servisy mali možno finančné plány na roky dopredu, ale internet im z toho riadne odhryzol. Tak sa to bude musieť robiť ináč. V priemyselnej revolúcii robotníci tiež rozbíjali stroje, lebo im vraj brali prácu. A dnes sme tu a môžeme sa nad tým len zasmiať. Žiadna profesia nie je od zmien ušetrená. Napr. aj úradníci sa musia viac vyznať v počítačoch ako ich predchodcovia. Hypermarkety zase šliapli na krk malým obchodníkom.
Mimochodom, pneuservisáci, čo keby ste si sami založili internetové obchody? Nemusíte sa s nikým spájať. Len každý sám za seba. Zákazník si objedná a na určitý termín stačí len prísť k vám do servisu na nahodenie nových gúm. A ani zrazu nebude vadiť, že boli objednané cez internet. Tí šikovnejší to už tak robia a pro toľkej práci nemajú čas sem prispievať.
čtvrtek, 14. května 2009
KISS Fosfore,máš dozajista v něčem pravdu, ale v jednom s Tebou nesouhlasím. Právě ty vyjmenované firmy a v prvé řadě Tomket alias nejlevnějšípneu. Jen první slovo a již je to lež. Jaký další důkaz je ještě třeba. Chápu že vybodovali impérium, ale to si snad nemysleli, že prodají 4 mega gum ročně o 10 Kč levněji než bylo např.v roce 2005 bežné na servise? Znáš přísloví "S čím kdo zachází, tím také schází"? A stačí jen jejich první stránka a červené upozornění na nekalé praktiky ostatních www prodejců. Oni nemají problém ze servisem, ale s internetem. Je pravdou, že mají sklad, ten se však letos při brzkém a prudkém nástupu přezouvání ukazuje jako kontraproduktivní. Společně s opožděnou a nákladnou reklamou se můžeme těšit na totální devastaci cen. Ten, co má kulové a objednávky na kola nechodí, to prostě utlumí. Oni ale mají zabraný prostor a vázané peníze(v horším případě úvěry)v gumách a již nyní musí myslet na zimu. To je na mašli. Ti malí je jen podsírají, ale primárně jsou neškodní.
čtvrtek, 14. května 2009
Fosfor Pánové, většina se nechává příliš unášet emocemi. Také mi vadí prodej na internetu, stejně tak mi vadí každá konkurence. Také mi vadí chování mých dodavatelů. A vadí mi jednání některých zákazníků. Ale nezapomínejte, kolegové, že jsme tady pro to, abychom se chovali slušně k zákazníkovi, uměli ho posloušit, dali mu nejen tu pneu ale i ten servis. Nechte Anubise Anubisem, je jedno jaký má obchod. Mluví rozumně. On je současná realita trhu. Přesně jak píše Kiss. Ale on není problém. Velcí hráči na internetovém trhu mají větší náklady než si umíme mi představit a není to jen o reklamě. Skutečný trh ničí takové firmy, které prodávají s malým ziskem, kteří nevědí nic o pneu, které pneu ani fyzicky nevidí, jsou jen napojeni na sklad velkých dodavatelů a pod svou hlavičkou jim prodávají. A to je ten problém. Ty ničí cenu, protože dodavatel za ně udělá celou logistiku a oni nemají ke gumám vztah. To jsou skuteční kaziči trhu. Firmy jako Dobré Pneu, Tomket, AZ-Pneu apod. nemají zájem kazit pneuobor. Jen jak říká Anubis, jsou prostě jiným distribučním kanálem.
čtvrtek, 14. května 2009
Ondřej K. Tak a je to aspoň tady zajímavější.Internet bojuje proti servisům a má to šťávu,říz a líbi se mi to!Chlapi jde vidět, že vyhráváme na celé čáře.Dnes zrovna byl na servise jeden co si dovezl své gumy a ptal se jestli mu to přezujeme ,že ho už 3 servisy vyhodili.Udělali jsme to za 1700,-na plechy za 20minut a bylo to vklidku.Vyděláno,spokojenost a sám řekl, že už to nikdy neudělá si to někde objednávat a čekat doma na gumy a pak to převážet a nervovat se kdo mu to přezuje.Hurá jen více takových!Vítězství je na servisní straně.Hurá do těch strupů co nic fakticky neumí a jen čumí na ta pitomá čísla.