Bořek Ted jsi na to Užovko kápl.Je to přesně tak.Pneuservis je neřízená činnost,kterou dostane každý,kdo jen chce.At zelinář či prodavač housek a to je ten problém.A s čím se setkávám nejvíce,tak to je,že si zařídí někdo takový pneuservis,který mají jen na oko a mezitím vozí auta a rozebírají je a dělají úplně jinou činnost,ale nám,opravdovým pneuservisákům pak kazí ceny.A o kvalitě služeb se už vůbec nemusíme bavit.Ale je to už tady a je to problém,který zavinila naše legislativa a my musíme zase jen bojovat a to je smutné.Bezpečnost šla stranou a vyhrál hloupý rozum.
středa, 21. března 2007
barumak upozorňujete vždy zakazníka že u pneumatik zakoupených mimo provozovnu je vyší cena práce , nebo to řešíte až na konec ?
mám na mysli když zakazník přiveze auto a nechá klíče se sdělením "gumy máte v kufru" a ja na to příju až při montáži.
jak postupovat v těchto případech ? navyšit nebo nechat standart ?
středa, 21. března 2007
užovka Sice odbočím od zadané otázky, ale rád bych dodal následující. Mě by nevadil internetový prodej pneumatik, kdyby však měl nějakou úroveň a dal by se tedy považovat za seriózní způsob podnikání. Ve většině případů to tak ale není a to ani zdaleka. Mám na mysli především zcela nesmyslné nastavení cen zboží. Vždyť z výsledné marže, za kterou oni prodávají, se nedají pokrýt ani náklady živnostníka - jednotlivce, natož firmy... Jakým způsobem pak řeší reklamace, nebo dokonce zákonem stanovenou likvidaci použitých pneu, to vážně netuším. Navíc dostávám informace, že v některých e-shopech jsou nabízené pneu kradené, či původně určené k likvidaci. Pokud by to byla pravda, tak zde jde o životy. Nechápu že pneumatiky, tak důležitou součást vozidla, může prodávat a montovat v podstatě každý. Bez vdělání, bez praxe. Nechápu.
úterý, 20. března 2007
profik Ja som tiež začal účtovať 150 Sk/ks za tzv optickú kontrolu nových pneumatík. Som v našom meste zatiaľ jediný z cca 100 pneuservisných prevádzok, ale sranda musí byť. Svoj účel to však podľa mňa plní, minimálne sa o tom začalo aj v našom meste diskutovať a takto vlastne šírim osvetu neveriacim :)))
úterý, 20. března 2007
Bořek Jak už jsem psal v jiné starší diskuzi,tak já tyto pneumatiky nepřezouvám,anebo jen na přání za podstatně vyšší ceny.Dělám to už 2 roky a vidím jednoznačně,že mi to přináší jen pozitiva.Těžko se to některým pneuservisákům vysvětluje,ale je to tak.Tlak je ještě na střední úrovni a my majitelé servisů se musíme postarat,aby to nenarostlo do takových rozměrů,kdy může být pro mnoho z nás už pozdě.Já sám se opravdu toho nebojím,protože jsem to vyzkoušel a vím,že to jde i bez těchto zakazníků a to velmi dobře.Jsem maximálně spokojen a jsem na to opravdu hrdý.Mám radost z toho,že v této diskuzi zavládlo jednoznačné pozitivum bojovat s těmito překupníky.Ať,ale nezůstane jen u mluvení a psaní a jdou vidět činy!
úterý, 20. března 2007
barumak tlak internetu je opravdu znát a je potřeba dát najevo zakazníkovi že pneumatiky zakoupene na internetu nejsou žadany v servisu .
jarní sezonu začnu s přirázkou za kus cca 150kč
a je mi jedno jestli ty pneu budu muset i vybalit prostě charitu dělat nebudu to je muj nazor. Myslím si že pokud neuděláme rázny krok nyní kdy bojujeme o každého zakazníka tak potom se mužeme jen podívat jak naše tržby zkomírají.
pondělí, 19. března 2007
užovka Samozřejmě že je třeba znevýhodňovat montáž pneumatik, které si zákazník přinese. Je to jediná možná ochrana pneuservisů před stále zesilujícím trendem nákupu pneu přes internet. Pokud si toto provozovatelé pneuservisů včas neuvědomí povede to zcela jistě ke konci jejich podnikání a to ve velmi krátkem časovém horizontu...
pondělí, 19. března 2007
Plasky Blecha je typickým příkladem internetu.Chrání svoje zájmy a my zase svoje.Já přirážím 150,- na kolo a neřeším to.Můj osobní názor je,že bych je nejraději nepřezouval vůbec,ale to dělá jen opravdu minimum servisů.Snad se to zlepší a začnou to lépe vnímat a chápat.Nejde podporovat internet a hypermakety,prtože by servisy šli do záhuby.
pondělí, 19. března 2007
karel Jednoznačně by měly tyto pneu znevýhodnovat,nejlépe vůbec nepřezouvat.To je cesta jak servisy by měly jít dál v blízké budoucnosti.Takže můj názor je pro vyhlášení boje proti internetu.
pondělí, 19. března 2007
jj to je těžká otázka, ale lidé co v pneuservisu pracují, vědí co vše tato práce obnáší a my musíme zákazníkům dokázat vždy pomoci a když už si přinesou pneumatiky, které zakoupí někde jinde jim je samozřejmě namontovat a vysvětlit jim , že udělali špatně, už jen z dalšího co z toho plyne, ať už jde o reklamace, nebo špatný rozměr pneu, který jim příjde. Dokázat zákazníkovi vysvětlit proč pneuservisy v dnešní době nabízí takový sortiment služeb, které dříve nebyly. Určitě bych doporučila učtovat si připražku k doneseným pneumatikám, už jen z toho důvodu, že každá tato pneu je našimi montéry důkladně kontrolována a toto vysvětlení spousta zákazníků pochopí a uzná to, že nákup pneu např. přes internet pro něho v konečné ceně nebylo zase až tak výhodné.
pondělí, 19. března 2007
blecha Myslím si, že by měly účtovat reálnou tržní cenu za svou práci a neměly by žárlit na to, že si zákazník koupil gumu někde jinde.