ROMAN U mně je to stejné nakupuju 165/70 r13 savy za 614,- přímo od goodyearu a je to letošní nejlepší kšeft.
pondělí, 28. listopadu 2011
BIB Prodeje zimnich jsou stale na pocasi velmi slusne, jedou i zamedelci a nakladni, snad se do vanoc dockame snehu, tady jeste jezdi na letnich a sjetych zimnich hoodne lidi, jak jste na tom se 165/70-13? to je u me nejprodavanejsi zimni rozmer a diky bohu se me stale dari ho shanet na primo..
pondělí, 28. listopadu 2011
Tire Určitě není po sezóně ještě hodně lidí riskuje ani né tolik že by jezdili na letních ale na sjetých zimních, jen se čeká až napadne.
FERDA Romane ještě není konec.3-4 sady denně a to je ještě dobré.A to ještě zasněží,to se probudí spáči.
pátek, 25. listopadu 2011
Roman Je po sezóně, ale byla super.
pátek, 25. listopadu 2011
servisman najednou je pneumatik dostatek i v C segmentu,ale nejsou nějak auta na přezutí.Čeká se na první sníh
pátek, 25. listopadu 2011
danny 100% pravda. Matador zaříznut, stejně jako Barum. Ano, funguje to všechno jinak, než sena první pohled zdá. V naší postmoderní době je konkurence přežitek. Otázka, k čemu to povede, protože nic takového ještě nikdo nevyzkoušel. Ale skoro jistě k prů...eru.
čtvrtek, 24. listopadu 2011
Hrouda UL Někdo jako starý kozel by této diskuzi mohl prospět a občas se přidat do diskuze.Pěkný příspěvek.
čtvrtek, 24. listopadu 2011
Anonym všude asi mrtvo,na diskuzi,servisech...
čtvrtek, 24. listopadu 2011
starý kozel Vážení přátelé. Celý život jsem pracoval, jak říkáte v pneubranži v Čechách i venku. Nezlobte se, se vší úctou k vaší práci, ale musím reagovat. Je naivní se domnívat, že servisy budou vytvářet obchodní a cenovou politiku pneumatik, stejně jako, že štítkování má sloužit pro orientaci zákazníka. Je to jeden velký omyl, stejně jako celá slavná EU. Každý z vás nejlépe zná dnešní kvalitu evropských pneumatik. Komu dnes patří Kormoran,Denbica,Tigar,Matador,Barum,Sava? Již nenajdeme mnoho výrobců, kteří nepatří někomu z TOP4. A domníváte se, že tito si jakýmsi podivným značením podřežou sami větev pod sebou? Nikoliv, je to jen další argument k ohlupování a maninipulací s masami. Top manažeři společností mají mnohdy vřejelší vztahy s konkurencí, než s vlastními spolupracovníky. Celé pojetí EU je toho příkladem a vytrácí se tak přirozená soutěž. Kde ale není soutěž, zákazník jde stranou. Příkladů máme z dob budování komunismu a bohužel i "tržního hosp." dost (telekomunikace,energie,phm atd.) Je iluzorní představa, že cílem výrobce je všem poskytnout špičkový výrobek. Cílem výrobce je maximální podíl na trhu a maximaální zisk akcionářům nebo přímo majitelům a jistá kvalita je pouze jeden z mnoha faktorů, jak toho dosáhnout. Jeden příklad za všechny: MATADOR-po nástupu do čela bratrů Rosinů se značka zvedala z prachu neskutečným tempem po všech stránkách-vývoj,technoliogie,marketing. A dnes? Námezdná síla a za dva roky bude po značce veta. Před 5 lety byl v Půchově cítit na každém kroku patriocismus a peníze firmy(sport,kultura,zázemí). Dnes, po velmi krátké době na vás dýchne apatie a neubráníte se dojmu amerických měst, kde skončila automonilka, přesto, že kusů chrlí fabrika více, ale tím to končí. Co se děje za zdí areálu Continental samozřejmě nezajímá. Potom se ale nemůže podivovat, že přístup k vám, jako partnerům, je jaký je.
Přeji vám všem hodně štěstí.
čtvrtek, 24. listopadu 2011
Lojza Škoda,že ty trapné štítky nebudou už letos.Bych chtěl vydět ty ceny na černou tmu,které je ve skladech dovozcu jako máku.
čtvrtek, 24. listopadu 2011
FERDA-Ostrava Houby nakupovat a naskladňovat.Starých letních gum bude jako máku a ještě za námi rádi přilezou a budou škemrat.
středa, 23. listopadu 2011
FERDA Tak to bych chtěl vidět kdo si je bude naskladňovat. Jen blázen.
středa, 23. listopadu 2011
BIB Tak letni kormorany pujdou nahoru o cca 20% - docela síla
středa, 23. listopadu 2011
Anonym Bych byl rád,kdyby se veškeré stroje dostaly na uroveň počátku 90 let.Chce to pořádnou kryzi
středa, 23. listopadu 2011
Hrouda UL Dnes mě přišel Balíček vybavení dílny od AUTO KELLY kde mají zouvačku na osobní vozy za 14900kč to je paráda :C
středa, 23. listopadu 2011
Poo Taky jsem slyšel historku o kole z vysokozdviž.vozíku kde došlo k vážnému popálení mechanika protože kolo bylo nahuštěno z nějaké tlakové láhve co byla nejblíž po ruce (asi acetylen, už nevím) a při odrážení kuhů asi jiskřička a bylo vymalováno.
pondělí, 21. listopadu 2011
XY Mám to z první ruky. O polední pauze do servisu přijela dodávka valníček stavební firmy a na korbě měla komplet z této dodávky, že pořád uchází. V dílně zůstal pouze učeň. Kolo leželo uprosřed dílny a on viděl ze svého místa v běhounu zaražený vrut. Tak se sehnul a kleštěma ho vyndal a narovnal se. To bylo jeho obrovské štěstí. Pneumatika explodovala jako granát, i s diskem vyletěla do stropu, tlaková vlna naručila statiku nového servisu a chlapec měl při té smůle obrovské štěstí, že se narovnal, jinak by to dopadlo špatně. Takto měl zlomené všechny prsty na rukou a prasklé oba bubínky. Dodnes po mnoha operacích to stále není v pořádku. A aby toho nebylo málo, v době výbuchu kolem projíždělo auto s inspektory BP z Prahy. Byli na místě tak vlastně okamžitě. Co myslíte že odhalili? Nic. Majitel firmy vlastnící kolo popřel rezolutně, že by je foukal kdokoliv čímkoliv jiným něž vzduchem i hdyž všem trochu znalím bylo jasné, čím to asi nahustili přímo z láhve na stavbě.
pondělí, 21. listopadu 2011
Anonym koukám ,že Karasové rozprášili 215/75R16 C Pitellky za katalogovou cenu domrtě.Šikovní kluci)))