Pneurevue.cz » Fórum » Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?

Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?

 

pátek, 23. září 2011

Otázka ze dne 23.9.2011

 

Myslíte si, že tato orientace vyřeší problémy a výzvy, kterým čelí pneuservisní branže?

 
 
 
 
Michal
Michal Tady je nejhorší, že prvotní celý problém toho, kde je to tam, kde to dnes je, tak je u těch servisáků, kteří posledních 6 let žili ještě v době raných 90.let, kdy měli na gumě na feldu 1000 Kč a nedokázali se přizpůsobit a bohužel někteří u toho myšlení zůstali: "tedy já jsem pneuservis, nikdo není víc". Takových tady kolem sebe mám dodnes hodně a můžu Vám říct, že to je utrpení. Jsou to bohužel ti, kteří se nikam nerozvíjí, nepousouvají a žijí v iluzích. A tito lidé byl první hřebíček do rakve dnešního gumárenského světa. Nelze se pak divit, že při tom všem se pak vytrácí pojem velkoobchod, protože ta cenová hranice je malá až nepatrná. A je postupně vidět, že takoví hráči, jako např. Procházka a Chára a další, se pomalu transformují na "maloobchod", respektive, že se zaměřují na gigantické firmy, leasingovky, ambasády a firmy s obrovským vozovým parkem. Měli bychom v první řadě začít u sebe, pročistit řady těch servisů, které by již mezi námi dávno neměli být, aby se k nám lidé více vraceli a hlavně měli chuť se vracet! Já jsem optimista a věřím, že kdyby se nám toto povedlo, tak i výrobci a velkoobchody změní svojí strategii, protože si přiznejme, ono jim v této situaci, aby vůbec přežily ani nic moc jiného nezbývá.
středa, 5. října 2011
 
radek
radek Děláš určitě dobře, je to správná cesta. Jen je škoda že se z toho vytrácí ten pneuservis.
úterý, 4. října 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Morisi a tady se opět vracíme k otázce této diskuze. Jestliže např. na nákl. pneumatice musíš bojovat o 2-3% což činí cca 200-300 kč a kde tě Barum drtí svou chamtivostí a nelogičnosti, Zde snad už jasně vidíš že je potřeba najít nové cesty v poskytování a rozšiřování svých služeb. Proč bych se měl někde dohadovat s nějakou firmou kde se tlačí Barum a čekat na tutově minimální zisk za pneu a modlit se ať mi vůbec laskavě zaplatí fakturu. Raději si v klídku udělám geometrii, opravu skla, výměnu ložiska za hotové a mám z toho podstatně více než z té % okousané pneumatiky a hlavní je, že je to na dřevo. Nákladní pneuservis je dnes taková malá loterie a i když jsem hráč, tak tady udělám prostor raději jiným. Barum ať si to dělá jak chce, vozí si to do firem i do hloupých pneuservisů, které fungují jen jako jejich přezouvarna. I zde to vidím jak to pak vypadá a dopadá. Některé servisy na úrovni druhohor. Špinavé boudy, plechové nenatřené garáže, které řadu let jen přežívají a nemají šanci se vůbec rozvíjet, protože to sami tak dělají, jen aby přežili. Nemají žádnou systematičnost, strategii, myšlenku, dovednost apod. Jen si buď nechají něco a někým tlačit nesmysly do hlavy anebo to dělají za pytel hrušek, podrážejí a devastují sami sobě svou práci a pak jen brečí a fňukají, že nemají na živobytí a už vůbec na další rozvoj. Přežívají za dne na den. Nemíním podporovat takové pneu břídily kteří si neváží své práce, kteří si nechají vnutit politiku jiné pomazané hlavy a nemají žádnou dlouhou budoucnost. Nepodpořím ani lumpy dodavatele, kteří lezou do firem a podrážejí pak nás, místo aby právě získali kvalitní pneuservisy na svou stranu. Já mám ty stroje, já mám ty chlapy kteří to vše umí, já jsem ten kdo má diktovat rozumné podmínky, né ti druzí, kteří mají být vždy až za námi. Bohužel to pochopilo zatím příliš málo pneuservisů. Proto jdu cestou kvality, rozšiřování a zkvalitňování služeb a také i díky tomu drtím ty kteří neumí ani nechtějí pochopit dnešní potřeby autoopravárenství.
úterý, 4. října 2011
 
Moris
Moris To co dělá bestdrive mi často hlava nebere....Podrážení cen je už natolik profláklá věc že mi je to trapný tady opakovat kde komu dají víc jen, aby prodali za jakoukoliv cenu. Znám podniky který Barum osobní perou ven i ze servisu na 31% co si asi o tom můžete myslet. Pokud udělám nabídku na Barum nákladní a dám na to 28% slevy tak vstupuju do rizika že mi nabídka nevyjde, protože na maloobchodně dostane 31% i jako cizí zákazník muj nákup asi 34% zrovna tak Conti nakladní a riskuju ztrátu zákazníka. Proto Barum dělám jen pokud nic jinýho zrovna nemám.Smutnou realitou je že to jinde nejni o moc lepší jen zkrátka nemají tak velkou vlastní sít (prozatim).
úterý, 4. října 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Tire, nezavidím ti a přeji ti jen to nejlepší. Ať to nějak přežiješ a pak jim to déj pořádně sežrat. Najdi si do budoucna nové kanály a zdroje, které tě pak nebudou tolik trápit, když něco takového nastane. Bojuj.
úterý, 4. října 2011
 
Tire
Tire Bořku popsal si to naprosto přesně!
úterý, 4. října 2011
 
Bořek-Tinec
Bořek-Tinec Davide-Brno 29.8.2011 jsem psal na tvou otázku--Zrovna v pátek se mne zeptal jeden internetový prodejce. Co si myslím na nový portál který má Barumka. www.ipneu.cz, místo 123pneu.cz. Myslím si, že když si cizí člověk, který je jen obchodník udělá internetový prodej pneu je to pro mne dá se říct trochu respektující a třeba i částečně možné, když to udělá pneuservis je to podle mne nerozumné až hloupé rozhodnutí pokud to vyloženě nemá zaměřeno jen pro své zákazníky které přezouvá a kde hlavně dodržuje ceny jak na internetu tak i na servise. Což většina nedělá a pak jsou to u mne hlupáci, protože si neváži svých stálých a přezouvajících zákazníku. Když však výrobce pneu, který dodává pneumatiky svým odběratelům, jak těm internetovým tak pneuservisním a má si je vlastně za obchodní spolupráci vážit a nedělat zákeřnosti, udělá místo toho prodej pneu ještě přes internet lidem z ulice, je to pro mne zcela nepochybně alarmující zjištění. Neodpovědné, zákeřné a neodpustitelně sprosté pohrdání všech kterým třeba pravidelně a ve větším množství dodává pneumatiky. Nevím jaké slevy poskytují lidem z ulice, ale moc velký rozdíl to asi proti servisům nebude. Je to na hlavu postavené a podle mne to nemá pražádnou logiku. Sami vidíme jak zima vypadá u Barumu v ČR a to ještě vůbec nezačala. Styděl bych se to nazvat lépe než velký chaos, nelogičnost a bezradnost. Někdy se mi zdá, že servisy Barum někdo úmyslně posílá do kytek a chce převzít jejich činnost. Jen z úsměvem pak sleduji např. různé články jak se všude chlubí jak jim to vše funguje, jede a je to jen skvělé a bezvadné. Skutečnost je ale úplně jiná. Papír snese hodně, ale pravdu natrvalo neošidí.----To je prostě vidět na každém kroku. Levá ruka neví co dělá pravá. Jestli je u nich vnitřní boj nevím, ale to co se děje letos u nich je opravdu napováženou a na hlubší prozkoumání. Ne jen na nějaké plky vedení společnosti, které nemá ani šajnu jak to např. vypadá na jejich vlastních servisech Bestdrive, natož na ostatních svých věrných a férových partnerů. Je to smutné a zároveň k naštvání. Nezávidím nikomu, kdo se vinou tohoto Mega Molochu dostal do nepřijemností. Nezbude než se s tím nějak poprat. Bořek
úterý, 4. října 2011
 
Anonym
Anonym nic seru na ně,at se vyprodají a pok budem rejžovat vatu...
úterý, 4. října 2011
 
David - Brno
David - Brno Chlapi, co si celkově myslíte o tom, že barumka má vlastní e-shop www.ipneu.cz?
úterý, 4. října 2011
 
radek
radek aspon že je neposílaj na ipneu.cz
úterý, 4. října 2011
 
Roman
Roman výsledek vnitřního boje MO VO
úterý, 4. října 2011
 
nick
nick Barum nemá pneu ani na vlastních prodejnách.To vím ,protože mi posílají občas někoho napneu ))
úterý, 4. října 2011
 
Roman
Roman Pochopte všichni že Barum vás nikoho nepotřebuje, má svou vlastní síť a je to hlavně výrobce. Jste pro ně všichni jen odpadkový koš v zásobě, kterému dodá pneu jen když už neví co s nimi. To nemluvím o vnitřním boji maloobchod velkoobchod export internet ipneu atd. Barumku lze dělat jen jako doplněk nikoli jako hlavní produkt!!!!
úterý, 4. října 2011
 
Tire
Tire Uniroyal kterej posledních pár let prosazovali (bestdrive) cenově mezi continetalem a burumkou a všichni moji zákazníci si ho chválí mi letos v uvozovkách zabili. Pač abych splnil podmínky předobjedávky musel jsem objednat 30% continentalu. Dřív to bylo 30% conti+uniroyal. No a jelikož podnikáme přeci jenom v chudším kraji přezouváme většinou barumku případně matador. No a sliby že nejdřív budou předzásobeni franchisanti a pak až ti další byli fakt je plané sliby.
úterý, 4. října 2011
 
Broonl (severní Čechy)
Broonl (severní Čechy) Souhlas s tím, že Barumka je letos úděsná. Taky nahrazujeme Savou a čekáme co bude dál. Chybí nám ještě dodat cca 3,5 tisíce pneu od Barumu (mix s Conti) ;-/
úterý, 4. října 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Chlapi 18.5.2011 jsem tady napsal jak vidím letošní zimu. Tedy již téměř před 5 měsíci. Někteří se jen hloupě usmívali a někteří z Vás mi to teď několikrát připoměli, že to je až neskutečná pravda a někteří jsou šťastni, že si nakoupili podstatně dříve a dnes jsou za to vděčni. Psal jsem- Letošní zimu já osobně očekávám jako velmi vydařenou. Prodej pneu se domnívám bude nadprůměrný a již teď mám jasné indicie které tomu nasvědčují a také k tomu směřují. Nebude to ani moc tím, jak zamíchá legislativa zimních pneu s kartami. Tam vidím nárůst tak max.15-20%, Protože však bedlivě sleduji kolem sebe jaký stav zimních pneu mají řidiči po letošní zimě, také vidím a mám radost s nárůstem svých nových zákazníku, kteří se už teď ptají a dokonce někteří nakupují zimní pneumatiky. Především ale je zcela jednoduché vysledovat nízké stavy a vysoké ceny zimních pneu, které jdou po mnoha letech až nepřirozeně strmě nahoru a letošní zima bude podle mne zkouškou životaschopnosti pro mnohé pneuservisy. Myslím si, že jestli minulý rok zimní pneu byly tzv.omezeny, a částečně nedostupné,což jsem já téměř nezažil a nepocítil letos to bude mnohem horší. Evropa nebude mít dostatek pneu to jsem hluboce a naprosto přesvědčen. Abych tady jen nepísalkoval, básnil a snil, vím z prověřených zdrojů, že pro zajímavost BARUM zkrátil dodávky pneu o desítky tisíc kusů svým pneuservisům v celé ČR. Proto budu letos velmi dobře zásoben a dělám k tomu razantní kroky. Sháním, objednávám, nakupuji již teď, protože je to podle mé zralé úvahy zapotřebí a nutností. Mí dodavatelé jak u nás tak v zahraničí jsou pružní a snaží se mi vyhovět a dělají kolikrát velmi zásadní kroky, které mne jen utvrzují, že tomu tak letos bude.Vyhraje jen ten co bude mít pneu a špičkové služby. Ten co nebude mít co nabídnout ztratí nejenom prací, ale především zákazníka, který může ale nemusí najít cestu zpět. ------ Mnoho z Vás to vzalo zodpovědně, mnoho z Vás je však svázano nesmyslnými smlouvami, které v letošním roce jsou jen bezceným kusem papíru, kde vy jste ti kteří musí poslouchat a kde si teď v této situaci můžete maximálně stěžovat na lampárně! Je potřeba pro některé z Vás přežít tuto podrazovou, podpásovou situaci letošní zimy a pak zhodnotit některé minulé kroky, které nemají jak sami vidíte absolutně žádnou váhu a budoucnost. Vinou třeba své jarní opatrnosti, bojácnosti, třeba i trochu naivity a hlouposti, ale také u některých bohužel smluvními závazky. Někteří se z toho nemusí vzpamatovat a jsem také přesvědčen nevzpamatují. Každý se múže mýlit, každý z nás má někdy více či méně štěstí a každý je i částečně strůjcem svého podnikání. Bořek Filipec. www.pneucentrumprofi.cz
pondělí, 3. října 2011
 
radek
radek Však oni zase jednou polezou po čtyřech.
pondělí, 3. října 2011
 
Anonym
Anonym V Barum Conti jsou samé p...če .Na vlastní zákazníky -členy ítě z vysoka serou.
pondělí, 3. října 2011
 
Poo
Poo Ahoj, co je s Uniroyalem? Já jsem nějaké potřeboval a nebyl problém.
pondělí, 3. října 2011
 
Tire
Tire Jako franchisant bestdrivu musím prodávat Savy namísto Barumu jelikož nedodrželi podmínky předobjednávky a některé rozměry prostě do začátku listopadu nebudou, až je mi z toho smutno že tuto společnost vedou diletanti co se nemůžou poučit s loňské sezóny a to nemluvím o tom jak je pro letošek zabitá značka Uniroyal.
pondělí, 3. října 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz