Moris Takhle přece normální člověk nemůže uvažovat snad jedině taxíkář s hodně laciným myšlením cena cena cena nic víc. Nechtěl bych mít na sobě nabalenou jeho klientelu lidi co vás budou chodit pořád zkoušet z cen....
věční telefonisti zkrátka lidi ,kterým dávno v jiných pneuservisech položili telefon nebo se snima neměli sílu bavit no prostě elita....a co potom až přijde sezona tam musí bejt nepřehlednej mrdník. A nevím jestli je dobrej nápad se zviditlnovat tím, že se o někoho budu opírat, že je drahej a na tomhle je to celý postavený. Na pomlouvání a poškozování slušných lidí co se snaží dělat kvalitně a rozumně podnikat. pešíček je ostuda pneu oboru.
středa, 7. prosince 2011
Anonym co taky chtít od taxikáře
středa, 7. prosince 2011
Michal Tak Pešíček je blázen, ten musí lézt na nervy každému v oboru. Mě je neustále ze strany zákazníků vlepováno, že to mám drahý, že nějaký pneu-servis.cz to má levnější. Konkrétně jsem měl pána, kterému jsem nabízel WR D3 225/45 R17 94H XL za 3360 Kč a on trval na tom, že chce cenu jako má Pešíček, tehdy to bylo asi 3185 Kč + 30 kč doprava, že prý to musíme kupovat všichni stejně a já jsem nenažraný, když mám na gumě o 180 kč víc. Přiznávám, že takovým lidem pokládám telefon. Na druhou stranu to, že nestíhal v sezoně se dalo čekat. Jednoduše mu tam napadalo denně hodně objednávek a on už se pak neorientoval ve vlastním skladě. Tohle ale měli téměř všechny velkoobchody nebo e-shopy. Já jsem také nebyl schopný dodat gumy dřív než za týden, i když jsem kolem nich ve skladě chodil pětkrát denně. To se prostě nedá, i kdybyste se rozkrájeli. My jsme na to s kolegou teda dva, jeden vždy přezouvá a druhý rozváží a druhý den naopak a upřímně já už takovou sezonu zažít nechci, jeli jsme od 5 ráno do půlnoci, abysme to všechno stihli. Jakmile se zavřely vrata za posledním autem, tak jsme začali dělat objednávky autoservisů a pneuservisů, kterým posíláme spedičkou mimo Prahu a do jedenácti večer jsme to balili a rychle to vezli na centrální depo, aby to stihlo odejít a pak ještě připravit uloženky na další den a naložit auto na dopoledne na rozvoz po městě a to je na nervy. A do toho jsou mezi námi bohužel i servisáci, kteří si nevidí do huby a kolega jednomu bohužel musel dát pěstí, protože tak neskutečně vysíral a začal ho urážet, že to nevydržel a prostě mu ji vrazil, zbalil gumy přivezl je zpátky. Třeba u dodavatele to nestíhali ani ve 20 lidech, to prostě nejde a tahle sezona byla asi nejhektičtější za posledních pět let, takže já se na jednu stranu Pešíčkovi nedivím, že objednávky musel stornovat. Takže počítám, že u Pešíčka ty kluci z toho servisu dělají ještě přejímku a pak to ještě balí a nakládají kamion toho ČSAD, protože ty většinou posílají návěs a to jim teda fakt nezávidím. A jestli do toho všeho přijde dodávka zboží, tak to je úplně v pr.... Tohle bude asi všude stejné. Na druhou stranu u něj to muselo být ještě asi tak 100x horší, protože on dělá lidi z ulice a u něj to přes net objedná každý druhý. To je jeho hloupost, protože kdyby si na těch gumách klidně 150 přirazil, tak by prodal sice o něco méně, ale s větším ziskem a trochu lepší prodejní kulturou. Ale to co tam píše, jsou hodně velké nesmysly, tak on ví, že tím štve celou branži, takže to dělá schválně. Je jasné, že když vezme 10 mil. v hotovosti, že dostane jiné podmínky než my, kteří bereme na prodloužené splatnosti nebo fakturu. Na druho stranu on ty prachy fyzicky stejně určitě nemá, takže si je půjčí na nějaký krátkodobý úvěr a musí to tedy rychle prodat. Ať počítám, jak počítám, tak kdyby na 50 kč čistého na gumě, prodal cca 60 tisíc gum, což si myslím, že je reálné, tak na tom vydělá 3 000 000 Kč a to jako docela jde. Ale musí toho prodat opravdu hodně, aby se mu to při těch maržích vyplatilo. Ale je to podle mě obrovský risk, to je hodně megalomanský a hodně o hubu. Já osobně bych se toho bál to takhle dělat.
středa, 7. prosince 2011
radek Kromě majitele uživí dalších sedm lidí, čtyři pracují jako pneuservisáci a tři mají na starosti administrativu spojenou s eshopem. A kdo dělá příjem a expedici zboží ? Zajímavé počty, zajímavý článek.
středa, 7. prosince 2011
Anonym hezké bylo,jak pravil soudruh pešíček-hehorázné marže,je to hnup,prodat pension za 10 míčů a má dojem,že bude king.Já nakupuji +- za 10 na sezonu a nejsem hrdina,jen pneuservisák co neprodává s 50 kč marže a dotuje dopravu.
středa, 7. prosince 2011
Hruška Také já mam s pneu pesicek podobne zkusenosti.Objednano, zruseno, nedodano. Clanek jsem cetl se zajmem, ale vlastne se nic nedozvedel. Jenom to ze hlavni je cena. Ale to je prece od prapocatku trhu spatna az katastroficka vize. A vzdy je prilis nizká cena necim vykoupena. Zde napriklad tim ze v okamziku zvýšené poptávky dochazí k neuspokojení zákazníka a firma vlastně nefunguje jak slibuje. Servis čeká na dodání pneu co mají být na skladě a nic se nedeje. Oni ostatní velkoobchody vědí, že mají-li fungovat tak jak slibují a jsou-li pneu na skladě tak je opravdu mít, a je-li dodání do určité doby tak to splnit , něco stojí a není možné dodávat za minimální marži. Ale doba je zřejmě taková, že je-li dobrá cena tak se zákazníci vrátí tam, kde je i před tím zklamali. Nevím však zda je článek myšlený jako uveřejnění někoho úspěšného v našem oboru, a nebo to brát jako odstrašující případ. Jedna z mála konkrétních věcí v článku je vyprodání céčkových pneu v pulce září. No to já bych se jako obchodník musel hambou propadnout jak jsem selhal a nedokazal z takového zboží jako je v dnešní době dodávková pneumatika vytěžit maximální zisk. Já osobně hledám inspiraci u firem, které i za zvýšenou cenu poskytují něco navíc co jiní nedokážou. Tohle cenovkaření mam pocit nikam nevede. V oboru spíše škodí, ale doba je zřejmě taková.
středa, 7. prosince 2011
radek Na Pešíčka jsem odkázal několik známých, kteří chtěli Barum a já neměl. Protože měl na webu že jsou skladem tak proč ne. Několik si je zkusilo objednat ale nikdo je nedostal. Buď přišel po několika dnech email "Zboží je momentálně nedostupné a nemůže být dodáno v termínu do 10 - 30 dnů.
Vaše objednávka byla stornována." nebo jim volali a nabízeli něco jiného. Takže Pešíček, ten mně nechává úplně v klidu.
středa, 7. prosince 2011
Anonym Jsem se těšil na nové vydání PR ,ale článek o Pešíčkovi mě rozesmál.Prodává pneu prý z tuzemských zdroju,dopravu dotuje,ale ten zisk z pneu cca 50 kč/kolo je k sníchu.A ty sračky o předražených pneu v servisech ))).Třeba Pneu Drnec je daleko dražší,ale taky ta uroveň je o 360 stupňů jinde.A být nejlevnější??? já chci být naopak nejdražší a tomu taky odpovídají služby a zázemí.Jen tak pro info.V jednom článku se píše,že servis přezouvá auto do 15 minut ,jestli to je demont,montáž,vyvážení,nový ventil a mytí kol ,dotažení momentákem-potom klobouk dolů.
středa, 7. prosince 2011
servis jižní morava Dobré ráno. Co říkáte kolegové na nabídku AM pneu? Já je dříve chtěl testnout, hlavně díky chvále Bořka kterou zde pěl, ale nic zajímavého nepředvedli. Ta dnešní nabídka je ovšem dle mého jen prach sprostý přeprodej Delda těch nejpodřadnějších značek za nezajímavé ceny. Hodnotím tu nabídku jako jejich poslední křeč. Jestli i prodejeje a servis nových aut u nich (jako všude)poletí strmě dolů, nechám si nabídku zarámovat jako památku na bývalý veloobchod pneumatik. Docela by mě zajímal Bořkův postřeh.
Pěkný den přeji.
středa, 7. prosince 2011
koukal A jejda levné pneu.cz výprodej za velkoobchodní ceny pro všechny )) Najednou je pneu jako sraček ,ale nikdo je nechce ))
úterý, 6. prosince 2011
Ferda Štítky jsou od začátku nesmysl,je to jen lobování giga společnosti.Na doklad jim klidně napíšu třeba A-B-B a splním vše co je potřeba.Ať mi pak políbí zadek chytráci.
neděle, 4. prosince 2011
Michal tak ono nejde až tak o jaro léto, platí to údajně od 1.11.2012 a vztahuje se to na gumy s dotkou od července 2012, takže jaro a v podstatě celý léto je ještě v klidu. tam jde spíš o zimu, že v tom chaosu budeme ještě muset řešit tyhle pitomý štítky.
pátek, 2. prosince 2011
europesimista Máš pravdu Starý kozle )) jen mě zajímá,proč nemám už teď v předobjednávce na léto ten slavnej eko štítek vedenej v tabulce.Jak mám do pi..e vědět,jaká je ta černá guma??To je jakobych si koupil auto a teprve potom zjistil co má za výbavu,na co jezdí a hlavně kolik žere.
pátek, 2. prosince 2011
starý kozel Promiňte páni servisáci, že se vám sem opět se.u, ale nemohu si pomoci, je to zkrátka svinstvo."Nová směrnice navíc podrobněji popisuje způsob, jakým budou pneumatiky pro označení na štítku testovány - zejména mimoevropští výrobci si totiž stěžovali, že stále ještě neznají způsob, jakým budou pneumatiky pro získání štítku testovány. A to pro ně znamená konkurenční znevýhodnění".
Výsledek bude s největší pravděpodobností podobný jako s fotovoltaikou-fiktivní úspora phm na papíře, za to ale reálný průvan v peněženkách řidičů. Nestane se nic jiného, pouze pneumatiky budou výrazně dražší a konečný efekt bude přesně obrácen původnímu záměru. Dnešní a budoucí dny evropanů, které přináší jednu horší zprávu než druhou, nebudou právě veselé. Jak se asi zachovají řidiči, vypláznou li za pneumatiku o 30,40,50% více než dnes? Budou maximalizovat dobu užívání pneumatiky. Zkoumal někdo, jaký valivý odpor má nová proti sjeté pneumatice? Všichni mluví pouze o brzdné dráze. Samostatnou kapitolou jsou emise hluku pneumatik (něco o to vím). Již samotná směrnice Evropského parlamentu a rady 2001/43/ES ze dne 27.6.2001 je parodií na samotnou podstatu pneumatiky. Již pouze její čtení evokuje dobu, kdy také vyvolení chtěli poroučet větru a dešti. Přitom každé dítě, které alespoň jednou sedělo v automobilu pozná, že hladina hluku se mění převážně s měnícím se povrchem komunikace. Samostatnou kapitolou jsou dnes traktory a jejich mega návěsy, uhánějící šedesátkou po komunikaci. To je nářez akustického hluku, co? Zdravý selský rozum je dnes a denně zadupáván do země. Pneumatiky bez konkurence z vnějšku budou v Evropě tak drahé, že se budete báti přidat 10% marže, aby vás zákáznici neukamenovali a ve výsledku prodělají všichni, vyjma evropských produncentů, kteří si prolobali tento nesmysl. Samozřejmě, v době, kdy se vše připravovalo, panovala zde úplně jiná nálada než nyní, což zásadně mění situaci a lze předpokládat, že v době účinnosti bude i bez pneumatik situace dosti dramatická (podzim 2012). Nedej Bože, aby se to ještě zvrtlo v Iránu (zatím tomu vše nasvědčuje) a štítky ani pneumatiky nebudou nikoho na dlouhou dobu zajímat. Zbrojaři si vždy dokázali dupnout, když jim začali krátit rozpočty.
čtvrtek, 1. prosince 2011
europesimista slavné EU brzo zkončí ,vše jde do prdele.Nikdo neobjednává kvanta pneu na léto,jelikož nikdo nezaručí čerstvou DOT a taky nebude komu prodávat.Lidi šetří už teď.Každá dodavatelská p...a už má bonus za množství v předobjednávce aby nalákali prodejce,ale ono ho..no,každej má zásobu z lonska za daleko lepší love než ted.
čtvrtek, 1. prosince 2011
Michal mě přijde, že se spíš posrali ti, kteří vymýšleli tu směrnici EU, která se týká toho štítkování a že ty údaje z té pitomé etikety musí být na prodejní faktuře, webu, katalogu a ceníku.....Může mi někdo říct, kdo to vymýšlel? Co za hovado to vymyslelo? Jen by mě zajímalo jak výrobci zajistí, aby se až k nám dostala ta guma s tou etiketou až ke mě? Speciálně u michelinu, kleberu a dunlopu ty etikety vůbec na gumách nedrží....to je vopruz zase...
čtvrtek, 1. prosince 2011
Anonym Ten Michelin se s Kormoránem asi posral ..
čtvrtek, 1. prosince 2011
Anonym malér,je,že se nesmí topit vyjetým olejem,ale pouze lehkým topným olejem.Spotřeba je cca 30 litru za den.Já topil,pokud to šlo a byla uspora 60 000 za rok.Ale tým topným olejem se to prodražilo a taky hasiči měli kecy ...
pondělí, 28. listopadu 2011
Hrouda UL Zná někdo olejová kamna MTM od fa. Kotram ?
Pokud ano prosím o info. Jaký je provoz fungujeto nebo je to levný krám?