Pneurevue.cz » Fórum » Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?

Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?

 

pátek, 21. května 2010

Otázka ze dne 21.5.2010

 

Byl(a) byste ochoten(ochotna) přijmout do své provozovny učně a podílet se na jeho výchově, pokud by k tomu existovala vhodná legislativa?

 
 
 
 
servis jižní mor.
servis jižní mor. Pane Stoklaso alias Autodílno, jděte již s tou propagandou někam. Přiznejte, že růst prodejů se vám zastavil již loni a letos to pokračuje. Já vím, není to nic příjemného. Tomked to střihá hlava nehlava,do toho barumácký internet 123,Tyrex se rozšoupnul s výstavním skladem, který je ovšem třeba splácet atd. Sami jste si podřízli větev. To jsou holt zákony volného trhu.
čtvrtek, 10. června 2010
 
Hruška
Hruška Jeje ja jsem ale hruška, vždyť ty dobrepneu maji reklamu hned vedel v baneru:-)) Koho chleba jíš toho píseň.....Ty jo ja kokám že hlavně odbornost tohoto časopisu je opravdu na povazenou a ja ho dlouhy roky odebírám, jsem fakt hruška????
čtvrtek, 10. června 2010
 
Autodílna
Autodílna Já si prostě myslím, že je optimální mít komplexní služby. Vždyť mnozí z vás mají komlpexní služby v oblasti podvozku. Neděláte pouze pneu. Děláte toho spoustu, celý podvozek, klimu,..a to je moc dobře. Nejste nuceni se za každou cenu uživit za 4 měsíce v roce. Vyděláváte celý rok, v sezonách více mimo sezony méně. Každopádně jednou službou si můžete přilákat zákazníka na jinou. Přijede k vám na kontrolu brzd, geometrii nebo tlumičů a pokud mu nabídnete solidni cenu v pneuservise tak ho jistě získáte. Katastrofa jsou pouhé pneuservisy, které prostě dřou lidi z kůže jen, aby se na ceůý rok uživili. Nemůže si přece nikdo myslet, že ho uživí 4 měsíce práce. Víte kolik vesnických pneuservisů dělá za 700 kč. Má 2 mašiny a cenou se rovnají profesionálním pneuservisům, které maji špičkové stroje. To jsou ti co na vás parazitují, přiživují se na tom, že vy jste nasadili takové ceny, jdou o 100 kč míň a lidi k nim jedou. Autodílna, která přezouvá pneu si tím pouze vypomůže, ale není na přezouvání závislá. Prostě se snažíme poskytnout komlexní službu. Každý děláme za ty peníze, které nám stačí. Věřte, že, když přezuji otávku na plechu za 400 nebo na ALU za 500 tak na tom vydělám a to pořádně. Je to pro mne zákazník, který pokud bude spokojen přijede i s opravou a údržbou vozu a naopak. To mi přece nemůže nikdo vyčítat. Samozřejmě, že mám na skladě několik desítek sad žádaných rozměrů, nijak však nešikanuji, pokud někdo přiveze pneu z netu. Autodílna
čtvrtek, 10. června 2010
 
servis jižní mor.
servis jižní mor. Dobrý večer všem. Za celý den jsem nerozchodil ten plyvavanec do tváře,co pneuservisům uštědřil pan Stoklasa a co je smutnější, prostřednictvím profesního časopisu. Jen jedna z mnoha perel "u velké většiny pneuservisů personál není dostatečně odborně ani obchodně vyškolen a obvyklá odpověď personálu na to, jaký je rozdíl mezi dvěma pneumatikami,zní:"Toto je Michelin a tam to Goodyear". Co dodat. Smutné. Něco pro autodílnu: To, co píšete, je v podstatě realita a musím souhlasit. Nelze ale přeedpokládat, že se gumaři půjdou pást. Budou se prát o přežití. A jak asi? Tak jako mnozí jsou donucenijiž dnes. Nainvestují, zadluží se a pořídí diagnostiku,klimu,začnou dělat brzdy,olej,filtry,tlumiče,pružiny,výfuky,skla atd. Jsme nadšeni z marží autodílů a připadají mnohým z nás až nemravné. Potřebujeme hlavně nalákat klientelu a tak půjdeme z cenou pěkně dolů. Nás to přece neživý, ale je to vítané přilepšení. Ani nakonec to dovybavení není tak drahé. Stačí rozeslat poptávky na všechny srany a neunáhlit se. Ceníková cena je rázem zapomenuta. Jak se vám, autodílnám, bude líbit, že každý hloupý gumař má nové zařízení, o 1/2 levněji pořízené než to vaše postarší? Není Vám to nějak povědomé? A co až nějaký nový, dravý,moderní dealer, vstoupí na náš obsazený trh a začne provozovat internetový obchod náhradních dílů s 15% marží? Nám to vadit nebude. Zákazníkovi nahlásíme co je třeba, on si to objedná za nejnižší cenu, mi to tam hodíme za 200Kč/h a je vymalováno. Neponeseme žádnou odpovědnost, jelikož si každý donese co chce. A výsledek? Všichni půjdeme do ..... .
čtvrtek, 10. června 2010
 
Anonym
Anonym Dnes to začíná tím ,že pan Stoklasa píše že my jsme jen na tu službu,kterou nám on zaplatí-k ceně jeho pneu- a to prý nad poměry a oni jsou od toho čistého prodeje.A zítra nám řekne že když zjsistíme na autě závadu tak on dodá díly a my máme zase jenom tu práci.Byl se vubec ten člověk podívat do těch "servisu" kam dodává tímto zpusobem pneumatiky včetně přezutí? Ptám se proto ,že je asi mimo realitu.Byl se podívat na Autotec co stojí kvalitní evropské mašiny na servis? Fajn pokud mi dá za 15" kola na plechách s ventilama,mytím,závažím a dotažením moment.klíčem 1700Kč s DPH -BERU TO IHNED..A ještě něco ,jakým zpusobem se budou pneu likvidovat?? Tím,že se započítá eko daň do pneu a pak to dude likvidovat město?? TO bude lobing pro int.prodejce.Já říkám jedno -ten kdo prodá ,ať likviduje.Tj výrobce-importér-velkoobchodník-konečný prodejce.Toto je jediný správný postup zpětného odběru.Pánové vše se řítí do pekel,už tady máme Žlutý mor co dává stroje z číny a co bude následovat?Nechci ani vědět,zaději jít točit cukrovou vatu na pou´T-pokud nebude pršet:-)
čtvrtek, 10. června 2010
 
Pavel
Pavel Je možné si článek někde přečíst na internetu? Nemám Pneu revue v tištené podobě. Stoklasu znám osobně, je dost mimo.
čtvrtek, 10. června 2010
 
Hruška
Hruška Článek jsem si přečetl a je až s podivem, že v odborném časopise dostane prostor takovýto článek hraničící s inzercí a reklamou na vlatní produkt. Na začátku článku se píše o jasné vizi kam pneubranže spěje a na konci se napíše, že pisatel netuší jak se bude přezouvat za pět let. Zrovna tímto směrem, kterým se snaží jít dobré pneu cesta určitě navede. Oni pouze ničí marži servisu na pneumatikách a práce ta nikoho neuživí. Tedy uživí jednoho mechanika a majitele v jednom který přezouvá bez daní a po své hlavní prácí. To je jediný možný pneuservis který zůstane. Ostatní co chtějí být velký pouze pneuservis o dvou třech stáních a okolotří a více zaměstnanců tak se nemají šanci uživit. My jsme v tučných letech investovali do servisu klimatizací, geometrie, stolice na bzdy tlumiče a vůle v řízení. Takže jsme už vlastně i autoservis. Klasický pneuservis opravdu nemá budoucnost ve velkém pouze jak jde píší páni odborníci jednoduchá zouvačka, vyvažovačka a pěrně doma v garáži bez papírudo 500Kč:-)) to je taky cesta. Ale určitě nevede k moderním mašinám držení kroku s s novýmí technologiemi atd. vede pouze ke slušné obživě a na tom není nic špatného když to umožnuje tržní prostředí a legislativa.
čtvrtek, 10. června 2010
 
Anonym
Anonym Pošlete provokatéra do prdele .Jsou to pořád ti samí co nás chtějí nasrat.Ať se u nich redakce v garáži zastaví a udělá reportáž.Má přece seznam předplatitelu ne?
čtvrtek, 10. června 2010
 
Moris
Moris Pokud máš pneuservis o více stáních a spočítáš si co tě stálo vybavení + prostory + zaměstnaci + sklad a dálší náklady tak zjistíš že to do 500 dělat nejde....a potom přídeš ty a začneš s tím jak jsme drazí....takže z toho soudím že žádný velký náklady nemáš....
čtvrtek, 10. června 2010
 
Autodílna
Autodílna OK :-), ona cena za přezutí je závislá na kvalitě dílny nebo odvedené práce? Třeba autorizované servisy v menším městě přezouvají za 600. Je jejich dílna špatná? Přezouvají špatně? Jednou byl u mě zákazník a ptal jsem mě, jestli to dělám dobře, když to stojí 450 Kč. Řekl jsem mu, že mu to teda přezuji za 700. :-) . Přezul za 450.
čtvrtek, 10. června 2010
 
Moris
Moris To autodílna: Asi si dovedu představit tu tvojí dílnu, když si můžeš dovolit přezouvat do 500 zkrátka další moudrej garážista.....
čtvrtek, 10. června 2010
 
Autodílna
Autodílna Pokud si int. prodejci, vyřeší smluvní servisy nebo budou přezouvat osobně, tak tím vyřeší problém. Další, kdo bude brát klasickým pneuservisům práci jsou autodílny, které přezujou cokoli a kdykoli. Za ceny do 500 Kč. Neživí je to a mohou si to dovolit. Nikdo jim to nemůže vyčítat, dělají to co si zákazník žádá. Přezují kvajitně a za přijatelnou cenu. Chlácholíte se tím, že pneu z netu nepřezujete, a že tedy net trpí. Věřte, že ty statisíce pneu, které internet prodá někdo přezuje a to za mnohem lepších podmínek než klasický pneuservis. Sám jednu autodílnu mám, v době přezouvací sezony, mám dílnu téměř zahlcenou přezouváním. Zákazníci se mi vrací a jezdí další. Situace mezi zákazníky je taková, že je od sebe odháníte, stěžují si u mne lidi s autem za 750000, že jste mu nabídly pneu o 200 kč dráž než co si je koupil sám. Za práci po něm chtěli 800 kč. Já jsem ho přezul za 450 kč. Tím, že přezul u mne ušetřil 750 a to je v dnešní drahotě a ekonomické situaci opravdu hodně. Zákazník si sám zvolí, kdo mu bude o auto pečovat. V autodílně má cervis celého vozu včetně pneu. Nepotřebuje jezdit nikam jinam a už vůbec ne, pokud by ho to stálo ještě více než, když si zároveň nechá vyměnit filtry, ojele, případně brzdy, pneu...Autodílna (taky jsem na Autotecu objednával a dealeři se ke mne chovali uctivě, až vlezle. Myslíte si, že vás někdo podrží? Kdo? dodavatelé pneu? strojů? Spotřebního zboží? To se pletete, těm je jedno, komu prodá důležité je, že prodá.
čtvrtek, 10. června 2010
 
FERDA-Ostrava
FERDA-Ostrava Chlapec Stoklasa je trochu velký chytrák, který všechno zná a ví.Hodně se ale mýlí, protože pneumatiky na internetu bez nás pneuservisů nikdy nepůjdou a nebudou fungovat.My řídíme naší budoucnost v tomto oboru, ne internet.
čtvrtek, 10. června 2010
 
servis jižní mor.
servis jižní mor. Přispívám minimálně, ale nemohu se nezeptat: četli jste již v posledním čísle na str.44 "Budoucnost je již tady"? To je teda něco.
středa, 9. června 2010
 
Anonym
Anonym Nejlepší regálový systém má RPJ international.Vřele doporučuji.
středa, 9. června 2010
 
profik
profik Ako mate riesene uskladnenie pneumatik? Zaujima ma niejaky lacny a sikovny regalovy system. Doposial som mal regal postaveny z trubkoveho lesenia, ale rad sa necham inspirovat ...
úterý, 8. června 2010
 
martin olomouc
martin olomouc poo: Technology garage a je to Teco Top 36 mají ji na stránkách.
pondělí, 7. června 2010
 
Kikos-Ostrava
Kikos-Ostrava Letošní rok je v Brně podstatně lepší než ten minulý.Servisy si mají z čeho vybírat.Jen aby,ale mělí brzo za co kupovat.
pondělí, 7. června 2010
 
Hrouda
Hrouda Také jsem se byl podívat na autotecu.A dobrý!!! Tímto bych rád pozdravyl pana Prokopa z fa. TIPTOP jejich stánku nic nechybělo.
pondělí, 7. června 2010
 
Poo
Poo Ahoj Martine, mohl by jsi sem dát odkaz na tu mašinu jetli je někde na internetu k vidění. Nebo případně na prodejce. Děkuji Poo.
pondělí, 7. června 2010
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz