beze jména H koukám, že si tu pěkně notujete páni, ale pořád se v pneuservisech nedostáváte na ceny internetových obchodů, co tak sleduju......................
pondělí, 26. července 2010
profik Pekny prispevok, neostava nic, len suhlasit. Tiez si myslim, ze sa karta pomalicky obracia a zakaznici zhanajuci tazsie dostupne pneumatiky sa obracaju na odbornikov. A doba kedy internetovy predaj prekvital je tiez uz prec a stava sa tvrdym chlebickom, co odradi mnozstvo spekulantov.
neděle, 25. července 2010
Kikos-Ostrava S-mann hezky jsi to přirovnal a vystihnul.
neděle, 25. července 2010
Pavel Konečně jeden věcný a do našeho oboru světlo přinášející příspěvek. Když se nad tím dobře zamyslíme, je to skutečně tak jak popisuje S-mann. Tak jen doufejme, že na tyto slova dojde a že nám, kteří se v poctivé pneubranži (nemyslím té zlatokopecké z internetu) nějaký ten rok přes všechny ty svízele držíme a snažíme udržet, přece jen blýskne na lepší časy...
neděle, 25. července 2010
S-mann Tak jednoduché to klucí zas není. Ono totiž většina států v EU nemá tak rozvrácený prodej pneumatik jako u nás. Co vím,výrobci nyní jedou na plno, ale zásoby, co dříve byly u obchodníků dnes nejsou. To se ale nemůžeme divit. Sladujte statisíce pneumatik za směšné marže. Zboží se proto musí otáčet a ne skladovat. To bude mít dopad na výběr a dostupnost. Cena běžných rozměrů půjde zatím mírně nahoru, ale okrajové rozměry poskočí podstaně. Nemá smysl si zaplevelovat sklady rozměry, co se netočí a ještě to prodávat za rýži.--Druhý problém je nedostatek a z toho plynoucí cena kaučuku. Velcí výrobci mají své plantáže. To jim zaručuje jistou bezpečnost. Zbytek nakupují na volném trhu. Ostatní nakupují vše na trhu. Když poslední roky cena př. kaučuku šla dolů, pěstitelé plantáže již neobnovovali, ale přecházeli na lukrativnější suroviny pro farmaceutický průmysl. Nově vysázený kaučukovník je produktivní nejdříve za 6-7 roků. Jeho místo má nahradit synteický, ali i tam poptávka převyšuje nabídku a cena jde nahoru. Razantní oživení v Evropě by zřejmě mělo za následek i razantní zdražení pneumatik. Všichni výrobci, včetně pneumatik ví, že sučasnos a převším budoucnost spotřeby je v Asii přeněji v Číně a Indii. Navíc levná práce,žádná, nebo malá ekologická legislativa,absence stupidit bruselských darmojedů a to hlavní, nenasycený trh. Budme si muset zvyknou, že Evropa a Česko obzvláště, není pupkem světa a musíme oželet, že např. u pneumatik si nebude moci zákazník vybírat ze 150 značek, ale jen z 50 a avíc dražších než byl zvyklý. -- Věřím, že by to mohlo přispět k malému návratu ke kořenům. S pneumatikama budou zacházet ti, rozumí pneumatice a ne ti, co rozumí IT a reklamě. Je spodivem, kolik lídí dnes zavzpomíná na předlistopadový režim. Výběr byl všeho neskonale menší, ale to málo bylo nějak opravdové. Přiznejme si, jak napjatě jsem po listopadu očekávali v našich městech nákupní centra a supermakety. Dnes je tam téměř nemožné koupit sýr a máslo z mléka, salám z masa, čokoládu z kakaa, taháme od tamtud vodu, jež je horší než z vodovodu, pečivo je hnus, stejně jako maso. Barevné obaly jsou z poloviny prázné, nafouknuté vzduchem. V oddělení masa nenajdete řezníka, v pekárně pekaře, v drogerii drogistu. Vše řídí osvícený manager, plnící pokyny nadřízených polobohů v centrále. Obdobná filozofie platí i u internetového prodeje pneumatik. Stránky budí dojem, že si můžete okamžitě vybrat z nekonečného množství rozměrů a značek a to vše za nejlepší ceny. Pravý opak bývá většinou pravdou. Servisáci vytrvejte, práci vám tito "odborníci" na pneumatiky nevezmou, oni nechtějí pracovat, ale pouze hodně vydělávat. Tak si prosím řádně važte své poctivé práce a uvidíte, že se kyvadlo zase nakloní na naši stranu.
neděle, 25. července 2010
FERDA-Ostrava Čemu se divíš?To je jasné jako facka,že obchodníci naskladňují méně a výrobci zase méně vyrábějí když nemají poptávku od svých vélkých odběratelů.Tak se to pak musí řešit jen tím co je na skladě.Ať je to to nebo ono.Hold,takový je dnes náš obor.Latanina a slepenina ze všeho co se jen dá.
sobota, 24. července 2010
Hrouda Nakupuje někdo u GPD? občas tam něco vezmu ale poslední dobou se mě zdá že jsou natom špatně se skladov. zásobama.Při otevření el. katalogu je spousta zboží jen na dotaz a na ten je opověď není a asi nebude!!!!!
sobota, 24. července 2010
D.O. Ptal jsem se Vás chlapi, jestli máte někdo zkusenosti s výrobky aircraft a nikdo nic. Koupil jsem kompresor, vypadá kvalitně, je tichý, tlačí rychle, prostě jsem s ním spokojený. Na rázový utahovák ještě počkám, jestli najdu nějaku dobrou nabídku, vzal bych dva. Ono do zimní sezony je jeste cas. Pokud máte někdo tip na solidní utahovák s cenou kolem 5000 bez DPH tak mi napiste. Díky D.O.
čtvrtek, 15. července 2010
Bořek-Třinec Děkuji Martine za přání. I když se sám nazývám Bořkem jsem ve skutečnosti Bořivoj. Svátek mám až 30.7.. Nevím proč téměř séjné jméno má 2 svatky, ale je pak aspoň příjemné když si na mne někdo vzpomene. Ještě jednou díky.
pondělí, 12. července 2010
martin olomouc Bořku vše nej k svátku a ať se daří v práci
pondělí, 12. července 2010
Poo Co takhle při vkládání příspěvku vložit i nějaké "jméno". Ono se to pak supr čte když je toho víc a nepodepsáno...
pátek, 9. července 2010
Anonym souhlasím s tím, že tomu rozumí, o tom nenípochyb, ale jsou o oni, kteří nás uráží a nadávají na nás
pátek, 9. července 2010
Anonym Neřekl bych že se pasovali do bohů. Z něčeho ty velky servisy museli vybudovat, tzn, že tomu rozumí... akorát nechápu, přeč se tady pořád dokola uražíte...
pátek, 9. července 2010
Anonym navíc se pasovali do role bohů, kteří určují dobré a zlé
pátek, 9. července 2010
L.K. Ješte jednou díky za ochotu mi odpovědět. Asi zkusím ten Ferdus.Jak tady někteří píšou, že diskuse nemá úroveň, tak k tomu chci napsat, že rád bych se poptával jinde, ale bohužel jinou diskusi o přezouvání jsem nenašel. Připadá mi to, jakoby se majitelé velkých pneuservisů pasovali do rolí jediných schopných kvalitních přezouvačů a diskutérů.
pátek, 9. července 2010
Anonym Nedelam vyloženě sportovní auta, dělám kola do profilu 45. Asi nej. jsem několikrat dělal 225/45 R17. Nikdo z lidí, ktré jsem dělal si přímo nestězoval. Myslím, že jsou zákazníci spokojeni, protože se zákazníci vracejí a po jejich doporucení jezdí jejich známí. 80 % zákazníků, jsou "obycejne auta" Fabia, Octavia, Focus, Felicie. Pro domácí a rodiné prace bych se číny nebál, sám jezdím hodně a určitě nepocituji spatné vyvážení. Pokud uvažuješ o tom, že by jsi se tím třeba jen po prácí odpoledne a o víkendech přiživil, tak není tak velký rozdíl mezi čínou za 25000 nebo akcnich slev, které treba Autoipmex ma, kde se dá koupil CEMB K7 koupit kolem 40000. Pokud dáš slušnou cenu jako já tak Ti zákazníci utrhnou ruce a budeš dělat v sezonách od nevídím do nevidím a věř tomu, že to máš za jednu sezonu zpátky a vpřípadě potíží mám zajištěn servis do 24 hodin, když ne tak náhradní stroj. Já koupil čínu, protože jsem nečekal na takový zájem zákazníků jaký nastal. Další steoje koupím obyčejné evropské té nejlevnější třídy , na to co dělám to stačí, můžu nabídnout bezkonkurenční ceny, protože nemusím splácet mašiny za 200000. Je krize. Jidi si u mne stěžují na přístup spousty pneuservisů, kdy lidi šikanují za dovezené pneu z netu a pak jim za přezutí Octáie, řeknou o 800. V pneuservisním oboru je obrovská křeč, protože si některé pneuservisy neuvědomily, že už není rok 2000, kdybyly ceny pneu vysoko a téměř jinde než u nich je koupit nešlo, to samé se stroji. Dnes si za 100000 vybaví dílnu, kdokoli, protože ví, že to má do roka zpátky. Pokud jde do levné evropy tak za 150000. Techto servisů přibývá a to hodně vidím do kolem sebe. Ono klasický malý pneuservis prostě nelze uživit na jaře a na podzim, pokud se lidi neobeou na pneu a není to za nelidské peníze. Vím o pneuservise, který má majitel jen na sezony, kdy si veme dovolenou a dře ve špičkách celodenně jinak odpoledne od 15:00-20:00 a celé soboty a neděle. Dělá za 400 a ped dílnou má pořád frontu. Zákazník a trh si určí, kdo přežije a kdo ne. Nemám o něho ani o sebe vůbec strach. Zvaž co potřebuješ. Pokud je to pro rodinu tak čínu, pokud chceš vydělávat tak evropu v akci a věř, že usmlouváš obrouvské slevy.
pátek, 9. července 2010
L.K. Díky anonyme za obšírnou odpověď, jsem jeden z těch domácích "kutilů". Mám starou zouvačku Beisbarth r.v. 1976 a prehistorickou vyvažovačku Shenk. Zouvačka je OK, ale vyvažovačka je nepřesná a nejde s ní kolo 100 pro vyvážit. Proto jsem dal ten dotaz na ten Golemtech. Není pro mě ani tak důležitá životnost-přezouvám pouze kola v rámci rodinných aut, ale spíše přesnost. Vyvažuješ tedy na tom čínském stroji i kola na rychlá auta? Nikdy žádná reklamace :-) ? Díky za případné info.
čtvrtek, 8. července 2010
Anonym Pokud se přispěvek netýká tebe tak je to ble, ble, ble? To snad ne. Co pak nemají nárok na info i lide, pro které je pneuservis přivýdělek nebo okrajovou záležitostí? Kdo memá 99 stání a nemá top technologie tak nemá šanci na prostor. Nechovej se jako hlupák. Divil by ses jak šikovní a zkušení jsou někteří z nás. Prostě nemusí dělat každý nákldáky, zem. stroje, sportovní kola..... To co žádá většina populace udělám i já na čínské mašině. Divil by ses kolik drahých aut dělám a vrací se. Proč? Protože není spokojen, to asi ne?
čtvrtek, 8. července 2010
Anonym bla bla bla už to tady upadá do sraček...Žádé pořádné téma diskuze na urovni...