Poo Pořád nějak nemůžu pochopit proč někteří diskutující "pneuservisáci" vedou diskuzi na tak ubohé úrovni. Skoro si někdy říkám jestli to není nějaká provokace z jiné strany za účelem pneuservisy pohanit. Také nemám z internetu radost, ale bohužel si opravdu nemyslím že by nějak výrazně podváděli (všichni jsme jen češi). Bohužel to venku dostanou koupit tak výrazně laciněji že si s klidem mohou dovolit i toto. Prodávat za ceny pro nás nepochopitelné + auto. Např. momentálně pneunet 205/55-16 H Conti Premium2 1835,- z ceníkové ceny to vychází na -55% !!! Octávka taky v H vychází na -50%! Chápu že Německý nebo Polský trh je mnohem větší ale proč mezi námi dělají takové rozdíly ?!, že se může dít toto, to mi nějak hlava nebere! V zahraničí to musí nějaký obchodník nakoupit, naskladnit, poslat do česka, tady se to musí taky dát do skladu, alespoň na pár dní, přepravkou to poslat na dobírku zákazníkovi, to všechno stojí nemalé peníze a pořád se to dá prodávat na -55% a všichni jsou spokojení. Já jsem dostal toho Contíka v 16tce kupit kolem 1950 s DPH a to jsem byl jetě přesvědčován jaká je to nadstandardní sleva vzhledem k našemu oběmu odběru. To to jako ten obchodník v D nebo PL dostane tak za 1300?? (OK,bere tisíce ks, ale i tak) Tak to ať si němci strčí zimní gumy za klobouk, že už se taky musím rozčílit. A to je ještě Euro poměrně vysoko jinak by tu byl mazec asi ještě větší. Takže můj názor je takový že interneťáci nepodvádí ale že se na nás českých servisech výrobci/jejich zastoupení (pdle mě hlavně Conti) pěkně pakují a jimam to pouští za úplně jiné ceny a to v následujícím období zohledníme.
pondělí, 23. března 2009
Narkoman Víš co mi můžeš Anubisáku? Jsi pro mne vřed,který brzy praskne a vyteče.Jestli máš servis jak píšeš,tak už konečně napiš kde a já tě velmi rád navštívím a řeknu ti to na plnou hubu.Ale protože jsi jen ten vřed a máš strach, tak nic neřékneš.
pondělí, 23. března 2009
Stanley Internet me muze vlezt na zada, ceny mam nastavene tak ze jsou jako prumer na internetu anebo drazsi maximalne o to co zaplati za prezuti zakaznik vic nez kdyby si koupil gumy u me, internetove gumy uz si nosi cim dal mene lidi protoze vi ze ze na tom bud prodelaji nebo usetri radove desitky korun, tzn. benefit zadny - jen starosti.
pondělí, 23. března 2009
Anubis Narkomane, jak okrádám zákazníky? Podle Tebe prodávám pneu za minimální zisk, nemám žádné náklady, podnikám s jedním notebookem apod. Kde tedy okrádám zákazníka?
pondělí, 23. března 2009
Narkoman Tak to bych taky chtěl vidět to poctivé podnikání v pneuservise a dávat auto do hry.To bych musel okrádat jako vy,vy internetové hovada!Třeba poslat opravdu kontrolu na takovéto podnikatele,ať prokážou jak čistě a poctivě podnikají.Částka,nebo nejl.pneu apod.
pondělí, 23. března 2009
FERDA Chtěl bych vidět tu Octavii za 200litrů,tak možná za 400papírů,ty chytrolíne.Ať to ten finančák vyšetří,pak se ukáže pravda.
pondělí, 23. března 2009
starkom Taky pořád nechápu, proč vás vytáčejí tolik ta auta jako podpora prodeje. Vždyť auto střední střídy dnes stojí 250 - 300 tisíc, když se dohodnete s dealerem, že je to auto výherní a bude z toho mít nějakou reklamu, tak ho bude mít za 200 tisíc. To přece dnes není tak horentní suma ani pro středně velký pneuservis, pokud funguje efektivně. Takže si myslim, že to je zas a jedině tupá česká závist - plazma, auto atd., co tu nejvíc lidi dráždí. Vždyť jsou to dneska bezcenné trekty, kdo si s tímhle dělá těžkou hlavu, tak to v tom podnikání asi moc daleko nedotáhne. Spousta těch, co tu nejvíc křičí, utratí v podnikání i v životě za spoustu nesmyslů a blbostí a pak se diví, že jim nezbývá na podnikání a závidí těm, co práci dělají efektivně a dokáží třeba i z menšího zisku udělat zajímavou akci na podporu prodeje. A ten, kdo na tyto lidi svolává finančáky, čoiky, bezpečáky atd., ten už sklouáznul k největší ubohosti (s výjimkou případů, kdy má důkazy nebo silní indicie o něčem nekalém = pak je samozřejmě legitimní to udělat, ale obávám se, že v případě zdejších křiklounů to je jen ta závist, která je žene dopředu).
pondělí, 23. března 2009
Anubis Starkome, neboj, v pneubyznysu je spousta super lidí. Z místních přispívajících bych uvedl například Bořka, kterého si vážím pro jeho přístup i jeho příspěvky. A pak bych se také zastal z pneubyznysu pana Částky z Dobré Pneu s.r.o., také super člověk.
pondělí, 23. března 2009
Anubis Kikosi a Ferdo, proč podle vás nejde poctivou prací vydělat na to, abych ze svého zisku mohl vybrat nějakou cenu, kterou dám svému zákazníkovi?
pondělí, 23. března 2009
FERDA Souhlasím s Kikosem.Pořádné kontroly na takové šméjdy!ČOI,Hygienu,Bezpečnost práce,FINANČÁKY.Klidně se k tobě Kikosi přidám,protože poctivou prací to nejde,aby dávali auto.Ať jim to pořádně proklepnou,těm zasraným internetovým prasatům a uvidíme jak to bude poctivé podnikání.Hurá na ně!
pondělí, 23. března 2009
starkom Prosím vás, to jsou v pneu byznysu samí takoví cvoci jako kikos? Uělejem takovou statistiku - podívejte se na příspěvek pode mnou a napište, jestli s tím souhlasíte.
pondělí, 23. března 2009
Kikos Anubisi,ty jsi ale opravdu .....Jde vidět,že nemáš vůbec skutečnou představu a jsi jen darmožrout!Částka,nebo nejpneu a další debili,kteří to dělají jsou jen oplzlí,zavšivení vředi v oboru.Neboj se už na ně chystáme hezkou finanční kontrolu a nebojím se že něco nenajdou.Určitě tam je levota a nebude to vše čisté,to si buď jistý.Těším se jak jim to tam trošku v sezonu proberou a znervozní je.Tak nad ními dokážeme vyhrát,protože víme že to je podvod a můžou dát jen část zisku do reklamy,tomboly,výhry apod.Uvidíme kdo vyhraje.Ať se takoví vředi oboru strachují.
pondělí, 23. března 2009
Anubis Kikosi, proč Ti vadí, že některý z internetových prodejců nabízí slosování, kde někdo může vyhrát automobil? Co je na tom špatného? Je to přeci jen marketingový tah, jak nalákat více zákazníků. Pomocí vyšších tržeb, většího zisku se to auto krásně zaplatí. A navíc výherce je zavázán na něm mít reklamu na internetový obchod, takže opět dobrá forma propagace. Takže já osobně panu Částkovi držím palce.
pondělí, 23. března 2009
Kikos Taky mám podobné informace z Barumky jako ty.A ještě by mne zajímalo,jaký máš ty názor na internetové prodejce co nabízejí jako hlavní výhru automobil.
pondělí, 23. března 2009
KISS Dík,docela mě to potěsilo, nechci totiž zde vypadat jako chytrolín,co má od všeho klíče. Opět si se trefil na hlavičku. Vyjmenované sítě jsou u nás asi jedinné, kde se dostávám (aniž bych to nějak soustavně vyhledával), ke kuloárním informacím. Pokud si je v nějakém čase poskládám dle mého selského rozumu, často se až divím,že je to tak. Nicméně se zde na toto téma konkrétních sítí nechci vyjadřovat. Něco již zde na diskuzy již zaznělo. Je pravdou,že sloučení Pneuboxu a Barumu proběhlo trošičku v křeči. Nebyl to totiž sňatek z rozumu, ale nutnosti. Sami barumáci si myslí své, ale zachovávají loajalitu. Jen jeden postřeh. Víc, než o výhodu sloučení, šlo o zachování míst některých lidí ( to i barumáci,jenž o některých si můžeme myslet své, se diví, jaké dárečky dostali z Pneuboxu,potažmo z Obnovy Brno).Více se nechci vyjadřavat. Vývoj je tam dnes překotný. Necháme se překvapit. Jen abychom ještě nostalgicky nevzpomínali, jaká to byla pohoda, když jsme se přetahovali o zákazníka s Barumem. Pokud je mi známo, jednání o nějaké formě dalšího fungování Contiku běží od podzimu nepřetržitě a situace prodejní sítě v ČR a SK není dnes zdaleka prvořadý problém Continentalu.
neděle, 22. března 2009
Kikos Tak to jses hezky rozepsal a díky za to.Mám rád otevřené lidičky.Jde vidět,že víš asi o čem píšeš.Jestli se můžu zeptat,jak to ty vidíš s takovým servisem jako je Barum teď Contitech,Pneu Plus,Points a další větší pneuservisní řeťězce?
neděle, 22. března 2009
KISS To: Kikos. Musím Ti složit holt, nejsi až zas tak ůplně vedle. Nejsem kovaný servisák, jenž běhá po servise v kombinéze. Mám tři malé servisy (1 stání,1-2 lidé),prodají gumy od 1,3 do 2,8mil a práce od 220t do 570t. K tomu něco málo prodám na další servisy, mám strojírenskou dílnu a konstrukční kancelář. Dodávám menší,ale poměrně složité výrobky, které přes(i společně) další firmu dodávám do gumárenských firem. Díky této aktivitě, jež provádím od r.92, jsem měl možnost pracovně navštívit desítky gum.závodů po celé Evropě. Nicméně v sezoně si rád na týden v kuse stoupnu k ser.mašinám a nedělá mě to žádný problém, dá se říci, že si alespoň duševně odpočinu. Jinak zastávám názor, aby práci dělali odborníci, ty jsem doufám našel a také se je snažím zaplatit. Nevykonávám dohled, co a kde koupili,kolik to stálo a pod. Chci,aby měli plnou odpovědnost za fungování a ziskovost servisu a společně nastavujeme jen strategii a investice do následné sezony. Je přece nasnadě,že stlačíme-li dodavatele závaží o 5%,činní úspora např.6000Kč. Podaří-li se mě však přes svého přítele v Avonu kontaktovat na prodejce v GB, a získat jednorázově 4500 pneumatik s DOT 07 v průměrné ceně cca 21 Euro (14"-18" ne China), tak toto považuji za prvořadou náplň mé práce. Jistě uznáš, že výsledný efekt je nesrovnatelný. Poznatky z relativně odlišných činností se snažím vzájemně využívat. Možná by se zde mnozí podivovali, jak zcestně mnozí západní výrobci i prodejci přemýšlí o budoucnosti pneumatik. To se ale nedozvím, mluvím-li s obchodníkem jako potencionální zákazník. To se dozvíte jen samá pozitiva a skvělá očekávání. Jste-li ale dodavatel, slyšíte pravý opak, jako je zastavení nebo krácení investic,snížení nákladů na všechno za jakoukoliv cenu i snížení kvality, čemuž se v inside instrukcích říká optimalizace kvality. Je běžné, že jakost je tříděna na několik skupin (první výbava,záp.evropa,střední e,východní e,balkán a pod.) Zdejší diskuze (pokud je věcná), je pro mě rovněž přínosná a také odpočinková. Jestli se nepletu,diskutuji převážně o výkendu (pátý příspěvek tento měsíc), což není zas tak často. A nakonec, pokud jde o zjišťování situace partnerů i konkurentů z veřejně dostupných zdrojů, je dnes běžné. Pokud naopak při jednání uvedete takové znalosti,nejlépe však pozitivní, stoupáte u partnera v ceně, jelikož se chováte profesionálně a zároveň ukazujete,že jste připraven a jednání neberete na lehkou váhu. Naopak, vykazujete-li základní neznalosti,vnímají Vás jako neperspektivního partnera,nemám lepší slovo než ojebou Vás a hodí přes palubu. Z těchto důvodů nechápu jisté opovržení veřejnými informacemi. Toto není ani Krakatice ani Votava.
neděle, 22. března 2009
Kikos KISSÁKU,prosímtě ty jsi teoretik nebo praktik? Máš nějaký servis,nebo jen studuješ vše na internetu? Někdy máš i dobré informace,ale připadá mi to,že jen po teoretické stránce a že z té technické to bude asi slabší.Klidně mě vyveď z omylu,ale tak mi to u tebe připadá.Jestli máš servis, věnuješ se práci a svým lidem jako tomu sledovánní výsledovek, tak pak smekám klobouk.Pokud ovšem jen právě nesleduješ plky kolem.
neděle, 22. března 2009
KISS Tome,Ty se podivuješ nad ceníkem IHLE. Podívej se na poslední výsledovku na justici a bude Ti to ihned připadat srozumitelnější. Jak vidno, i němečtí jednatelé se u nás rychle učí a náš vkad do teorie ekonomiky, jako např. pojem "tunelování" rychle zdomácněl i jinde. Krátký výtah z uzávěrky IHLE ------------PREHLED VÝZNAMNÝCH UDÁLOSTÍ PO DATU ÚCETNÍ ZÁVERKY
V prubehu dubna byly zjišteny závažné skutecnosti o cinnosti jednatele pana Marc-Andrease Miliuse za
uplynulá období let 2003 až 2007. Bylo zjišteno, že jednatelem byly neoprávnene vybírány cástky z úctu
firmy. Tato škoda k 31.12.2006 dosáhla hodnoty 68 358 543,73 Kc. A k 30.4.2007 dosáhly tyto
neoprávnené výbery za rok 2007 hodnoty 19.475.600,- Kc. Tato cástka je rozhodnutím jediného
spolecníka považována za majetkovou újmu, kterou zpusobil jednatel pan Marc-Andrease Milius
spolecnosti.
V dusledku toho, že došlo k úmrtí pana Marc-Andreas Miliuse, jediný spolecník spolecnost Ihle Baden-
Baden Geschäftsführung-AG v zastoupení pana JUDr Jaroslava Vrchlavského jmenoval dne 29.5.2007
novým jednatelem spolecnosti pana Dr. Fabiana Bohneho.
sobota, 21. března 2009
Poo Ahoj kolegové, chtěl jsem se Vás zeptat, jak je to teď s distančními podložkami pod elektony. Vím že jejich používaní bylo zakázáno, je to pořád stejně nebo je nějaká možnost schválení jejich použití? Děkuji