Pneurevue.cz » Fórum » Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.

Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.

 

pondělí, 13. listopadu 2006

Otázka ze dne 13.11.2006

 

Jaké byly dosavadní prodeje, jaké očekáváte celkové výsledky prodeje zimních pneu?

 
 
 
 
mir
mir Jak tak na to koukám, tak si za to, pánové, můžete z velké části sami. Jestliže zakalkulujete do ceny pneu i významnou část servisních prací a za práci pak účtujete jen nějaké "drobné", tak se nedivte, že si zákazníci zvykli, že přezutí auta je za babku. Osobně se domnívám, že 1200,- Kč za kompletní přezutí vozu není nijak moc.
čtvrtek, 4. ledna 2007
 
Marek K.
Marek K. Prodej zimních pneu v letošní zimní sezoně je slabší,avšak není to tragické.Výsledky jsou docela slušné a na ty povětrnostní podmínky solidní.Co se týče hypermarketových a internetových pneu,je pravda,že je třeba přitvrdit a dát zákaznikům jasně najevo,že se tyto pneu nebudou přezouvat,nebo jen za nadstandartních placených podmínek.Souhlasím s některými z vás,že jsou tyto pneu pro nás určitým nebezpečím,ale taky je pravda že jsme si sami za to vinni,protože stím většina z nás nebojuje a nevěnuje tomu takovou pozornost jakou má a pořád ustupuje zákaznikům.To je třeba změnit.Sám jsem letos upravil cenu za montáž těchto pneu na 1200,-kč za práci na vůz a vidím,že to bylo ještě málo a nepoznal jsem žádnou ztrátu.Pár zákazníku po upozornění na jinou cenu odjelo a pár si to klidně zaplatilo.Takže asi tak 50%na 50%.Zjístil jsem,že se to opravdu vyplatí,ho raději nedělat za klasickou cenu 650,-kč a raději si počkat na zákazníka,který si koupí pneu u mě a vydělám na pneu i na práci.Je to opravdu jen v nás a my se s tím musíme poprat a ukázat,že pneuservis není jen přezutí pneu,ale kompletní služba včetně prodeje pneu.Taky se domnívám,že je třeba služby rozšiřovat a nevěnovat se jen pneuservisu,který je at chceme nebo ne jen sezonní pracovní činnost a proto se snažím své služby rozšiřovat.Nutí mě k tomu náklady,které jsou a je přínos,když mimo sezonu mám na pokrytí těchto finančních ztrát prostředky.
úterý, 2. ledna 2007
 
sandraissa
sandraissa Happy new year !-! o:))))) <a href=http://www.routan.org/></a>;
neděle, 31. prosince 2006
 
felician
felician Thanks for the welcome Christmas Day falls on December 25. It is preceded by Christmas Eve on December 24, and in some countries is followed by Boxing Day on December 26. Some Eastern Orthodox Churches celebrate Christmas on January 7, which corresponds to December 25 on the Julian calendar. December 25 as a birthdate for Jesus is merely traditional, and is not thought to be his actual date of birth.Good luck!
úterý, 26. prosince 2006
 
Bořek
Bořek Rád budu kontaktovat vaši redakci a chtěl bych touto cestou popřát všem opravdovým pneuservisákům,veselé vánoce,bohatého Ježiška a do nového roku,jen co nejvíce pozitivního myšlení,jasnou mysl a vizi,že toto podnikání má budoucnost.Přeji,aby jsme společně našli cestu,jak toto naplnit a docílit.A věřím také,že se konečně mnozí z vás zamyslí a začnou dělat byznys a ne charitu,kterou dosud dělali.Díky Bořek.
sobota, 23. prosince 2006
 
Admin
Admin Dobrý den, zaujali nás příspěvky Bořka a já bych ho chtěl tímto požádat, zdali by po novém roce nekontaktoval redakci Pneu revue na mail frantisek.vahala@club91.cz. Předem děkuji a za redakci tímto přeji všem krásné svátky a úspěšný vstup do nového roku. F. Vahala
čtvrtek, 21. prosince 2006
 
Pavel K.
Pavel K. Asi před půl rokem mi můj dodavatel pneu řekl,že existuje člověk,jehož systém podnikání je velmi zajímavý.Zpočátku jsem mu ani moc nevvěřil,že to co říkal,může být v našich Českých podmínkách možné,ale nedalo mi to a tak jsem toho majitele telefonicky oslovil a on mě pozval k sobě na servis.Místo toho"menegera"mě přijal sympatický chlapík v monterkové kombinéze,ktery právě přezouval se zaměstnanci nějaky bagr a když jsem s ním pak prošel dílnu,kancelář a povídali jsme si o jeho podnikání,tak jsem konečně pochopil, proč se drží hesla,že dělá byznys a ne charitu.Viděl jsem normálního,cilevědomého třicátníka,který několik roků dělal v pneuservisech jako zaměstnanec a poznal,že tak jak podnikali jeho šéfové,že to takhle nejde dál vydržet.Proto se osamostatnil a můžu říct,že mám servis už 14let,ale teprve u něho jsem pochopil co je to vůle a víra v to že něco dokáže a co je to skutečně podnikat v pneuservisu a ne jen lézt zákaznikům do zadku a nemít pak peníze na rozvoj fa.Je to opravdu až neskutečné a byl jsem svědkem,kdy zákazník zaplatil za své dovezené pneu,za přezutí 1840,-kč a byl spokojen.To jsem v první chvíli vůbec nechápal a došlo mi to až později.Ten pro mě kluk,mi dal lekci v podnikání a za to mu patří dík.Je opravdu tvrdý sám na sebe a klobouk dolů před ním.Konkurence je obrovská,všichni se bojíme o své podnikání a sami nejsme schopni udělat pro zlepšení situace v pneuservisní branži nic a on jde tvrdě a nekompromyslně za svým.A když jsem s nim minulý týden mluvil byl absolutně spokojen z letošní zimní sezonou,prodal to co potřeboval a vůbec nenadával,jako většina majitelů servisů.Prostě to umí a jde to vidět na něm i na tom Třineckém servisu.Tak chci říct ten "byznysmen"je jen obyčejný automechanik,který dokázal opravdu z ničeho něco.A já mu děkuji za to ,že mi dal nahlédnout pod svou podnikatelskou pokličku.Děkuji Bořku F.
středa, 20. prosince 2006
 
užovka
užovka A co je na tom špatnýho? Spousta pneuservisů přezouvá zadarmo... Notabene za těch 390Kč je to pro stálé zákazníky a nikoli pro firmy, nebo pro ty, kteří si pneumatiky přivezou.
středa, 20. prosince 2006
 
VM
VM Užovka napsal: Přesto .,,,,. dokážu najít cestu k zákazníkům, které by mi mohl leckterý "manager" dělající "byznys" závidět. No to se nedivím když přezouváš za 390 s dokladem. Ale podle mě je tohle přesně ta charita o které mluvil Bořek.
středa, 20. prosince 2006
 
užovka
užovka to Bořek: asi jste mně špatně pochopil. Já se tady nevytáčím a ani nevymlouvám. Jen upozorňuji na to, že internetový prodej pneu je pro většinu běžných provozoven problém. Pokud děláte, že Vám to nevadí, tak potom nechápu, proč odmítáte přezouvat dovezené nové pneumatiky? Vždyť Vám na tom přece nesejde... Co se týká testerů tlumičů a geometrií - mně stačí se podívat do nejrůznějších Barum Center a podobně. Přístroje jsou i tam nevyužité. Ne každý je ochoten vyhodit půl milionu za geometrii, která je v pneuservisu v podstatě k ničemu. Upozorňuji, že mluvím o pneuservisu, nikoliv rychloservisu. Musíme totiž vycházet z toho, že když napadne první sníh, je zákazník často rád i za to, že vůbec přezuje. V takovou chvíli ho nezajímá nic jiného. Je totiž v PNEUSERVISE a tím to pro něj končí. Taková je realita. Ale pokud někdo má kapacitu a náladu dělat i něco jiného, proč ne? Souhlasím s kvalitou, nebo spíše nekvalitou služeb některých provozoven. Mně stačilo, když mi jeden servismen začal vykládat, že Matador je v podstatě na úrovni Pirelli! To už o něčem svědčí. No a co se mně týká. Přesto, že nesídlím v honosných prostorech, dokážu najít cestu k zákazníkům, které by mi mohl leckterý "manager" dělající "byznys" závidět. Podotýkám, že mám zkušenosti jak se zákazníky z tábora šetřílků, tak i z té druhé strany, tzn. firem, které vlastní 30 a více vozů. Takže se domnívám, že vím o čem mluvím. Pěkný den!
středa, 20. prosince 2006
 
Bořek
Bořek Užovko,chci ti jen říct,že tvé myšlení je velmi špatné a nepravdivé.Jak ohledně geometrie,testerů tlumičů apod.Lidi právě nechtějí jen obyčejné přezutí!Chtějí především prvotřídní servis,kvalitu poskytovaných služeb a taky šířku služeb!!!Ale nejdůležitějším článkem jsi ty,jako majitel,prodejce,obchodník a především člověk,který musí umět prodat svou dobrou a kvalitní práci.Pokud to nedokážeš,raději se na to vykašli a děléj prosím něco jiného.Cesta vede jen dopředu a pokud to nepochopíš a budeš hledat jen výmluvy a vytáčky jak to vše jen okecat,tak opravdu nic nedokážeš a nemá to význam se o tom bavit.Promin mi ty slova,ale tak to cítím já a musím ti to takhle podat a napsat.Přezutí a PŘEZUTÍ,je velký rozdíl!!!Když s tím zákaznikem nekomunikuješ,nebo se na tebe jen kouká při přezutí,anebo mu to ani neumožníš,tak pak se nediv že to nefunguje jak si to ty představuješ.Věř mi,že to jde a koukal bys jak jednoduše,ale to musiš chtít s nim pořád komunikovat a ne se jen vymlouvat.A bud si jistý,že to jde a funguje.Přeji všem opravdovým pneuservisákům jen to nej,nej a ti ostatní at raději prodávají vajíčka,nebo at si otevřou hospodu a tam možná budou u piva dost chytří a vymyslí jak maji lidé třeba více pít.Bořek.
úterý, 19. prosince 2006
 
profik
profik to Bořek: Úplne súhlasím so stratégiou vášho podnikania a váš príklad ma len utvrdil, že aj môj servis smeruje správnou cestou.
úterý, 19. prosince 2006
 
užovka
užovka to Bořek: postup kterým jste se vydal je nepochybně správný. Stejnětak přezouvat dovezené nové pneu za částky Vámi uváděné. Nicméně internetový prodej je podle mého názoru velký problém, protože valná většina z nich dnes "podniká" pod hranicí ziskovosti. Jistě každý ví o kterých prodejcích mluvím... Internetové obchody rostou jako houby po dešti. Každý měsíc jich nově vznikají desítky. Bohužel si myslím, že k nějaké stagnaci v jejich využívání rozhodně nedojde, protože u drtivé většiny českých zákazníků rozhoduje CENA. No a přezutí? To je v dnešní době ten nejmenší problém.
pondělí, 18. prosince 2006
 
Bořek
Bořek A pokud si chcete o tom co jsem napsal v předešlém článku popovídat a probrat to,absolutně se tomu nebráním a rád to učiním s každým,kterému tato branže v podnikání něco říká.Věřím,že najdeme společnou řeč a jednou všichni pochopí,že internetový prodej nemá šanci bez kvalitního pneuservisu přežít a zanikne né ůplně ale určitě nebude s touto komoditou moc počítat v ziskovosti a to je přece náš cíl.
sobota, 16. prosince 2006
 
Bořek
Bořek Tak přátelé,musím vám něco napsat.Musíme si všichni uvědomit,že pneuservis už dávno není jen přehazování gum a neprofesionální opravy pneu.Když jsem před necelými 6lety začal v této branži podnikat,byl jsem sám a měl jsem jasnou vizi,jak chci a budu podnikat.Byly to začátky těžké,protože finanční a prostorové možnosti byli velmi omezené.Ale věděl jsem,že svou práci nikdy nemůžu dávat za hubičku,prodat pneu a montáž dělat zadarmo jako to i dnes dělá mnoho garažistů.Po 3 letech činnosti ve Frýdku-Místku jsem se chtěl utvrdit,že podnikání dělám dobře a otevřel jsem si Pneuservis 30km od svého domova v Třinci.Začal jsem s dluhy,v cizím městě,kde jsem nikoho neznal,kde jsem neměl absolutně žádné zázemí,ale veřil jsem,že dokážu tuto provozovnu rozjet.A dnes po 3letech činnosti v této provozovně,jednoznačně vidím za sebou splněný úkol a hlavně svůj životní sen.Tím chci říct,že je to vždy jen na vás majitelích pneuservisů jak k tomu přistoupíte a vybudujete své podnikání.A mimochodem,jsem možná JEDINNÝ pneuservis v České Republice,který nepřezouvá dovezené nové zákaznické nové pneu.A pokud si to zákazník vyloženě přeje,plati asi 1700 až 2500,-za přezutí!!!To je zkutečnost a takhle já buduju svou fa,protože dělám byznys a né charitu.Když budete dělat charitu,tak nikdy nedojdete k byznysu a nic nedokážete!!!Asi si ted říkáte on tam nemá asi konkurenci,tak to jste na pořádnem omylu.Jsem kolem Frýdeckého i Třineckého servisu obklopen pneuservisy i těmi garažovými blázny,kteří mi dělají svou nekvalitou byznys a já jim za to jen moc děkuji.
sobota, 16. prosince 2006
 
Pepa z Depa
Pepa z Depa Teplo mi nevadilo. Vsadili jsme na vyrobek, ktery v tomto pocasi asi bude ok. Osvedcila se celorocka. Je tam nekolik vyrobcu ale nejlepe se nam prodavala Toyo celorocka. Pocasi mi nevadi. Je to super.
úterý, 12. prosince 2006
 
užovka
užovka to stagnum: i když je pneuservis dosti sezónní záležitost, tak pokud je skutečně fungující, bez problémů se uživí a to velice dobře. V tom bych problém vůbec neviděl. Důležité je neorientovat se pouze na vozidla typu Felicia, Fabia, ale i na větší firemní vozy, jak to dělám třeba já. Tomu však musí odpovídat i nabídka. S tím je ale i ve velkých městech (podle mých zkušeností) problém. S nabídkou Barumky, Matadoru a Kumha zkrátka nikdo neuspěje a málokdo je ochoten shánět a objednávat jednotlivci konkrétní pneumatiky. V takovém případě to holt fungovat nemůže a pouze se tím nahrává internetovým prodejcům, kteří tu snahu alespoň mají. Kvalita pneuservisů je taky povětšinou otřesná. Setkal jsem se s názory, že např. pneu Pirelli jsou obdobou slovenského Matadoru, prý z nich lezou dráty a podobně !!! U takových "odborníků" bude nakupovat pouze blb. Cpát do pneuservisu geometrie, testery tlumičů a podobně je nesmysl, protože lidi u nás o to nestojí a nejsou na to zvyklí. Do pneuservisu jezdí POUZE přezout, tak to zkrátka vnímají a tak to bude asi i nadále. Škoda jen, že nikdy nedojde k tomu, aby pneuservisy dovezené pneu zkrátka odmítly přezouvat. Do budoucna by to bylo jistě ku prospěchu věci.
sobota, 2. prosince 2006
 
stangun
stangun Musím se smát tady nad tou diskuzí. Jsem z té druhé strany, mám na starosti střední fleet osobních firemních aut, převážně stř. třídy. Chápu problémy, jaké máte, ale vy tu stále mluvíte o dvou věcech: cenách gum a cenách za práci. Těžko budete moct žít donekonečna ze dvou sezón trvajících každá dva týdny. Český pneuservis, který dělá jenom gumy, je světové unikum. Jedinou cestou je prostě ten barák líp využít. My ješzdíme do pražského pneuservisu řekněme "vyšší střední třídy". Mají tam špičkovou geometrii, ale ani jednou nám to nenabídli. Přitom my bychom to na 99% neodmítli, když by se to v rámci přezouvání jednou za rok udělalo. Když to nenabízí nám jako větším zákazníkům, tak to tuplem nenabízí jednotlivcům. Začněte konečně dělat MARKETING! Všichni čelíme ve svém oboru tvrdé konkurenci a každý se potýká s tou či onou sezóností. To není jen váš problém. Ty internetoví machři taky nebudou věčně živí z toho, že sedí na zadku v obýváků a účtoujou provize. Ale mimochodem, pokud byste se byli schopni dohodnout a nepřezouvat dovezené gumy, tak bych to považoval za docela povedenou taškařici. Ale osobně tomu moc nevěřím. Tak hodně štěstí :-)
sobota, 2. prosince 2006
 
užovka
užovka Je to tak, v Praze je přezutí pneumatik nakoupených přes internet prakticky nemožné. Když už tak za cca 1.200,- CZK, nebo přes známost. Je ale pravda, že pneuservisy v Praze si to mohou dovolit, protože jsou maximálně vytížený a nemaj zapotřebí se bavit s někým, kdo u nich ani nenakoupil. Jako ochrana trhu to funguje velice dobře a internetovým prodejcům to značně komplikuje situaci. Zatím to ale nestačí... Cena za přezutí v Praze se pohybuje od 500,- CZK bez dokladu až po zhruba 1200,- CZK. Já osobně mám malou, ale velmi dobře vybavenou provozovnu a přezouvám za 390,- CZK s dokladem, což je Praze rarita. Článek v Pneurevue... Souhlasím s profikem, nelze se spolehát na firmy a bohaté zákazníky, protože i v rámci velkých měst je to dosti omezená skupina lidí. Dávno už neplatí, že majitel BMW 745i je ochoten platit předražený Pirelli P7 v "renomovaném" pneuservisu a dokonce mu ani nevadí, že mu auto přezujete třeba na ulici!!! Stejně je to i s uskladněním pneu. I tito zákazníci si je raději vozí domů a jejich zatraceně hodně! Toť moje zkušenosti.
čtvrtek, 30. listopadu 2006
 
Poo
Poo Zajímalo by mě jak to chodí u Vás když si zákazník donese svoje nový gumy. My jsme z města asi 25T lidí, kde je nás pneuservisů 6 + autoservisy kde také přezouvají a pár garážistů. Takže odmítat zákazníka si určitě dovolit nemůžeme, obzvláště při takovémto počasí dky se moc nepřezouvá. Přezouvání internetových pneumatik ale "zohledňujeme" a místo 438,- (bez materiálu a mytí) účtujeme 714,-. Já vím, je to rozdíl špíše pro zasmání... Proto by mě zajímalo jak to funguje a je u Vás. Hezký den a pevné nervy při nekonečmém zodpovídání otázky co to u Vás tojí
čtvrtek, 30. listopadu 2006
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz