Zeetex - Dobre Pneu POO: Vyrostli jsme z malého pneuservisu proto chceme pneuservisy podporovat.
BIB: Souhlas, Kormoran je to velmi dobrá varianta, pokud je možné ho nabídnout alespoň 10% pod Barumem.
JV: přesně tak to vidim, my nejsme páni tohoto trhu, ale náš zákazník náš pán...
pátek, 19. února 2010
Anonym Ach bože to je debata--lobování nějakého dovozce šrotu,jakoby těch čínských zmetku bylo málo na trhu..
čtvrtek, 18. února 2010
PP No jo Zeetex se mění ks za ks. to je jak v Hornbachu s bruskama. Tam to tak dělají, protože ví , že jsou nekvalitní... V tom to asi bude. A nevěřím , že přežije jen ten kdo bude prodávat nekvalitní a nebezpečné pneu jen proto, že jsou levné...
čtvrtek, 18. února 2010
Poo Ano ano, přesně jak říkáš, o to se snažíme, přežít a taky trochu růst. Jinak když jsem hodil Zeetex do vyhledávače tak to vypadá na Dobré pneu, z těch mám pocit že ty se chovájí v rámci možností (nákupní cena/prodej na servisy/ prodej na internetu)ještě relativně dobře, např. oproti K&K kde je rozdíl tak 2%.
čtvrtek, 18. února 2010
JV Umeni zivota je prizbusobit se nastalym podminka a ne se jim bezhlave vzpricovat, jako to tady delate. Doba vas smete.Budtto se prizpusobite nebo budete prevalcovani.Je to naprosto stejny jako se stromem a vetrem.Bud se prizbusobi vetru nebo bude znicen.Uvazujte!
čtvrtek, 18. února 2010
BIB on rozdil v nakupu mezi zeetex a treba kormoran zas tak velky nebude.. a kdyz zakaznikovy nabidnu cinsky zeetex nebo v čr příp. srbsku vyrobeny kormoran tak je to jasne co vezme.. ja v tomto zatim nevidim zadne plus.
čtvrtek, 18. února 2010
Poo Zeetex, a nějaký kontakt nebo nabídka by byla?
čtvrtek, 18. února 2010
Zeetex Nepropaguji Zeetex jako extrakvalitní gumu, jen vyjasňuji mylné informace. Také raději prodáváme Michelin, Conti a Bridgestone, ale trh se mění a mnohý zákazník žádá pouze cenu... pošleme ho pryč když ta barumka je pro něj drahá?
čtvrtek, 18. února 2010
Zeetex Reklamace neevropského zboží měníme ks/ks často i bez fyzického zaslání pneumatiky a naši partneři to vědí.
Mimochodem i Debica měla v loňském roce 5x větší reklamovanost, stejně jako Triangle, Goodride a o Trayalu ani nemluvim - Katastrofa
čtvrtek, 18. února 2010
BIB Zeetex a podobné rádoby pneu mě nesmí do regálu, mám své zákazníky rád a vážím si je, ono i kvalita pirelli je děsná, jsem rád že jsem je nikdy neprodával a snad ani nebudu :) zimní pirelli po sjetí 2mm jsou místama bez lamel a letní se zvlní v běhounu..
čtvrtek, 18. února 2010
nový to: možná mají tak malou míru reklamací, jelikož se nikomu nevyplatí posílat reklamaci a čekat na vyřízení reklamace z Asie?
čtvrtek, 18. února 2010
Zeetex Technologie Pirelli/Hankook V návaznosti na debatu o výrobních technologiích Pirelli/Hankook bych rád vyjasnil následující: Nová čínská továrna YongSheng vlastní technologii lisů kterou používá výrobce značky Pirelli a míchárnu směsí a další výrobní prvky shodné jako používá Hankook v Asii. Do 5 měsíců od prodeje má značka Zeetex míru reklamací pod 0,05%
středa, 17. února 2010
Bořek-Třinec W4C jde vidět že naprosto víš co píšeš. Přesně tak to bohužel dnes vypadá a je. Bohužel to zatím my živnostníci nemůžeme ovlivnit. Poprosím tě ještě jednou, jestli by jsi mi nenapsal na sebe kontakt, buď na bofil@seznam.cz, nebo na tel 608 868 868. Děkuji.
neděle, 14. února 2010
V4C Tak to je síla, je to přesně jak říkáš. Ti hoši se asi inspirovali i kampaní našich politických stran - jistá slušnost a odpovědnost k voličům (zákazníkům) je naprosto zbytečná. Kam to až může zajít? Teprve nyní si někteří lidé začínají uvědomovat, že např. markety jim na obrovském a blištícím prostoru nabízejí často nejhorší šunt. Je jich ale stále málo a malý krámek, nechce-li zkrachovat, musí více či méně se přizpůsobyt, aby nebyl považován za zloděje. Že není houska jako houska, že není šunka jako šunka, atd. zjistil asi každý. Internetový prodej je velmi mlád, nabízí obrovské možnosti, ale i obrovská rizika. Int.prodejcům,stejně jako marketům jde prvořadě o zisk. Majitel je nehmatatelný a vzdálený. To je zásadní rozdíl proti servisu či malému krámku. Ne, že nechceme docílit slušného, přiměřeného zisku, ale ne za každou cenu, jelikož i pověst a povědomí okolí je velmi důležité a snad i jistá stavovská čest není dnes úplně prázdné slovo. O ziscích, jež z nadnárodních společností končí neznámo kde, ani nemluvě, na rozdíl od malého českého podnikatele, kterému tento stát zdaní poslední korunu. Pokud po volbách dojde na slova pana předsedy Paroubka, zdaníme podnikatele, efekt bude pro nás přesně obrácený. Nám malým se ještě více přitáhnou opratě a těm velkým je to jedno, jelikož zde stejně nezdaňují nic. Paradoxně jim ještě ubude nějaká konkurence někoho z takových jako jsme mi. Kdo z nás může dát také např. 4 mega starostovi města, aby vám úředním rozhodnutím odstranil konkurenci v okolí? Asi málo kdo. Tak nám nezbývá než tvrdě makat,být max.slušný,uctivý a neustále přemýšlet jak dál. A jak to vidíte u Vás?
V4C Dobrý večer, také jste zaregistrovali cenové veletoče Tomketu? Dost dobře jsem se pobavil zmateností naprosto protichůdných informací na jejich www. Ještě včera jedním dechem sdělovali, že doprava je zdarma, aby na dalším řádku sdělili, že díky nekalím praktikám konkurence přistupují na uvádění ceny pouze za pneumatiku a dopravu vyčlenili mimo, za 100 Kč/ks. Tímto jejich ceny budou údajně konkurenční ve vyhledáváčích dle ceny. A hle, dnes je vše zase jinak a lživé dopravné je v nenávratnu. Zřejmě se zalekli toho, že lidé z širokého okolí by si jezdili přímo do skladu pro pneu a nedej Bože, ještě aby se domlouvali na hromadném nákupu. Také jejich akční ceny na léto do 12.2. jsou legrační. Např.165/70R13 Brillantis - 760,-Kč - již se těším na jarní sluníčko. Takové zprávy mě dokáží povzbudit. Já plánuji podobnou cenu i bez akce a ještě na dnešní podmínky na této pneumatice rozumně vydělám. Zkrátka, žádný strom neroste do nebe. Přeji všem slušným lidem pěknou neděli.
sobota, 13. února 2010
redakce Je to v nastavení internetu, není to naše chyba. Doporučuji zkonzultovat nastavení akutalizací v internetu na serveru nebo na Vašem počítači.
sobota, 13. února 2010
Bořek-Třinec Poprosím redakci, ať už změní konečně úvodní stránku. Přát nám téměř v polovině února příjemné prožití vánočních svátkú se mi zdá trošku podivné. Děkuji.
sobota, 13. února 2010
Bořek-Třinec Martine stačí se podívat na anketu měsíce-Jak hodnotíte rok 2009 z hlediska podnikání v pneuservisní branži? A hned vidíme, že něco není v pořádku, když celkem 70% pneuservisů dalo hlas pro spíš slabý rok a katastrofu. Nevím jestli je to věrohodnotné, ale o něčem to určitě svědčí a i když já osobně jsem byl vcelku spokojen a dal jsem hlas -UŠLO TO- tak mne to dost překvapilo, jak to vidí i ti ostastní. Je třeba nad tím více popřemýšlet a pouvažovat proč tomu tak je a jak to změnit, protože celkový stav pneubranže není opravdu vůbec dobrý a je třeba radikální změny, jinak to odnesou částečně nejenom ty větší a střední pneuservisy, ale především ty malé a to by opravdu nebylo přínosem, protože si myslím, že ty u nás v republice hrají hlavní a podstatnou roli.
pondělí, 8. února 2010
martin olomouc Bořku máš pravdu chtělo by to uzákonit pravidla pro prodej a servis pneu.Vyučení,školení od dodavatelu opravných materiálu a hlavně přímo od dodavatelu pneu,nebo jejich importéru.Jenže to je jen krásný sen,který se memuže nikdy splnit.Importéři jsou více či méně na internet napojeni a to je ten kámen urazu.Ale je tady otázka pneuslužeb,to se dá při velké námaze trochu omezit.Jak jsem již jednou psal ne každý muže provádět hubení škudcu .A to musí platit i v našem oboru.Je třeba přistupovat k pneu tak jak řekl pan Šafránek v pneurevue jako k náhradnímu dílu a k jedné z nejduležitějších částí povozku.Kdo bude mít ale vuli něco takového prosadit?? To se bude muset stát nějaká smrtelá nehoda s příčinou špatné a neodborné montáže nejakému papalášovi.Ne že bych to někumu přál,ale je pár adeptu :-))