marCZin Tady zdechl pes chtělo by to přímý chat a né nějaké otázky měsíce které jsou púl roku staré.
pátek, 9. prosince 2005
Jack Media jsou silná zbraň, škoda že jsou důlěžítější peníze než rozum.
pondělí, 31. října 2005
fifi Je obecne znamo, ze olovo v pevnem skupenstvi skodi zejmena ve forme vystreleneho projektilu :-). Jako zavazi na kole ho naopak vidim mene skodlivejsi, nez dvojnasobne mnozstvi zinku.
pátek, 21. října 2005
David Bílý Obecně-zákon je zákon,ale už teď cítím jak se pronikavě zlepšuje na životní prosředí!!! Zase někdo pěkně zaloboval a pěkně si namastil kapsy.
středa, 19. října 2005
lilian S tím správným gumařem to nevidím tak jednoznačně. Na straně státu vidím hodně nekompetence a alibizmu. Zajímalo by mě, kolik % pneu se dnes recykluje, když je na to legislativa a o kolik ubylo skládek. Udělá se zákon a pak na to stejně kažýd kašle. je to kocourkov
úterý, 6. září 2005
dachius Souhlasím s peisarem: pravděpodobně olovo na nákladních vozidlech je setrnejsi k zivotnimu prostředí...
pátek, 2. září 2005
Karel Co chcete za prováděcí předpisy?Automobilky používají zinek od roku 2004 a pneuservisy musí od 1.7.2005.Každý správný gumař ví co to znamená.Co chcete víc?!
sobota, 20. srpna 2005
bogg Myslím, že to je všechno zcela bezkoncepční a chaotické. Někdo říká, že se mohou vyprodat zásoby, někdo zase že ne. Ten zákon je velmi o becná právní norma bez jakýchkoli prováděcích předpisů. Myslím, že to půjde v duchu tradiční české "důslednosti".
pondělí, 27. června 2005
peisar Jsme připraveni dodávat zinkové závaží, ale zájem je zatím minimální,zákazníky odrazuje především vysoká cena, všichni se snaží udělat si, dokud to jde, zásoby olova na podzimní přezouvání.Prodej olova končí ve čtvrtek 30.6.2005.Zůstává pouze závaží na moto a truck.Určitě bude přechodný nedostatek závaží, než se rozběhne výroba.Škoda, že někdo nebude dělat průzkum, jak se zlepšilo životní prostředí po vyřazení olova z kol osobních automobilů.Mohla by se na to zřídit nová komise při EU. Majitelé aut ji rádi zaplatí.