lopik No, nestačím se divit co tady čtu.Myslel jsem si že provozovatelé pneuservisů jsou normální lidé ,ale asi někteří ne když si vylévají vztek (vyšší ceny) na zákaznicích kteří si gumy koupí někde jinde než u nich.Dělají machry a večer sednou k netu a objednají si televizi s dovozem domu.Pokud by mi řekl jinou cenu za přezutí než má ceník tak ho pošlu někam.
pátek, 30. října 2009
Anubis Marku, píšeš pravdu. U mne v e-shopu je zaregistrováno celkem dost pneuservisů, kteří ode mne nakupují. Ve svém servise mají kolikrát dvojí cenu pro své zákazníky a pro ty, co si pneu donesou, ale u mne nakupují. K mému údivu existuje i celkem dost pneuservisů, kteří nechtějí žádnou slevu a nakupují za běžnou cenu jako běžný smrtelník z ulice.
pátek, 30. října 2009
Marek S tvrzením, že pneumatiky nejsou mohu jen souhlasit. Velkoobchody jsou s naskladňováním velmi opatrné. Je to prý dáno mimo jiné tím, že značná část pneuservisů odebírá pneumatiky od interneťáků. Já osobně o tom nepochybuji. Docela by mě zajímalo kolik % těch, kteří se bijí v prsa a tvrdí jak internetu vyhlásili válku, od neťáků ve skutečnosti nakupují. ;) Takovou podporou je zahubíte těžko.
pátek, 30. října 2009
Nekdo V4C: tj urcite lobbing gumaru :-O
pátek, 30. října 2009
V4C Pánové, co to plácáte, že pneumatiky nejsou! Pneumatiky jsou, jen některé bláznivé rozměry se nevyplatí při dnešních cenách držet stále skladem. Ne, že by mě to těšilo, ale na druhou stranu to ani neprožívám, že nemám rychle dostupný nějaký atip. Takový zákazník se často spoléhal na internet a po třech týdnech marného čekání žádá problém vyřešit ihned v servise. A nyní z jiného soudku. Pozoruji a myslím že to není jen náhoda, že velká a střední auta (Q7,X5,Superb atd.) mají často extrémně sjetou jednu stranu pneumatiky,většinou vnitřní. Majitelé jsou po sundání jako opaření. Že tento problém má každé druhé běžné auto, to jsem si zvykl, ale u těch za mega a více mě to docela překvapuje. Jaká je vaše zkušenost?
pátek, 30. října 2009
Kikos To je ale pánové dnešní doba. Nastal boj o přežití a je třeba zapnout zuby. Přežijou jen silní. Ceny jsou takové jaké jsou a je potřeba to překousnout. Vím,že nikdy nemůžu být nejlevnější, ale to mne na tom baví, že mám vždy navrch. Interneťáky řeším tvrdě a je to celkem pohoda. Takže je to zatím docela dobré.
čtvrtek, 29. října 2009
Poo Myslím že fair-play dodavatel zcela jistě nezdraží/nesundá dohodnuté slevy. To myslím by mu nestálo za to si to u odběratelů tímto pokazit. Jinak tady u nás už je to taky dost volný, chtělo by to zase trochu postrašit sněhem. Prodeje nejsou úplně nejhorší ale tlak na cenu je obrovský, tak jak nabízí třeba Ihle Klébry v té jejich akci tak tak se tady u nás ve městě prodávají na koncového zákazníka,i levěji bohužel...
čtvrtek, 29. října 2009
čtenář Nejsou.... Ten kdo nemá skladem bude trpět jak uvidí za jaké ceny je dostane.....
čtvrtek, 29. října 2009
HOGAN Tak jak chlapi a kolegové v pneumatikách.Jak jste na tom?U mě to trochu polevilo.Tak jak to v říjnu brzo přišlo tak už teď mám tak víc jak polovinu skladu vyprodanou a listopad před námi,když přijde ta druhá vlna v listopadu stejně silná jako přišla nečekaně v říjnu tak budu mít v prosinci prázdnej sklad a všechno doobjednávat.Ale slyšel jsem že prej pneumatiky nejsou.Co vy na to?
čtvrtek, 29. října 2009
Bořek Tak chlapi co je s vámi? Napište cokoliv. Ať už jak se daří,jak to u vás teď vypadá co pozitivního, nebo negativního. Je to jedno, jen je dobré o sobě nechat vědět. Já sám jsem zvědavý na vaše příspěvky ať už jsou pozitivní nebo negativní. Je třeba ale něco psát a ne zavřít se do dílny nebo nevím kam a čekat nevím na co. Určitě máte nějaké náměty, připomínky, tak si prosím najděte trochu času a napište pár řádků. Nikoho to nezabije a je to tu pro nás ideální možnost zdravé komunikace. Díky.
středa, 28. října 2009
JiVi Martine: pokud si uvedomujes, ze delas jen 2x do roka a zbytek roku nemas do ceho pichnout, neni dobry se po necem poohlidnout. Po necem, co by te po zbytek roku zivilo?
úterý, 27. října 2009
Bořek Martine,to co jsi napsal je absolutní pravda, bohužel hodně lidí o tom co píšeš nemá ani zdání a myslí si jak se máme a hrabeme do kapes, jsme vydřiduši a nevím ještě co dalšího. Samozřejmně to není pravda Já se postavil už dávno proti internetu a jsem maximálně v klidu a pohodě. Samozřejmně, že i mne se to týká, ale protože jsem nastavil před pár lety tvrdou laťku, tak mám absolutní jasno co je pro mne prioritou. Určitě né ten co si přiveze nové pneu v kufru a ani kolikrát neví co tam má za značku pneu a jaký rozměr, ale člověk který příjde zeptá se a chce okamžitě službu, kvalitu, profesionalitu a serioznost. Ten je vítán. To jsem schopen okamžitě nabídnout a vidím to pak ve výsledcích. Čísla prodeje pneu nelžou a jsou zcela jednoznačně pozitivní. A proto se nechci ani zdržovat internetovými pneumatikami. Mám svých dobrých a věrných zákazniku tolik, že mám co dělat,musím se s chlapama pořádně ohánět abych je všechny v sezonu uspokojil. Naštěstí jsme super tým a každý dobře ví kde je jeho místo. A co je hlavní, že neustále přibývají a to je pro mne obrovská výzva do budoucna. V nákladním sektoru pneu došlo k zhoršení prodeje, ale vše nahrazuje osobní pneu, kde jsem se do toho letos pořádně opřel a stojí to za to. Prodej zimních pneu i když jsem letos více naskladnil než kdykoliv jindy, mne velmi mile překvapil a zatím překonává všechny mé odhady. S tak velkým zájmem jsem ani já, který je celkem optimista v pneuservisní branži nepočítal. Naštěstí ten sortiment který jsem si vzal na sklad byl a je dost velký a tak je z čeho vybírat. Byl to částečně risk, částečně intuice ale vyplatilo se to. Tento týden došlo jak jsem předpokládal k zklidnění a to je dobře, protože se stihly zase udělat některé věci na které minulý týden nebylo ani pomyšlení. Tak se chlapi zatím mějte,bojujte a prosím vás ať více píšete.Je třeba o sobě nechat vědět.Díky.
sobota, 24. října 2009
martin Pánové pořád se tu dokola jedá jen o pneu z netu.Je to boj ,ale každý na to musí přijít sám.Já pneu z netu přezouvám,ale za základní cenu bez slevy a pneumatiky k likvidaci jim cpu spátky do auta,ať si je pošlou PPL.Ten kdo má prodejnu , má vystavené pneumatiky a prodejce,tak samozřejmě nemuže prodávat za ceny na síti.Ale ten rozdíl je tak malý ,že je na zákazníkovi aby si spočítal ten rozdíl mezi servisem za základní cenu a cenou pneu.Když jem si četl v pneureuve ,že pan A přezouvá za stejnou cenu a snaží se kupujícímu vysvětlit ,proč nakupovat v pneuservisu.Šílel jsem.To vše něco stojí a ten zákazník si vyslechne odborné informace, pneu si ohmatá a sedne k netu.Co si asi ten zákazník řekne?? Odpověď zní -díky za informace za ohmatání já si je koupím na síti Ty mi je namontuješ za stejnou cenu jakobych si je koupil u tebe a najaře NASHLEDANOU!!! Tak toto raději ne .To mužeme všichni být servisním místem pro internet.Ta marže z pneu není na jachty,ale na rozvoj služeb a zkvalitnění servisu.Je duležité si uvědomit že vyděláváme jen 2 krát do roka ,ale platíme mzdy a leasing po celý rok.Ono pravidelný servis zvedáku a kompresoru taky něco stojí,ale to zákazník asi neví.U nás v ČR je dost servisu na vysoké urovni,ale tu získali právě díky těm maržím .Dnes už to není na tak velký rozvoj s těmi 5-9% Optimál je kolem 20% na značkových pneu.Když dám mechanikovi 15000 čistého stojí nás celkem 24000Kč a to se musí někde získat .Tak práci zdar a bojujme z internetem!!!
pátek, 23. října 2009
Kikos Za minulý týden 67sad. Maximální spokojenost.
úterý, 20. října 2009
gumař 75% eshop, 10% servis, 15% spolupracující servisy. Vše se podařilo expedovat jen díky max. prac. nasazení = 18hod. každý den Po-Pá.
V sobotu byla krátká do 18,00
pondělí, 19. října 2009
Miroslav Poprosím gumaře o rozdělení servisu od internetu.A jaké je to www, jestli se může představit.Jinak já jsem prodal na 1 stání co mám 27 sad.
pondělí, 19. října 2009
gumař 14700 ks servis+eshop
pondělí, 19. října 2009
BIB 80 sad
pondělí, 19. října 2009
FERDA Kolik jste chlapi prodali minulý týden sad pneu,jestli to není tajné? Já mněl 38sad.
pondělí, 19. října 2009
BIB Posledních šest pracovních dní bylo extrémních i přesto že u nás nenapadl ani cm sněhu, lidi kupovali pneu jak utržení z řetězu takže jsme v práci denně trávili i 12 hodin, prodeje tedy byli velké a co bylo pozitivní tak jen 3% nových pneu co jsme montovali byli přinesené tzn. že jsme měli více kapacity na přezouvání zákazníků co chtěli pneu od nás a udělali jsme je v brzkém termínu, následující týden je objednaný komplet, situace už snad nebude tak vyhrocená...