HOGAN Profik ne jsem rád za svuj malej servis a neměnil bych.Ale vždycky před každou sezonou si porovnám ceny značek které beru nejvíc a tam pak nakupuji.Fakt je že třeba nějakou 5Kč rozdílu neřeším jde mi taky o kvalitu dodávek atd.Ale to porovnání si dělám poctivě-záleží na tom pak moje zisky a vždycky mě vytočí kdzž pak nějakej tupec nadává na to co je podle mích porovnání v pořádku.
úterý, 29. září 2009
Bořek Na letošní sezonu jsem už připraven vcelku velmi solidně. Řekl bych až nadstandartně. V úterý mi příjde poslední zbytek zimních pneu, který rozdělím na oba mé servisy a budu připraven. Už minulý týden jsem prodal v Třinci přes 10 sad zimních, takže zatím max. spokojenost. Samozřejmně, že nemůžu mít všechny rozměry a druhy pneu skladem, avšak přes základních 30 rozměrů mám vždy aspoń něčím zastoupeno. Díky velmi dobrým vztahům s dodavateli pneu jsem ale schopen obsloužit velmi rychle téměř všechny zákazniky. Je to samozřejmně i tím ,že jsem známý, že nikomu absolutně nedlužím a platím faktury včas. V případě nadstandartní ceny a potřeby dodavatele za pneu platím okamžitě v hotovosti. To je základ mého úspěchu a pak si můžu dovolit své dodavatele přitlačit, tak aby jejich cena, pružnost a rychlost dodávek byla u mne maximálně výhodná a já mohl uspokojit zákaznika co nejrychleji. Funguje to myslím si velmi dobře tak z obou stran a tato spolupráce pak přináší své ovoce. Vážim si své dodavatele a oni mají zase jistotu, že jim to nezůstane nesplaceno, což se dnes běžně děje, protože i mezi námi servisy jsou lumpi, kteří neplatí a dělají podvody a tunelují své firmy.