Pneurevue.cz » Fórum » Jaký podíl na vašich celkových prodejích zimních pneu má sezonní předzásobení?

Jaký podíl na vašich celkových prodejích zimních pneu má sezonní předzásobení?

 

středa, 29. srpna 2007

Otázka ze dne 29.8.2007

 

Jaké faktory berete v úvahu při zadávání vaší objednávky zimního předzásobení?

 
 
 
 
Karel
Karel Máš pravdu je to dneska hodně těžké odhadnout co vzít a nevzít na sklad.Já max.objednávám 50% toho co před 2-3lety.Nastoupil jsem taky boj proti prodejcům,kteří prodávají gumy jak v Hypermarketech,tak na internetu.Letošní zimu je vůbec nepřezuji.Mám dostatek svých věrných zákazníků a o ty druhé nestojím.
sobota, 8. září 2007
 
Roland
Roland Ano časy jsou zlé a proto naskladňuji jen ty nejběžnější rozměry.objednávám tak 40% a zbytek dokupuji.Víc nemá cenu naskladňovat,protože internetoví prodejci jsou podrazáci a dělají jen zle v naší branži.Musel jsem zavést prudké zdražení práce za nové dovezené pneumatiky od těchto prodejců.A nelituji toho,protože je třeba dát jasně najevo,že to opravdu není zboží,které patří do hypermarketů a na internet.
sobota, 8. září 2007
 
Martin
Martin Časy se mění, v dobách před pár lety jsme naskladňovali téměř 100% prodeje a co se nenakoupilo v předzásobení v sezoně nebylo k mání a také vždy spousta pneumatik po sezoně zůstala skladem. Dnes je situace o dost jiná, předzásobuji cca 50-60% spotřeby, jak říkám pro první vlnu přezouvání a zbytek dokupujeme. Nevím jak ostatní,ale moje zkušenost je dál taková, že mnozí prodejci podle své úspěšnosti s předzásobením ještě před vlastní sezonou"ztrácí nervy" a jsou schopni prodat za ještě lepší podmínky než v letních měsících.Je každopádně potřeba dobře vybírat, předzásobovat se s rozmyslem a s rezervou a zejména od solidních prodejců - což je dnes asi problém největší.
středa, 5. září 2007
 
pepa
pepa jo to je na dlouhý povídání. Zítra se vratim.
úterý, 4. září 2007
 
profik
profik Predzásobujem len najpredávanejšie rozmery. V predchádzajúcich sezóńach som sa snažil do predzásoby nabrať čo najviac. No ako sa mení trh, rozhodol som sa zmeniť stratégiu a znížiť predzásobenie asi na 50% predaja, pretože trh stagnuje, dokonca sa obávam aj poklesu predaja a mne už 2 sezóny ostalo dosť pneumatík na sklade a to zaťažuje aj kapacitne sklad aj finančne kasu. A nevidím žiaden úspech v tom, to rozpredávať koncom sezóny za nákup. Takže s heslom: "Niekedy menej je viac!" sa opatrnejšie púšťam do ďalšej sezóny.
pondělí, 3. září 2007
 
novic
novic Bez předzásobení se nelze obejít, na druhé straně čím větší sklad tím větší neproduktivní náklady. Ideální je kombinace - 60-70 % naskladnit a zbytek operativně doobjednávat. To je naše zkušenost z pošumaví.
čtvrtek, 30. srpna 2007
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz