Dan Bořku,přeji ti vše NEJ k tvým dnešním kulatinám.Mnoho úspěchú a ať tvé příspěvky čte co nejvíce pneuservisáku,protože jsou řadu let bezesporu přínosem pro nás všechny.Díky Dan.
pátek, 29. dubna 2011
Gumař Kolegové profesionálové kdo z Vás má 3D geometrii Hofmann,nebo John Bean ??? Potřebuji se s Váma o něčem poradit,ale pouze e-mailem ,jelikož zde není reg.a čte to kdejaký ňouma a ten nemusí zase všechno vědět.Stačí už jen to o čem se tady momentálně píše-viz kotouče na odstranění samolepek ze závaží. Ještě jednou děkuji všem za reakci na muj podmět.
Gumař Já jich mám na sozonu cca 50ks.Nejlepší cenu má uni-max.cz TG pneu za ně chce cca 300kč )))Za 1 kolo pokud je dolepené jako formule beru min.50kč/kus. A není mi to blbé a zákazník ještě dohodí pořádný tringelt,jelikož pozná kvalitní práci.A lidi se taky musí zaplatit.Nazdar všem profesionálum .
pátek, 29. dubna 2011
Roman to gumař, můžeš mi napsat odkaz na ten gumový kotouč. díky
pátek, 29. dubna 2011
Bořek-Třinec Gumaři nenervuj se. Tohle je u mne taky zcela normální. Aspoň pak lidé ocení tvou kvalitu a profesionalitu a máš zajištěné nové zákazniky. Taky se někdy podivuji nad uměním těchto neumělců, ale pokud je to někdo nenaučí, tak je to zcela zbytečné se nervovat.sami to časem poznají a ty jen vytěžíš.
pátek, 29. dubna 2011
Gumař Kuwa -nemám rád práci po čurá...ích co neumí ani vyvážit AL kolo.Dnes už 3 auto,co se to třepe.Ti kokoti neumí sundat staré závaží,očistit AL disk gumovým kotoučem a teprvepotom lepit nové.Samozřejmě kolo napřed umýt v myčce.A za tuto práci si nechat řádně zaplatit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pátek, 29. dubna 2011
Hrouda UL Práce dost osobní i nákladní. prodej slabota .
pátek, 29. dubna 2011
Gumař mazec,blázinec .Práce moc ...
pátek, 29. dubna 2011
Michal No, tenhle týden je hodně slabý. Minulý to bylo dobré, teď je to teda bída. Nejsilnější je to vždycky po víkendu.
pátek, 29. dubna 2011
franta Jak to vypadá u Vás na servisech- je mrtvo?
pátek, 29. dubna 2011
Jirka Kvalita čínských mašin šla neuvěřitelně nahoru. Pokud se podíváte na TOP třídu čínských strojů, tak jsou velice slušné.Proč taky ne jsou to okopírované stroje evropských výrobců. V číně se dnes vyrábí vše a je to největší nevylučuji, že jeden na zimní sezonu nekoupím bylo by to za cenu kolem 80000 Kč. Musím to zvážit. Musím to promyslet spojit se s dodavatelem, že bych si na něm rád vyzkoušel co umí atd.
pátek, 29. dubna 2011
gumař to raději ne zase se ozve nějaký číňan co bude jako kafemlýnek mlet,že na ty jeho kola do 15 a profilu 65 to stačí.))))))
čtvrtek, 28. dubna 2011
Pavel Návrh na otázku měsíce,aby se diskutovalo k věci?
Jaké máte zkušenosti s pneuservisními stroji?Vyvažovačky,zouvačky-italské i čínské.
Přesnost vyvážení atd.
čtvrtek, 28. dubna 2011
Michal Ale jednoho známého takto prudili a dokonce ho vrátili, stalo se to loni. Měl v červnu na předku dvě polaris 2 a na zadku Eskima. a fakt je, že obě sjetý. 3 mm tam nebyly ani u jedné. Taky jsem nechápal. Tedy pokud nebyla nějáká provokace rakouských policajtů.
čtvrtek, 28. dubna 2011
FERDA-Ostrava Myslím Michale,že to nebude pravda,protože by tam neprojel skoro žádný Čech,Slovák,polák,Ital apod.To nemá logiku a Rakušáci by to hezky využívali,tomu věř.
čtvrtek, 28. dubna 2011
Michal No, to je ten průšvih. Podle mě je taky blbost ta minimální hloubka dezénu v létě 1,6 mm. To už není vůbec nic. 1,6 na středu znamená u spousty lezoucí dráty na hranách. Mělo by se už kvůli bezpečnosti uzákonit, že se mají používat letní v létě, zimní v zimě. V Rakousku to tak tuším je, někdo mi říkal, že tam musí být 4 gumy stejný na celém autě, nejdou tedy 2 a 2 na předku a zadku.