BIB Někdo už má zimní předobjednávky zpracované někdo je teprve bude dělat a zajímalo by mě jaké máte od obchodáků podmínky na barum conti a michelin? já dostal barumky 34% a mich+kle+bfg 54% tak nevim jestli je to to max co mě mohl dát i když to říkal :-) mimochodem zimní barum bude v nákupu drazsi nez kleber a ta nova polaris3 vypada neslana nemastna...
středa, 4. května 2011
beze jména H myslíš tím, zimní obutí bude povinné za nepřízně počasí? to by mě zajímalo jaký moula bude určovat nepřízeň počasí a kdo to bude vyhlašovat....... chacha už ted se tím bavím.
středa, 4. května 2011
FERDA-Ostrava Tak nám mocipáni našeho majestátu posvětili zimní gumy.Ale ty slovíčka mne tam štvou.To zas bude stát za houby s octem.
úterý, 3. května 2011
Bořek-Třinec Ukončeme tuto debatu, protože nám teď nikdo moc nepomůže. Chystám se do Brna na veletrh a rád si tam některé prodejce a dovozce proberu osobně. Jestli tam však ještě letos někdo vůbec bude. jsem trochu skeptický po minulém roce kdy to byla katastrofa. Byl jsem nedávno na Slovensku na Autosaloně a líbilo se mi to tam. To co jsem potřeboval, jsem tam bezezbytku našel a pořešil. Je to tam menší, ale o to více plnější a zajimavější než Brno poslední léta.
úterý, 3. května 2011
Gumař Bořku máš pravdu,mě nedokázal ani říci ,jestli pomuže zekoupení klíče na dané auto a jestli v něm vubec je to co potřebuji.Řekl mi kupte si to a ono se ukáže..)))Vím,že třeba Hunter s tím zas tak velký problém nemá,ale je dobré si zakoupit na Mercedese sklonoměr a spoustu dalších aparátu cca za slušný balík. Info je na AD technic.cz katalog stroju-geometrie... koukni.Jsem si myslel,že když jsem kupoval tuto 3D geometrii tak to bude vše OK.Jak víš nestojí to málo a ono h..o
úterý, 3. května 2011
Bořek-Třinec Gumaři právě, že dělám i geošky smluvně pár servisům v okolí a je to někdy hodně náročné, ale zatím musím klepat na dřevo , vše bylo OK. Jsem rád za kluky, protože sám před nimi musím smeknout jak si někdy v bezvýchodných situacích musí poradit. Slovo néjde je u nich téměř nemožné vyslovit. Jsou to takoví kouzelníci, kteří se snaží najít cestu k vyřešení problému a já si toho moc vážím. Smutné je, že prodejci a výrobci vozů, geometrií apod. jsou neschopní!
úterý, 3. května 2011
Michal Upřímně, kolem mě je tady asi 12 pneuservisů v nejbližším okolí a ani jeden z nich nemá geometrii vůbec žádnou. A můžu Vám říct, že tady v okolí najít někoho, kdo to s geometrií umí je problém a to jsem v Praze. Loni jsem potřeboval geometrii 3x, nenašel jsem tady téměř nikoho normálního, kdo by s tím uměl a udělal ji dobře, takže jsem nakonec skončil v autorizovaném servisu Škoda.
úterý, 3. května 2011
pravidelný čtenář Tak se mají připojit k diskuzi a probrat dané téma,ale on raději každý čeká na kecání o pneu z internetu.Nebo možná opravdu mají kvalitnější geometrii ,ale to nemuže nikdo vědět,podud se nezapojí...
úterý, 3. května 2011
? Anebo ho mají ostatní bez těchto potíží.
úterý, 3. května 2011
pravidelný čtenář Venku prší,v Krkonoších sněží,ale tady v diskuzi ja mrtvo.Je patrné,že pokud se bude někdo snažit o opravdu odborné táma a probrat problém -nepochodí.Z toho lze usoudit snad jen to,že takové zařízení nikdo nemá.
úterý, 3. května 2011
Gumař Bořku máš pravdu,ale malér je pokud děláš geometrie i pro servisy smluvně.To je potom mazec a věř mi ,že Sazka je oproti tomu hadra.Já dělám pro servisy cca 10-20 aut týdně a ty kurvy Francouzské začínají být stále častější.O tom mercedesu taky neví nikdo nic.Díky za postřeh.Je nás asi málo co máme takové vybavení a stejné prolémy.Ono stačí jedna opravdu odborná orázka k věci a najednou je klid po pěšině.Jen co se ozve nějaký moula zase se tu mele o tom samém.Budu rád za postřehy i ostatních kolegu pokud mají obdobný problém,aby se připojili.
úterý, 3. května 2011
Bořek-Třinec Ano s tímhle problémem se setkáváme i my. Někdy je to hodně náročné rozlišit, ale zatím se podařilo vždy najít vozidlo. Jednou z možností je pokud si nejsme jistí, že změříme napřed vozidlo ve stavu kterém je a pak přiřadíme podle dat nejblíže hodnotám a pokračujeme dál. Je paradox, že nikdo není schopen dodat podstatné informace a tak si my servisy musíme pomáhat jak jen můžeme.
úterý, 3. května 2011
Michal Mám podobný problém jako Gumař ale hlavně Renault Clio ,Megan, tam je toho taky požehnaně.A Mercedes Vito další problém.Chce to jak říkáš zadat kontrolní body,polohu kulového čepu atd..A niko bohužel neví kde co hledat a co jak zadat.
pondělí, 2. května 2011
Gumař Muj problém je ten,že mám 3D geometii od Hofmanna ,což je totožné s John Bean .Ten problém tkví v rozlišení zadání parametru při seřizování geometrie u francouzských aut.Např.Citroen berlingo r.v.2000 má parametry sbíhavost 2mm do rozbíhavost -2mm.A nikdo mi není schopen říci,včem se to pozná a rozklíčuje.Ani podle váhy,servořízení.Už i na veletrhu jsem se ptal všech prodejcu těchto geometrii a nikdo mi nebyl schopen pomoci,ani prodejce co mi ji prodal.Nejsou shopni mi ani říci,jestli pomuže zakoupení klíče na Francouzské vozy.Tvrdí ,že to klíčování je pouze na postup měření.Tento problém mám i u Mercedese Vito 1 a 2 generace.Tam to chce po mě výšky,ale i tak jsou ty parametry špatné.Když to řeším přes mercedes,tak mi dodají uplně jiné udaje,než mi vydedukuje geometrie.Tento problém mám u Renault,peugeot a citroen.V databance je spousty daných aut,ale nikdo neví,které je to pravé a nechci si házet korunou.Mám i knížku Autodata na geometrii,ale i tam jsem na mrtvém bodě. Děkuji Bořkovi za reakci a ochotu,ale rozhod jsem se to tu napsat,jelikož má tento problém mnoho servisu.
pondělí, 2. května 2011
Bořek-Třinec Gumaři, mám 3D geometrii, pokud něco potřebuješ probrat zavolej 608 868 868, nebo napiš buď na bofil@seznam.cz, nebo najdeš maily na www.pneucentrumprofi.cz V textu pod tímto jsem se spletl v www stránkách za což se omlouvám.
neděle, 1. května 2011
Bořek-Třinec Krásné nedělní sváteční skoro poledne přeji. Děkuji všem pneuservisákům, prodejcům, dodavatelům kteří mi napsali ,zavolali a popřáli k narozeninám. Nedá mi to si zavzpomínat jak před 20lety jsem nastoupil do nejšpinavějšího a nejtěžšího sektoru v ČSAD na tzv. gumárnu, kde práce byla tenkrát udělována za trest řidičům kteří zavinili nějakou dopravní havárii, nebo byli přistiženi s alkoholem za volantem a jinými prohřešky. Po amnestii v roce 1990 se tam objevili lidé kteří byli propuštěni z věznic. Přišel jsem tenkrát z vojny jako mladý kluk a hlavní mistr mi dal na vybranou. Buď půjdu pryč z ČSAD, protože nemají pro mne místo autoelektrikáře, nebo půjdu do gumárny, nebo kotelny. Výběr opravdu velmi perfektní :-) A tak začal můj život v oboru. Jsem rád, že brzy jsem s kolegou dokázali, že naše práce může být a je záslužná a hlavně kvalitativně potřebná. Časem jsme už nebyli jen špinaví gumaři a obraceli se na nás všichni zaměstnanci a pak i soukromí dopravci ze širokého okolí. Získali jsme dobré jméno a to mne hodně uspokojovalo. Čas plynul a já chtěl dokázat více a tak jsem odešel a zkusil štěstí u soukromníku, kteří mne však ale naprosto zklamali. Drželi se totiž hesla, kvalita nic moc, investovat co néjmeně a nejraději nic a hlavně hrabat pro sebe co nejvíce. To bylo pro mne něco s čím jsem se neuměl ztotožnit. Proto jsem odešel na ÚP a zkusil si udělat kurz a dostat povolení a malinkou dotaci k podnikání. Štěstí mi přálo a našel jsem si pronájem dílny a společníka, který mi věřil, že můžeme něco dokázat a poskytnul finanční krytí do začátku. A tak začal můj skutečný pneuživot. Je tomu přesně 10let. Když se ohlédnu za tu dobu zpět, mám upřímně radost, že se mi podařilo co dnes mám. Nejsem obrovský servis, nejsem velká společnost, netvrdím ani že jsem nejlepší, ale moc dobře vím, že jsem člověk který svou práci má moc rád, dělá ji poctivě, profesionálně. I když je někdy těžká, je špinavá a náročná miluji ji a pokud budu moci budu to dělat vše tak aby byli mí zákaznici spokojeni a rádi se ke mne vraceli. Vidím, že to funguje a práce je dostatek a má vzrůstající tendenci. Těší mne také, že i když jsem musel v minulém roce zavřít servis ve F-M, tak mnoho mých zákazníku jezdí za námi do Třince. To je pro mne velká čest a ukázka, že lidé umí ocenit kvalitu služeb. Jsou přede mnou ještě další nové výzvy, které je potřeba zdolat. Mám nové cíle a smysl podnikání a i když vím, že dnešní doba se absolutně nedá srovnávat s dobou před léty, kdy je dnes mnohem náročnější se prosadit, tak se budu snažit se s tím úspěšně poprat jako doposud. Přeji všem opravdovým pneuservisákům, aby také našli tu správnou cestu pneubranže, aby se dívali dopředu a nezůstávali na místě, protože by pak mohli jít prudce dolů se vším co vybudovali, což by byla opravdová škoda. Kvalita práce a služeb se vyplatí tomu naprosto věřím a i když se na nás ještě podle mne žene celkové finanční a podnikatelské zemětřesení, ustanou to jen ti kteří půjdou s dobou a kteří pochopí co je potřeba. Ještě jednou moc děkuji za přání, podporu a pochopení. Bořek Filipec www.pneucentrumnprofi.cz
neděle, 1. května 2011
Poo Nedávno jsme dávali Dezent RE na Fabii 14" a taky jeden disk hrozně házel. Taky se mi zdá že šli s kvalitou hodně dolů.
sobota, 30. dubna 2011
Michal Já bych měl jednu zajímavou otázku, kterou teď hodně řeším, tak se chci zeptat. Jak to máte s prodejem alu disků a jaké značky alu disků nejčastěji prodáváte? Já hodně bral od Alcaru, ale přijde mi, že se dostávám s cenou pomalu k originálům. navíc mi je zákazníci pomalu začínají házet na hlavu. Jednomu jsem teď během měsíce vyměnil ze 4 Dezentů hned tři, a nebyl jediný. A můžu Vám říct, že to už ani nešlo srovnat. Jako s těmi aftermarketovými disky máte zkušenost? Díky
pátek, 29. dubna 2011
Anubis Všechno nejlepší k narozeninám a ať se Ti daří v pneuživotě, ale hlavně i v tom osobním životě.