Michal Kdysi jsem se zařekl, že mýma rukama nikomu čínská guma neprojde a toho se držím. To ten obchod radši neudělám a přiznám se, že si ťukám na čelo u každého, kdo si to na auto dá. Ale jinak s nákladními je to čím dál víc o ničem. Naštěstí to nemám, jako prioritu, ale je fakt, že co nejvíc prodávám, tak jsou nákladní micheliny a hned druhá v pořádí jsou Kormorany a tam je to se slevami ještě dobrý, ale jinak nic jiného se vůbec neprodává.
středa, 25. ledna 2012
Milan Pánové jak jste na tom s cenama nákladních pneu na tento rok? Máme pár zákazníků co berou savy, barumky, atd Evropu. Ale ten prostor na prodej a cena je rok od roku horší. Zachvilku po mě budou chtít čínu, protože ten rozdíl v ceně začíná bejt docela velký. Hlavně v R17,5.
středa, 25. ledna 2012
anonym GY tady chce vytřískat prachy, proto nám excelency nenabízeli. Po německu těchle nabídek bylo spousta. Goodyear, Dunlop, Pirelli, Michelin , ale vždycky minimálně 500 ks.
středa, 25. ledna 2012
Hruška Abychom doresili alespo n neco co jsme zacali!!! Prosim redakci o vyjadreni k tomuto. Uz je to tyden. NAPSAL JSEM: Chtel bych pozadat redakci zda je mozne oslovit zastupce Goodyearu k zde psane problematice pneu 195/65/15 GY Excellence?OTAZKY. NAVRH. Jak se divate na to ze jeste pred sezonou se vas premiovy produkt prodava za cenu na nizsi budgetove urovni 1245 Kč? Jakto ze je cena o cca 5% nizsi nez jakou jste dali servisum stredni velikosti? Nepovazuje te to za degredaci vaseho premioveho produktu? Co na odpovedi muze trvat tyden. Prosim komu a kdy jste to podstoupili. Jiz jste to urgovali. Mame si myslet ze nas maji nekde... diky
středa, 25. ledna 2012
Poo Už jsem měl také tu čest před rokem dostat od importéra 2 roky staré pneu,ještě ke všemu notně špinávé, taky jsem jim je vrátil, bylo to bez problémů. Zajímalo by mě ale to vyjádření zastupců GY k situaci s excellence. My už s GY-DU neděláme několik let protože už před mnoha lety u nás byla situace s jejich zbožím neúnosná.
úterý, 24. ledna 2012
Anonym To víte že importér.Jsou to pěkni šméjdi.A dal jsem jim to sežrat.Beru jen pneu aspoň 25-30týden 2011 zbytek jako výprodej.Končí sranda pánové,je třeba jim to dát najevo.Oni si budou dodávat na internet,my je nebudeme přezouvat,oni dodají staré gumy, my je nebudeme kupovat a co pak?Nebojím se,oni dnes změkli a přilezli s vééélkou omluvou a strachem.Zkoušejí co vydržíme a co si necháme líbit.Nasr....
úterý, 24. ledna 2012
Michal Pokud mu to přišlo teď, tak to byl určitě importér, VO ještě nové nemají, aspoň od těch, co beru já
úterý, 24. ledna 2012
Petr Můžeš alespoň napsat jestli ti to poslal importér nebo velkoobchod|????
úterý, 24. ledna 2012
Anonym Tentokrát jsem jim to vrátil a málem otřískal o hlavu.Příště je prásknu napřímo.Dnes mají všichni poslední šanci!!!Chlapi nedéjte se.Jsou posraní až za ušma,že se to tady rozkřikne!!!náš čas nadešel a mají plné sklady!!!!!!!§
úterý, 24. ledna 2012
Anonym kdo ti to poslal??
úterý, 24. ledna 2012
Anonym Pánové tak už to začalo!Dodavatele se snaží zbavit starého zboží s dotkami 2010 i staršími a to z nových navýšených cen!Takže si dávejte pozor co vám pošlou nebo dovezou.Já beru za nové ceny jen gumy od poloviny 2011 a né nějaké staré mrd...!Spojme sílu proti některým sviním nenažraným a neberme to!
úterý, 24. ledna 2012
Hrouda UL Michale dík za odpověď. Ještě by mě zajímalo kde jsou ti všichni co dělají pneu. Určitě nás jsou stovky a tady to vypadá že se tu schází snad 20 lidí. Čím nás tu bude psát více tím lépe se dá najít cesta . A hlavně to tu zní jako když si tu píší jen ti co jim něco vadí nebo něco nejde. I pozitivní zprávy jsou k diskuzi :D Podělte se s ostatníma . Třeba já mám dnes super den práce tak akorát a prodej super :D Možná že by tu neškodil nějaký obchodní zástupce pro vnesení světla do temnoty.
úterý, 24. ledna 2012
radek Myslíš to dobře, já to chápu, ale takto to fungovat nebude.
úterý, 24. ledna 2012
Michal Hroudo, přesně, tak to je a to je prostě celé postavené na hlavu. Já to znám moc dobře a zažívám to stejné co Ty a nepředstavitelně mě to štve. Já musím dávat slevy, nejlépe zadarmo a když pak po nich chci něco já, tak je to za maloobchod. Já nákladní dělám jen okrajově. K nám do dvora by se kamion ani nevyrejdoval, takže zásoby nám musí vozit tím nejmenším a prostor na stroj tady taky bohužel nemáme. Takže nákladní dělám jen jako prodej asi třem firmám tady kolem Prahy, jsou to velké firmy, které mají vlastní stroj a mechanika, protože se jim ho vyplatí při tom množství držet. Takže já jich prodám jen tak do 50 za rok, takže nic moc. Ale jinak je mi jasné, že na nákladní je to snad ještě víc v pytli než s osobními.
úterý, 24. ledna 2012
Michal Danny, radek: to jsem takhle vůbec nemyslel, já jsem tím chtěl jenom říct, že by se měli stanovit nějaké minimální ceny, pod které se nesmí jít u daného produktu, viz třeba ty pitomý goodyeary, by se prostě na trhu neměli prodávat pod určitou cenu...nevím, třeba 1400 plácnu od boku a ne aby se dostala na 1245, což je cena Kleberu. O to mi konkrétně jde. V žádném případě nechci zákazníka sdírat na ceně, nebo mu omezovat možnost výběru. Ale aby se prostě odstranili tyhle nemysly, jako že goodyeara bude u nějakého prodejce za 1245 a běžná tržní kolem bude kolem 1450-1500, nebo já nevím. To je prostě strašně nezdravé prostředí a já jen hledám cesty, jak by se z toho dalo dostat ven. Já Radku nevím do detailu jak autorizované fungují, ale když si brácha kupoval novou octavii, tak jsme prolezli nabídky snad 12 autorizovaných dealeru v Praze a všude to bylo v podstatě stejné, někdo nabízel defend, někdo zahrádku, někdo litá kola, někdo radio, prostě v tom se to lišilo, ale cenově to bylo +- stejné. Ale hlavně, všichni ti prodejci tady fungují vedle sebe už nějakých 16 let beze změny a prostě jde to a já osobně si myslím, že prostě je to v tom, že tady fungují. Třeba já jezdím do autorizovaného se svojí 13 let starou octavii a třeba já na tu kvalitu služeb hodně dám. Já vím, že v renaultu dole jsou schopni udělat výměnu oleje za 990 Kč, ale taky bych se bál to tam dát vyměnit, prostě mě to, co je levné se nezdá. Vždyť když to v gumách bude tak jak to bude dál. teda konkurence jako prase, tak to dopadne tak jako s těmi servisy co píšu dole. Vydrží ten, který má dostatečně rezerv a nervy, pak to zkrachuje a ten dotyčný teď může vyšponovat ceny na neúnosnou mez i pro ty zákazníky. Prostě chtělo by to nějakou rovnováhu a koncepci, to je celé.:-)
úterý, 24. ledna 2012
radek Michale Danny má pravdu. Asi nemáš ve svém okolí nikoho kdo si kupoval v poslední době uto. Situace je tam velmi podobná. Sleva na koncern se pohybuje mezi 5-17%. Autosalony jsou nuceny kupovat velké množství aut a pak je prodávají s téměř nulovou marží také. Pak jsou vyjímky u kterých to tak není jako např porsche cayenne nebo dacia duster v naftě. A servis, třeba jak uvádíš výměnu oleje lze také pořídit za 2200 a v jiném autorizáku to samé za 1200. Už je jich také moc a většina lidí na ty jejich palby už nemá, nebo to nedá. Ale pravdu máš v tom že to až takový bordel jako v gumách není.
úterý, 24. ledna 2012
Hrouda UL Michale to co píšeš je určitě pravda a tím směrem jít není špatné, Pokud to budeš ty nebo já a za kvalitu rád připlatíš. Nechci zavést diskuzi směrem jak okrást zákazníka. Jen se mě nezdá cenotvorba některých jedinců. Jsme v našem oboru šizeni. Já jsem si nedávno kupoval nějaké nové nářadí a sleva jen max 10% z MOC nějaké kleště a šroubováky od knipexu zboží za 7500,- bez a sleva uf. Vapka od Kranzel a sleva 15% uf nic moc. Prodejce a zástupce Kranzel k nám jezdí pro pneu a na opravy a pokud mu nedám slevu jako pra……e tak nekoupí a to je jisté prostě vědí že jsme na tom tak jak na tom jsme s cenovou politikou. A pokud není sleva na pneumatiky cca 35% a víc, tak se to nedá prodat.Oni mají cenovou politiku a přes tu nejede vlak. Ale jinak souhlasím je to o přístupu k zákazníkům pokud se nebudeme snažit si je udržet nebude to fungovat. Každopádně je to boj. :D Děkuji za reakce mě osobně to hodně přináší a je to super znát názor jiných mohu se lépe orientovat v tom jak to funguje jinde. Ještě prosímtě děláš i nákladní ?
úterý, 24. ledna 2012
Danny Tak je to tady - viz příspěvek dole, cituji:
".., že zákazník nebude mít v podstatě ani potřebu hledat nákup u konkurence, protože to bude stejné. Tím by si každý vytvořil nějakou stabilní základnu a okruh zákazníků..." Tenhle model jsem už někde slyšel. Jmenoval se reálný socialismus a ten taky říkal, že konkurence je nezdravá, a ještě to vědecky dokládal. To tedy fakt díky. Jinak nevím nic o tom, že při koupi aut nemá u nás nikdo důvod hledat lepší nabídky. To možná bylo před 15 lety, ale kupovali jste pánové někdy v poslední době auto. Konkurence je zlá věc, ale já radši to než nějaké experimenty.
pondělí, 23. ledna 2012
Michal Hroudo, jenže tady jsi narazil na problém, který celou tuhle branži staví do situace, která je. A je to v podstatě i případ, jak jsem Ti psal níž. To máš samozřejmě pravdu. Ale teď jde taky o to, podívat se na to ze strany koncového zákazníka, který ví o dané situaci úplný prd. Zákazník chce samozřejmě kupovat a pořídit služby za co nejlepší možnou cenu. A tady jde hlavně o to, že zákazníka moc nezajímá, že máme práci 2 měsíce v roce a tím vydělat na zbytek roku. Ale na druhou stranu ani my bychom to na tom neměli stavět, protože našponovat ceny kvůli tomu, že zrovna nás lidi potřebují je krátkozraké, protože pak se z toho stane to, jak jsem psal níž a bude to o tom, kdo to déle vydrží a to není zdravé prostředí. Tady by měla být nějaká zlatá střední cesta a podle mě, jediná možná cesta jak se z toho vyhrabat, je zavést podobný model, jako mají prodejci aut, že zákazník nebude mít v podstatě ani potřebu hledat nákup u konkurence, protože to bude stejné. Tím by si každý vytvořil nějakou stabilní základnu a okruh zákazníků a o ty by se staral a už by pak záleželo na něm samotném, že si ho za prvé udrží a za druhé čím ho osloví dál, tedy přístupem, kvalitou servisu, profesionalitou nebo doplňkovými službami. Já vím, že to zní celé blbě, ale zatím je to tak, že ve spoustech případů rozhodne, kde se to koupí levnějc, nebo kdo to obuje zadarmo, protože tím se ta konkurence přetlačuje velmi nezdravě. Teď jsem dokonce dočetl, že některé firmy mají jako hlavní prioritu prodávat obrovské množství pneumatik s minimální marží a to si dají klidně na stránky a světe div se, je to pneuservis s eshopem v jednom a to je špatně. Podle mě to, co jsem zmínil je cesta k lepšímu, ale pokud ryba bude smrdět od hlavy, jako v případě těch pitomých Excellencí, tak se k tomu nikdy nedopracujeme. Vezmi si příklad. Koupíte si octavii a jezdíte s ni do nějakého servisu. A teď už záleží na tom konkrétním servisu, jestli si Vás udrží. Já jsem jezdil do 3 servisů, tam kde jsem octavii koupil, pak do jedné autodílny a nakonce jezdím do jiného ale autorizovaného servisu, než jsem přišel na to, který je nejlepší a který má nejlepší kvalitu a nebylo to jen o ceně, ale hlavně o tom přístupu. Já sám jsem ochotný si připlatit za práci v autorizovaném servisu, ale chci za to odpovídající kvalitu a přístup. Pokud je ta práce dobře odvedená, tak si za to velmi rád připlatím. Klidně zaplatím za výměnu oleje 2200 Kč, když vím, že tam mám kvalitní olej a filtr, než abych za něj zaplatil 900 a zjistil, že ten filtr, který tam byl netěsní a docházelo za jízdy k úniku a já náhodou přišel na to, že je tam minimum oleje. To mě pak těch 900 vyloženě s*re víc, než to, že jsem zaplatil 2200 Kč. A to si myslím, že něco takového by bylo ideální zavést i v gumách, ale samozřejmě to musí mít nějakou formu na všech stupních prodeje od A do Z. Ale to je můj názor