Staník BIBe, nechali se trochu unést a trochu přesřelili ?!?!?!.. Tak si to porovnej s Barumkou na ipneu a to mu musíš dát dobrou kostru, jinak ještě navíc +25kč.
165 70 13 VR. 734, ipneu 766, 175 70 13 VR 850, i 840 !!! 165 70 14 VR 850, i Uniroyal R 680 713kč!!!!!!! 185 60 14 VR 967, i 959,-!!! Pokud tohle myslí vážně, tak si zaslouží trohu nakopat prdel. No jenže ono to není všechno. Peterka prodává všechno minimálně o 100 levněji a doprava samo sebou zdarma, tj další 50kč na kus dolů. Že by Peterka to pojal jako charitu? To mě k němu nesedí. Spíš bude mít úplně jiné nákupky. U mě Vraníci zkončili a chci jen na jejich praktiky upozornit přítomné i pasivní čtenáře.
pondělí, 13. února 2012
BIB nj Vranici se trochu nechali unest a nektere ceny uz jsou prestrelene, navic hodne servisu nastvali tim ze na sve teple protektory davaji na jejich shopu 30% slevu vsem..
pondělí, 13. února 2012
Staník Neúčastním se zdejší diskuze, jsem malý servis, protektory mě dělají až 30% a zdejší přítomní jsou vesměs velcí odpůrci protektorů. Pokud je ale lidé u nás v chudém kraji chtějí, prodám. Moje nemajetná klientala zvažuje často variantu nová Barumka nebo protektor a porovnává ceny. Pane Krahulo,abych mohl Felicie nabízet za 734, musí se nová všude na internetu prodávat cca za 1000 a to ani omylem nebude. Vraťte se na zem, 540-550 na koncovku je max.
pondělí, 13. února 2012
Mára Tak to je pecka,dnes jsem si náhodou prohlédl nabídku Pneu Vraník. Ještě nyní se za břicho popadám. Vypadá to, že se na zlínsku gumaři pomátli, nebo tam řádí studená horečka. Ten šílenec mě nabízí protektorovanou Felicii za cenu Bril.2 co ipneu prodává na koncovku i s dopravou -766. Myslel jsem že blbě vidím či co. Prodejka 734 s DPH, když nedám kostru +25, bratru za 759. Nějakých usraných 20%+6% za za platbu cash aspiruje na fór roku. Navrhuji proto redakci zavítat na zlínsko a přeptat se na zdraví v Otrokovicích i Slušovicích.
neděle, 12. února 2012
Moris Problém jejich je, že je to příliš velký a neobratný moloch je jasný že kdyby to byla pouze jenom sít závislá na pneuservisu tak by byly dávno pod drnem. Většina z nás tady si nedovede představit chod pneuservisu aniž by na to osobně nedohlíželi a kontrolovali pouze po zaměstnancích čísla, asi každýmu je jasný jak by to tam vypadlo kamarádkšefty, kasírování do kapsy začli by na to kašlat. Vůbec nikomu nezávidím žádnou velkou sít pneuservisu a ani potom vůbec netoužim nějaký honění čísel s mizerným ziskem. Osobně se divím, že to zatim nikdo nezačal tunelovat nebo rozkrádat.Podle mně je nejlepší bejt ve vlastním s dobrým vybavením nebejt v žádným sdružení kde vám budou říkam co můžete a co ne a ještě za to platit.Nakonec to už tady kdysi taky bylo že se rozorali pole a bylo jedno velký JZD ještě jakou dobu po totalitě pamatuju kdy u nás na vesnici v kolchoze bylo asi 30 traktorů,zaměstnanejch kolem 50 lidí několik dílen a slušnej cvrkot, dnes už tady nejni nic akorát zámek na dveřích.Pro podnikání byly devadesátý léta rájem. Ale s krizí přišla nová doba kdy už se manuálně moc nedělá ted je moderní dělat podrazy lhát a kráct v nobl saku, strašit lidi a šetřit peníze aby je mohl někdo ukráct. Doufám že letošní rok bude skutečně takový jako se předpovídá a to zlomový at padne co padnout musí at klidně začne válka s Iranem a osobně doufám že to bude těžká řežba at to světem zatřepe když se nejni schopný probrat sám. Pro každýho slušnýho občana bude jakkoliv jinak líp než asi je protože jestli tohle pujde dál tak stratíme morální hodnoty a bude to ještě horší protože sv.ně bude potom opravdu každej.
neděle, 12. února 2012
Guma Ferdo ANO.Díky jejich dvaadvacetileté neschopnosti jsem vyrostl.V dalších letech se jich vůbec nebojím.Někdo píše 200 servisních míst,konkurence v podobě Point,Premio,Mišulin atd jich má již podstatně víc a Barum v jejich nabídce jsou na posledním místě,díky jejich politice.
neděle, 12. února 2012
FERDA Barum je síť která neví co levá ruka dělá od pravé.Jsou jak hogo fogo.Systém prodeje a úroveň mnoha i vedoucích lidí je nesmírně mizivá.Ty chlape s Hodonína,než Barumka vybuduje to co jsi psal,tak moje pravnoučata budou mít fousy.Nikdy neseženou lidi k takové utopii co jsi napsal.Je to prohnilá,stará, komunistická partaj a tam se nic pořádně nikdy nezmění.Nemají šanci se prosadit.Ať si kupují servisy.Maximálně ty jejich šroty z JAR,Malaisie,Indonesie které mám schválně na servise ukážu lidem a končí okamžitě kariéru.Nikdo jim už nevěří a nežere ty plky co nám valili kdysi do hlavy.Jsou to brebentici a Já se jim jen řechtám.Zduř chlapi!
neděle, 12. února 2012
BIB on je i jejich problem v tom ze best drajv neni az zas tak best jak si o sobe mysli, mam je od sebe asi 20km a kdyz k vam prijede par kol kde jim do prupichu v bocnici navali knot anebo hrib tak z nich nemam strach a navic skladem maji jen par zakladnich rozmeru, vse ostatni na objednavku pokud tedy sklad v pohorelicich ma.. dulezite je mit skladem spoustu rozmeru (bavim se zejmena o agro a tir) a uspokojit zakazniha ihned
neděle, 12. února 2012
Michal Podívejte, co se týče Barumu, je třeba ale říct zase druhou věc. Nelze dávat barumce za vinu, že ze 100% podílu,který po revulici měla, za těch 22 let 60% ztratila, jak tu někdo uvedl. Trh se otevřel a bylo jasné, že sem vstoupí nové produkty ve všech odvětvích a pneumatiky to minout nemohlo. Barum svým způsobem měl na trhu po revoluci poměrně těžkou pozici. Srovnejme třeba škoda auto a barum. Oba národní podniky a za těch 22 let jsou oba někde jinde. Nutno ale podotknout, že s oběmi to také jejich majitelé mysleli a myslí jinak. VW škodovku zvednul na velmi vysokou úroveň, ale zároveň ji nechal dýchat a je nutné říci, že kdyby VW nevstoupil do škodovky a vstoupila tam francouzská nebo italská společnost, tak by to dneska vypadalo úplně jinak. Do Barumu vstoupil Continental, který ji sice nepoložil, ale taky ji podle mě nějak zásadně nepomohl. Ty pneumatiky pořád na tu světovou úroveň ztrácejí. A v tom je celý zádrhel. Dle mého názoru není barum schopný vymyslet takový produkt, aby si na trhu našel své silné místo a tak z něj mohl těžit i taťka v Hannoveru. A teď je otázka, zda to mají v Otrokovicích nařízené, neudělat takovou pneumatiku, která by se prosadila a ohrozila tak v určitých směrech i samotnou conti, podobně jako Škoda samotné některé modely VW, nebo prostě nejsou schopni takovou pneu vymyslet a proto jsou tam, kde jsou. V tom je první problém. Všechny koncerny se snaží si držet svoji linii a zlepšovat ji. Dunlop v podobě Fuldy a Savy, které jdou kvalitou hodně hodně nahoru. Michelin své Klebery a BFG, Bridgestonka Firestone a Dayton. Do teď vidíme, že u Conti je to trochu jinak a na vyšší úrovni se drží Semperit a podle mě roste. Do jaké míry v tom hraje politika roli, je jedna věc a jako dravost barumu je věc druhá. Další a velký problém je, že cenová a obchodní politika barumu selhala v posledních letech na plné čáře. Selhal maloobchodní prodej v podobě horší kvality a nyní selhal i velkoobchodní prodej, kde je hravě přetlačí jiní. Leasingovky nahrazují barumky Kleberama a já nevím čím vším. Pokud by barumka chtěla zůstat v té cenové kategorii, ve které je, tak by se ale musela na tu kvalitu těch Kleberů dostat. Já mám neustále klesající tendenci prodeje barumek. A není to jen o samotné ceně. Když mi tady zákazník stojí u Kleberu a Barumu, tak radši připlatí 120 Kč u 205/55 R16 a 30 Kč u 195/65 R15 a vezme Klebery. Další věc je, že se Bestdrive nedaří dostat do svých servisů zákazníky. Do jisté míry je to přesně v tom, že na těch pobočkách sedí neuvěřitelní neschopní lidi. Vždyť já, když si vezmu osobní dlouholetou zkušenost s pražským barumem v Podolí nebo Modřanech, tak se ani nedivím. Obrovské barum centrum ve Strašnicích i v sezoně nemělo zaplňené parkovište a nepřišlo mi, že by tam panoval nějak extrémní chaos. (Mimochodem do toho teď Procházka otevřel vedle poměrně velkou čtvrtou pražskou pobočku. Podle mě ji i sám zrekonstruoval, protože to byla šílená rujna.) Jak se celá politika, kterou barum předvádí nyní projeví, ukáže čas. Osobně si ale myslím, že pro žádnou stranu to nebude výhra. Barum už ten trh nedokáže ukočírovat. Lidi tam nezačnou chodit jen kvůi tomu, aby si koupily barumky. Možná se jim podaří vytlačit tu šílenou masu eshopů, kteří barumku prodávají, ale nepodaří se jim tu skupinu těch zákazníků, kteří to tam nakupovali dostat do bestdrive. Ale do jaké míry se to ještě více projeví u nás na servisech, to ukáže jen čas.
neděle, 12. února 2012
Jarda BarumConti na tu revoluci měla 22let.Ze 100%
podílu na trhu ztatili min60%,každý den oslabují a budou.Jejich profit jsou hlavně leasingové společnosti,ale o ně každým dnem také přicházejí.Přežil jsem již šest oblastních ředitelů,pokud dá bůch dobré zdravý ještě v klidu se na pět cítím.Barum není příliš velká konkurence,jsou to nefér hráči na hřišti.
neděle, 12. února 2012
Tomas Jen magor by kupoval barumky v bestdrive,když tu samou pošlou oni každému o 2-3 stovky levněji až do domu a nechám si nazout za 100 v každé slušné garáži. To, že v garážích jsou negramotní dementi, je povyk potrefených "machrů". Opak je pravdou, právě podivní brigádnici v ryzích pneuservisech jsou nebezpeční. Úspora na autě, když se vyhnu bestdrive je na Barumkách z netu i s prací bratru 1500-1700 a to není dnes zrovna málo.
neděle, 12. února 2012
Pavel Hodonín Máš pravdu Bořku, ale je to pohled z tvého úhlu, majitele jednoho servisu. Pohled vlastníka 200 servisů na sobotní směny v půli února může být odlišný. Ty máš možná na servise mechanika a sebe v sobotu, ale barumáci tam musí mít přijímacího technika a dva maníky na dílně. Musí zaplatit 3 lidi i s přesčasem(podle kol.sml.). To by znamenalo, že v síti bude v práci,nikoliv pracovat, 600 lidí. Kdyby jen 1000 Kč stál človek, je to 600.000! To ale není náš problém. Našim problémem bude, až místa vedoucích provozoven Ba nebudou sloužit jako trafika pro různé kamarádičky, kteří pak si do servisu rovněž dovedou své kamarádičky s ambicí, že moc peněz tam není,ale bída také ne, ale především klid a pohoda a místa zaujmou normální znalí a motivovaní lidé, mající odpovědnost za výsledky. Představ si sebe na takovém místě. Dají Ti např. 35000 a v případě splnění plánu tržeb odměnu 100% z ročního platu. Dále dostaneš služební auto,služební pl.kartu a řekneš si jim, co pro zajištění plánu požaduješ (náklady toho Tě samozřejmě nezajímají). Pokud na centrále nebudou sebestřední,zakomlexovaní idioti, nemůže síť nefungovat. Vše je o lidech. A myslím si, že za těch 70.000 by to vzala spousta dnešních majitelů servisů i když by obětovali část svého svobodného rozhodování.
neděle, 12. února 2012
Bořek-Třinec Pavle Hodonín, Pneuservis už asi v budoucnu nebude velký byznys, ale může to být pro mnohé kvalitní služba se solidním příjmem. Nemám ani X6 ani X3. Mám Kiu ceed a Citroen Jumpy a jsem spokojený a hlavně věř i skromný. Nemám zatím byt natož domek i když bych si ho moc přál. Na dovolené jsem 2 roky nebyl a přesto jsem spokojený s tím co mám a co jsem svými rukami udělal. Závistivce, pomlouvače beru že jsou mezi námi a že když mne i tady špiní, tak prostě žiju a je to pořádně štve. Člověk, který se neumí ani podepsat, podívat se do očí a říct něco, tak je pro mne jen plácal a vzduch. Já osobně nezávidím absolutně nikomu. Každý je částečně strůjcem svého štěstí a to tu píšu už roky. A dostat přednostní nabídku na dva servisy během roku ke koupi svědčí o něčem za co jsem hrdý, že to co dělám dělám dobře, tak jak mi to vyhovuje, jak to cítím a jak to má asi i být. Jsem rád, že jsem si tady našel řadu přátel a že jsme schopni spolu spolupracovat a dělat společné kroky které vedou zatím k naši pneuservisní spokojenosti. Doufám, že to bude stačit jako vysvětlení jak tobě, tak ostatním, třeba těm nepodepsaným závistivým rýpalistům, někdy až pro mne nesmírným lidským chudákům. Přeji krásnou zmrzlou neděli a velmi dobrý pracovní týden.
Bořek.
neděle, 12. února 2012
Bořek-Třinec Ještě další poznatek. Včera v sobotu volal zákazník z FM, že potřebuje nutně 225/45R17 zimní pneu. Řekl jsem, že není problém, že tu mám v Třinci čtyři různé sady ať se staví. Přijel, koupil Nokiany a vyprávěl peripetie které zažil. Navštívil tři známé větší pneuservisy ve FM a ve dvou úplně zavřeno, jen telefonem se dovolal do jednoho z nich který měl napsáno, že má mít otevřené a neměl a raději řekl, že pneu nemá a v tom dalším třetím tyto myslím už běžné pneu vůbec neměli. Nebudu záměrně říkat o jaké pneuservisy šlo, ale věřte že to nebyli žádní mrňousci. Co na to říct. Po mnoha letech zavřeli sobotní směny i větší pneuservisy, protože se jim to nevyplatí. Skladem už nedrží i běžné prodejné rozměry a každý se snaží ušetřit jak jen může. A tu Barum posiluje svůj vliv na trhu? O co tady jde? Buď možná příprava na rozprodej sítě v budoucnosti do soukromých rukou, nebo další možnosti rozvoje, ovládnutí a rozdělení trhu, jak píše řada z Vás. Každý si to musí přebrat jak chce. Pravda časem vyleze na povrch. Vliv různých sítí bude mít do budoucna velký prostor pro realizaci některých plánů. Záleží jak se, ale taky k tomu všemu postaví i ve vedení těchto sítí. Ne aby to pak dopadlo např. jako PREMIO, které si myslím letošní jarní objednávkou svých pneu Goodyear podřízlo ve své síti samo pod sebou hrubou větev.
neděle, 12. února 2012
Pavel Hodonín Tak to jsem opravdu, ale opravdu netušil, že se za 5 minut dozvím o prvním prodeji. Důvody jsou mě samozřejmě neznámé, nicméně strategie Ba je a především bude agresivní,taková klasika,přidusit,vystrašit a pak přijít s výhodným řešením. To žába vysrašila a pak z "neznámeho" důvodu jelo vše dál v zajetých kolejích. Ty máš Bořku pro strach uděláno, ale vem si krásný servis, co má hordu lidí,spesialistu na každou blbost,leasing a uvěr, točí desítky mega a vykázuje 10 let nulový nebo min.zisk. Pak se nemůžeme divit, že mírný pokles prodeje, umocněný poklesem marže, má na takový provoz fatální dopad a každý soudný majitel, pokud již z jakéhokoliv důvodu není ochoten se postavit v monterkách na dílnu a sám makat 8h a objednávky, provoz řešit po večerech a víkendech, tak to raději pronajme nebo prodá, zvláště,pokud má z minujích let něco odloženo.Gumy zkrátka nebudou byznys,ale pouze spousta starostí a práce, zajišťující obživu, tu lepší,tu horší. Ty své práci rozumíš,makáš,buduješ,investuješ a podle tvého se Ti daří Bořku. Zeptám se tedy s nadsázkou: Dozajista máš nový dům na slušné adrese,do Třince dojíždíš X6 (tuším módní bílá), manželce vytačí jen X3 nebo Tiguan. To, že každý servisák máme v létě jednu dvoutýdení dovolenou odpočinkovou na pláži v ***** je normální, jako i to že druhou zážitkovou si dopřejeme koncem prázdnin (safari,amazonie a pod.) Zima v Alpách je normálka. Vypadá to jako dobrá legrace, ale sám se až divím, kolik znám lidí takto hodnotící úspěch a jsem překvapen, kolik lidí z naší branže se podle toho i řídí a žilo a žije. Ty Safary a Amazonie nebyly jen plácnutím do vody. Také se kupují hotely, horské chaty, statky, vynice, prostě nemovitosti. To není závist, to je cosi shnilého ve státě dánském.
neděle, 12. února 2012
Bořek-Třinec Pánové, Já Vám taky něco k tomu řeknu. Barum je po letech své těžké stagnace v servisní síti udělat maximum pro to aby se rozjel jakýmkoliv způsobem. Minulý týden jsem byl pozván do 20 km vzdáleného města na večeři od majitele toho bezpochyby nejlepšího a bezesporu nejkvalitnějšího nejenom pneuservisu v téměř 60 tisícovém městě. Důvod mne ale velmi překvapil a doslova šokoval! Majitel mi nabídnul servis k prodeji nebo k pronájmu. Důvody tady nebudu raději zveřejňovat, protože někteří zdejší narušení pisálci jsou tak ubozí, že se zde i když to ani nedělám, zase hloupě navezou a aby zas jen pak nepsali že se jen chlubím a vymýšlím. Pravda je však už taková, že nabídka padla a Já ji z díky odmítnul. Hlavním důvodem je to, že to nebylo město Frýdek-Místek, kde mám osobní vazby. Přemýšlel jsem, komu to nabídnout. Napadla mne síť Vianor. Tito však neprojevili zájem s důvodů které jsou respektovatelné a tak jsem zavolal kamarádovi s toho města co dělá v Barumu a říkám: Nechcete jít do pořádného servisu ať vypadnete z toho vašeho který je celkem na nic? A do hodiny si vedení Ostravské Barumky domluvilo na příští týden osobní schůzku, včetně někoho vysoce postaveného z Otrokovic s majitelem toho servisu. To svědčí, že i v této krizi která v pneu branži už je a teprve pořádná přijde, jsou schopni dělat takovéto velké kroky a posilovat svůj vliv. Znamená to asi, že mají některé záměry jako tady píšete. Jsem přesvědčen, že více zapláče v budoucnosti vždy ten internet a ne kvalitní pneu+servisy. Já osobně se Bestdrive vůbec nebojím. Mám tady v Třinci jeden opravdu krásný, špičkový Barumácký servis a ten je ze mne špatný a někdy i na nervy a vůbec né Já z něho. Mám z toho i radost, protože si mysleli, publikovali to a chválili se že budou diktovat podmínky jen oni a ostatní budou ve stínu a poslouchat. To se ale moc spletli a přepočítali a zatím na to absolutně nemají už 3 roky co stojí. Letos na jaro chystám další věcičky, akcičky a s tím určitě nadšeni především Oni nebudou. Barum je prodejná značka, ale taky když se chce jde velmi lehce vůbec neprodávat a nahradit ho X značkami solidních pneu. Barum jde svou cestou. Podle mne je určitě nečestná už posledních pár let a jde vidět, že ostatní pneuservisy odsunujou stranou a jdou za hranu slušnosti a čestného jednání. Proto blokace minimálním prodeje´m na ostatních servisech se jde částečně chránit, protože Barum není všude ve všech městech a všechno Barum nezvládne přezout a udělat.To by totálně zkolaboval. Na to nikdy nebudou mít takovou kapacitu, sílu, možnosti a především kvalitní lidi na dílně o kterých jste tady taky psali. Jejich postoj je totíž v tomhle hodně chatrný a pohled úplně slepý. Čas ukáže kdo bude mít pravdu. Bořek Filipec www.pneucentrumprofi.cz
neděle, 12. února 2012
Pavel Hodonín Řeknu tu teda na plnou hubu, co jsem napsal nejsou mé doměnky, ale jejich nová dlouhodobá koncepce: 1)dostat tzv.obyčejné lidi do servisu a zbavit se cejchu, že nejdražší barumku koupíte přímo v Barumu. 2)skokově zvýšit podíl na trhu vlastního eshop na úkor zdejší trojky (KK,NP,tyrex). Vzorem jsou KK,které zvedly v r.2010 tržby o 100% proti r.09 tj.o 1/4 mld. Ve stejném období klesly tržby NP o 1/4 mld. Náš internetový trh funguje jako spojitá nádoba. Navíc pro klienta na int. jsou důležité pouze dvě věci-nejnižší cena a dostupnost,což pro Barumku není problém. O kapitálové síle se asi není třeba bavit. Co dodat 165/70R13 Brillantis2 766,-. Hlavně ve 13,14 a částečně i 15 ta jejich cenová politika bude pro ostatní trh velký problém a opakuji se, Kormorán ani Sava nám to nevytrhnou(vlastní zkušenost,malý proběh Km, na vodě moc špatné). Snad jistý prostor vidím v Kleberu a BF, otázkou však zůstává, zda to bude Michelinu stát za to cenově válčit s Continentalem, navíc na jeho domácím hřišti, které je ještě velmi malé.
Pro lehce znalé situace v BC, není neznámuo žába, co seděla léta na prameni. To se změnilo a karty jsou nově rozdány. Co nám to přinese nechť si každý zhodnotí sám. Já jen říkám, že dobře již bylo. Uvidíme, kdo z velkých servisů nabídne svůj podnik Barumce jako první.
neděle, 12. února 2012
Michal Pavel Hodonín: to není pravda, tohle se dotkne všech a Moris má pravdu. Ten bestdrive je větší konkurence než eshopy. Pneuservisů se to naopak dotkne mnohem více. Za prvé proto, že se těch pitomých barumek prodá ještě méně a za druhé, že i ti, kteří přezouvají donesené pneu s těmi barumkami pojedou přezouvat do bestdrive. A nakonec to dopadne jako s Uniroyalem, že se přestane prodávat velkoobchodně a bude jen v bestdrive a jinde ne.
neděle, 12. února 2012
jirka V Tomáši KM a spřatelená firmo Tondo KM.
--------------------------------------
Osvěta přístupu BESTDRIVE vzorná.
A proto jakýkoli prodaný výrobek této sítě je zároveň její reklama uskutečněná mnou.
Jen blázen by z prodeje jedné značky podporoval značku jinou,méně výdělečnou.
neděle, 12. února 2012
Tomáš KM Ano souhlasím také BestDrive jde svou cestou a jeto cesta která vede k vítězství no co říct více všichni budem jen koukat až zákazníci budou jezdit pro barum pouze do BestDrive pánové řekněmesi jednu otázku jdu si koupi boty od Baťu no a kde jinde je koupím než na WWW.Bata nebo v kamené prodejně Baťa chápeteto oco tu jde.Prostě barum bude pouze za super peníze v Top prodej síti BestDrive třeba se pletu ale ten pocit je takovej.