Kikos Měl jsem tu u sebe chlapa s Bestdrive a došlo řeč na slavné ipneu.Jsou na Barum nasraní jak hladoví vlci po kořisti.Barum a Bestdrive téměř už nemají s obchodní poltikou nic společného. Každý si hrabe na svém písečku.Jen s jedním podstatným rozdílem že centrála Barumu topí Bestdrive a to ve velkém.Obchoďáci,vedoucí,ředitelé se pohádali s centrálou Barumky do krve a stéjně jim to nepomůže.Jo hold,takový je život.Když jde o prach neznají bratra ani sestru.Jejich obchodní politika je neprůhledná a nečitelná.Je z podivem,že místo spolupráce a semknutí se dějou uvnitř takovýto mocenský boj.Jaký je pravý důvod,zatím my obyčejní smrtelní pneuservisáci nevíme a netušíme,ale na to si rád počkám,protože to podle mne smrdí pěkným tunelem.
pátek, 17. února 2012
Michal To je zajímavé s tou prodejností aut. Nevím, ale proč agentura hned mluví o tom,že za to může krize? No tak se auta prostě prodávají míň. Vždyť takových 10 let zpátky si nepamatuju, že by se auta tak často obměňovala? No tak si je ty firmy a lidi prostě nechávají dál jezdit. Podle mě jsou ti prodejci a automobilky moc zmlsaní a byly zvyklý, že si firmy co tři roky kupovali nová auta a obyčejní lidi každých pět let, někdy i dřív. No tak je prostě tak často nebudou měnit a nechají si je. Taky ty auta jsou kvalitou taky někde jinde než bývaly dřív a já prostě vidím, že ty lidi to přestává bavit. Hodně často začínám slýchat. Na staré octavii to vydrželo dýl, to staré TDI nebylo tak choulostivé, mám problém s filterm pevných částich, ford focus II 80 tis. a musel jsem měnit tlumiče, na starém jsem je měnil ve 160ti. A korunu tomu dal kamarád, Opel Zafira 2007,kupoval novou, najel 120 tis., výměna výfuku a chladiče, předtím měl od roku 95 Omegu combi, nalítal na ní 340 tis. km a výfuk měnil ve 250tis., tlumiče ve 200tis. a chladič původní. Pak ať se nikdo nediví, že nemají lidi peníze. Prvně mají velké výdaje s nákupem nového auta a než se z toho vzpamatují, tak do toho začnou sypat velký prachy za opravy a to nemluvím, že xkrát nedomýšlejí, co si tam nechají v základu dát. Teď totiž začínají jezdit ti, co mají fabii II a mají tam 205/45 R16, jak jednu chvíli dávali v akci. Když se dozvědí cenu gumy, tak můžeme zahájit resuscitaci. že to nedají, že předtím měli jedničkovou fabii nebo feldu a tam gumy stály pomalu 5000 i s přezutím a teď mají dát 12tis jen za slušný gumy a to ještě nezapomenou prohodit, že musí měnit ještě čepy a stabilizátory, že jsou pryč...no proč asi...
čtvrtek, 16. února 2012
Anonym Auta v Evropě se prodávají stále hůře
Dnes také vydala aktuální čísla o prodeji aut asociace ACEA - tedy Evropského sdružení výrobců automobilů.
Trh nových osobních automobilů v zemích Evropské unii se v lednu meziročně propadl o 7,1 procenta na 986.769 nově registrovaných aut. Byl to druhý nejhorší leden za posledních deset let po lednu 2009, kdy vrcholila globální ekonomická recese.
čtvrtek, 16. února 2012
radek Příměr k hernám OK
čtvrtek, 16. února 2012
Karel Vrána ml. s těma hernama je to perfektní srovnání a nebál bych se říct, že naprosto pravdívé. U nás ve městě jich je tak 60 ;-/ fakt nechápu jak se to může uživit...
čtvrtek, 16. února 2012
Anonym olomouc hlásí cca15 heren od vlakového nádraží po krematotium-jízda tramvají.
čtvrtek, 16. února 2012
servis jižní morava Zdravím vás, nechci pochlebovat zde všem,ale každý máte svou pravdu. Já to vidím tak, že záleží ponejvíce na lokalitě. Když jsem v řekněme chudším místě, kde je FStop a PointS, musím si najít svou cenovou a obchodní polohu. Malý příklad kupní síly zákazníka. Můj synovec, dnes 28let, obsluha CNC. Tady dělal 5 roků u světoznámé firmy za 13základ +3 odměny. Rok byl v Brně na stejné mašině za 23. Dnes je na podobné v Praze a bere 35 + 13a14 plat. Pořád má Octávku. Na to jsem se rozpomenul, jak se mluví o kotoučích. Pamatuji, jak i pro něho ty nejlevnější byly drahé, dnes to neřeší a naopak si tam dá raději dražší. A votom to je. Kupní sílu dnes poznáte podle počtů heren ve městě, čím více,tím chudší město. Děsím se, jak mě to srovnání funguje.
čtvrtek, 16. února 2012
Michal Ne radku, to já pochopil. Já si taky myslím, že by to tak mělo být a souhlasím. Já mu tím chtěl jen říct, že hodnit pořád to nejlevnější je taky blbost. Mě třeba docela štve poslední dobou, že spousta servisů nebo i prodejců, řeknou zákazníkovi, že jejich auto je 10 let starý, že nemá smysl tam dávat lepší gumy a začnou mu cpát ty největší aušusy. Já se s tím setkávám docela často. Zrovna dneska. Přišel zákazník, že mu v autoservisu kam jezdí řekli, že má ojeté gumy a aktivně mu tam začali nabízet, Kormoran a Savu a nejdražší byla Barumka, přitom tam měl ojetý M3, který jsem mu tam dával asi před 4 lety. Přišel, že to asi stejně nemá cenu, tak jestli nemám něco z toho. Já jsem se docela rozčílil a říkám mu jako proč by si tam měl dávat takovou gumu, že to vyloženě průser není, ale co je na tom, že má octavii z roku 99. A divili byste se, jak byl rád, potěšený a hned jsem mu tam montoval 4Dčka. Mě prostě přijde, že tady u nás se honí cena až extrémně moc. Já dávám gumy do jednoho autoservisu a tam se dělá přesně stejná chyba. "To je 10 let starý auto, volej do Auto Kelly ať přivezou ty levný kotouče". Já si myslím, že xkrát je to i důvod toho, že se lidi vrací do autorizovaných servisů, třeba já se tam taky na opravy vrátil. Já se schválně dívám často na jejich webkameru do dílny, co mají na zvedáku a to jsou nejvíc právě fabie I, Octavie I a semtam i felicie. Proto si myslím, že zase není dobře, že se z těch lidí dělají takoví chudáci, nebo že chtějí všichni to nejlevnější.
středa, 15. února 2012
radek OK, myslel jsem ten rozmer obecne .
středa, 15. února 2012
Michal Já tu feldu taky chápu, ale nejezdí na tom jen felicie, co Yaris, Punto, aj. Tam se pořád dávají lepší pneu. Já se třeba díval a já v tom nejčastěji prodávám, Dunlop, Nokian, Michelin a to mluvím o létě....jistě, že tam jde o cenu, ale někdy ty lidi nejdou vyloženě po ceně.
středa, 15. února 2012
radek Tu felicii chapu, proto se venuji hlavne zajimavejsim vecem, ktere zase tak uplne kazdy skladem nedrzi.
středa, 15. února 2012
Autodílna Samozřejmě, že lidem doporučuji kompromis mezi cenou a kvalitou. Jsou, ale prostě zákazníci, kteří chtějí tu nejnižší cenovou relaci. Pořád jim raději prodám toto místo podstatně dražších protektorů nebo hrozné Debici. Vůbec ve feliciích dnes skutečně jezdí zákazníci, kteří peníze nemají nebo hooodně šetří.
středa, 15. února 2012
Michal Autodílno a to těm lidem nutně jen kvůli ceně musíš dávat takový sračky? Nenapadlo Tě, že by někdo nešel jen po ceně a naopak si dal poradit a rád si připlatil za lepší gumu? Doufám, že jsi toho nakoupil hodně...
středa, 15. února 2012
radek Ani pesicek nebude mit uz barumku levneji.
středa, 15. února 2012
Matěj Historické vazby o kterých jsem slyšel bych nechtěl veřejně prezentovat.
Moc nechápu jižní moravo čím ipneu pomůže trhu s pneumatikama. Pešíček stejně bude levnější a ostatní odběratele akorát nase...
středa, 15. února 2012
???????? Matěji,jaké vazby ještě Sochor udržuje?Podle mých informací má problému ažaž a hodně jeho servisů mu vůbec nejede.Je rád když zadotuje s těch co fungují.
středa, 15. února 2012
Autodílna Nekoupit na ipneu Sportivu na felicii za 2300 za sadu je hřích. Prostě je potřeba kupovat, kde se dá. Dají se tak nakoupit pneu na sezonu za velmi výhodné ceny. Jen za poslední den skoro vyprodáno.
středa, 15. února 2012
Matěj a podivné vazby - např. barum a pneu plus přetrvávají.
středa, 15. února 2012
Matěj myslím, že teď není v křeči pouze nejlevnejsí pneu, ale všichni co barumku léta dělali. panu Kučerovi bych tak netleskal :-(
středa, 15. února 2012
radek Jenže on se Continental-Barum od podivné obchodní politiky posunul ještě k podivnější.