Poo Tak mě při pohledu na zprávy o podvodech v potravinách napadlo, co v otázce hloubky dezénu Saveru že by se sepsal nějaký "PR článek" a poslal médiím ať už to tedy máme pěkně pohromadě, ošizené potraviny, pneumatiky a další odpad co je pro východňáky dostačující. Bych chtěl vidět jak by se v Německu prodával Saver made in Russia.
pondělí, 12. března 2012
Michal Tak já myslím, že ty němci jsou na ty testy asi nejvíc věrohodné, jak jsou na všechno pinktlich, tak ty testy mají aspoň hlavu a patu. Vzpomeňme loni nebo už předloni na test autoklubu ČR:-):-):-) to nemělo chybu
pondělí, 12. března 2012
Redakce Článek o litých kolech (nejen o jejich prodejích v zimě) bude z prostorových důvodů zařazen do PR 2/2012. Děkujeme za pochopení.
pondělí, 12. března 2012
petr d Proč se v česku zveřejňují jen německé testy? To nikdo jiný testy nedělá nebo německé loby continentalu je u nás ohromné? Z podprůměrné Barumky je najednou super pryž :-)
pondělí, 12. března 2012
TESTY Nové testy německého Autobildu: 50 testovaných pneumatik v brzdné dráze. Vítěz Nokian ZG2, překvapil Barum Bravuris 2 (12.) a Nexen N8000(11.) Michelin Prim.3 (14.) Firestone, Kleber, Falken, Semperit,Yokohama, Vredestein až v třetí desítce. Žádný číňan neprošel.
pondělí, 12. března 2012
Tire tak předobjednávka od bestdrivu na skladě z 90% dodaná. Reaguji na výšku dezénu osobních pneu: Barum (z 80% made in Romania) normálka 8mm, Uniroyal (vše z Otrokovic) 8,5mm až 9mm, Continental (50:50 Německo:Česko) 8mm až 8,5mm. A začíná se pomalu a jistě přezouvat, sezónu vidím průměrně.
pondělí, 12. března 2012
Michal pro redakci: měl bych otázku. Před cca měsícem jste na titulní stránce uvedli část článku o prodeji litých kol v zimě. http://www.pneurevue.cz/casopis/news.php?id=1610
s tím, že celý článek bude uveden v pneurevue 1/2012, ale já to tam nenašel? Bude prosím článek více rozepsán? Já bych si ho totiž moc rád přečetl. Mockrát děkuji za odpověď!
neděle, 11. března 2012
Michal Poo: no, můžu Ti říct, že mi bylo hodně úzko, když jsem viděl tu bouračku. Je to strašný. Já když vidím, jak se speciálně nákladní gumy ve firmách podceňují, tak je to strašný, tohle bych povinně každému pouštěl. My sice nákladní neděláme, jen je někdy objednáváme pro kluky ze servisů, které je dělají a můžu říct, když mi někdy vypráví co zažijou nebo mi ukazují na čem se jezdí, nebo co si zákazník chce nechat protektorovat, tak ve mě vždycky hrkne, když proti mě nebo vedle mě jede kamion. A vůbec, každý řidič měl povinně prohlednout než se mu vůbec dá řidičák a pak povinně každého půl roku chodit na promítání povinně. to je síla.
V.Částka - DP Zdravím. Navazuji na debatu z loňského roku o používání ojetých zimních pneumatik v létě. Napsali jsme krátký článek do světa motorů, který bude uveřejněn v příštím čísle. Shrnuli jsme nevýhody a to hlavně dlouhou brzdnou dráhu ojetých pneumatik se vzorkem menším než 3mm. Věřím ,že to přispěje k prodeji letních pneumatik. Pěkný předsezóní víken.
pátek, 9. března 2012
Michal Upřímně řeknu, že kdybych dnes měl hlasovat pro vstup do EU, jako tehdy, tak bych jednoznačně bez rozmyslu hodil NE. Ale je nutné říci, že to něco dobrého přineslo, ale taky hodně dobrého to potopilo, vždyť kolik kvalitních českých výrobků se kvůli normám EU zrušilo nebo zhoršilo. Taky souhlasím a těším se až se to rozpadne, ale stejně jak se těším, tak mám strach co to přinese. S odstupem času a když se na to dívám, tak je jasné, že jedna společná měna nemůže nikdy fungovat. Ale kdo to v té době mohl tušit. Ale minimálně 2x týdně jsem strašně rád, že euro nemáme a doufám, že mít ani nikdy nebudeme
Bořek-Třinec Přesně tak jak píšeš servisi jížní moravo to bude. Lehne to jak stoh slámy který zapálili děti. Jednoho krásného rána se probudíme a místo Eura v Německu se na nás bude smát Mařenka. Dny Evropy jako celku jsou už dávno sečteny a to co příjde bude děs,hrůza a běs. Mnoho lidí se dívá na vše ještě optimisticky, to je sice dobře, ale o to větší šok to pro ně bude pak ten propad všeho kolem nás.
pátek, 9. března 2012
canon Všichni výrobci sniží hloubku dezénu, zakazník to nepozná, cena bude stejná a hlavně na štítku bude že pneu je velmi tiché A,ekologické A, atd
pátek, 9. března 2012
servis jižní morava Děkuji redakci za osvětu o nálepkách. Zajímavé,poučné. Pojal jsem podezření a diskuze kolem hloubky dezenu "zelené" pneumatiky Saver to potvrzuje, že cesta ke splnění dobrých hodnot na štítku vede taktéž přes onu hloubku a zdá se to i logické. Současně klesne i hnmotnost pneumatiky a v neposlední řadě výrobce pošetří. To ale ukáže čas, nicméně mám tušení, hraničící s jistotou, že se tak, jak je dnes v Bruselu již tradice, schyluje k další blamáži. Namátkou jen větrníky a solárka, které pouze dokáží rozkolísat přenosovou soustavu a zdražit energii, biopaliva, kdy na výrobu 1L je zapotřebí 1,1 nafty a vedlejším produktem je, že 2 mld lidí nemá a nebude mít co žrát, zákaz obyč. žárovek a nahrazení vysoce toxickou "úspornou" z Číny, která má svítit 10000 hod. Moje zkušenost je max 1-2 tis. , za to cena 10-20x vyšší.Posledním křišťálovým příkradem, hodným snad jen velikánů Kim Ir Sena a Kim Čong Ila jsou vajíčka. Co se změnilo na vajíčku? Nic, pouze není k mání a cena stoupla o 250%.
Budou li ostatní výrobci následovat Michelin se snížením výšky vzorku, je téměř vyloučeno, aby se hnulo nahoru s min.výškou, protože pak by na jízdu toho mnoho nezůstalo. Na jedné straně se obávám rozpadu EU, z druhé strany se již nemohu dočkat a dnes jsem na 100% přesvědčen, že je to pouze otázka času. A poslední otázka. Kdo myslíte, že ten tiátr celý zaplatí?
pátek, 9. března 2012
Michal a jak zdůvodnily, že ty bonusy neuhradily? Přece k tomu museli něco říct, ne?