Michal zimní nokian mi už taky přišel. Všechny jsou 02-07 2012, akorát w+ nepřišli, jsem zvědavý, jestli budou zase indonesie
pondělí, 30. dubna 2012
FERDA Taky jsem vzal kolem 200 Nokianu a mají dot 47-51 11.Tohle beru,protože výroba je tak postavená,ale léto mi tu pod 26-11 nevozí ze strachu nikdo.2010 jsem vyhodil už asi 300ks co v předobjednávce různi prodejci zkusili u mne udat.Posal jsem je s nimi do řiťulky a teď kmitají jak se má a jsou rádi že od nich vůbec beru.Poláci a jiní z ciziny si to vůbec nedovolí jen ti posraní někteří Češi jsou skutečná hovada.Staré gumiska někde zalevno vykoupili a teď je za nové drahé ceny prodávaji. Pozor na to chlapci.Zduř.
pondělí, 30. dubna 2012
Hruška Bořku, připojuji se a přeji všechno nejlepší:-)
A jenom drobný dotaz. Budete brát na ZIMU dot011, já jen že mi ted prisla faktura od Nokianu a prijdou i pneu. Pouze takto brkou objednavkou dokazali zarucit ze pneu budou. Tak jsem zvedavej co tam bude za dotku a jestli by jste vzali DOT 011
pondělí, 30. dubna 2012
Bořek-Třinec Všem pneuservisákům i lidem z oboru kteří mi napsali a volali moc děkuji. Držte se.
neděle, 29. dubna 2012
Kikos Dívám se do starých článků a co nevidím? Jestli se nemýlím Bořku máš narozeniny a tak ti Já osobně přeji vše nejlepší ať už v osobním tak v tom pracovním životě a ať zůstaneš takový jaký jsi.Díky za tvé články,myšlenky,postřehy a nápady.Ještě jednou ti přeji všechno nejlepší.
neděle, 29. dubna 2012
FERDA Jasně že kvalita je cesta úspěchu.Pokuď děláš perfektně,máš solidní vybavení a ne Čínské pokusy tak jsi na dobré cestě.Šopáci a budkaři brzy vytuhnou a interneťáci se buď požerou sami nebo zhebnou díky systému který je na trhu a za který si sami můžou.
sobota, 28. dubna 2012
KKK U mě taky stojí vyvážení AL kol včetně osy 120 Kč kolo +lepicí závaží,ale kolo se vyvažuje přítlačnou hlavou,čistí se samolepicí páska po starém závaží,nic se nedolepuje,max do 10g.Samo sebou,že se kolo myje v myčce-AL kolo od 25Kč plech 20kč.Práce až nad hlavu a nikdo ani nepipne,jelikož každý vidí co za ty prachy dostane a v jaké kvalitě,než v boudě .
sobota, 28. dubna 2012
Bořek Krásné sobotní hektické dopoledne pneuservisáci. Práce je dnes jako celý týden velmi hodně a prodej pneu není vůbec špatný. I když zimních se dojíždí tedy letos nadstandardně hodně. Spokojenost u mne zatím jako s celkem je a to je hlavní. Co však chci napsat poznatek z minulého týdne na výstavě v Bratislavě. Sedl jsem si k jednomu dodavateli umývacích center, automyček a povídali si o všem možném. Vyprávěl mi jak je to dnes těžké v jejich oboru. V jednom městě na Slovensku mají 3 mycí centra + - téměř stejné a začali mezi sebou bojovat. Napřed snižovali ceny, pak začali prodlužovat časy na mycím cyklu aby zákazník byl déle za stejné peníze na ručním mytí. Došlo to tak daleko, že už sháněli levnější dodavatelé na potřebné energie, naftu, vodu apod. Bylo to tak neúnosné že vše směřovalo k totální válce kdo to déle vydrží, kdo má víc peněz, čím jiným to zadotuje apod. Nezbývalo na údržbu, servis, reklamu, apod. Jeden z nich si ale řekl dost a udělal věc která má podle mne smysl a jasný cíl. Zkvalitnit služby, zefektivnit provoz a získat nové zákazníky. Co udělal? Přibral zaměstnance na samoobslužnou část mycího centra. Šel do rizika a místo války s těmi dvěma se zadlužil tím, že nakoupil nové věci do mycího centra. Různé automaty, vysavače, tepovače, vysoušeče, dávkovače různé chemie, elektrické čističe rohoží, apod. Krásně esteticky předělal rámy mycího centra a najednou se mu to rozjelo tak, že sám nechápal. Téměř nikdo neřeší, že je dražší, že za více peněz umyje to auto. Fronty má a ti vedle mají sem tam něco když jim něco nechá, nebo ti kteří už vyloženě šetří. Solidní zákazník hledal kvalitu, obsluhu, vybavení, estetičnost a tu našel jen u něho. A to přesně je podle mne cesta i v pneuservise budoucnosti. Kam dál chce dojít dnešní pneuservisní obor když ceny především za praci jdou někam kde to nemá nejenom žádnou logiku, ale především absolutní životaschopnost? Slevové portály na pneučinnost jsou začátkem záhuby takovýchto servisů. Podle mne to nevede nikam. Zemře a stejně padne jako strom po porážce dřevorubce. Zákazník hodně hledá cenu, ale dnes je už také mnoho kteří chtějí tu kvalitu, širokou nabídku služeb, profesionalitu a třeba i tu obyčejnou často servisáky opovrhovanou a někdy zapomínanou venkovní estetiku servisu. Vše je dnes velké riziko. Buď čekat v koutu a říkat si snad to bude lepší, nebo jít do něčeho co má smysl a hodně věřit že to půjde.
sobota, 28. dubna 2012
KKK Mazec 40-50 den co den super
sobota, 28. dubna 2012
servis jižní morava Dobrý den kolegové. Včera poklidný krásný teplý pohodový den, práce jde bohužel velmi pozvolna, tak si povídám se stálým klientem, jež u nás přezouvá. Vyprávěl mi, jak v r.95 dostal nabídku od německého výrobce na vytvoření společného podniku, podmínkou bylo vybudování nových moderních výrobních prostor. Němci již měli vytvořen kompetní projekt, který pouze chtěli realizovat u nás. Oslovili tak stavební firmy potřebné velikosti v okolí, jelikož se domnívali, že je dobré, aby peníze investované zůstali v regionu a předpokládali, že i menší dojezdová vzálenost při přesunu stovek tun materiálu sníží náklady. Přišlo několik nabídek, všechny +- 26 mil. Němci ale měli ofic.nabídky z německa na 18mil. Polovinu z té částky tvořil materiál a polovinu mzdy. Navíc v té době byly mzdy ve stavebnictví v Německu 5-7x vyšší než zde!!! To Němce urazilo a ze dne na den zkončily. Následně se českým společníkem dorazil majitel jedné z oslovených stavebních firem a říká mu: Přemluvte je na 24 a jám vám k tomu postavím vilku kde ukážete. Nepřesvětčil je. Stavební firma se teké nezhroutila. Dostala zakázku na mnoho let ve zdejší nemocnici a v nových vilkách bydlí celý managment nemocnice ať modrý či oranžový a pozor, jsme stále jen malé provinčí město. Jinak jak jsem řekl na začátku, práce jde velmi pozvolna, nákup nových slabý a dovoz z internetu pouze jedna sada Bravuris 1 z roku 07. Zrovna včera přijel znovu, že ve 100 a 130 to hodně chvěje. Tak mu říkám, aby se nedivil, když ty humy ležely 5 roků nikdo neví kde a v čem, byly tvrdé jako žula. Odcházel dost smutný.
sobota, 28. dubna 2012
Praktik Určitě bych chtěl na stránkách pneurevue vidět někoho z vedení Points kde v současnosti nabízí tato síť jak slyším širokou škálu produktů,které jsou hodně zajimavé a je dobré se o nich zmínit.Zajímala by mne nejbližší budoucnost,strategie a myšlení lidí kteří to vedou v ČR.
pátek, 27. dubna 2012
Anonym Pneu trh má svá specifika a příjde čas kdy se vše vyčistí.Chce to vydržet.Odpadnou mnozí internetoví prodejci,servisy i dodavatelé.To je potřeba pro funkčnost.
pátek, 27. dubna 2012
Karel Urban B2B.Ahoj Michale já jsem tam snad jméno nenapsal,nebo jó.Já už fakt nevím.Už se těším až ho potkám.
pátek, 27. dubna 2012
Michal Hruško takových firem existují desítky. Tady v Praze u nás zastaví každý týden jeden takový trouba s tím stejným a dalších 10 volá a nebo posílají maily. Já už to ani nečtu nebo neposlouchám, rovnou posílám pryč, nemám čas na kraviny. Vůbec se tím netrapte a pusťte to z hlavy, zkouší to kde může a nemá to šanci na sebemenší úspěch. Ale jinak se mi moc nechce věřit, že by zrovna procházka do toho šel. Je fakt, že určité problémy má, ale není to nic vážného, že by dělal takovou blbost. Ale jako Hnídek určitě, tam je to bezpochyb, to je 100% bezpáteřník.
pátek, 27. dubna 2012
Hruška Zdravím všechny a Bořka zvlášť. Ano určitě je to hloupost podle nás servisáků, ale pro odlišné lidi z branže to muze byt zajimave zkusit na nekoho takovouhle kulisarnu. Po registraci na 10 dní zdarma tam svití docela dost kol a neni problem se podivat naprimo k jinym a hned vidite kdo tam dodava. Tady me zarazi ze se k tomuto propujci nekdo dela pneu tak dlouho a stale veri takovymto zvrhlostem. Po trech minutach na googlu a justici clovek hned vidi komu firma patri a a jaké další firmy ten clovek ma. a jakou muze mit filosofii a zda s nim spolupracovat.
Ale proc dnes hlavne pisu. A to je me zjisteni o rozdilnosti servisu ve velkych mestech a na malych nebo na vesnici. Servis mam cca 35 km od Hradce Králové a stejne od Pardubic a mel jsem dva az tri zakazniky kteri poptavali pneu a rozdil mezi cenou od nas a v techto mestech byl cca 250-400 kč a to na 195/65/15 nebo 205/55/16. Což se mi zda docela dost a ti zakaznici nelenili a prijeli si k nam. Protože jsestliže ve velkych mestech drží servisy takto cenu tak se nedivim ze sposta lidi nakoupi na internetu. Cenový rozdíl musí být unosný pro zakaznika a potom nemuze mit servis problem získat i zakazníka který mu přinese pneu z netu. Já jsem napřiklad poslední rok velmi spokojen se získanim zákazníku kteri si prinesli pneu z netu. Já jím vysvetlil problematiku proč koupit pneu v servisu a od te doby jsou to nasi spokojení zakaznici a pneu na netu jiz nekupuji. Jak to vidíte?
pátek, 27. dubna 2012
Karel Urban B2B Nevěřím,že pánové Procházkové se sníží k takové ptákovině.Nemá to logiku.Pro někoho asi ano.Ten je všude,někde i dvakrát a stále má málo.Proč platit dalšího Pražského PEPIKA?
pátek, 27. dubna 2012
FERDA Tak takovou cypovinu může vymyslet jen vypatlaný mozek.Křeč kterou výhradní mají je očividná.Sám si myslím že do 3 let tady někteří výhradni panabozi jak si o sobě myslí už nebudou.Někteří z nich měli honosné sídla s několika patrami a teď se začínají vtěsnávat do menších a menších prostor.Tito darmožroutové zdechnou jako prašiví psi.Typl bych si že i Fakáč alias Boroček co tady kidá hnůj a blábolí mezi ně možná patří. Nebo je to pak jen prašivý interneťák.Je čas na smrt pro podvraťáky oboru jako jsou i výhradní zlodějíčci.Nastává zlom a zahraniční obchody nabízejí jiný přístup.Už jen ti Poláci jsou někde jinde než ti naši poblázněnci kteří se ze své neschopnosti vrhají pro ně k sebevražedným čínům jako je například zkur...cen Michelinu na trhu.Příklad je např. u KKpneu.Tady se pak blbci diví že jim někteří dobří servisáci nepodepisují nové smlouvy a že jim čísla klesají.Budou dál a pořádně.Servisy jsou již řádně nasrané na jejich kuponky a další kraviny.A to co pro ně příjde bude jen ničivá zkáza impéria výhradních mrtvol.Zduř.
čtvrtek, 26. dubna 2012
Jirka Hruško, to jsou poslední pokusy velkoobchodů zvýšit prodej. Bohužel nemají šanci. Na tak malou republiku, je tady v poměru víc velkoobchodů než v Německu. Všichni si myslí, že když jim importér dá pár procent navíc, že jsou nejlevnější, bohužel to tak není a právě importéři jim svazují ruce svou nenažraností.
Většina z nich má velké propady prodejů právě díky tomu, že nejsou schopni konkurovat zahraničním velkoobchodům. Již brzy centrály importérů sami zjistí, že zastoupení v ČR nepotřebují a ještě ušetří spoustu peněz. Těm největším udělají dvakrát ročně nabídku na naskladnění a myslím, že konečně nastane klid na trhu s pneu.
čtvrtek, 26. dubna 2012
Bořek-Třinec Hruško, moc tě předem zdravím a tohle je skutečně k pousmání co ti nabídnul. Váš systém EIOS má podle mne velmi dobrou budoucnost. Je zde krásně vidět rozdíly v nákupech v Česku a v zahraničí. Tady jde zjistit a vidět někdy skutečná až bych to promiňte nazval nenažranost výhradních dovozců a dodavatelů v ČR. Jsem rád, že se tohle rozšiřuje a prodejní čísla hovoří jasně v tomto obchodě že prudce rostou. Moderní a kvalitní pneuservis hledá a musí hledat nové cesty nákupu a bohužel díky katastrofálně špatnému celkovému Českému trhu v oblasti pneu se obrací i jinde. Je to myslím dobrý směr k celkovému vyčištění prostoru kolem dodavatelů, kterých je na našem trhu velký přebytek. Points nabízí první pořádnou kvalitativně vysokou podobu špičkového obchodu. Je potřeba tohle vyzvednout, protože to podle mne má velkou budoucnost. Příkladem je i jejich letošní super akce na Yokohamu, která má jasný cíl preferovat kvalitní moderní pneuservis a ukazuje jiné myšlení než se u Nás v současnosti nabízí. Bořek Filipec.www.pneucentrumprofi.cz
čtvrtek, 26. dubna 2012
A.S Totální blbost,čekají až jim někdo naletí shrábnou prachy a slehne se po nich zem.Kdo chcete skuste to,já to určitě nebudu.