Hruška Kdyz uz to ctete pane Chvojka, tak me vyjadreni k Vasim odmenam a akcim za posledni dobu. Asi pred dvema lety: Kdo navysi prodej Hankooku tusim o 200 kusu pojede na zajezd do Koreii za cca 60 tisic. Ja Hankook nedelam jelikoz ho dela od Vas sprateleny servis tak mu nepolezu do zelí. Ten se rozciloval co je to za akci ze on udela cca 400 Hankooku a jak ma ted udelat 600. A ja mu rikam, ze jsem loni nebral ani jeden tak si objednam 200 favoritů, podminky splnim a pojedu:-) on se tomu nesmal!Nakonec myslim to to nesplnil nikdo, treba se pletu. Takze podle mne podpora uplne mimo misu. Lonska zima a akce na X-box, televize telefony atd. Dohodl jsem se s Vami na velmi dobrych podminkach a to nejen finančních. Vše jsem zaplatil v terminu. Tak si objednavam televizi a kolega z druheho servisu X-box. Oba jsme byli vyrozumneni ze uz to nemate. Zacali rozcilene telefonaty, nadavani atd. Vse odnesl obchodak Honza Ruzicka, ktery je skvelej clovek a situaci se snazil resit. Kolega po natlaku X-box dostal. Ja televizi ne protoze jsem to objednal o dva dny pozdeji a nejaka pani z kancelare mi napsala ze neumim dodrzet objednaci termin tak at si to vyberu normalni cestou v pneukackach . Nezlobte se na me ale to neni podpora servisu, to je pouze snaha o podporu prodeje a to za kazdou cenu. Podpora a podekovani za obchodni cinnost vypada dle me uplne jinak.A to jsem u Vas vloni nechal 1 580 000 Kč. Ale jo na konci roku jsem dotal lahvinku a kalendar. Pachut po teto akci trva dodnes a zcela jiste se odraži i na dalsim obchode mezi nami.Vase akcni zajezdy jsem komentoval.
sobota, 5. května 2012
Bořek-Třinec Kdyby jste raději na konci roku neposílali mailem hloupé poděkování, někteří pro mne ubožáci dokonce vůbec nic a raději přijeli osobně, předali flaštičku, popovídali si a třeba těm svým dobrým a prvořadým odběratelům dali zájezd tak to pak beru jako budováni vztahu a spolupráce. Na tohle jste už mnozí dodavatelé ale moc rychle zapoměli. Takhle jen ty vaše nesmyslné akce kvalitní servisy naštvete a pak se divíte že to bereme kdekoliv jinde než u Vás. Teď u Vás berou, salony, malí servisáci a kdejaká šopa co s pneuservisem má pramálo společného. Vám je to možná teď momentálně jedno, ale pozor na to! Brzy budete sami překvapeni jak to bude probíhat právě s těmi šopáky a plechovými boudama. Hledéjte nové cesty spolupráce s kvalitními servisy. Máte ještě šanci, než Vás oni odstřihnou úplně. Pak si budete muset pomoci sami a to nebude vůbec lehké. Vy např. v GPD máte pro mne skvělého člověka p. Mertu. Musíte nejenom mu dát však prostor a možnost ovlivnit prodej pneu ve větší míře. Musíte nabídnout kvalitním servisům garance, spolupráci v takové míře kterou potřebuje právě ten kvalitní pneuservis. Poslouchejte a naslouchejte jim a pak se Vám to vrátí na 120%. Jinak si děléjte jak děláte a obraty především v létě půjdou prudce dolů. A to bude pak začátek možná konce kdysi solidních dodavatelu. Škoda, ale věřte, že vím, co tady teď píši.
sobota, 5. května 2012
Hruška Dobrý den pane Chvojka, jsem rad ze nekdo z vysokych pozic se zde take vyjádří, ocenuji to.Ale na rovinu myslim ze Vas k tomu vede to ze nemate prave nejlepsi sezonu, tak se snazite kde to jde. K Vasim zajezdum a dalsim odmenam se presne vyjadril Borek.Nebudu to opakovat. Kazdy poradny servis zajima dobra cena. Jinak si vazim vseho na cem jsme se kdy dohodli a spoluprace s vami byla vzda dobra. ALE. Je tu jedna pro Vas nekoncepcni skodna a to jsou importeri.Proc jiz od Vas neberu tolik pneu !! No protoze importer i kdyz vy vemete 100x mozna 1000x vice pneu nez ja tak mi udela lepsi cenu nez jakou mi nabizite vy. Me osobne je uplne jedno kde pneu koupim, ale potrebuji byt schopny cenove konkurovat oproti internetu. A to take delam a jsem velmi rad ze se mi to dari a lide porad s podporou dobre servisni prace nakupuji pneu u mne v servise. A kdo si donese pneu, tomu rad vysvetlim situaci reknu ze mam take skvele ceny a priste to jiz muj zakaznik. A vzhledem k tomu ze kazdy velkoobchod u nas ma nekolik shopu a diky tomu ze vy jste prolinkovali temer kazdeho kdo si o to rekl, jsem nucem hledat porad nove zdroje za lepsi ceny. Pres internet se u nas proda 15% pneu v Nemecku 4%.PROC ASI??? No protoze tam je cenove podporovam servis jako zakladni kamen branze. A velkoobchod si nedovoli prodavat sam na koncoveho zakaznika levneji nez prodava servisu. To co jste si vy velci zde vypestovali, tak tady mate. Mysleli jste ze internet Vam prinese velke prodeje a zisky a ze se nikdy neukaze kdo za temi schopy stoji a servisaci budou jak ovce kupovat za draho nebo jen prezouvat.A ono se to nejak rychle provalilo a servisaci se brani nakupem vsude mozne, zbouralo to letite ochdodni vazby a plodi to hodne zle krve. Jinak hlavne si narozdil od Vas nemyslim ze je je to vse k nejakym osobnim jednanim, to je nejen Vas styl pekne potichu se domluvit a at to nevi ten druhej nebo to bude chtit taky. Podle mne je to na sirokou transparetní diskuzi pro ty kdo s tim chteji neco delat.
sobota, 5. května 2012
Michal U nás bohužel panuje taková čecháčkovská nátura, že vydělat musím jenom já a co je kolem mě nezajímá. To je obyčejná nenažranost a hrabivost. Ale aby tam byla souhra a tah za stejnou stranu lana a orientace na zákazníka, tak na to se často rychle zapomíná a mnohdy každý tahá za jiný konec, jen abych měl co nejvíce lana na své straně a pak to dopadá, jak to dopadá. Kolikrát jsem zažil u svých konkurentů, že ani nadstandartně zlaté luxusní pomalu platinové podmínky nepřinesly tížený efekt, protože vůči koncovým zákazníkům se chovali nenažraně a oni si to koupili stejně jinde a pak logicky nastává úpadek. Bohužel na tohle se zapomíná strašně často a naopak je to něco, na co by se mělo myslet od rána do večera. Není možné používat metody vydírání jako uměle vytvořeným nedostatkem pneumatik, který určitě už některé výrobce pro letošní zimu napadnul, jako že se budou gumy pouštět ve vlnách, aby se zvedla cena jako jsem to u některýrh rozměrů zažil letos v zimě, ale není to možné z žádné strany ani ze strany odběratelů nesmyslnými tlaky na podmínky, to nikam nevede. Politika ultimát není dobrou cestou. Já se řídím heslem o božích mlýnech a zatím se mi to vždy vyplatilo.
pátek, 4. května 2012
Kikos Tak tak chlapi.Nenažranost se dnes u výhradních nebere.Končí kariéru chlapci v kravatách.Začnou se nosit více a lépe monterky.A na nesmysly typu zájezdy,se dnes už snad nikdo ani nechytí a jestli ano tak to není pneuservisák,ale nějaký břídil.
pátek, 4. května 2012
Bořek-Třinec Nedávno jsem tady psal o Jopecu, které dávalo k zimní předobjednávce nějaké nesmysly k tomu co si objednáš. Nevzal jsem ani kolo. Akorát mně to naštvalo. GPD jde touto cestou taky řadu let. Uvědomte si prosím dodavatelé, že Vám kašlem na televize, zájezdy a další nesmysly. My chceme kvalitní cenu nákupu a pak si zajedeme na Bahamy nebo kamkoliv do Tramtárie sami, nebo investujeme peníze jinak a bez Vás. Vy jste tu na to aby jste nabídli kvalitním pneuservisům skvělé ceny. Proč mám koupit např. Bridgestone se slevou 54% někde u Nás když ji koupím v zahraničí někdy se slevou přes 60% i více a mají nové DOT na rozdíl od Vás??? Nekoupím si ji u Nás, raději v cizině, protože kašlu na nějaké nesmysly typu fotoaparátu, počítače, apod. V GPD jsem kdysi utrácel opravdu hodně peněz, dnes jen částečně. Proč? Protože vaše politika obchodu se mi pramálo líbí. Jediné co máte dobré podle mne a proto sem tam něco vezmu je skvělý člověk p. Merta. Jeho přístup, jednání, vystupování, lidskost a přirozenost je vynikající. To je tak podle mne skoro vše.Škoda, protože chyba je na vaší straně. Vykašlete se už konečně na hlouposti. Poradím Vám, vytypujte si 15-20 kvalitních servisů v ČR a začněte to dělat jinak, pak určitě zjístite, že je to o něčem jiném a že to je i mnohém lepší, než nesmysly typu zájezd. Bořek Filipec. www.pneucentrumprofi.cz
pátek, 4. května 2012
Bořek-Třinec Hruško, je tomu přesně tak. Jako byl konec letošního Autotecu, tak potřebují někteří výhradní dostat pořádnou lekci v chování. Jejich éra v ČR pomalu a jistě končí a ať to chtějí nebo nechtějí přiznat je tomu tak. Doba kdy si oni poroučeli servisům už skončila. Je nová cesta která bude asi už brzy bez nich, nebo budou jen pohupující se loutkou v oboru podle potřeb jiných. Nikdy nezapomenu na svůj rozhovor s jedním výhradním dodavatelem, kdy jsem mu před dvěma lety řekl, že nastává doba kdy oni budou muset poslouchat Nás servisy. Usmíval se a jen přihloupě kroutil hlavou. Ta doba přichází a protože svůj solidní směr nenasměřovali dobře a mířeně na servisy které tak moc předtím podrazili, budou teď za vše hodně pykat a už myslím pykají. Důkazem jsou nepodepsané smlouvy na další spolupráci anebo jejich bývalé krásné a honosné budovy kde si užívali blaha. Dnes jsou však už někde jinde a do pár let tu po některých nezůstane nic. Stačit na to všechno budou v pohodě zahraniční pobočky a centrály.
pátek, 4. května 2012
Petr Chvojka, GPD Dobrý den Davide,
rád se s Vámi o naší akci (a její morálnosti) pobavím. A co se týká předzásobení, tak mám pocit, že jsme se vždy snažili s Vámi najít společnou řeč nad "běžné standardy". Za sebe ctím dlouhodobou spolupráci a partnerství a mrzí mě, pokud to vnímáte jinak. Ale to je spíše na osobní diskuzi než toto plénum :) Hezký den všem diskutujícím.
pátek, 4. května 2012
Hruška Sledují to všichni, ale mnoho z nich se bojí reagovat, protože nemají argumenty pro věcnou diskuzi. Viz. žádná reakce na podraz Goodyearu na jaře s Exellencema. Strategií velkoobchodů a importérů je jen a pouze prodej nic víc. Žádná cenová politika, žadne zaruky o dobre cene. Poslou nabidku a je jen na nas v ktere fazi se ni chytneme a jakou dostaneme cenu. Jako na jare, kdo udelal predobjednavky nakoupil nejhure jak mohl.Je zvláštní že od nich kupujeme pneu, dáváme jím vydělat a oni nemají kouska morálky, chtít v tom mít nějaký řád. Třeba jenom Akce nyní GPD, Koupíš spoustu pneu před sezonou a dostanes hovno. A mít ted prazdnej sklad tak nakoupís a jedes na zajezd. A ze muze byt nejakej stalej odberatel nestvanej to asi neresi.
pátek, 4. května 2012
Anonym TO VÍŠ ŽE TO SLEDUJÍ A MOC DOBŘE.HODNĚ Z NICH BUDE ŽRÁT BRZY SUCHÝ ROHLÍK A PROSIT SE O PRÁCI.
pátek, 4. května 2012
Karel Novotný Zdravím chlapci.Právě se mně potvdilo jak sledovaná a čtená je tato diskuze.Ruzní pohlaváři /dodavatelé/sledují každý příspěvek.
pátek, 4. května 2012
Anonym Pro pana Ruckera,to je dobře,že víš kdo jsem.Píšeš o sobě pěkné příspěvky.Jen tak dál.Potrefená huso.
pátek, 4. května 2012
Hruška Dusit je muzem nechat to neni problem, ale otazka stojí? Bude dostatek pneu nebo ne? Jestliže ne jako vloni tak si to prodaj i za vyssi cenu. Ano vloni zustal Goodyear drahej ale prodal vse. Takze proc ne. Ale jestlize se jim nesejde tolik objednavek nez cekaji a pneu zustanou v planu vyrobi jako neprodane. Muzeme se tesit na pekne slevovani. Jojo babo rad:-)
pátek, 4. května 2012
p.r. tak uz asi vim kdo jsi. 15 let dunlop prodava par lidi, jak myslis!
pátek, 4. května 2012
Anonym Je třeba je nechat pořádně vydusit. Loni byli nejdražší a letos chtěj zdražit o 5%.
pátek, 4. května 2012
Anonym Dvě ůrovně nad Ruckerem nevědí která bije,takže co našeptá to se děje.Tak fajn mně nepřipadá,to co tam v GDTC již 15 let předvádí.
pátek, 4. května 2012
Anonym Tak teď bych chtěl být v jejich síti PREMIO.Zabit málo a ještě napíchnut na kůl.Na každé prase se voda vaří.
pátek, 4. května 2012
Anonym Rucker je obchoďák. Nemá žádnou rozhodovací pravomoc. Nad ním jsou v ČR ještě 2 úrovně.
Jinak Rucker je fajn, ale ryba smrdí od hlavy.
Goodyear v Evropě nemá žádné výrozné možnosti růstu a tak zvolil strategii podojení krávy co se dá. Investuje hojně v Asii a k tomu potřebuje zisky z Evropy a Ameriky. Otázkou je jak hodně jsou schopni nás odřít...
pátek, 4. května 2012
Karel Urban Rucker je Maročan?Podle výsledků asi jo.