R.J. Kdo dělal na Moravě moto pneu Michelin .Proksch z Olomouce??
pondělí, 7. května 2012
Michal Bořku, jakožto pražák mám s Chárou zkušenosti několik let, ale neberu od nich zase nějak velká čísla, takže žádné extra podmínky nemám nějakých, ani nepotřebuju mám svého super dodavatele a tak se tam bere jen doplňkově, co se týče chování, tak si myslím, že je to firma na úrovni, mně sice několikrát dost vytočili, ale nebylo to nic za co bych je musel nějak pranýřovat. Mě se za poslední tři roky změnil 3x pražský OZ, ten první Balvín, nebyl nic moc, druhý tuším p. Svoboda, tak ten byl super a toho třetího jsem ještě neměl čest poznat. Ale co tak zákulisně vím, že to tam nemají vůbec lehké. Co se týče cenové politiky, tak aspoň v Praze je to dělané tak a to mi nikdo nevymluví, aby si s Procházkou moc nelezli do zelí co se týče značek. Chára se orientuje na BR, FI, DY a je výhradní dovozce moto Michelin, což bylo záhodno, protože ta firma, která plichtila nebo dokonce plichtí na moravě, tak to byla spíš legrace než zastoupení. No a samozřejmě dělá hodně v autech a náklaďácích celou skupinu Michelin tu preferuje hodně. Poslední sezony mi přijde, že se chytá trochu nesmyslných značek jako Marshall a pak v zimě jsem tam viděl i čínu v nedostatkových rozměrech, kterou pak vyprodával, protože to nikdo stejně nechtěl. Já říkám, že v Praze dělat levné korejské značky typu Kumho nebo čínské gumy je sebevražda. Hodně servisů na to tady doplatila. Já myslím, že ale u Cháry to pochopili rychle. Co jsem tak pochytil, tak třeba v Praze má obšláplou velkou skupinu autorizovaných servisů a to těch nějvětších. Co se týče dodávek do pneuservisů, tak jich dříve měl více. Spousta kluků od něj bralo, ale vždy to bylo tak podle sezony, někdy byl dražší Chára, někdy Procházka. Dělá hodně leasingovky a internetu dodává taky, ale ne zase tolik. Jestli má sám svůj vlastní převlečený net, tak to fakt nevím. Má nějaký frončaft s popgomem a to je tak jediné co vím. Jinak tu firmu můžu hodnotit velmi vysoko, co se týče profesionality a kvality dodávek. Více by Ti asi napsal někdo, kdo je bere jako číslo jedna ve svých dodavatelích.
pondělí, 7. května 2012
FERDA Jasné je že pokud se někteří obchodnici neproberou tak s nimi bude definitivní konec.Už bylo dost lží a výmluv.Taky raději koupím jinde třeba v zahraničí než u vykutálených nenažraných výhradních bohů co si mysleli že jsou nedotknutelní a teď jsou pěkně v pr....Jinak práce stále dost tak je to super.Zduř.
pondělí, 7. května 2012
Bořek-Třinec Hroudo, moc děkuji za dodatečné přání a Vám tak v Litoměřicích přeji taky jen to nejlepší.
neděle, 6. května 2012
Bořek-Třinec Tento týden mne navštívil obchodní zástupce od Cháry. Mile překvapil svým přístupem k problematice posledních let. Slovo Auto Kelly, garáž, Čína, plechová bouda ho doslova rozpalovalo a kdyby mohl myslím že by se mu otvírala i kudla v kapse na tyto pahýly pneučinnosti. Přijel ze slušnosti se představit a hodit řeč. Nemám potřebu zatím nijak obměňovat dodavatelé to jsem mu i řekl, ale bral to myslím velmi solidně. Když viděl ten cvrkot na servise pochopil, že to mám solidně nastavené a fungující. Po nějaké době mne navštívil člověk který věděl docela přesně jak dnešní zkažený Český trh funguje, kdo má přehled o špatnosti v oboru a který ví že se musí něco změnit. Nevím jakou zastává politiku Chára, jak dělá internet, jestli není nastrčený Michelinem, ale snad když má takovéto lidi tak to dělá slušně. Pokud ne budu rád když zde Vy napíšete svůj názor pneuservisáci. Mohu však porovnat, že před cca měsícem mi tu byl přímo Micheliňák nabídnout nákladní pneu a to bylo štěstí že ne osobní a i když jsem ho tentokrát nevyhodil musel odejít velmi brzo. Myslím že na mne dlouho nezapomene. Jeho nabídka byla pro mne úsměvná a jen potvrzuje mé dlouholeté postoje vůči těmto některým výhradním dodavatelům. A jestli to chtějí do budoucna tlačit např. přes Cháru je sice hezké ale pro mne zatím nepřijatelné. Naproti tomu mne navštívil před týdnem p. Moša s Poits a to je jiné kafe. Rozhovor s ním je skutečně o něčem. Taky se připojuji k rozhovoru v některém s dalších čísel PNEUREVUE. Není to s ním žádné kidání hnoje, nakládaní sena na vůz a mazání medu kolem pusy. Jeho přístup k síti a hlavně k pneuoboru má jasnou vizi a cíl. Získávání kvalitních pneuservisů do svých řad, Maximální podpora kvalitních pneuservisů, podpora nákupu jejich vybavení, podpora prodeje pneu výhradně přes pneuservisy ne internetovým prodejem do domu apod. Tady vidím jasnou cestu která má podle mne smysl a jasný cíl. Postavil to na kvalitních pneuservisech a těm dává dnes už někdy neskutečné výhody a nákupy. Např. Akce Yokohama výhradně pro pneuservisy je podle mne to nejlepší co se na Českém trhu zatím kdy nabídlo. Systém prodeje pneu Eois doslova zdrtí některé České dodavatelé. Proč? Protože pokud se rychle neproberou někteří čeští dodavatelé tak tito pneuservisáci nakupující přes tento systém a dělající desítky tisíc pneu ročně naruší a podle mne i časem zruší některé z nich. Pokud včas nenajdou někteří obchodníci spolupráci s kvalitními pneuservisy a nezačnou spolupracovat budou mít obrovské problémy se nejenom udržet v číslech prodaných pneu, ale udržet se jako takoví na trhu. Prodej do garáží, pneuboud, ale i domů k zákazníkům to absolutně nepokryje. Nejsem v žádné síti. Řadu let mne tady různé společnosti lákají do svých klepet a Já pořád říkal, že pokud mne někdo chce tak ať si mne koupí. To platí i dnes. Je však taky pravda, že čas letí a nové nabídky, směry a podle mne skvělé možnosti nepřicházejí každý den a v takové kvalitě. Pneuobor se neustále jako další činnosti vyvíjí a za posledních 5 let je to až neskutečné co vše se odehrálo. Jak to bude vypadat za dalších 5 let si netroufnu vyloženě říct,. Věřím v to, že kvalitní pneuservis s komplexními službami bude mít navrch a ti ostatní tu buď nebudou nebo se jen budou symbolicky koukat a jen vzpomínat na zlaté časy. Můj názor.Bořek Filipec.www.pneucentrumprofi.cz
neděle, 6. května 2012
cenová hlídka Zdravím pana Chvojku z GPD. Chci se zeptat, co očekáváte od protektorů vlastní značky Gepard, které pro GPD vyrábí Pneu Vraník. Není to nošení dříví do lesa?
neděle, 6. května 2012
Hrouda UL Po delší době se koukám na toto fórum a žasnu :) Moc pěkné a věcné příspěvky. A omluva pro Bořka až po přečtení předchozích příspěvků jsem zjistil že jsi měl narozeniny. PŘEJU TI VŠE NEJ ZA CELOU NAŠÍ RODINU.
K příspěvkům: Já osobně jsem nikdy nepochyboval o tom že to tu čtou i velcí muži a mockrát jsem tu dával na vědomí mou spokojenost s jejich prací a naopak nespokojenost a proto tu toto fórum je.
Jinak práce dost prodej trapasss :C děkuji Ipneu a Autokellykšuntu :C
neděle, 6. května 2012
Anonym A co když tady právě o to jde?Co když je to cílem a smyslem?Barum je u nás největší síť a je v těžké krizi s prodejem pneu ve svých servisech.Nedivil bych se ničemu.
neděle, 6. května 2012
Moris jestli na nic to nevím.... značka Barum je u nás dlouhodobý pojem, a toto je zde hodně zažitý mezi zákazníky. Pro hodně soukromých servisu je tohle boužel fakt že pneu sice prodají, ale zbejvá z toho minimum. A pokud se to takto nechá tak se hodně servisu na konci mrtvých měsíců nemusí dopočítat a k zimní sezoně to zkrátka nevydrží a do problému se může dostat potom kdokoliv z nás.
neděle, 6. května 2012
radek Morisi a to ještě zaplatí přepravu k zákazníkovi.
sobota, 5. května 2012
FERDA Morisi toho se nikdy nedočkáš a to co píšeš je pěkně na nic.Je to pravda že tohle už je vrchol sprostoty a hnusu.Stéjně jim to v síti nic nepřinese.Conti je mimo mísu a s tímhle si to jen posmolili.Jejich systém obchodu je prošlý přes lis který se uprostřed cyklu zastavil.Taky zabrečí neboj.Jen to musíš nějak přežít ty sám a o to tu dnes jde.
sobota, 5. května 2012
Moris Goodyear téměř vůbec nedělám tak asi mám štěstí, ale dělám mimo jiných group Conti a stále nemůžu přijít jak je mám prodávat když mi je přímo fabrika přes ipneu.cz prodá na koncovýho zákazníka sama.... v tomto případě se tady u této skupiny značek cítím už zcela zbytečný.Většina z nás nakoupila na přímo Barum kolem 35% slevy..... v rozměru 165/70 R13 79t Barum Brilantis 2 ji na zákazníka prodávají na 27% slevy pokud bych to takto pálil na zákazníka tak mi z kola zbejvá asi tak 70.- .... no opravdu zajmavý zisk pro servis. v rozměru 195/65 R15 91H Bravuris 2 - 1200.- 31% slevy na zákazníka pro mně při stejné ceně zisk 90.- na kole mohl by mi někdo z Conti-Trade říct zda-li je to v pořádku?
sobota, 5. května 2012
FERDA Přesně tak Jardo.VYSR...se na ty co si mysleli,že jsou bohy.Dnes jsou už pořádně mimo hru a bude jim jen húř a húř.
sobota, 5. května 2012
FERDA Přesně tak Jardo.VYSR...se na ty co si mysleli,že jsou bohy.Dnes jsou už pořádně mimo hru a bude jim jen húř a húř.
sobota, 5. května 2012
Jarda Ohodnocení prodejců Goodyearu za jaro.Kolik můžou mít prodejců?Tak třeba 250.Vyhlásí soutěž za nákup pneu.Kolik myslíte,že je odmněněno?Tak já Vám to řeknu 2.slovy dva.Tak su píča já nebo oni.Televizi nemám a jak vidím tak ji nikdy nevyhraju a podívám se tak s nimy akorát do prdele.Jak jste to tady již řekli,pojedu za své až našetřím s někým koho mám rád a ne čumět na ty bohy.
sobota, 5. května 2012
FERDA GPD je na tom ještě někdy ucházejic.Jejich akce neakce jsou někdy postavené na hlavu ale dá se to ještě se zavřenými kukadly překousnout.Ti mají ještě šanci se probrat pokud najdou rychle zpátky cestu k dobrým servisům které jsou skutečné pneuservisy a ne šopáci a budkaři.Někteří výhradní bozi už ale jsou ve stádiu klinické smrti a nepomůže jim ani svěcená voda.Ti jsou na smrtelné posteli a třepou se co bude s nimi dále.Bude jim hodně zle a je to pro český trh moc dobře.
sobota, 5. května 2012
Bořek-Třinec Ještě snad,-Napsal jste- Tak tomu bylo i v té letošní. Obráceně, v době kdy pneumatiky nebyly, jsme se snažili stále držet dohodnuté podmínky (byť kdybychom se chovali tržněji, mohli jsme utržit mnohem více, ale to by potom nebylo o té dlouhodobé spolupráci, kterou se snažíme ctít).---Tady máte absolutní pavdu,mohli jste utržit v tu chvíli mnohem více, ale obratem by jste teď už zase absolutně měli 100X méně, protože by jste se utopili v tom že by jste prokázali jak jste hymyžní a to by Vám servisy typu Hruška, apod. pořádně spočítali. 1,5mil utratit a poctivě zaplatit jeden servis je hodně slušné a hezké a lehčí než dohromady 20 garažistů kteří to louskají třeba 2roky a ještě Vám nezaplatí včas. To že jste zůstali v cenách na solidní úrovni v zimě se stalo a taky Vás to ctí.
sobota, 5. května 2012
Bořek-Třinec Děkuji Vám p. Chvojka za článek. V mnoha věcech máte pravdu a Já osobně taky nezastávám že můj názor je vždy nejlepší, nejvhodnější apod. Každý má svou část pravdy. Je však zapotřebí z Vaši iniciativy přijít za kvalitními servisy a řešit konstruktivně a věcně otázku prodeje pneu v blízké budoucnosti. Né to co se nedávno ale i dnes děje. My jsme ty obrovské problémy museli začít řešit když mnozí z Vás obchodníku začali dělat doslova hovadiny a mnozí z Nás to mají už konečně částečně dobře vyřešené a ošetřené. Škoda je že místo podpory Českých firem podporujeme zahraniční, které se k nám chovají mnohem lépe než domácí sektor. Je to někdy až k pláči co jsou schopni domácí prodejci vymyslet za nesmysly. A nad tím by jste se měli Vy co tady diskuzi čtete z řad obchodníku hodně zamyslet. Věřím v budoucnu s možnou spolupráci dodavatele, internetového prodejce a pneuservisu. Napřed musí však podle mne dojít k vyčištění trhu ve všech těchto třech oblastech a také ke konstruktivním setkání jednotlivých stran. Je to můj názor a nestydím se ho napsat. Raději napíšu a hlavně se podepíši za něco co si myslím má myšlenku, než se jen dívat do počítače a hloupě pak maximálně napsat urážlivý příspěvek bez podpisu a svých stránek. A věřte mi p. Chvojka, že to co jsem špatného a bolestného zažil ve svém životě i Já bych nikdy nepřál i svým největším nepřátelům. A protože mi práce v pneuservise zachránila doslova život proto budu za tento krásný a náročný obor bojovat co mi jen půjdou síly i když se mnoho lidí snaží házet ne klacky ale stromy ne pod nohy ale přímo na hlavu. Bořek Filipec.www.pneucentrumprofi.cz
sobota, 5. května 2012
Petr Chvojka, GPD Dobrý den, ještě jednou si dovolím reagovat. Chodím sem pravidelně od vzniku tohoto fóra, takže to není způsobeno tím, že bych začal "lovit" z důvodu, že je špatná sezóna, jak tu bylo napsáno. Chodím sem proto, že mě zajímají názory lidí z oboru. Rád se setkávám se "starými pneuservisáky" (berte tento termín v uvozovkách - mám na mysli lidi s letitou praxí), abych od nich načerpal nejen současné postřehy, ale také vzpomínky, jaký tady byl trh v době, kdy jsem v něm ani zdaleka nepůsobil. Věřte mi, že vždy přemýšlím nad každou negativní zprávou, která se ke mě dostane. A z logiky věci, člověk řeší většinou jen ty negativní záležitosti, protože v ČR se moc nenosí chválit. Ale to je ve všech oborech. Není to stížnost, pouze konstatování. Moc se mi proto v tomto duchu líbil příspěvek podepsaný Nickem Michal. Ať už Hruška nebo Bořek-Třinec mají s prací v servise jistě mnohem větší zkušenosti než já. Ale Hruško - jsme soukromá společnost a (pro nás bohužel :) - pro Vás bohudík :))) nejsme jediný subjekt na trhu. Z toho důvodu nelze všechno říkat a deklarovat tak transparetně, jak zmiňujete :( Důležité je však danou dohodu neporušit a to mi, myslím, můžete potvrdit, že se tak nikdy nestalo. Přemlouvat Vás nebudu. Strašně moc si vážím spolupráce, kterou mezi sebou máme a vždycky jsem k Vám rád jezdil, protože to pro mě bylo zajímavé povídání. Tato nabídka z mé strany platí kdykoliv, kontakt máte a je to jen na Vás. Pane Bořku - ANO, i my vnímáme Jana Mertu hodně vysoko, především po stránce lidské, ale také po stránce profesionální. A troufám si říci, že takových lidí máme více. Vždycky to byl náš cíl a směr mít na trhu vlastní lidi a neřešit obchod jen prostřednictvím emailů. Každý máme své úhly pohledu. Já nechci obhajovat náš, ale myslím si, že ani ten Váš není jediný a možný. Spíše mě mrzí (a teď ani ne jako jednoho z GPD, ale osobně jako Petra Chvojku) to jednoduché zplošťování na padouchy a hrdiny. Víte, já za svůj relativně krátký život jsem se dostal do mnoha né úplně fajn situací, které bych nikomu nepřál. A takové situace Vás potom naučí vnímat svět tak nějak jinak, mít na některé věci větší nadhled. Před každou sezónou říkám, že do ní vstupujeme s pokorou. Tak tomu bylo i v té letošní. Obráceně, v době kdy pneumatiky nebyly, jsme se snažili stále držet dohodnuté podmínky (byť kdybychom se chovali tržněji, mohli jsme utržit mnohem více, ale to by potom nebylo o té dlouhodobé spolupráci, kterou se snažíme ctít). Rozepsal jsem se až moc, takže možná ani na konec nedorazíte :) Mojí reakcí jsem chtěl pouze řici, že svět není černý a bílý. Děkuji za kritické poznámky, budeme se snažit se z nich poučit. Všem přeji příjemný zbytek sezóny a pohodové léto.