Nick Moc nechápu vulgární invektivy pánů bohů z pneuservisu. Tady je jeden postřeh. Minulý týden jsem jel kolem koncesionáře Peugeot a hned u cesty měli obrvskou ceduli : "kompletní přezutí celého auta za 490,-" Rozhodně to není žádná pneu bouda. Prostě ví kolik je jejich hodinová sazba, a ta není nijak malá, a podle toho nabízejí svoje služby. Podle mýho názoru se počet míst kde dělají pneuservis rozrostl za poslední 3 roky o 100%. Stejně tak počet míst kde prodávají pneumatiky je dvojnásobný, každý slušný autoservis má podobné nákupní ceny jako letitý pneuservis. Ten přetlak musí být někde znát. Nemyslím, že zdražování služeb je správná cesta jak se udržet v takové konkurenci, ale spíše zlepšováním poskytovaných kvalitních kompletních služeb vidím jako cestu do budoucna. Přezutí za 199,- je stejný nesmysl jako přezutí za 1500,-. Pěkný den všem
čtvrtek, 10. května 2012
Anonym Ty osle jeden .Stačí si nechat zaplatit za práci.U mě dělají 2 mechanici a já.Bych rád poznal tu tvoji boudu.Máš vůbec diagnostiku??Víš kolik stojí licence???.Když budeš dělat za 200 kaček ,tak se nikdy na nic nezmůžeš a zůstaneš zalezlej v šopě.
čtvrtek, 10. května 2012
Autodílna Je mi jasné, že pro velkou firmu je to jen drobnost, ale u mne to je dostatečné. Předloni jsem koupil nový kompresor, loni nějaké přípravky....., letos si koupím pomocné rameno a tlakové dělo.
středa, 9. května 2012
Anonym 50 000 mě nestojí ani pojistka uložených kol,revize atd.A pokud mám investovat tak asi min.150 OOO.S 5O tníkem to máš tak na abgrejd diagnostikya řemen na kompresor.
středa, 9. května 2012
radek To je tedy opravdu hodne malo.
středa, 9. května 2012
Anonym 50 tisíc je hodně málo na dnešní dobu.
středa, 9. května 2012
Autodílna Vče je o fixních výdajích, o přístupu k zákazníkovi, o životních nákladech, o doplňkových službách. Nikdy nebudu multimilionář ani velký podnikatel, ale nebojím se,že bych krachl, že bych se neuživil. Každoročně se mi daří investovat kolem 50000 do dílny, není to málo, ale je to rok co rok.
středa, 9. května 2012
Anonym Buď rád.Jsi jeden z mála asi odborníku..Klasičtí přehazovači čepu a táhel zkrachují.
středa, 9. května 2012
Anonym Nemám strach o práci.Díky motorům comonreil,PD je práce moc.Spojky,rozvody,brzdy,oleje a běžná udržba .Kvalita org.dílu jde do prdele i díky kvalitě pohonných hmot.4ím více elektroniky v autě tím více se to sere.Viz cesta k moři do Chorvatska.Čím dál více nových aut na odtahovkách....
středa, 9. května 2012
Budoucnost neznačkových autoservisů - Nebude co dělat! PRAVDIVÁ ČÁST -Práce je prostě čím dál méně a již nikdy jí více v naší autobranži nebude! Opravárenských kapacit je nadbytek, a někdo bude muset z kola ven.
středa, 9. května 2012
Matěj S originální výbavou je to zajímavý. Často prodávám 3 pneu k rezervě, což je zajímavý , protože tam jsou většinou vysoký indexi , které jsou dražší. Jinak s těma značkama je to pěknej blázinec. Kia je jednou na Michelinech, podruhý na Nexenu. Minulý týden jsem měl zákazníka s Mazdou CX7 s Bridgestonema , který se u výbce nedaj sehnat, protože je nedováží a v zahraničí je prej taky nemaji. Nakonec zákazník odjel , že si je někde sežene.
Michal Hroudo, jo tomu věřím. Já se třeba o prvovýbavy hodně zajímám a můžu říct, že tomu klíči teda vůbec nerozumím. Třeba na podzim. Obouval jsem zákazníkovi Chevroleta Cruze, koupil ho u pražského dealera, měl na tom letní Kumho. Pak přijel zákazník, který ho kupoval u jiného, myslím, že říkal v Hradci a měl na tom v tom stejném rozměru Michelin Primacy HP, přitom od sebe ty auta byly stářím 2 měsíce. Pak jsme tu měli Hyundai i40 na 18". Měl na tom Hankooky, kupoval to v Praze u dealera. Kupovali do firmy ještě jedno to stejné auto a to v tom stejném rozměru mělo Continentaly, ale koupené bylo od stejného dealera. Je to s tím opravdu divoký. Co mi ale říkal kamarád, který prodává nová auta ve Volkswagenu, tak měl velký problém se zákazníky, kteří si kupovali nová VW a bylo to z továrny na Hankookách. Říkal, že minimálně v pěti případech museli kola přezouvat, že zákazníci nechtěli mít korejské gumy na novém německém autě. Přitom ty hankooky jsou fakt špičkové pneu. Za sebe můžu říct, že snad nejhorší návratnost z mého pohledu je k Bridgestone. Kolik octavek na tom sjelo z továrny a vrátit se k tomu stejnému dezénu nebo značce se téměř nikdo nechtěl. Na druhou stranu, jak to sjede na continentalech, tak to tam chtějí znova. Ale zase na francouzských autech, které většinou sjedou na michelinech, tak těm lidem ze 70% jsem bez šance prodat něco jiného, ty tam chtějí prostě ty micheliny a nehnete s nima, když chtějí levnější, tak jedině Kleber. Tady si ale myslím, že je to o takové nějaké příslušnosti ke značce, mám francouzské auto, chci k tomu francouzské gumy. A tomuhle já se tady musím (leckdy bohužel, že tomu musím přizpůsobovat sklad) strašně přizpůsobovat.
úterý, 8. května 2012
Hrouda UL U nás Kumho zákazníci co mají Hyundai ve věčině prípadů chtějí znovu, ale pokud daný rozměr memáme hned tak si koupí něco jiného netlačí na to dostat ho znovu. je to žádaná značka ,ale né za každé situace.
úterý, 8. května 2012
Michal Ferdo, Marshall opravdu ne, proti Hankooku křivé slovo rozhodně nemohu říct. Kumho jsem kdysi dělal, opravdu se mi to blbě prodávalo, když byla jen jakákoliv možnost, tak mi sáhli po jiné značce, i když byla třeba dražší, kumho jsem prodával vyloženě jen, když už nic jiného nebylo a to jsem se fakt hodně snažil, protože tehdy jsem je bral od Mitasu za hodně dobré ceny. Podobnou zkušenost ale měli i jní kluci tady v okolí a musím říct, že z těch co je tehdy hodně dělali, tak u Kumha zůstal jen jeden i velkoobchody, o kterých vyloženě vím, že se Kumhem tady zaobírají, tedy Tirex a Chára, tak zrovna Kumha a Marshally jsou většinou to poslední co jim v daném rozměru vždy zůstává jako poslední na skladě. Tak jsem to přestal dělat úplně. Tady jsou vůbec lidi buď hodně zmlsaný na značku a nebo naopak jsou schopný si tam dát to nejhorší možné, co trh nabízí. Já jsem čekal, že třeba prodej vzroste trochu víc od té doby co na nich sjíždí hyundaie a některé chevrolety z továrny, ale ani ťuk, někdy se ptám, jestli chtějí ty samé a zatím 100% úspěšnost, že ne. Ale jinak Ti samozřejmě věřím, že se jinde dobře prodávají, jiný kraj, jiný mrav. Navíc některé dezény se mi tehdy od Kumha opravdu strašně moc líbily.
pondělí, 7. května 2012
Autodílna S IQ trotla se ti jistě žije hezky, hlupáku. Viděl tu někdy někdo urážet rozumné lidi. Bořek se spoustou věcí nesouhlasí, ale chová se slušně, protože to asi nebude hlupák. Mnozí ostatní to samé. Urážky obdobných zoufalců pouze ukazují na to, že to jsou zoufalci, který jsou nešťastní.
pondělí, 7. května 2012
na nerva z autodílny běž do pr..de.. le
pondělí, 7. května 2012
Autodílna Jak říkám několik let. Slušně se dá vydělat a zákazníci si přejí Hankook, Fulda, Semperit, Kumho,ale také Barum.
pondělí, 7. května 2012
Nick Marshal je sebevražda,když není možnpst ho kdykoliv dokoupit tak to je K.O. Kumho je dobrý i když kvalita loňských letních i zimních je tragická. Hankook je rozhodně dobrá guma kterou si zákazníci hodně chválí.
pondělí, 7. května 2012
FERDA Michale,pro tebe je Kumho,Marshal sebevražda?Já ty gumy prodávám řadu let a nemám s nimi problém.Naopak,hodně lidí je chce znovu,stéjně jako Hankook.To tě vůbec nechápu co jsi tu napsal pro mne za .... Nebo v Praze to tak není a je to Korejský šunt?