Michal Promiňte, že se tak ptám, ale prosím vysvětlil by mi někdo, podle jaké podnikatelské filozofie dělá pan Pešíček svůj business? Pominu li, že jeho kšeft s Pirelli P7 Cint 205/55 R16 se zcela nedaří a počet ks na skladě je pořád stejný jako před týdnem touto dobou a v případě Primacy HP ve stejném rozměru se změnil o 2 ks, tak tam dneska fláknul i Zimní Matadory MP59 205/55 R16 91H s 38% slevou. Upřímně nechápu, že ho jeho podnikání baví, ono něco tupě nakoupit a pak to bez rozmyslu prodat s 12 kč marží, nebo prodávat pod nákupem by mě bavilo asi tak dvě minuty. Když si vezmu, že já jsem naštvanej, když prodám gumu, která mi tu leží v nějakým hodně atyp rozměru s minimální marží a on tam takhle prodává běžně stovky gum. Zajímalo by mě co to má za smysl a jak vůbec uvažuje. Na druhou stranu bych teda zákazníky pana Pešíčka nechtěl ani za prase, to jsou notoričtí zkoušeči a honiči nejnižších cen, kteří stejně nebudou nikdy spokojení...
pátek, 1. června 2012
Michal Vašku tak možné to samozřejmě je, Procházkovi VO aktivity se v posledních dvou sezonách dost snížili, protože každý menší servis jde na přímo a tak už neprodává tolik jako dřív, takže mu to tam zůstává.
pátek, 1. června 2012
Anonym Standa.Vašku asi jsi na to kápl.Hnídek do Premia,Prochy do puntíku.
pátek, 1. června 2012
Anonym upřesnim, jedná se o dezén Polaris 3 4x4
pátek, 1. června 2012
Anonym "dodavateli""
pátek, 1. června 2012
Anonym Vašek: Vracím se k diskuzi o Point S a ůdajném vstupu některých významných členů.Nejde jim -nově příchozím -a to,aby se stali bodavateli pneu do sítě právě oni???To už by byla opravdu síť servisů těchto lidí a né celé skupiny...Je pravda,že procházka strčí všechny stávající členy množstvím pneu někam....
pátek, 1. června 2012
Michal Cože? F? Tak barum tu gumu vyvíjí 5 let, hlavně kvůli odporu a nakonec z toho vytlučou F, tak to je hustý:-)
pátek, 1. června 2012
Anonym barum Polaris 3 - valivý odpor horší F, na mokru C
pátek, 1. června 2012
Anonym Jestli bude jedna jediná zimní pneumatika s valivým odporem označena A,tak je to celé podvod. U zimních to je holý nesmysl.FERDA
čtvrtek, 31. května 2012
Michal Pro mě osobně s tím administrativně problém nemám. Pokud to bude nutné mít na faktuře, tak to tam klidně vypíšu, nebo ze zadu natisknu. Pokud po mě budou chtít, aby to zákazník měl z boku přístrojovky jako etiketu oleje, tak to tam klidně zákazníkovi po přezutí nalepím. Bude to stejná akce jak DOTky, akorát bude záležet na tom, jak se k tomu postaví naši spotřebitelé, kteří jsou celou EU unavení a naštvaní. Může se tak naopak stát, že už jen z averze vůči EU budou brát pneu, které budou v D, E a i dál, už jenom proto, že nebudou věřit, že pneu s nízkým valivým odporem jim dlouho vydrží. Víte jak to je, lidi si v tom stejně najdou své. Myslím, že nemá smysl vyloženě při objednávání gum na zimu hledět na to, jestli je tam A, B, C, D...
čtvrtek, 31. května 2012
FAKE Nemyslím si, že s tím budou mít eshopy vážnější problém. Doposud nebylo ještě přesně stanoveno co EU myslí tím „prodejce musí poskytnout informace o pneumatice na účtence (faktuře) nebo společně s ní“ , alespoň jsem to zde http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm nikde nenašel.
Myslím, že pokud nebude dodatečně schválen nějaký zpřesňující prováděcí pokyn, tak vzhledem k tomu, že výrobci budou dávat samolepku na pneumatiku, tak bude stačit prodejci strhnout etiketu a přiložit jí k faktuře, možná dokonce bude stačit formulace „povinné informace o pneumatice dle nařízení EU 1222/2009 obsahuje štítek nalepený na pneumatice“
Stejně tak nebude problém poslat zákazníkovi emailem předpřipravený „certifikát“, který budou výrobci mít povinně na svých stránkách.
Předpokládám, že správné implementaci tohoto nařízení v praxi, se bude PNEU REVUE jako správný oborový časopis v tomto nebo příštím čísle obšírněji věnovat.
čtvrtek, 31. května 2012
Anonym Lukáš.Dávám štítkům a EU max 2 roky.Je to prvotřídní KRAVINA.Jinak ok budem štítkovat závaží,ventily,monti pastu a hlavně se budeme štítkovat jako servisy podle kvality )))
čtvrtek, 31. května 2012
Anonym Nechtěl bych mít eshop a mít naobjednáno :-))))))
čtvrtek, 31. května 2012
Michal To vím Jirko, ale OZka se chlubili, že to každá guma, která přijede, tak to bude mít, že za to ručí, protože obzvlášť na zimních etikety nikdy nedrží, tak jsem na zvědavý. Ale někde jsem vyčetl, že výrobci se dohodli na tu první sezonu na tom, že nebudou mezi gumama nějaké velké rozdíly, že si prostě vyloženě nebudou lést do zelí a gumy vyjdou hodně podobně.
čtvrtek, 31. května 2012
Anonym Jirka - Sava stejné výsledky jako Goodyear atd. Jinak na pneumatikách to být nemusí. Musíš to mít na nich na prodejně, na faktuře.
čtvrtek, 31. května 2012
Michal Jirko a drží to na těch gumách aspoň trochu? Já mám největší obavy z toho, že až to začne chodit, že to na tom bude zmuchlaný a nebo polepené všude možně po stěnách a podlahách kamionu.:-):-)
čtvrtek, 31. května 2012
Michal No, ale ona už ta UG7+ je asi jen ve dvou rozměrech, když se kouknu do letošního ceníku Goodyaearu, jinak je to sama UG8
čtvrtek, 31. května 2012
Anonym Jirka - tak kolegové již jsou na světě první štítky a myslím, že to bude jedna z věcí, která hodně zamíchá kartami. V některých rozměrech je lepší UG7 než UG8. Ta zima bude velmi zajímavá :-))))
čtvrtek, 31. května 2012
Michal Já jsem Michal a mám to i v občance a jsem na své jméno hrdý, nemám důvod se schovávat za jiné. Dodavatele mé postoje znají, netajím se s nimi před nimi ani tady a píšu vždy jak to cítím, i když třeba působím někdy jako blbec:-) Ale registrovanou diskuzi vítám, protože Michalů na té staré bylo více..
čtvrtek, 31. května 2012
Anonym Bořek-Třinec--Nemám problém se takhle podepisovat v anonymní diskuzi. Kdo chce tak si najde na mne kontakt , zavolá, napíše jako je tomu i doposud. Nemusím být registrovaný. Není to podstatné.