Anonym Pokud kravaťáci budou poslouchat servisy a to budou v budoucnu muset aby přežili,tak je vítat tedy nebudu,ale nemám problém s nimi pak více dělat.Zatím ať se plazí a lísají jako tomu je teď.Vyhovuje mi to.
čtvrtek, 7. června 2012
Anonym proč ne ,pokud byla shoda o spolupráci.Také tady zatracujeme spolupráci s kravaťákama,ale pokud se zlepší podmínky tak je taky budeme vítat s otevřenou náručí.Nebo se pletu??
čtvrtek, 7. června 2012
Anonym Několik postřhů z Essenu. Propad prodejů v Německu i Francii o 20% v Itálii o 35% je katastrofální. Z loňska zůstaly na skladech miliony zimních pneumatik v Německu, Holandsku, Itálii , Polsku i v ČR,. Sklady velkoobchodníků plné letních pneumatik a nevozita graduje. Platební morálka drasticky plesla. Čeká se , že výrobci opět omezí výrobu jako to udělal již Michelin a Goodyear. Mimochodem se proslýchá, že francouský pointS po neúspěšné sezóně opět spolupracuje s Michelinem.
Anonym Guma.Michale OK.Ventilku neboj se připojit-jsou jako smrt,berou všechno.
středa, 6. června 2012
Michal To je těžké, nelze od Point S očekávat nějaký masivní velký trhák. Uvědomte si, že jim k tomu nepomáhá ani situace na trhu. To je něco jiného, než když začínal např. Procházka, atd. Trh byl dlouhé roky rozdělený mezi pár hlavních hráčů. V dnešní době, kdy napřímo bere v podstatě kdokoliv, bez rozdílu velikosti i ti sebemenší a rozdíly nákupu od výrobce jsou minimální, ať vezmete 50 ks nebo 500 ks, tak se jim těžko prosazuje. Procházka (ač jinak samozřejmě špičková firma) to pocítil v podstatě až nyní, kdy se mu zásadně snížili prodeje. Nutno podotknout, že on se taky o své zákazníky nějak extrémně nestaral, marže máte stejný 10 let, a teď je to tam kde to je a ty přidané procenta, které dal před měsícem, tak to mělo přijít na začátku sezony a v jejím průběhu ne až na konci. Co si slibuje od Point S a Point S od něj ukáže čas. Já bych ale nějaký zásadní trhák vyloženě nečekal, ale pokud jim to bude šlapat a fungovat, tak i to je v dnešní době krize a situace na trhu velký úspěch.
středa, 6. června 2012
Anonym Ventilek:Nic proti nikomu,ale Point se rozrůstá a na rozdíl od jiných za nimi nestojí žádný výrobce,nebo výhradní a taky prý nechcou žádné % z odběru jako Euromaster.Velcí jsou již zafixovaní a jen ztěží přejdou k nějaké síti.Já jsem ale moc malej hráč na to aby mě chtěli.
středa, 6. června 2012
Anonym Lojza.Jak již taady bylo řečeno,žádný velký trhák to PointS nebude.Za patnáct let cca patnáct poboček.Teď chytli dvě velký ryby,to je fakt,ale aby se ty ryby v tak velkém rybníku neutopily.
středa, 6. června 2012
Anonym Jirka - To víno dostal od Point-s, docela to dobře rozjíždí. S takovou podporou se posune úplně někam jinam. Další slevy v bonusech atd. Myslím, že to je budoucnost.
středa, 6. června 2012
Michal Aha, tak to jsem nevěděl, já myslel, že to byla akce vymyšlená u Cháry, tak to se omlouvám.
úterý, 5. června 2012
BIB ano, ty stravenky byli od michelinu, ale porad lepsi stravenky nez alkohol i kdyz profit je v obou pripadech nulový, uz se tesim na dalsi "alkoholickou" akci, zacina fotbalové euro, krasná to záminka pro pivní akci :-)
úterý, 5. června 2012
Radek Chara dával stravenky, které dostal od michelinu. Procházkové jen chtěli dohnat GPD aby jim náhodou něco neuteklo, ale nedomysleli to.
úterý, 5. června 2012
Michal Lojzo, To tak zase nemůžeš brát. Snaží se podpořit prodej. Podle mě cestou, která není dobrá, spíš trochu úsměvná, ale na druhou stranu není destruktivní. Loni nebo už před loni měl Chára akci Poobědvejte s námi, kdy dávali k pneumatikám stravenky sodexho a nikomu to až tak divné nepřišlo.
úterý, 5. června 2012
Anonym Lojza.K těm Procházkům,docela jsem jim celá léta fandil i od nich nakupoval.Ale toto,to se umne ztrapnili na 100%.Najdu si jiného dodavatele ,který nepije.
úterý, 5. června 2012
Anonym BIB - alkoholem prodeje ne zvýší ani náhodou, je to spíš jejich ztrapnění, aspon teda v mých očích, co bude příště? Tirex lávev borovičky, Jopeco tuzemák... :-) ?
úterý, 5. června 2012
Michal Teď jsem to taky četl. To docela koukám. Le Versant. No, nevím, to je takové o ničem. Prostě se neprodává, flaškama ten prodej nezvýší a od konkurence taky asi nové zákazníky nepřitáhnou:-)