Anonym Ale ty hodnoty na štítku jsou u zimních k ničemu. Testy se provádí při teplotách +2-+20°C. U zimáku blbost. A že mají hodnoty A,B,C? Jak je to možné? Zimní pneu musí být "hrubší" a to nese své proti, vůbec v podmínkách kdy test dělají. Je to jednoduché, ošidili směs a tím se vyšvihli do "lepších" hodnot. O pravdivosti údajů na štítku bychom tu mohli diskutovat do nekonečna
pátek, 12. října 2012
Anonym Slim. Trh s osobními vozidly táhnou jen podniky, rodiny se uskromňují. Výsledky registrací motorových vozidel za první pololetí dále ukazují, že se snižuje prodej lehkých užitkových vozidel a nákladních automobilů. "Tato kombinace je vždy předzvěstí blížících se hospodářských potíží," upozorňuje tajemník Svazu dovozců automobilů (SDA) Pavel Tunkl.
sobota, 21. července 2012
Michal Morisi, ten postoj finančáku vůči pešíčkovi absolutně nechápu. Já pořád nechápu, jak je možné, že mu prochází ty výprodeje, v tom je podle mého totiž to "kouzlo", že může prodávat pod cenu nebo s 5 kč marží. Nechápu, jak mu to může procházet, vždyť i sám stát musí vidět, že tam ztrácí prachy, obrat musí být opravdu několik desítek milionů a FU z toho má houby. Tohle nechápu. Mě chtěli doměřit daň na cenu obvyklou, kvůli tomu, že jsem prodal z 30 Kč marží na kusu 4 staré Pilot Primacy ve 205/50 R16, hnilo mi to tady tolik let a které jsem nemohl nikomu udat, byl jsem rád, že jsem se jich vůbec zbavil a chtěli mi to doměřit na ceníkovou cenu Michelinu někdy z roku 2006 a on tam frká ve výprodejích měsíc starý gumy.
sobota, 21. července 2012
Anonym Karel Urban.Souhlasím s tebou Moris,ale je to nekonečný boj s větrnými mlejny.Importéři se nás vůbec nezastanou naopak,z této situace těží.Internet podporují protože by nikdy neprodali takové množství premiových pneumatik.Takže jim přeji spoustu neplatičů.To množství kusů co se rozdá přes internet,bohužel nenahradí servisy ani s panem Procházkou a spol.Je to k pláči.Všichni importéři/překupníci/zajímají jen čísla kusů a hlavně čtvrtletní premie.Vzhledem k sestavě obchodních zástupců,kteří včera přišli a zítra odejdou nečekejme žádnou změnu k lepšímu.Drží se hesla "po mně potopa".Bohužel.
sobota, 21. července 2012
Tire 380Kč hmmm tomu tam šoupli knot, ne :-D .... ne teď vážně to je hodně pokřivená cena za opravu návěsové pneu... jinak co se týče internetových pneu... to se tu řešilo už mnohokrát, já k tomu připojím takovou menší poznámku, když si zákazník doveze koupené pneu jinde (internet-supermarket) připojím k ceně položku - prohlídka jinde zakoupené pneu... zákazník má z 90% dotaz (požadavek) abych mu ojeté pneu "zlikvidoval" samozřejmě mu odpovím: jedině za poplatek jelikož mi můj dodavatel zadarmo odveze jen to co jsem u něj skutečně nakoupil, samozřejmě tahle položka se nikomu hradit nechce (a zpátky internetové společnosti je také nikdo neposílá... teď k tomu hlavnímu: Občané našeho města, kteří si "platí popelnice" mohou na sběrný dvůr (provozovaný městem) zadarmo dovést sjeté pneu... město pak hradí společnosti která je likviduje docela nemalé peníze z celkové ceny kterou občané uhradí za poplatky za svoz odpadu. takže jsem na zastupitelstvu města (tak dva roky zpátky) narhl: aby občané kteří na sběrný dvůr vozí sjeté pneu (koupené na internetu) za ně platili, jak k tomu příjdou občané, kteří si koupí pneu v přímo v pneuservisech (ve městě jsme 4) kde jim sjeté pneu zadarmo odeberou a pak i z jejich peněz platí ty kteří si je kupují na internetu. No samozřejmě jsem byl "obviněn" z podjatosti a pak mi také bylo řečeno jak by vypadali okolní lesy zamořené sjetýma pneumatikama, takže se nic nezměnilo: to je ta podpora podnikaní ve volebních programech v praxi :-(
sobota, 21. července 2012
Hrouda Bohužel musím dodat že je to prvotřídní servis co se týká strojů a je moc hezkej i jako budova , ale to velké ALE!!!!!! :C
sobota, 21. července 2012
Anonym Pokud si pneuservisy nebudou vážit své práce,lidí,strojů tak nikdy nic nedokážou.Oprava nákladního kola nejde dělat za 380,-.Hroudo děléj to pořád jak děláš,zákaznici to mohou zkoušet,anebo ten servis to neumí ani opravovat a plácá tam např. laty bez vybroušení jen tak napůl.Ono se to pak vráti jako bumerang.
sobota, 21. července 2012
Hrouda Moris máš určitě pravdu. Ale během té doby co jsme byly na dovolené, tak můj zákazník musel navštívit mého konkurenta a potom přišel s tím že oprava návěsové pneu u konkurence stála 380kč práce i materiál montáže atd. mohu říci že u nás dá za to samé nejméně to samé X 2. Nadává se tu na internet pořád dokola , ale někdy si za to můžou samy servisy se svým přístupem k ceně nejen pneu,ale i práce. Přezouvání osobních automobilů za 300kč je tu okolo nás požehnaně a už nedoufám že se to změní a vůbec ne samo. Cenu naší práce jsme si podělaly samy i bez internetu. Servis o kterém píši je jen pro zajímavost partner GPD servis. Jmenovat nebudu nevím zda se účastní této diskuze a potom by se nemohl bránit tomu že to není pravda že si to můj zákazník vymýšlí aby dostal následně lepší cenu i u nás.
sobota, 21. července 2012
Moris Dobrý večer, já osobně vidím východisko z této situace která již zachytává o samé dno a ještě se příští rok zhorší , aby se ukončila cenová válka v prodeji pneumatik. Pamatuju když se rozbíhal po internetu prodej mobilních telefonů a tím se zvyšoval tlak na kamenný obchody. Tehdy jsem byl unešen hrůzou jakej byl obrovskej tlak na produkt a ještě větší na vedení cenový války, pneumatiky se v tý době prodávali sami. Jel jsem v autě a v rádiu běhala jedna reklama za druhou cestou mi běhal mráz po zádech při představě že by se něco takového mělo odehrát v našem oboru, a vlastně to byla věc kterou jsem si ani neuměl pořádně představit. Uplynulo jen pár let a to co bylo tenkrát nepředstavitelný by jsme mohli dnes násobit klidně třema. Je to boj přesyceného trhu. A vše začalo ceníkovými cenami z kterých se dávalo do deseti procent slevy a některé pneumatiky bylo těžký sehnat proto se brali bez většího ohledu na cenu . Poté se rozeběhli velkoobchody a slušný podmínky dostal kdokoliv kdo měl trochu nějaký odběry a začali se před sebou předhánět obchodníci i ze servisu kdo dá komu víc. Nedávno do tohoto vstoupil internet kterej již pokřivený obor dorazil. Dnes tu stojíme před otázkou kdo pujde z kola ven, jak dlouho vydrží kvalitní servisy držet v dobrém stavu vybavení a mít kvalitní mechaniky za minimální marže z pneu. V této chvíli by bylo dobrý nejspíše ze strany přímo výhradních, aby udělali kroky pro udržení kvalitních servisu a to tím začít zvýhodnovat ty kteří pneu přímo prodají i namontují třeba formou zpětných bonusů který by samozřejmě nemohly být nějaký dvě procenta ale alespon 15 procent ze namontovaný sady. Dálším velmi důležitým krokem by bylo dobré ze strany státu skutečně zaktivnit finanční úřady a mít pravidelné kontroly účetnictví, protože pokud pešíček prodává micheliny se 60% slevou tak je to do očí bijící. Jsou mezi námi firmy a je jich moc, kteří nemají mezi skutečnými pneuservisáky co dělat. Otázkou je, jak se k tomu postavíme my a jak dodavatelé. Od výhradních boužel zatim žádné podpůrné kroky pro servisy nečekám. Vzhledem k častý selekci obchodních zástupců kteří chodí do tohoto oboru z vysokých škol nebo z uplně jiného oboru - tudíž mají minimální zkušenosti a zkrátka neví co ten trh skutečně potřebuje to bude hodně těžký. Takže je na nás jak se k tomuto postavíme a co budeme dělat. Servisy již nejsou schopný bojovat cenou a pešíčky a rozhazovačný velkoobchodníky tu donekonečna mít nemůžem.Pokud si teda někdo nemyslí, že je směr našeho oboru přezouvat za 300 stovky doma v garáži.................(jinak minulý i tento týden opět hodnotím nad očekávání velmi pozitivně hlavně co se týká servisu)
pátek, 20. července 2012
Michal Jirko to máš pravdu. Má to strašně jednoduše postavené. Já si nedovedu představit, že bych naskladnil jen škodovky. Poslední roky se čím dál víc setkávám ve větší míře, že je hodně atyp. rozměrů a že já jich tu v Praze mám požehnaně, třeba tuhle sezonu pomalu nebyl měsíc, kdyby někdo nepřišel s něčím, co jsem snad ještě nikdy neviděl. Hlavně na těch menších SUV, to jsou leckdy dobrý šílenosti.
pátek, 20. července 2012
Michal Bořku, přesně tak. To byl největší průser, který mohl Bridgestone, potažmo Firestone vymyslet, já měl Bořku to stejné. Zákazníci mi taky strašně nadávali a to i ti, kteří nerozeznají pneumatiku od gumičky stěrače a to bylo co říct. Nejhorší byly ty bez přiznaku EVO v první sezoně uvedení. To, jak jsem se dozvěděl, že ty gumy stojí za prd, tak jsem se o některé zákazníky bál, jestli na jaře na to přezutí ještě vůbec přijedou celí.
pátek, 20. července 2012
Anonym Jirka je to spolupráce s DP, dneska jsou na skladě tady zítra u DP. buďte v klidu
Anonym Bořek-Třinec---Tak to že má ty 2Evo to je jen dobře. Jsou to jedny z nejhorších zimních pneumatik v historii, které vůbec kdo vymyslel. Zákaznici na ně aspoň u mne hodně nadávali.
pátek, 20. července 2012
Anonym No to víte chudák brigestone je na tom tak špatně , že dá slevu 60% i takovému obchodníkovi jako je Pešíček.
pátek, 20. července 2012
Anonym Jirka - Je to stejně frajer, naskladňovat několik let jen škodovácký rozměry, to musí bejt tak jednoduchej člověk :-))))
pátek, 20. července 2012
FAKE Michal: třeba se ten co to naskladňoval upsal ;-) protože se mi nechce věřit, že by jich vzal o tolik víc než Bridgestonů, který byly letos zase "za hubičku"...
čtvrtek, 19. července 2012
Michal Tak pan Pešíček si dal sám ránu z milosti...Ten šílenec vzal ve 195/65 R15 91T 992 ks Firestone Winterhawk 2 Evo. No, zrovna tuhle gumu vzít v takovém množství, to nehraničí zrovna se zdravým rozumem....