Pneurevue.cz » Fórum » Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?

Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?

 

pátek, 16. května 2008

Otázka ze dne 16.5.2008

 

Jaké jsou klady a zápory tohoto typu klientely pro váš obchod?

 
 
 
 
Marian S.
Marian S. Artle trochu to nechápu co jsi napsal.Jak to myslíš 750,- za kolo nebo vůz?
sobota, 24. května 2008
 
Artl
Artl Pánové,nějak to tu skomírá,čím to je? Mám velmi čerstvou zkušenost s firemní klientelou. Včera jsem měl jednání,na němž firma požadovala přezouvat 1x ročně 8 Fiatů Doblo 185/65R14 pod 750Kč s prací za kolo.Po nedohodě mě s úsměvem sdělili, že budou za tuto cenu jako doposud přezouvat v KK. Přeji bratrům Karasům více takových zákazníků.
sobota, 24. května 2008
 
Artl
Artl Ahoj kluci,máte pravdu všichni,ale kdo má pořád zažívat to vzrušení jako při ruletě,zaplatí či nezaplatí? Přeci pro normální fungující fy nemůže být problém zaplatit kartou nebo hotově 5 či 6 tis. Za benzin utratí několikanásobně více a platí ho někde na faktůru? Proto jiné, než tyto dvě možnosti nenabízím. A věřte, že bude hůř. Nafta,benzin, za chvíli plyn,pokles tržeb v ob.řetězcích. Bazary údajně neprodají auto nad 100tis.,karosáři nemají do čeho klepnout a hospody jsou poloprázdné. Mám obavu,aby ekonomický tygr evropy nebyl přežraný,podobně jak je tomu v Estonsku. Jinak chápu,že velké zaběhnuté servisy to musí řešit asi jinak, ale u menšího nevidím důvod se podbízet.
pondělí, 19. května 2008
 
profik
profik Dobrý obchod je len vtedy ak sú obe strany spokojné. Je to o kompromisoch. Niketoré firmy sú menej nárocné ako individuálny zákazník, ktorý si myslí, že keď u mňa utratí 10000Sk, tak mu z vďaky ešte rok budem prať ponožky :), pričom zisk sa pohybuje na hranici 10%. Firemný zákazníci sú aspoň pre môj servis veľmi dôležitý a pokiaľ vedia včas platiť, som ochotný pristúpiť aj k neštandartným podmienkam. Pokiaľ chcú zneužívať svoju pozíciu, neváham ich vyradiť a vytvoriť tak miesto pre iného obchodného partnera.
pondělí, 19. května 2008
 
Kikos
Kikos Je pravda,že si firmy hodně vymýšlejí a berou nás jako nějakou pomocnou a nedůležitou činností.Že si diktují podmínky je až neskutečně arogantní.Taky jsem některé firmy zrušil,pro jejich nároky.Raději udělám člověka z ulice než fa,kde pak musím čekat na to až mi to zaplatí a to se kolikrát musím doprošovat o svoje peníze.
neděle, 18. května 2008
 
Bořek
Bořek Co se týče firemních zákazníků,tak bohužel moc dobré zkušenosti nemám.Většinou si chtějí diktovat podmínky a rozkazovat kdy přijedou,za jaké ceny budou mít pneumatiky,jaké pneu si sami vybrali bez jakéhokoliv doporučení,diktují si splatnosti apod,někteří šli tak daleko,že chtěli přezouvat své nové pneumatiky za jejich diktované ceny,které jsou až k smíchu včetně úschovy pneu zdarma apod.Musel jsem opravdu velmi tvrdě a jednoznačně nastolit systém ve kterém jsem tyto firmy vyřadil ze své péče.Absolutně jsem se utvrdil,že to bylo a je nejlepší řešení,protože někteří z nich pak byly nuceni na mé požadavky přistoupit.A ti co ne,tak o ty mi ale vůbec nejde.Nemůžu dělat něco co je na hranici finančních možností s žádnou rezervou natož nějakým ziskem.Je lehké mít plný servis aut a nic nevydělat,ničit stroje,zařízení,lidi a pomalu a jistě jít do záhuby.Ale v dnešní době je umění mít plný servis a mít aspoň nějaký základní zisk,který zabezpečuje bezproblémový chod firmy.Mám společnosti s kterými nemám jakýkoliv problém,které respektují už dlouhodobě mé požadavky.U některých to ale byla cesta výchovy,učení a poučení.Klady a pozitiva jsou jednoznačná-jistota práce,včasna a rychlá platba,dobrá organizace rozdělení práce.Podíl těchto firem u mě není nijak velký,ale je nezanedbatelný a je potřeba se i těmto zákazníkům patřičně věnovat pod podmínkou,že se to opravdu vyplatí.
neděle, 18. května 2008
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz