Anonym To je kampaň.Nejlevnější-nejdražší pneu.cz v hlavním vysílacím čase před zprávama na tv nova.Ty jejich ceny běžných rozměru jsou o 100 až 200 kč vyšší než mám já.A to dávám z ceníku klasiku-michelin -42%,Barum 18-20 %...Nevím komu lížou prdel v otrokovicích ,ale za ty dluhy bych jim nenafoukal ani kolo.Zajímala by mě reakce Vetešníka proč zase dávat na dluh???
úterý, 15. března 2011
beze jména H klobouk dolů s-manne slušná úvaha
úterý, 15. března 2011
Bořek-Třinec Není to sice k tématu, ale dotýká se nás to všech a i tohle má patřit k našemu oboru. Díky za to s-manne.
úterý, 15. března 2011
s-mann Vážení kolegové, je tu ticho, jako po tsunami a vůbec se nedivím. Také se bojím, ne snad přímo radiace z Japonska, ale následného vývoje v energetice obecně. Každý asi uzná fakt, že Japonsko je zřejmě nejvyspělejší průmyslová země, s nesmírně pracovitým, vzdělaným a jak vidíme i disciplinovaným lidem, jako asi málo kde. A vidíme, jak málo stačí, aby se desítky let práce zmařilo v okamžiku. Popravdě si nedovedu představit něco podobného v Evropě. Vidím li, jak evropské vlády, včetně impotentního Bruselu (o české škoda mluviti) strkají hlavu do písku před každým větším problémem a zarytě mlčí, běhá mi mráz po zádech. Nevíme další průběh, jen jedno je jisté, dobře již bylo. Je to pár dnů, co jsem navštívil největší servisní síť u nás a docela jsem se pobavil, jak dvě pneumatiky, které je třeba dostat smyšleně z prodejny v Ústí do např. Hodonína, zabere práci 4 lidem na 2 hodiny a následně proběhne krkolomný přesun pneumatik, na který se spotřebuje mnohem více ropy, než na samotnou pneumatiku. Připadalo mě to docela úsměvné, než jsem si to dal do souvislostí s událostí z východu, jak lehkomyslně plýtváme zdroji přírodními i lidskými a ještě se tváříme, že tak je to správné. Měl bych být na jednu stranu rád jako servis, že máme stále nové a větší rozměry pneumatik a na druhou stranu mám dilema. Nedávno jsem se dočetl, že během posledních 10 let, stoupla průměrná hmotnost vyráběných os.vozidel téměř o 1 tunu. Tato vozidla potřebují ovšem odpovídající rozměr pneumatik. Pneumatiky jsou široké a velké, hmotnost vozidel taktéž a je tudíž třeba složitě řešit valivý odpor,hlučnost, otěr, spotřebu motoru atd. Všichni předpokládají, že poroste segment V,Y, ZR a přitom všude je 50,90,130 a policie s radary. Vrcholem arogance vuči planetě je distribuce pneumatik. Dnes je vyloučeno dostat na ráfek pneumatiku, aby neurazila v lepším případě několik tisíc km a to si prosím musíme uvědomit, že převážíme ponejvíce vzduch. Je mě neskonale líto postižených lidí, ale lidstvo si o to soustavně svým konáním říká.
Omlouvám se, že příspěvem není k položenému tématu.
úterý, 15. března 2011
já Ahoj kluci, tak co, už začal frkot? Mně sem zatím nikdo moc nejezdí, ale podle počasí bych řekl, že už brzy jezdit začnou...
pondělí, 14. března 2011
Bořek-Třinec Hroudo stále čekám zda napíšeš jak jsi psal.
pátek, 11. března 2011
Hrouda UL Je tu mrtvo!!! špatné téma, asi jsou všichni spokojený.Vztahy s dodavatelem jsou OK :C
čtvrtek, 10. března 2011
Hrouda UL Bořku určitě se ozvu na email, ale áž po šichtě je tu trochu dusno.
středa, 9. března 2011
Bořek-Třinec Hroudo napiš mi prosím na bofil@seznam.cz
středa, 9. března 2011
hrouda UL Bořku a Poo barumku mám od sebe cca 35km.A asi máte pravdu, ale u osobních vozů mě pořád barum jde nejlépe. Nokian prodávám hrozně rád, sám je mám na vozech letní i zimní, ale jsou pro mnoho zákazníků drahé.Já od nokianu dostávám 54% na nákladní a na osobní max 43% to není moc.A mám pocit že dneka zákazník koupí levně než kvalitně.
středa, 9. března 2011
majitel pneuservisu Beru vše na přímo od dovozce,nebo výrobce.O všem se dozvím hned z první ruky ať už jde o zražení,nebo nějaké akce.Nevýhoda je X desítek,stovek kusů na předobjednávku.Z velkoobchodu v ČR beru,jen když niko nic nemá.