Anonym redakce určitě najde zpusob,jak to udělat bez toho,aby to někdo nezneužil a neudělal reg.na jiný servis,nebo prodejce.
čtvrtek, 16. prosince 2010
pan H Při registraci do fora by se měla rozhodne potvrzovat pravidla, která by při registraci uvedl poskytovatel služby v podmínkách pro reigstraci jako je např. uvedení správného emailu- na který přijde potvrzení přístupového hesla pro komunikaci ve foru a tzv. karta, ve které by se podle přezdívky na foru nechalo kouknout na profil přihlášeného účastníka ve foru a kde by si každý dokázal udělat obrázek na tom, zda je to člověk, který si vymýšlí nebo někdo, kdo chce vystupovat na tomto foru seriozně. Když někdo na kartě bude mít vypsáno 1000 zaměstnanců nebo pracuju pro médu bédu tak ihned si každý dokáže udělat obrázek o tom, zda je to provokatér nebo člověk z oboru. I když informace uvedené na této kartě jsou velice ovlivnitelné a každý si je může vymyslet. ROZHODNĚ BY STAČILO, ABY SE VE FORU NENECHALI MĚNIT PŘEZDÍVKY NEBO TZV. NICK.
čtvrtek, 16. prosince 2010
Anonym A o tom to je .Důslednost ,preciznost.Jaký jiný zpusob reg.navrhuješ ??
čtvrtek, 16. prosince 2010
pan H podle této registrace je možné následně určit koho? asi nikoho, jelikož při registraci si každý, kdo ví jak probíhá registrace může navymýšlet blbosti nebo je zkopírovat z nějakého přístupu na netu- což je zcela upřímně řečeno pitomost. Následně při této registraci dochází k odříznutí anonymity a tím si vážnost tohoto fora nezískáte. To už by jste pak rovnou mohli nosit hnědý košile s hákem na rukávu.
čtvrtek, 16. prosince 2010
Anonym Ano ano registrace,podle ičo,web odkaz,a hlavně redakce ví,kdo a kolik let odebírá časopis.
čtvrtek, 16. prosince 2010
Hruška Prosím redakci o zavedení registrace. To že se tu někdo za někoho vydává je opravdu vrchol a absolutně to tuto diskuzi degraduje. Přitom třeba já bych o své práci diskutoval velice rád, ale za předpokladu, že vím s kým diskutiji. A tím nemyslím pouze nějakou triviální regitraci. Ale vedět zda je to majitel nebo zaměstnanec, jak velký má servis co vše dělá atd. Potom si člověk rád poslechne názor někoho kdo má velký a funkční servis nebo funkční e-shop a né že se diskutuje s někým kdo pouze provokuje a nedokázal zcela nic. Potom věřím, že by se zde dali předávat užitečné informace a poznatky. Např. já mám niní velmi zajímavou zkušenost s jednou servisní firmou, která i zde byla chválená, ale co mě provedli nyní to jsem jenom koukal. Ale do této diskuze to již psát nebudu. Prosím zkuste s tím něco udělat.Děkuji
čtvrtek, 16. prosince 2010
Anubis Dívám se, že se stále líbí někomu má přezdívka a má nutkání psát pod mým jménem. Takže pokud se někdo neumí podepsat jinak než já, budiž mu to přáno. Pokud si někdo myslí, že mě naštve, že se za mne bude vydávat a urážet tady jiné, přeju příjemnou zábavu.
středa, 15. prosince 2010
Konkurence to anonym: Jistě souhlasím. Netvrdím, že trh zamrzne a už vůbec ne, že se něco změní. Tvrdím pouze to, že s internetem přišly do pneubranže těžké časy. Ne kvůli internetu samotnému, jistě je to dobrý distribuční kanál, ale vše se musí dělat s rozumem. No a to se bohužel nedělá. Jinak net sem tahám pouze jako reakci na příspěvek, který ukazuje, že již i Chára jde touto cestou. Nedivím se, jejich situace je zoufalá a co si uvařili, to si také sní. :)
ANO VŠECHNO SE MÁ DĚLAT S ROZUMEM, ALE PNUSERVISY MĚLY NESLUŠNÉ ZISKY NA PNEU TAK SE NEDIVTE, ŽE TU DÍRU NĚKDO ZALEPIL. A TO INTERNET. POKUD BUDOU CENY V PNEUSERVISE MAX DO 5-TI PROCENT NAD NETEM TAK NET ZNIČÍTE, NA TO JSTE, ALE HAMIŽNÍ. tO JE PRO MNE DOBŘE PŘEZOUVÁM S MINIMÁL. INVESTICEMI VE 2 STÁNÍCH V SEZONE A NA JEDNOU CELOROČNĚ A MÁM SE MOC DOBŘE. POČET ZÁKAZNÍKŮ ROSTE A MŮJ ZISK TAKY. KOLEM PNEUSERVISU SE MOTÁM DST DLOUHO, 11 LET JSEM TAM BYL ZAMĚSTNÁM A MOC DOBŘE VÍM, CO ZÁKAZNÍK POŽADUJE A CO HO S...E. sTROJE MÁM OD EVROPSKÝCH VÝROBCŮ A OBĚ STÁNÍ MNE STÁLY 400000 KČ. ZAMYSLETE SE VŠICHNI NAD SEBOU A NE NAD TĚMA OSTATNÍMA.
středa, 15. prosince 2010
BIB za těch už skoro 20 let pneuservisní činnosti mě snad už nic nepřekvapí :-) i když se prodávají stále slušně zimní tak právě dokončuji letní předobjednávku a těším se na jaro, ceny budou + - stejné ale očekávám slabší prodeje po vynikající zimě takže půjdu asi o pětinu níž něž toto léto v předobjednávce
středa, 15. prosince 2010
Anonym Jen hlupák a neznalec může napsat,že Čína bude trend.Absolutní omyl.Čína pomalu umírá a skoro umře.Nemá už šanci na Českém trhu uspět.Zima tomu je jasným důkazem.
středa, 15. prosince 2010
Anonym Určitě jsou lidi, který budou věrný jedný značce, ale většina půjde hlavně po ceně. A to znamená hlavně Čína.
středa, 15. prosince 2010
Anonym Záleží na mnoha aspektech, které bude zákazník při pořizování pneumatik posunovat- cena bude rozhodující, ale určitě ne prioritní. Stále je dost lidí v CR, kteří jsou věrni jedné značce na které např. auto pořídili.
středa, 15. prosince 2010
nick 008 Prej Goodride bude dělat new letní dezén, který bude mít jizdný vlastnosti jako zimní Dunlop.
středa, 15. prosince 2010
Anonym HAHA pán jedl vtipnou kaši
středa, 15. prosince 2010
Anonym v létě poletí hlavně Čína...
středa, 15. prosince 2010
servisman Aha, no pánové asi vám vlastní zkušenost chybí. Kromě toho slabikáře jste se dál nedostali. Smutné. :(
středa, 15. prosince 2010
Anonym dost s bezduchými debatami o vzdělání jednotlivců: OČEKÁVÁTE NĚJAKÉ NOVÉ ZMĚNY V LETNÍCH DEZÉNECH A NĚJAKÉ EXTRA PŘEKVAPENÍ V PŘÍŠTÍ LETNÍ SEZONĚ?
středa, 15. prosince 2010
Anonym nebo raději začni se slabikářem
středa, 15. prosince 2010
Anonym u tebe bych začal s Carneghim nebo základy eknonomie pro obchodní akademi střední školy---- zajdi do knihovny tam ti poradí
středa, 15. prosince 2010
servisman to anonym: A můžete mi prosím nějaké doporučit, z vlastní zkušenosti? Díky.