Pneurevue.cz » Fórum » Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?

Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?

 

pondělí, 29. listopadu 2010

Otázka ze dne 29.11.2010

 
 
 
 
 
Anonym
Anonym Každopádně ten,kdo měl na skladě tak vydělal o dost více.Po těch hubených letech co jsme se řídily podle internetu to je pecka.Ceny vyletěly na max.a to u všech int.prodejců co něco měli.Michelin,Pirelli,Continental ani jeden nezdražoval ,ale ceny vyletěly vzhůru.A proč ne ,je poptávka,ale nadostatek zboží.Podle mého pomalu dochází prostor pro nové velkoobchody zaměřené na servis a další prodej.Směřuje to vše k velkoobchod-internet.Jeden internet.prodejce dokáže oslovit miliony lidí,ale kamený servis pouze region.Ono dělat montovnu pneu z netu nebudu dělat nikdy,to raději zapálím servis a nechám si vyplatit pojistku,propustím lidi a pujdu na pracák si odpočinout.Celý trh je zničen a to v každém oboru a v celé slavné EU.stačí se kouknout na majetkové přiznání-nikdo nic nevydělá a tak nic neplatí.Tady musí jít nějaká svoboda podnikání někam,příživníků je spousty,ale odbornosti minimum.Deratizaci taky nemůže dělat jen tak někdo ,ale pouzě odborník,co má školu s min.Mgr.
sobota, 18. prosince 2010
 
Radek
Radek A ted je jen otázka zda na zvýšení cen vydělají pouze výrobci nebo i prodejci at už velkobchody, pneuservisy, autoservisy nebo int obchody.
sobota, 18. prosince 2010
 
s-mann
s-mann pro Michala: Máš bezesporu pravdu ve spoustě věcí, ale v zásadní věci Tvého příspěvku si protiřečíš. Píšeš, že jsi servisům nabídnul stejné ceny a širší sortiment a oni přesto zůstali u svých dodavetelů. Závěrem uvádíš: Nedodržují se dobré dodavatelsko odběratelské vztahy. Kvůli pětikoruně to koupit kdekoliv jinde. Já bych si to ke svému dodavateli v životě nedovolil. Jedna věta popírá druhou. Pokud Tvůj potenc.odběratel odmítne opustit pro Tvůj dobrý úmysl svého letitého dodavatele, je "hlupák", ale naprosto stejná situace, Ty a Tvůj dodavatel, tak stejnou situaci hodnotíž jako vzor obchodních vztahů. Zakopaný pes ve vztahu k pneuservisům bude zřejmě vtom, že pro pneuservis je pneumatika základním stavebním kamenem pro samou podstatu chodu, na rozdíl od autodílen, kde obrat z pneumatik tvoří 2%. Tam se hraje jen na cenu. To, že se zachovaly jmenované obchody, jak se zachovali, je pravda, ale letošní situace byla specifická. Myslím, že pneumatik bude zase relativní dostatek, ale ceny a podmínky budou jiné. Doba levných pneumatik je již za námi. Poslední Tvá věta o zdejší nadvládě číny zde je lichá. Bojím se, že za pár let se situace otočí a z Číny se stane čistý spotřebite pneumatik. Raketový nárůst prodeje automobilů, sekundárně způsobý raketový růst potřeby pneumatik. Čína je dnes prostě No.1 a USA a slavná EU hraje jen druhé housle. A to se na výsluní co vevidět objeví Indie, viz v gumách Apollo. Jen 20% jejich bohatších občanů je tolik, jako všech v EU. Pro výrobce a prodejce byl, je a bude 100x výhodnější převis poptávky. Přítrž v posledních desetiletích tomu činila konkurence, ale v Asii a Rusku se rýsuje "zlatá horečka" a náš evropský píseček bude pro výrobce zajímavý pouze v případě, že se zde ceny řádně zvednou.
sobota, 18. prosince 2010
 
Anonym
Anonym Že by pan Síla osobně?? -snaží se zalobovat i přes to ,že prodává stejně na servis i na maloobchod v pneudíře a mrazu.
sobota, 18. prosince 2010
 
Anonym
Anonym Proč ne už od Síly?
sobota, 18. prosince 2010
 
Autodilna
Autodilna Taky patřím mezi ty, kteří z netu beru a jsem skutečně spokojen. Kdysi hlavně od Síly, ale tuto zimu převážně Pneunet a Pešíčka. Pešíček mne po měsíčním výpadku, kdy toho měl skutečně málo překvapil. Nemá toho mnoho, ale co má je za luxusní cenu. Zbytek pokupuji jinde, ale nejsem velkoodběratel. Přezuji tak 200-250 aut za rok, ale koupím tak do 100 sad. Poctivá Autodílna
sobota, 18. prosince 2010
 
PP
PP Plně souhlasím s Michalem a to nejsem interneťák:-)
sobota, 18. prosince 2010
 
Michal
Michal Konkurence (15.12.2010 18:07) tohle je ta největší pravda, kdo tady co napsal. Já jsem "neťák" a když jsem před dvěma lety začínal po té, co jsem dělal v servisu, tak první co jsem udělal, že jsem oběhnul všechny menší pneuservisy v okolí, protože si pneuservisů vážím, tak jsem začal u nich. Všichni mi tady v Praze řekli-beru od Procházky, Cháry, Tirexu. Ačkoliv jsem jim nabídl ceny téměř stejné, ale větší sortiment, že jim odvezu staré pneu bez ohledu na počet, atd. tak nikdo nechtěl, mě to mrzelo, pár mi jich řeklo, že jen z důvodu, že jsem interneťák. Tak jsem to vzdal a oběhnul autoservisy, dílny a garáže a ty byly rádi, ty to neřešily. A letos, když chára stáhnul gumy na maloobchodní prodejny, Procházka se vyprodal v půlce řijna a Tirex prodával např. jednu chvíli UG 7+ na octavii za 1450 bez daně VO cenu, tak najednou tu vizitku našli a chtějí navíc ceny? Co to je za jednání do.rdele. Ale tenhle byznys není jen o e-shopech a pneuservisech, to je v celém našem národu. Když já mám chcíplou kozu, tak ať jemu chcípne taky. Nedodržují a ani se nesnaží držet dobré dodavatelsko-odběratelské vztahy. Kvůli pětikoruně to koupit kdekoliv jinde. Já bych si to ke svému dodavateli v životě nedovolil.. Protože pokud se mezi sebou budou snažit všichni požrat, tak jediné, kdo tady bude vládnout bude čína.
pátek, 17. prosince 2010
 
BIB
BIB Já jsem určitě raději pro diskuzi pouze pro registrované, tedy jak pro přispívání do diskuze tak i samotné její čtení. Návrh redakce mě přijde rozumný.
pátek, 17. prosince 2010
 
Tom
Tom Dovolím si nesouhlasit s S-mannem. 1, raději budu sledovat a přispívat do diskuze o 10 lidech která bude seriozní a především k věci než do diskuze o 100 lidech kde každý na druhého jen vulgárně nadáva a nikomu to nepřinese vubec nic!!!! 2, Když jsi psalo konferenci pomazaných hlav že skončí následně na baru, promiň ale práce je jedna věc a zábava druha, ja velmi rád proberu s kolegy z oboru co je nového, co se děje v oboru jaké jsou novinky atd. ale jakmile se jdu bavit nebo mám po práci nechi o práci ani slyšet natoš abych se někde u piva bavil celý večer o práci, nebo se baví někdo jiný o práci tak to mě může akorát nasrat!!! Práce je jedna věc a život druhá.
pátek, 17. prosince 2010
 
Anonym
Anonym a aby bylo vydět kdo diskuzi sleduje-je on line
pátek, 17. prosince 2010
 
profik
profik No a mam napad, aby diskusiu neregistrovani uzivatelia nevideli. Dalo by sa tu debatovat viac do hlbky nasho fachu a zaroven neodkryvat sirokej verejnosti fakty, ktore nemusia vediet.
čtvrtek, 16. prosince 2010
 
s-mann
s-mann V tomto punktu souhlasím s názorem redakce, že míru omezení anonimity je velmi těžké stanovit. Jsou mezi námi lidé, jež svůj úspěch hrdě presentují a svůj názor si vždy podepíšou. Na druhou stranu existuje druhá skupina lidí stejně úspěšná, ale necítíce se jasně zviditelňovat, přesto jí není cizí se seriózně podělit o zkušenosti, postřehy atd. U internetové diskuze je zachováni anonimity téměř fatální. Porovnejte dříve a dnes situaci na novinky.cz - dříve nejnavštěvonější, dnes téměř mrtvá. Idnes - podobná situace. Bojím se, že i zde jistá resrikce zapůsobí stejně. Kvalita na počátku vzroste, ale postupem času se z toho stane uzavřený klub 5-6 diskutérů. Jejich témata se časem vyprázní, názory budou čitelné a diskuze zajde na úbytě. To, že sem čas od času zavítá provokatér, je v zásadě rozčeření stojatých vod. Jen si prosím vzpomeňte, když se tu někdo ptá na něco s utahovákem-téměř mrtvo. Jakmile zdě někdo popíchne s internetem-odezva jako prase. To je prostě normální. Uvedu příklad: Konference pomazaných hlav s tématy záchrany planety,hladomuru ve třetím světě a podobně. Třetí den, po maratonu přednášek,studií,zkušeností,výzkumů a závěrů, skončí všichni v lepším případě v hotelovém baru. Hlava to prostě nebere a i vážený profesor se bude raději bavit s lehkou děvou na baru, než s kolegou z oboru. A tak nějak občas uvolněně, občas pracovně a občas provokativně by měla být zdejší diskuze. To je ale pouze můj názor. Děkuji.
čtvrtek, 16. prosince 2010
 
Redakce
Redakce Děkujeme všem za názory týkající se registrace či neregistrace diskutujících. Ani nám se nelíbí jakékoli nezdvořilé či hanlivé formy diskuze, ovšem určit hranici, co je ještě přijatelné a už nikoli, není úplně snadné. I v hodně ostré a vyhraněné diskuzi dost často zaznívají racionální věci a názory, přece jen platí, že pravda je často dost relativní. Diskuze pod zcela otevřenou identitou je dost svazující, navíc si ji (identitu) lze velmi snadno vymyslet a to není v našich silách ani zájmu ověřovat. Závěr je takový, že registraci budeme požadovat, ale redakce nebude identitu zveřejňovat (striktní závazek). Pokud bude zjevné, že se jedná o smyšlenou identitu (nebudou existovat žádné indicie o skutečné existenci), vyhradíme si právo takovou identitu nepovolit. Domníváme se,že by to mělo stačit, aby se diskuze ustálila na přijatelně kultivované úrovni. Velmi oceníme Vaše názory na toto řešení.
čtvrtek, 16. prosince 2010
 
Anubis
Anubis já jsem Anubis.Nevím, proč někdo tu používá můj nick. http://www.automotoadresy.cz/adresar-firem/detail-7427/obrazek-15/
čtvrtek, 16. prosince 2010
 
Hruška
Hruška Plně souhlasím s Bořkem, a věřím že se redakce brzy vyjádří zda-li nastanou změny a jaké. Já jsem pneurevue četl od začátku co se pneumatikám věnuji a je to již 10 let.A vím že věcné a odborné diskuze není nikdy dost. Mám respekt ke všem lidem v oboru ať mají pneuservis nebo prodávají přes net.Ale vždy musíte vědět kdo píše jinak to nemá smysl. S pozdravem David Šedivý RaD PNEU Hrušová www.pneuhrusova.cz
čtvrtek, 16. prosince 2010
 
Bořek
Bořek Nikdy jsem se nebál a nebojím psát svým jménem. Právě proto že se tu dějí věci někdy nevídané a neslýchané, jsem se na delší dobu odmlčel a jen sleduji v povzdálí co se tady na diskuzi děje. Pokud tady bude opravdová registrace, odkazy na web, telefonní kontakt, funkce a bude to bez problému dohledatelné kdo je kdo, pak tady rád zase napíšu. Zklamali mne jak někteří pneuservisáci. Pak nejsem zvědavý na lidi kteří nemají ani trochu pořádné představy jak to v pneuservisní branži ve skutečnosti chodí, dělají, že jsou chytří jako národní knihovna, a už vůbec nejsem zvědav na napadání různých osob, kteří si léčí jen nějaké své osobní mindráky. Mám svou práci hodně rád a dělám ji myslím si velmi dobře o čemž svědčí pozitivní výsledky, které jsou nejenom letos vidět na servise a proto se nemýním odvádět od zbytečnosti a hlouposti některých zdéjších pisálků. A s těmi dobrými které jsem zde poznal si rád píšu nebo je navštěvuji osobně. Těch si vážím. Přeji Vám všem opravdovým pneuservisákům, jen to nejlepší co Vás může v našem oboru potkat. Bořek Filipec www.pneucentrumprofi.cz mobil 608 868 868
čtvrtek, 16. prosince 2010
 
pan H
pan H haha odkaz na dané stránky- to anonym- to nemyslíš vážně? pak by jsi sem mohl dát rovnou svý danový přiznání a kam chodí tvoje děti do školy.........pitomost
čtvrtek, 16. prosince 2010
 
Anonym
Anonym a taky by to chtělo web.odkaz na daný servis,prodejce pro info.Ten má snad každý ne??
čtvrtek, 16. prosince 2010
 
pan H
pan H stačí nemožnost zneužívání cizího nicku
čtvrtek, 16. prosince 2010
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz