Pneurevue.cz » Fórum » Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?

Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?

 

pátek, 29. července 2011

Otázka ze dne 29.7.2011

 

Můžete uvést konkrétní příklady, jaká byla cena loni a letos?

 
 
 
 
Kikos
Kikos Zákazník aj pneuservisov-děkujeme ti za fundovaný a odborný názor, ale celkem jsi teda napsal houby a je to o ničem.Hezký den a užij si víkend.
pátek, 5. srpna 2011
 
Kikos
Kikos A proč by se měla ozývat?Co to meleš nepodepsaný.
pátek, 5. srpna 2011
 
Anonym
Anonym už se dlouho neozvala redakce )))
pátek, 5. srpna 2011
 
Radek
Radek Krom toho by to myslím nejezdilo v prvovýbavě.
pátek, 5. srpna 2011
 
Dína
Dína Pokud někdo prohlásí, že Hankook není dobrá pneu, tak své práci moc nerozumí. Považuji jí za velice slušnou pneu stejně jako třeba Fuldu.U dodávek obzvláště. Dílna
pátek, 5. srpna 2011
 
Radek
Radek Fake - jde to i výrazně rychleji.
pátek, 5. srpna 2011
 
zákazník aj pneuservisov
zákazník aj pneuservisov Dobrý deň páni, Úvodom poznamenám,že nemám s pneu branžou nič spoločné,teda som pre Vás "z ulice":)Nebránim sa tomuto zaradeniu,len sa pousmejem.Aj ako majiteľ slušne zabehnutej firmy nie som jednoducho od fachu.Už viac krát som tu čítal,že by bolo dobré fórum uzamknúť všetkým,okrem profesionálov.Práve naopak,je škoda,že tu nechodí viac "lenzákazníkov".Mali by ste tu veselšie.Budem písať slušne,nebudem nikoho menovať,ani urážať.Závisť mi je cudzia a biznis v auto/pneu nie je pre mňa zaujímavý. Ale aj tak som Váš zákazník a s veľkým kilometrovým nábehom áut,pneu mením celkom často.Ale kupujem ich už výhradne len cez internet.Dôvod je jednoduchý.Cena.Internet slúži,hlavne ako informačný kanál,tak nerozumiem prečo degradovať všetkých zákazníkov na neinformovaných hlupáčikov,ktorí si nedokážu nakúpiť pneu.Rovnako ja nechcem degradovať pneuservisákov na obyčajných prezúvačov.Ale povedzme si pravdu kto koho a načo potrebuje. 1.Načo Vám je zákazník?Aby Vám priniesol peniaze. 2.Načo ste mi potrebný Vy?Aby ste pre mňa za úplatu vykonali službu.Najčastejšie prezutie pneu. Doba sa zmenila,bývam v meste s cca 100t obyvateľmi.Servisov väčších/menších je tu dostatok.Už sa mi dlho nestalo,aby ma niekto odmietol prezuť len preto,že som si u neho nekúpil pneu.Alebo by mi nastavil extra vyššiu cenu.Bola by to totiž len jeho škoda,moja rozhodne nie.Pýtam sa,akú pridanú hodnotu mi ponúknete,aby som pneu kupoval od Vás v pneuservise. 1.Zľavu na prezutie?Aj tak by ste boli drahší. 2.Mimosezónne uskladnenie pneu?Nepotrebujem. 3.Odborné poradenstvo?V dobe internetu? 4.Lepšiu cenu,ako cez net?To by bolo zaujímavé,ak áno berem. 5.Prídete aj so servisom ku mne domov? 6.Nebudem musieť čakať pred sezónou v radách na prezutie?Netreba,šóry sú tam len pár dní,aj tak tam pošlem zamestnancov.V pracovnom čase im to aj tak nevadí. 7.Bezplatne odobrať staré pneumatiky?Zväčša mi ich zdarma aj odoberú,ak by bolo treba zaplatiť smiešny poplatok,zaplatím.Ak by väčšiu sumu,ešte je tu zberný dvor,kde ich vždy prevezmú bezplatne. Nič ďalšie ma momentálne nenapadá,ale spomínam si na dobu,keď sme pneu kupovali výhradne v servisoch/kamenných predajniach a okamžite po kúpe ma nemôhli prezuť,s nedostatku času.Išiel som ku konkurencii,kde pánko zazeral,že som ich nekúpil u neho.Chápem Váš akoby boj proti internetovému predaju.Máte menší zisk,ale žiť donekonečna na obláčku zo snov a minulosti sa naozaj nedá.V dobe keď už ani záruka u nového auta nie je podmienená prehliadkami len v autorizáku?Veľa ľudí dojazďuje cez leto zimné,iní si viac sezón prezúvajú dve sady doma pred barákom.Možno si budete onedlho vážiť každého zákazníka,ktorý prinesie peniaze,lebo to je naša úloha.Priniesť Vám peniaze:)Veľa zdaru
pátek, 5. srpna 2011
 
Fake
Fake sjet pneu možná ani ne za půl roku na 4 mm??? trochu vejmysl ne....
pátek, 5. srpna 2011
 
Martin olomouc
Martin olomouc Kolegové ,tak jak čtu tuto diskuzi tak musím celkem souhlasit.Teď tu byl zákazník s Audi A6 Rv.2011 pneu 225/50R17 98Y.Pneu cca 4 mm,ale že má strach jelikož jezdí 270Km/h.Podle mě blázen ,ale jeho věc.Potřeboval urgentně nové pneu,ale jelikož mám momentálně pouze Kumho ve W za 3500kč jen do 270,tak je nechtěl.Že pokud by bolo Y bere a po neděli dáme už kvalitní.A tam ty ať si nechám .)))Dostal nab. na ContiCportContact 2 Y homologace Audi,ale řekl ne že už je to starší dezén a zarezervoval si Cotisportcontact 5 Y bez homologaca OA.Nacenil jsem mu ještě Yokohamu Adnan sport v Y ,ale že má prý německý auto tak chtěl Contika.Pro mě je nákup výhodnější u té Yokoh,ale prodej lepší Conti.Tím chci jen naznačit,že co se prodá záleží na nás servisech.A tak je to i s eco třídou.Mám ještě na servise na ukázku pneu opravenou špagátem a hříbkem ,to jen pro ty šetřílky aby byl znát rozdíl v provedené opravě.
pátek, 5. srpna 2011
 
Radek
Radek Hankook, Kumho, Falken - s tím problémy nemám dle lidí to funguje.
pátek, 5. srpna 2011
 
Michal
Michal Radek: přesně. A nejhorší na tom je, že kdyby byla ekonomika založená na skutečně na tom, co se kde reálně vyrobí, vyprodukuje a prodá a ne na pouhých spekulantech s akciemi, tak by pro nás pojem Ekonomická krize byl naprosto cizí slovo.
pátek, 5. srpna 2011
 
Michal
Michal Můj názor je ten, že ať jste prodejce pneu na jakékoliv úrovni, ať už importér, velkoobchod, internetový obchod, kamenný obchod, pneuservis, autoservis nebo i garáž, tak my všichni jsme do jisté míry "morálně zodpovědní" za to, na čem ty lidi tady jezdí a ruku na srdce, že prodej pneumatik zákazníkovi můžeme ve více než 50% míře ovlivnit, na čem odjede. Já k tomu vždy přistupuju tak, že chci, aby zákazníci odjížděli na kvalitních dobrých pneumatikách, které jim zajistí pokud možno co nějvyšší komfort a bezpečí a zároveň aby to pro ně bylo co nejvíce ekonomicky výhodné a mohu s čistým svědomím říct, že se mi to poměrně daří a zákazníci se mi spokojeně vracejí. Já jsem velký odpůrce čínských pneu. Podle mě se dá zabít i lehčeji, než si nazout na auto čínskou gumu. A i když třeba proti kormoranu nic nemám, tak třeba mezi letními a zimními je rozdíl asi tak 70% ve prospěch zimních. Neprodávám jich moc, loni to bylo tak 80 ks zimních od 13-16, protože Snowpro B2 není podle mě vůbec špatná pneu a lidé nenároční si ji velmi chválily. Je jasné, že na 20 let starého Favorita není zrovna nutné dávat Dunlop nebo Michelin, ale zase se uchylovat k číně není zrovna dobrý nápad. Vždycky lidem říkám, jezdíte po Praze, ta pneumatika je tady velmi namáhaná. Samé rozjezdy, zastávky, zácpy, náhlé brždění, díry, kostky, na tom všem pneumatika dostává zabrat a jsem moc rád, že na felicie nejčastěji montuji Fuldy, Klebery, BF Goodriche a Nokiany. To jsou podle mě velmi dobré kvalitní pneu za velmi dobré peníze a ta pneu se lidem vyplatí. Stejně tak ze mě nikdo nedostane Hankook, Kumho, GT Radial, Falken. A pokud těm pneu nevěřím já, tak je nebudu ani montovat zákazníkům. Prodávám z "východních" pneu jen japonské Yokohamy, které mám velmi rád a moc se mi lidí. Je jasné, že na tom všichni honíme prachy a obchod, ale myslím, že bychom si všichni měli uvědomit, že ten kus zodpovědnosti, na čem lidé budou jezdit je i na nás.
pátek, 5. srpna 2011
 
host
host JJ samej spekulant a chudák dříč v továrně.Jeden se holt dře ,že se ani duchodu nedožije a druhý vyštudovaný kravaťák jen spekuluje.pokud by měl někdo spekulovat s mou fy.tak ji raději podpálím.
pátek, 5. srpna 2011
 
Radek
Radek Aby bylo vůbec komu prodávat. Burzami ve světě i v Praze otřásá strach z nové ekonomické krize.
pátek, 5. srpna 2011
 
petr d
petr d díky za objasnění věci p. Částka a přeji at se vám daří
pátek, 5. srpna 2011
 
V.Částka
V.Částka Bořku, od té doby co Kormorán začali péct v Tigaru je to tragédie. Při brzdění na vodě skoro všechny čínské gumy propadnou, to máš pravdu, ale za to mívají mnohem větší nájeznost kilometrů. Kdysi michelin dělal pneumatiky na kterých se najelo i přes 100 tkm, ale na vodě to byla hrůza. Objektivní testy to je velký otazník. Český Automoto klub dělá testy každý rok. Každý rok tam vyhraje continental, na špici je barum a potom značky jako goodyear, michelin, pirelli. Čtenáře který není z oboru to nepřekvapí, mě ale vždy. Proto je nejlepší vlastní zkušenost. Anonym z dnešního rána: Procházka, Chára, GPD, KK, ti všichni mají VO i MO. Proč bych se měl vzdávat zákazníků? Když někdo chce zázet špínu, cíl si vždy najde. Petr D: 80% jsou pneuservisy, autoservisy, auto dílny, prodejci aut.. tedy pouze profesionální firmy. Koncept který jsme u nás zavedli je v UK velmi úspěšný a tvoří cca 15% podíl na trhu. U nás se nerozvýjí hlavně díky strachu z plateb kartou nebo předem. Věřte mi Petře , že těch objednávek přes servisy je úplný minimum. 9 z 10 zákazníků si do smluvního servisu zavolá a dojede osobně , kde si pneumatiky i objedná. Pro našeho partnera je to hlavně reklama. Proto to nenabízíme všem, ale spíše jako odměnu za spolupráci. Přesto jsou někteří, kteří nechtějí být uvedeni. P. Stoklasa je expert a matador v pneu branži, ale naše finální čísla tomu neodpovídala, proto se rozhodl pro změnu. Host: diskuze se pěkně rozběhla, to je dobře, ale nebylo by lepší více věcných připomínek, než slovního napadání? Pěkný den všem
pátek, 5. srpna 2011
 
beze jména H
beze jména H Děkuju Bořku za nabídku, ale nemám zájem a to hlavně z důvodu, že chci zůstat v anonymitě, důvody jsou různé, at už si píše kdo chce co chce, že jsem srab je mi to jedno. Využívám fora, abych si přečetl novinky a názory druhých a po všech těhle tahanicích a urážkách už ani nemám chut na tomhle foru cokoliv psát, takže děkuju za vše..............
pátek, 5. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec P. Častka mi napsal na firemní mail. Beru to jako solidní jednání a přístup.
pátek, 5. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Až někdy budeš H- v pozici skutečného majitele pneuservisu, tak možná pochopíš, že píšeš někdy pořádné nesmysly. Mrzí mne nejvíce že rád překrucuješ a píšeš co jsem nikdy nenapsal. Rád se s tebou setkám osobně ať jsi odkudkoliv. Nebudu tady zveřejňovat tvé jméno ani nikde jinde. Najdi tu odvahu pozvi mne a já rád přijedu. Rád vše proberu osobně. Bořek
pátek, 5. srpna 2011
 
host
host heer goot tady se to rozjelo a p.Částka se jen směje... )))))))))))
pátek, 5. srpna 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz