Pneurevue.cz » Fórum » Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?

Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?

 

pátek, 29. července 2011

Otázka ze dne 29.7.2011

 

Můžete uvést konkrétní příklady, jaká byla cena loni a letos?

 
 
 
 
Kikos
Kikos Dobré bude možná proti nim použit, když mají všude po cestách ty lesy pneubilboardů a to ještě není nic co budou teprve interneťáci dělat v září a říjnu,tak ať mají také všude své servisy :-)Protože to je však holá utopie a krachli by okamžitě,tak jim nedělejme ty sluhy a letos to prostě nepřezouvejme,nebo aspoň oddalujme na co nejpozdější dobu.Sezonu to v pohodě my servisy vydržíme a oni sami zvadnou jako kytičky.Jak internetoví prodejci,tak i ti co si je tam někde na internetu koupí.A když to někdo přezuje,například smluvní partneři,s tím se počítá,tak to prostě přezuje.Nezbohatne,sotva vydělá na náklady a nenadělá si tu potřebnou rezervu,dovede ho to jenom k blížícímu se jeho konci.Problém s tím ale již bude rozvířen a načechrán.Ono se to pak samo sveze a rozkecá,že se to nevyplatí na internetu kupovat,když jsou s tím takové starosti.To není k zahození a myslím že je to i rozumné.
neděle, 21. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Protože mi zrovna pilot nahlásil, že dnes není příznivý vítr a nemohu se proletět padákem nad Beskydami, kdy jsem to dostal ke svým 40 narozeninám od svých zaměstnanců jako dárek a kterého si hodně vážím. Především si však vážím svých lidí, protože bez nich bych nebyl nikdy tam kde jsem a firma by nebyla taková jaká v současnosti je. Můj budoucí rozvoj který chci samozřejmě aby pokračoval, záleží také na nich a já si to dobře uvědomuji a moc dobře to vím. Nechci ztratit díky například některému hloupému, zdevastovanému, chamtivému internetovému prodeji tuto sílu a podstatnou část svého pneuživota. Často se s nimi bavím o radostech a krásách života, ale probíráme i ty osobní nezdary, zklamání a samozřejmě téměř vše kolem podnikání. Jsou pak více v obraze a sami pak vidí, že jim nelžu a snažím se s nimi komunikovat a jednat přímočaře. Dělají si svůj obraz a to je moc dobře. Mám velkou radost, když vidí, že nemají třeba práci na dílně, tak chystají a připravuji věci například kolem stavby skladu pneumatik, který každým dnem připravuji rozjet a který tak nutně potřebuji k dalšímu svému rozvoji. A to po dlouhých peripetiích ze stavebním úřadem, vodárnami apod. Tady pánové vládne úřednický šiml, byrokracie a špatně nastavené věci státem. Jsem rád, že jsem konečně po více jak roce konečně dostal papíry a i když letos stihnu maximálně kompletní hrubou stavbu, už i za to jsem nesmírně rád a šťastný. A teď bych to mohl nasolit, natřít většině interneťákům, jestli vůbec a jakou mají skutečnou představu, kolik stojí takový malý solidní zděný skladeček pneumatik 15m x 12m, kde teplota bude velmi příjemná a konstantní jak v létě tak v zimě, slunce nebude ohrožovat směs pneumatik svitem, jako to kolikrát je u jejich internetových boud a králikáren. Pronájem je pronájem. Utéct jde vždy a je to jednoduší pro interneťáky. Postavit si to sám je něco jiného a za úplně jiné peníze. Já si na tu stavbu a chod pneuskladu musím poctivě vydělat. Tím že budu přezouvat a práskat internet vůbec nic nedokážu a absolutně nebude možné pořádně také ani nic dělat, nastane stagnace, žádný rozvoj, budoucnost a ti druzí, klikaři internetu si budou mnout jen ruce na můj a vlastně náš úkor. Tak takhle to nepůjde ani nesmí jít ani být pánové, to je prostě nemyslitelné a nepřípustné. Ceny základní za přezutí musí být vysoké a omračující a následné slevy pak pro solidního nakupujícího zákazníka v servise příjemné. Příklad u mne: Komplet včetně materiálu - Octavie plech 15-16-základ 1660,- kč, když si koupí u mne nové pneu má to za 600,-kč, starší dovezené pneu 860,-kč. Rozdíl jasný, stručný a srozumitelný. Je to zcela v pořádku a dáva jasně najevo co potřebuji říct. A Morisi o finanční rezervě je dobré v této době nejenom mluvit, psát ale ji skutečně vytvořit. To je základ blízké budoucnosti, protože jen ti připravení přežijou a z internetovými pneumatikami by jsme finanční rezervu jen stěží, nebo-li nikdy nevytvořili a to je snad dost jasné a srozumitelné každému pneuservisákovi. Láme se chleba a teď je už jen na nás, jak se k tomu kdo postaví. Bořek.
neděle, 21. srpna 2011
 
Moris
Moris Já jsem z města kterýma cca. 25000 obyv. Octavii pokud si přivezete starý nebo od mě koupený kola na plecháče tak vás vyjde přezutí cca 700.- snažíme se aby cena odpovídala kvalitě za letošní rok a to musím zaklepat jsem neměl jedinýho zákazníka co by si stěžoval, že to přezutí je drahý.... a zákazníci mi chodí na doporučení... Co se týká administrativy tu řeším až na konci dne. předně si hlídám dílnu aby tam šlo vše jak má a zákazníci mi tam dlouho nečekali.Jinak co se týká toho co přijde jestli to bude kolabs eura nebo další krize s tím stejně nic nenaděláme jediný co se s tím nechá udělat je si vytvořit finanční rezervu.Češi za krizi nemůžou od doby kdy se začla krize skolonovat u nás nastál strach, nervozita a nesmyslný šetřeny a zametání velkých společností se svými zaměstnanci a další tajný výhody evropský unie nás zatím čekají. Je na každým z nás jak se tomu postaví a celkem mně překvapuje, že diskuze je na tohle téma dost mrtvá....
neděle, 21. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Ještě jsem Vám všem opravdovým pneuservisákům chtěl ukázat rozdíl pro porovnání, ať si můžete třeba zvážit a upravit ceny. Když si u mne nakoupí zákazník nové pneumatiky na Octavii a přehodím mu to na plecháče, tak zaplatí za kompletní přezutí i s materiálem, umytím kol 600,-kč včetně dph. Tady vidíte jasný rozdíl- 1660,-kč u internetových pneu a 600,-kč při koupi u mne. Je to silně demotivující a zákaznici na to slyší a reagují různě, ale to je prostě má cesta a zatím si myslím hodně úspěšná. Rozdíl v ceně nemůže být 200-300kč jak se často děje. Musí být minimálně a to říkám minimálně 100% navíc. Já chci prodávat pneumatiky a né je jen přehazovat. Ztrátu za ně když nezaplatí internet zaplatí zákaznik a ten se pak příště na celý slavný internetový prodej v oboru pneumatik na 90% vykašle.To mám už vyzkoušené a funguje to přátelé ! A to je nás zatím pár, až se přidají další lepší, kvalitnější, zodpovědnější pneuservisy a to je dnes už bez jakýkoliv diskuzí jisté, bude úspěch na beton zajištěn. Vidím to, že jsem i tady v okolí naučil některé solidní servisy přemýšlet jinak. Oprávněný strach bude mít pak každý interneťák, že neprodá své zboží jen tak do ulice, tolik nebude naskladńovat z obavy, že mu to moc nepůjde a tím zase posílí servisy. Také i zákazník bude mít obavu kde dobře a kvalitně přezuje a hlavně bude muset hledat kde mu to vůbec kvalitně a za solidní cenu udělají. To je má myšlenka a směr kterým to chci směřovat a dostat. Myslím a jsem dost přesvědčen, že to není nereálné a z využitím dnešního silničního zákona, který je pro nás pneuservisy na zimu dost nevýhodný je potřeba udělat si pořádek, nastavit směr a převzít jak napsal Moris řízení. Tady vede podle mne cesta kudy máme jít a je už jen na Vás jak s tím kdo naloží a jak se rozhodne. Pamatujte si pneusevisáci dobře a někteří si už i konečně uvědomte si, že my máme ty zkolaudované dílny, důležité stroje, pneu vybavení, kvalitu, školené zaměstnance a né ti co max. klikají na počítači a prasí cenu pneu a kazí obor svou válkou mezi sebou. Servis jižní morava to jasně vystihnul a moc se těším na jeho další příspěvky. Mnozí z Vás to tady v diskuzi jen čtou, to vím jistě a když už nepíšete příspěvky, pak vás žádám dělejte pro obor něco aspoň fyzicky a zcela viditelně. Vy máte udávat směr a hlavně řídit pneuobor, ne ti druzí. Krásnou slunečnou neděli přeji všem opravdovým pneuservisákům. Bořek Filipec. www.pneucentrumprofi.cz
neděle, 21. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Je dobré Morisi, že nejbližší budoucnost nevidíš špatně. Tu letošní zimu se taky moc neobávám, ale pak to bude podle mne doslova o život. Nemontovat pneu pod 4mm je velmi rozumné a mohu upřímně říct, že se mi daří řadu let tyto zákazníky buď hned přesvědčit na nové, nebo ho takticky vyřeším a odmítnu. Většinou se to děje u nových zákazníku, kteří přijdou poprvé, protože jinak na jaře našim stálým zákaznikum říkáme, ať to buď dojezdí anebo hned vyhodí a nemáme s tím žádný větší problém. Nevím odkud jseš, ale já V Třinci, kde město s okolím má +-35tisíc obyvatel a není to žádné kdovíco a nějaký zlatý důl oproti F-M kde jsem měl servis a kde je 75tisíc obyvatel. Píšeš že Octávii děláš za základní cenu 1100,-kč. Dovol abych se usmál a řekl-PŘITLAČ HOCHU NA PILU!. Základní cena za přezutí plechu.15-16 Octávie mám 1200,-kč. To je za 20 základních úkonu- 4x z vozu,4x na vůz 4x z ráfku, 4x na ráfek + 4x vyvážení. Úkon po 60,-kč. Pak následuje materiál-nabíjecí závaží + gumové ventily vždy vyměněné-120+80=200.-kč. Pak tady máme umytí kol, bez jakékoliv diskutování se zákazníkem účtováno 4x15=60,-kč. Nesmím také hlavně zapomenout na kontrolu pneu zvenku,zevnitř a pak i hlavně v bazénu jestli pánům interneťákům některá gumička neutíká ať nemám náhodou reklamaci. To je u 15-16 celkem 4x50=200,-kč. A když se vleze i likvidace pneu je to dalších 120,-kč za 4ks. Suma sumárum to máme v základě vždy 1200,-+200,-+60,-+200=1660,-kč +120 za šroty pokud si to nechá u mne. Slušné pánové né? Hlinikáče to samé v 15-16 dělám za dalčích +300,-kč.+ lepící závaží, které je o dost dražší než 120,-kč u plecháčů. Myslím a jsem přesvědčen, že je už skoro odpovídající cena za službu našemu internetu. Mohlo by to být i lepší. Klidně si mne kdokoliv jakkoliv testněte a uvidíte, že to takhle mám nastavené a přes to vlak nejede! Jsem zvyklý na různé finty servisáku i zákazníku přes mail i telefon, takže mi to už ani nevadí. A přesto že vidíte, že nedělám internetu vůbec charitu a levně i v této situaci raději zastavím v říjnu montáž pneu dovezených z internetu a jak říkáš ty Morisi začnu ŘÍDIT ten směr který vidím jako správný a důležitý a který jsem nastavil. Stejně už lidé vědí, že jsem hodně drahý pro internet, mám to na stránkách letos napsané, že nepřezuji a tak mi to tu moc netahají a věřím, že to tak i zůstane. Většinou pak přijedou jen zoufalci na 19-20 a větších kolech a to je pak další hezky ranec peněz. To se hezky směji a jen se klaním, jak jsou ti lidé hloupí. Jak říkáš buď začneme řídit, nebo se jen povezeme, nebo ještě horší verze je zalézt do kouta a tam budeme brečet a čekat na konec. Snad se vzbudí ti, kteří doposud spali a ti co jsou v koutě konečně vylezou a otevřou si oči dokořán kde žijí. Je nejvyšší doba na pneu lekci, určení směru, převzetí řízení a není už čas na poleveni či zastavení nasazení. Krásný sobotní podvečer přeji. Bořek
sobota, 20. srpna 2011
 
Moris
Moris Já zítřky nevidím zase až tak špatně je jasné že příjde zimní sezona již víme že pneumatiky by moc nemuseli být především "céčka" a zkrátka kdo nepřezuje ten stoprocentně nepojede aspon co se týče místních zimních podmínek od kud jsem já. Pro motoristu je to nutný zlo zkrátka přezut musí. Je otázkou co přijde po sezoně většinou je to dost mrtvá doba a ve většině pneuservisů není co dělat. Je jen na nás co naženeme v sezoně a pokud budeme montovat na zákazníkovo přání ojetý pneumatiky tak sami zapláčeme nad výdělkem proto nebudu v sezoně vůbec montovat pneu pod 3.5mm nebudu se podílet na tom aby nějakej chytrák rozbil slušnýmu řidiči co má kola v pořádku auto. Dálší věc pro kterou jsem se rozhodl, že internetový pneu budu montovat pouze za základní cenu komplet přezutí octavii 15" cca 1100.-. Nebudu tady nikomu dělat lehkou holku -pokud si nevyděláme v sezoně tak kdy? Opravy skel,geometrie to jsou věci, který budu směřovat do mrtvý doby.Na nějnavštěvovanější stránku města půjde před sezonu článek o zimních pneumatikách - na tom jsem už domluvenej.dálší věc bude určitě reklama a roznos letáku. Jeden nejmenovanej pneuservis v okolí vždy vydává před sezonou ve formátu A4 soupis nejpoužívanějších rozměrů s nadpisem pneu lacinější než na internetu né že by to nebyla pravda, ale spíše nikdo neumí počítat pokud si z např. 15" kola necháte stovku nebo tři to nejni vůbec jedno znamená to jednoduchou věc, že při marži za stovku musíte prodat za celou sezonu třikrát víc pneumatik než ten kterej to dělá za tři stovky a snad každýmu dojde že to neni možný. To bych viděl jako dobrej způsob jak to celý potopit a v mrtvý sezoně to už potom jenom stačí zavřít protože chlapi vám zadarmo dělat nebudou. Bud to můžeme začít řídit nebo se dál budeme krčit v koutě jako malý kuře do který ho si kde kdo kopne a čekat na to, že si to začne nabírat vlastní cestu aby se to potom mohlo svíct na krizi.
sobota, 20. srpna 2011
 
Anonym
Anonym http://www.youtube.com/watch?v=w_WRdeIaup4
sobota, 20. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec servisi jižní moravo-opět si napsal pro mne famozní článek a hluboce se kláním. Předběhnul jsi mne o 3 minuty před mou negací a chmurnými zítřky. Já už jsem, ale takový a co cítím to napíšu. Měj se a užíj si to. Bořek
sobota, 20. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Krásný sobotní den. Děkuji všem pneuservisákům kteří mi zatím napsali i těm kteří mi volali osobně a řešili otázku letošního zimního internetového prodeje. Vypostřehl jsem z toho myslím docela zajímavou věc. Tam kde je majitel a má minimálně dva zaměstnance a více, kde se firma chce rozvíjet, rozšiřovat, budovat, tak se staví k tvrdší verzi proti přezouvaní internetu. Tam kde je servisák sám, nebo má maximálně jednoho mechanika, na malém městě, nebo vesnici souhlasí, je tomu nakloněn, líbí se mu to, protože chce taky prodávat pneumatiky a ne jen přemontovávat, kde je nedostatečný zisk na další budoucnost. Má však obavy a drží se hesla- když to neudělám já, udělá to jiný a jsou to přece aspoň také nějaké peníze. Samozřejmě to respektuji a je na tom taky kus pravdy, mají na to právo a ne všude je to stejné a vždy použitelné. Je rozdíl někde ve velkém městě a na malém městečku. Jde však vidět, že ti co jsou trochu bych nazval vpředu, mají více zaměstnanců, tím i zodpovědnosti, tak ví že tato cesta přehozu internetu je nejenom zpomalení, ale při velkém nárůstu totálním zastavení jakéhokoliv dalšího rozvoje pneuservisní branže, protože je to ekonomicky nemožné. Proto se různým způsobem zapojují a brzdí to, aby tento nešvar drželi na uzdě a nepustili ho na neúnosnou mez, kdy by mohlo dojít k jejich velkému propadu prodeje pneu a samozřejmě zisku na další budoucí rozvoj. Taktiky servisů jsou někdy velmi kuriózní i úsměvné, ale i to patří k podnikáni. A každý má na to právo. Zvlášť dnes v situaci, kdy ekonomika hraje velkou roli a u všeho a se vším je potřeba počítat. Nečeká nás podle mne nic dobrého v blízké budoucnosti. Skutečná krize teprve dorazí a jak jsem již psal několikrát, to mnohem horší ještě přijde a bude to opravdovou zkouškou všech. Padne řada pneuservisů i internetových prodejců o tom jsem naprosto přesvědčen. Tato krize se dotkne úplně všech, nejenom našemu oboru, který zákonitě do toho musí spadnout také. Co bylo před dvěma lety, bylo jen slabým odvarem toho co podle mne musí zákonitě v současné situaci přijít. Destrukce a jak Já tomu říkám totální masakr. Možná, že to neustojím třeba i já, člověk nikdy neví co vše se může stát a mnoho lidí by si to možná přálo, ale věřím, že kroky které dělám a které mne vedou jsou cestou zajištěni určité stability a pokrizového budoucího rozvoje. Z mých nedávných cest po pneuservisech o kterých jsem tady taky psal a kde jsem viděl, že jsou mezi námi velmi zodpovědní lidé a ne jen nějací střelci a pistolníci, kteří neví co dělají a činí. Kteří padnou na pusu dříve či později, protože to nemají v hlavě dobře spočitané a šanci ustát. A těch je taky zatím až příliš. Řady se musí pročistit a zákonitě to přijde. Bude to pro obor jen dobře. Škoda však, že padnou někteří i dobří, poctiví pneuservisáci, kteří za nic nemohou a kteří k tomu přijdou zcela nevině. Jenže tohle je prostě život a ten přináší i věci s kterými nelze počítat a naplánovat je jak chceme. Krásný víkend přeji. Bořek
sobota, 20. srpna 2011
 
servis jižní morava
servis jižní morava Tak nám uběhl další týden a ač nerad, přiznávám, že nejsem překvapen malou odezvou na můj podnět, apel či výzvu, jedno jak ji budu říkat. Je až zarážející, jak mnozí vyzývají ke směrování diskuze na odborná témata, nikoliv jen o internetu, ale v podstatě jakékoliv jiné téma velmi rychle skomírá. Na druhou stranu jsem překvapen, kolik interneťáků to sleduje. Ze skušenosti vím, že se snaží vytěžit z názorů a poznatků servisáků pro svůj byznys maximum, ale sami nepustí ani slovo. Jejich "práce" stojí na pseudohodnotách dnešního pokřiveného IT světa, kde nejvyšší devízou jsou jejich informace a jejich úskostné střežení. Je to podle mého dáno globalizací,množstvím a rychlostí informací pro všechny a tudíž je třeba ty, pro mě potřebné o to více střežit. Platí to obecně. Výrobci zveřejní pouze obecná čísla o hospdaření, velkoobchody tradičně nadsazují a internetové obchody mlčí jako zařezaní. Jen "naivní" servisáci si tu vylévají svá srdce. Možná je to tím, že tyto naivky jsou schopny přidávat k prodeji nějakou přidanou hodnotu, užitečnou radu i pomoc, na rozdíl od int.prodejců, kteří se dnes a denně cítí ohroženi a fundamentálním záklem pro jejich přežití je vlastní databáze zákazníků, to nejcenější vůbec. Samostatnou kapitolou u prodejů je reklama. Tak, jako po noci přichází den, po létu přichází podzim a zima a pokud zákon či značky nařizují zimní pneumatiky, je zřejmé, že ti co je potřebují, si je koupí a je to +- každý rok stejné. Jediným smyslem (uznávám že pro inzerenta fatálním)toho, je přetáhnou tákazníka od Franty, Jardy atd. ke mě, nikoliv zvýšit prodej obecně. Dokonce potíže či likvidace konkurence je brána jako přidaná hodnota efektu reklami. To je zcela zásadní rozdíl mezi poutačem před service a lesem bilbordů na cestách nebo na www. Docela přesně to popsali včera ve Všechnopárti ti mladí kluci, autoři českého snu. Masová a soustavná reklama má v člověku vyvolat instikty jako u zvířete, rozum pak jde stranou a je vyhráno. To nejsou jen fráze, podívejte se i doma kolem sebe, na své děti, zamyslete se, co jim vštěpujete a jaké jsou v reálu jejich priority. Výsledek je často skličující. Můžeme si klást 1000 otázek, kde děláme chybu, ale okolní svět internetu a reklamy nás válcuje. Spočítal bych na prstech jedné ruky, kolik znám rodin, kde konzum dnešního světa ještě nevyhrál. I z těchto důvodů nejsem překvapen, že odezva e-shopů je nulová, podstatou jejich existence je pouze maximální podíl koláče trhu, nikoliv pomoci trhu jako takovému. To by totiž mohlo náhodou posílit někoho, koho jsme původně chtěli přidusit. Vím,že takto přímočaře jejich uvažování nestojí, ale v podvědomí to tak musí fungovat. Ne nadarmo se používají slova jako: boj o zákazníka, cenová válka, nepřátelské převzetí konkurence atd. Ano, servisy měly zcela nepatrné přestřelky na ulici, případě ve městě a to povětšinou na poli ceny služby. E-shopy rozpoutali doslova cenovou celorepublikovou válku a ve válce jsou prostě oběti. Představa, že někomu ze servisů to pomůže, je prostě falešná. Proto prosím i Bořka, aby jeho otevřenost i slušnému int.prodejci byla přiměřená. Jelikož se podpory ohledně TWI silných e-shopů nedočkáme, navrhuji redakci ke zvážení a prosím, zda by pěkný a nápaditý plakátek v některém čísle by nebyl od věci. Servisy by ho dozajista umístily na pěkném místě, především ve vlastním zájmu. O špatném ekonomickém výhledu pro Evropu jsem pomlčel, jelikož těch pochmurných mraků je v mém příspěvku již tak dost. Odjíždím na závody, kde se nás před 5ti léty scházelo dvojnásobek co nyní, i to o něčem vypovídá. Přeji všem hezkou sobotu.
sobota, 20. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Díky. Určitě se ozvu. Bude to ale až večer.
pátek, 19. srpna 2011
 
E-shop z Brna
E-shop z Brna Bořku, e-mail jsem Ti odeslal. Jak si najdeš čas, budu jen rád, když se ozveš.
pátek, 19. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec E-shop z Brna-Nemám s tím žádný problém. Telefonicky po 19 hodině. Jinak samozřejmě na můj mail můžeš také klidně napsat kdy chceš. Mobil 608 868 868, e-mail bofil@seznam.cz
pátek, 19. srpna 2011
 
E-shop z Brna
E-shop z Brna Zdravím Tě Bořku, jsem majitel e-shopu s pneumatikama z Brna. Myslíš, že by sis našel čas na případnou diskuzi o pneumatikách, pneuservisu apod. po e-mailu případně po telefonu?
pátek, 19. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec V tom máš bohužel pravdu. Za peníze vše, ale pro bezpečnost by to nemělo platit. Skutečnost je jiná. To je smutné.
pátek, 19. srpna 2011
 
Radek
Radek Oni se rádi připojí, ale musí jim to někdo zaplatit. Tak jako na jaře bestdrive.
pátek, 19. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Také pořady typu autosalon by se mohli zapojit. Tam by to bylo myslím užitečné a funkční.
pátek, 19. srpna 2011
 
Radek
Radek A proč ne. I pro něj by to bylo přínosné a je to smysluplné. Spojí reklamu s užitečným. Nebo by hohl i Karas nebo Částka. Třeba se chytěj.
pátek, 19. srpna 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Radku tak to by mi v tomto případě vůbec nevadilo. Čím větší osvěta tím lépe si myslím.
pátek, 19. srpna 2011
 
Radek
Radek Třeba Grill udělá nějakou kampaň v televizi :-)
pátek, 19. srpna 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz