Tomáš D. Kikos a jak jsi tedy na tom ty? Dneska nám chumelí ale tak se to trošku zvedlo ale spíš si myslím že lidi už mají plnou hlavu vánoc atd.
úterý, 15. prosince 2009
Anubis U mne byl také razantní propad nákladních pneu. Speciálně ve značce Goodyear. Nákladní Hankook ještě tak držel loňská čísla. U přepravců jsem viděl zvýšený zájem ve formě poptávek, žádostí o cenové nabídky a hlavně snahu o splatnost v řádu tří měsíců.
úterý, 15. prosince 2009
Kikos Kousek od Ostravy, takže taky MK.
úterý, 15. prosince 2009
Tomáš D. Kikos: Moravskoslezky kraj a ty?
úterý, 15. prosince 2009
BIB Jak Bořek tak i já jsem tvrdě pocítil dramatický propad u nákladních pneu, mnozí dopravci skončili, nový nevznikají a trh si mezi sebou rozdělují ti velcí kam je problém se dostat a sem tam něco jim prodat. Naštěstí je tady obor Agro kde se i přes dobře známé problémy zemědělců daří prodávat a servisovat pneu , podmínkou ale je mít poměrně rozsáhlé skladové zásoby nebo dodání v ten den. O přístupu k internetu jsem tady toho napsal už hodně a stále platí být nesmlouvavý a mít svoje pravidla. Se zavedením opatření vůči internetu se prodeje mírně zvedli a lidi si pneu nenosí a proto máme čas na naše zákazníky..
úterý, 15. prosince 2009
Bořek Chlapi já jsem mněl letos obrovský propad v nákladních pneumatikách a protože jsem to už delší dobu sledoval, tušil a věděl, tak jsem se raději vrhnul do sektoru osobních pneu, kde jsem viděl větší možnosti. Vyplatilo se, protože nákladní sektor pneu pomalu skomíral a bylo třeba ho zaplnit jinou částí pneubranže. Nechtěl jsem omezit činnost pneuservisu, nebo propustit kvalitní mechaniky. Věděl jsem a vím, že tam mám ještě dostatečnou rezervu kterou je třeba využít a jsem rád, že se mi to částečně podařilo. Jsem i za to rád, že jsem před léty přistoupil tvrdě a nekompromyslně proti internetovým pneumatikám a věřím že i proto částečně dnes sklízím ovoce.A taky nikdy jsem při prodeji svých pneu za přezutí nedával práci zadarmo. Věděl jsem že by to byla má záhuba a dnes mi to jen současná situace dává zapravdu. Kde jsou ti co svou práci zamaskovali do ceny pneumatik a říkali velkohubě zákaznikovi, že práci a vše kolem mají zdarma? Cena pneu nejenom na netu je odrovnala a dnes když naučtujou svému zákaznikovi něco trošku více než předtím a to teď díky nejenom cenám pneu, ale i díky nákladům kolem servisu, musí udělat aby vůbec mohli fungovat, tak je zákazník přinejlepším pošle do háje. Kde je chyba? V zákaznikovi? Nene, tak to není! Ta chyba byla a je jen na servise, protože ten uvažoval jen krátkodobě a jen pro momentální zisk. Neuvažoval, co bude za rok, dva, pět. A tam je třeba hledat hlavní chybu. Pak do toho mimoto vstoupili další faktory jako např. levné nekvalitní stroje které mají všelijací rychlokvašákpneuservisáci, kteří devastují pneuslužby nejenom cenou a ale především svou kvalitou práce na strojích, které nemají vůbec co dělat na našem trhu. těch faktorů je více, ale to je na dlouhé psaní a dnes to vynechme. Podstata je ale jasná, každý je strůjcem svého štěstí a podnikání. Jsem rád, že i když tento rok byl velmi náročný mohu říct, že jsem s ním spokojen. Čekal jsem ho těžký, náročný a taky byl. Čekal jsem ho že nebude nijak moc příznivý, že to bude určitě zlomový rok a domnívám se že se opravdu pomalu začíná lámat chleba. Ale vše zlé beru jako dobrou lekci, poučení pro příště a protože můžu srovnávat vím moc dobře o čem tady píšu. Dnes to již bude vše, proto přeji všem opravdovým pneuservisákům hezkou ničím nerušenou noc.
pondělí, 14. prosince 2009
Marek Letošní rok byl velmi slabý. Oproti jaru došlo k určitému zlepšení, nicméně prodeje oproti loňsku šly dolů o cca 30%. Podobný stav je vidět i u kolegů, se kterými spolupracuji. Dodavatelé to samé - prakticky neprodávají. Jedinou vyjímkou kterou znám je tady Bořek.
pondělí, 14. prosince 2009
Kikos Tomáši D. odkud jsi?
pondělí, 14. prosince 2009
pneurs Zdravim kolegov z Ciech.
pondělí, 14. prosince 2009
Tomáš D. Pro mne je letošní sezona jedou z nejhorších vůbec, až na jeden záchvěv v říjnu je to velmi slabe to slyším i od mých kolegů z branže.
pondělí, 14. prosince 2009
Bořek Ahoj Chlapi, tak je zase za námi další týden a pro mne byl docela náročný. Práce jednoznačně přibylo s ochlazujícím se počasím, do toho mi ještě přišla závěrečná kontrola bezpečnosti práce, která dopadla velmi dobře bez jakýchkoliv závad, což mne velmi těší. Teď je aspoň čas plně se věnovat servisu a blížícím se svátkům, které u mne každoročně přinášejí zvýšený prodej zimních pneu. Skladem mám stále velmi solidní výběr, takže se nebojím, že bych někoho neuspokojil. Po tomto týdnu z toho nemám vůbec strach. Zákazníci se ptají a především kupují a to je nejdůležitější. I když jsou to sice někdy náročné chvilky diskuze, přesto to většinou dopadne tak, že si nechají poradit. Jinak mne mrzí jedna věc, která je podle mne velmi důležitá a chci o ni tady napsat. Za poslední týden jsem mněl po článku o havárii zvedáku v Pneurevue asi 20 telefonátů především od známých ze servisů, které zajímalo vše okolo zvedáku, výrobce, dodavatele, jak se mi daří, co a jak to vidím v branži dál, že mne dlouho někteří neviděli apod. Řekl jsem jim, aby taky přispívali do této diskuze. Všichni o ní ví, ale jen si to max. přečtou a nic nenapíšou. Když to tak jen lehce zhodnotím, přispívá tu pravidelně maximálně 25 servisáků a to ještě přeháním. Kolik je pneuservisů v ČR? Stovky nebo tisíce? Tady je třeba se zamyslet, kdo chce aby tento obor jel dál a vzkvétal, měl by se ozvat a zapojit se do diskuze a ne sedět na dílně a kňučet, vzlykat nebo jen nadávat! Já když k někomu známému příjdu na servis a začneme se o tom bavit nebo to rozebírat, tak si někdy hned přizná a vidí, že si za většinu těch špatných věcí může sám. Taky mám problémy, které musím a budu muset brzo řešit a jsou velmi důležitá a závažná a o kterých napíšu třeba někdy příště, ale teď řeším v první řadě práci, prodej pneu, servis a to je podstata dnešních dní která mne teď zajímá. Proto mne mrzí, že tak málo pneuservisáků se zapojuje do diskuze a je třeba s tím něco udělat a změnit to. Přeji všem opravdovým pneuservisákům krásný zbytek nedělního večera.
neděle, 13. prosince 2009
Canon z Polska od koho,
neděle, 13. prosince 2009
Radek Conti 54, Barum 49,5. Z Polska vyjdou levněji.
sobota, 12. prosince 2009
Poo Martine tak to máš velmi slušný, kolik ti nabízí na Barum? Kolik jim děláš kusů? Já to mám o 2% nižší :-(
sobota, 12. prosince 2009
martin Padni komu padni a ať si sáhnou sobě do svědomí za jaké podmínky dodávali na síť a podráželi tak servisy ,díky kterým mají ty zisky!!!!Mě dají teď v předodjednávce na Conti H 52% V,W 54% a kolik Jim???? 60%-65%
sobota, 12. prosince 2009
Radek On už na jaře to byl prý balík, a ted je to prý sakra balík. Tedy alespoň pro mně.
sobota, 12. prosince 2009
Pepa Radek má podobné informace jako já a bez pana Vetešníka jim to bude drhnout. Po splatnosti je pořádný balík. A ty ceny jen signalizují křeč. Tyrexu se otvírají světlé zítřky a do stáje ke 30.int.obchoďákům přibude ta nejcenější značka. Oni se nestěhují do nových mega prostor před Prahu k D1 pro naše krásné oči.
pátek, 11. prosince 2009
Radek Jedna věc je prodané množství a druhá věc je co je zaplaceno. A zaplaceno prý není. Zřejmě proto podsekl v jarní sezoně tolik ceny, aby dali dokupy něco na zaplacení. Zřejmě pro jistotu vyvedli na jaře internetovou domenu ze zadluženého Tomketu na jinou společnost.
http://www.nic.cz/whois/?d=nejlevnejsipneu.cz
"není všechno zlato, co se třpití"
pátek, 11. prosince 2009
Poo KA KA Ka ka kachna ...myslím, proč by to němec dělal?? toho bude zajímat tak akorát prodaný množství a to mu Tomket bude dělat pro nás nepředstavitelný, takže proč by ho měli za "úspěch" trestat?
čtvrtek, 10. prosince 2009
V4C Víte tu někdo něco více o situaci Barum- vs.Tomket. Vetešník byl údajně odejit za nadstandartní spolupráci s Tomíkem.