Pneurevue.cz » Fórum » Co všechno byste chtěli mít na nových internetových stránkách www.pneurevue.cz od ledna 2012?

Co všechno byste chtěli mít na nových internetových stránkách www.pneurevue.cz od ledna 2012?

 

čtvrtek, 8. prosince 2011

Otázka ze dne 8.12.2011

 
 
 
 
 
Anonym
Anonym Souhlasím s PR
sobota, 10. prosince 2011
 
Redakce
Redakce servis jižní morava: špatně chápete statut médií a novinařiny. Média tu nejsou od toho, aby byla někomu nebo něčemu nakloněna, ale aby reflektovala realitu. Mimo to přesně nechápu, co míníte tou "podporou změn". Nejsme časopis pro žádnou zájmovou skupinu, jsme časopis celého odvětví. Volbu, kdo bude figurovat v rozhovoru čísla, prosím nechte na nás. Pan Šubrt poskytl interview čísla poprvé po 20 letech jeho podnikání a po 16 letech naší existence, takže nám, prosím, nepodsouvejte něco o tom, kdo co platí. Koncept zmíněného německého časopisu a Pneu revue je jiný, ale to by bylo na dlouhou diskuzi. A ani nemáme ambici tuto koncepci kopírovat, stejně jako nemůže kopírovat MF Dnes největší německé deníky. Naprosto odlišné světy. To, že je do Německa blízko a že nás hodně ovlivňuje, s tím nemá nic společného.
sobota, 10. prosince 2011
 
Petr
Petr Naskladnit se michelinem, nesmysl. V lednnu naskladníš a vzhledem k tomu, že prodeje nepůjdou v únoru Michelin uďělá výprodej a bude to ještě o 3% levnější. Ten výprodej hodí Pešíček na net a seš v pr....
sobota, 10. prosince 2011
 
servis jižní morava
servis jižní morava Krásné slunečné odpoledne. Máme za sebou docela příjemný týden, pomaloučku se pořád něco dělalo a páteční odpoledne bylo super. Práce i prodeje, jedna báseň. Až dnes ráno jsem si poležel a přečetl rozhovor s p.Pešíčkem. Po pravdě, nedovedu si představit, že něco podobného bych se dočetl v Gummibereifung, ale na druhou stranu, ten pan taxikář,restauratér,hoteliér,velkoobchodník,int.prodejce a servisák v jedné osobě odráží pokleslost podnikatelského prostředí česka jako celku a to nejen v gumařině. Až u srdce zabolí, když se dozvím, že již ho na ples Matadoru nikdo nepozve, fakt dojemné. A jak se krásně s Matadorkama šmelilo, bez faktůrek. Mnoho dobrých lidí zamáčknulu slzu a v Jižních čechách zvláště, když Contík přivřel kohoutek. Z tohotu úhlu pohledu je dobře, že slovensko-polsko-český překupnický spolek skončil. Uvidíme, zda i odchod na zasloužený odpočinek pana Vetešníka bude rovněž znamenat svěží vzuch, či se i nadále se pojede po vyjetých kolejích. Nestydím se říci, že jsem z obecného stavu české společnosti zoufalý, ale možná se ledy pohnou jak na politické, tak v podnikatelské svéře. Mám pocit, že redakce by měla býti podpoře změn více nakloněna. Je hezké, že pan Šubrt se dožil ve zdraví krásného jubilea, ale je i příliž okaté, kdo platí za reklamu. Méně někdy znamená více. Soudruh Putin by dnes mohl vyprávět a pár týdnů zpět se zdálo, že oslavných článků a zpráv není nikdy dost. Opět bych čerpal inspiraci v pojetí již zmíněného německého periodika i s tím faktem, že tyto dva trhy nejde co do velikosti a hlavně kupní síle poměřovat. Pěkný den přátelé.
sobota, 10. prosince 2011
 
XXX
XXX S tím si múžou vytřít zadek.Na zimu jsem měl nákup s dph/faktura bez bonusu 185/60R14 Kleber krisalp 1011 kč a včera mi přijel zákazník od lumpa Pešíčka s pneu za cenu 1100 kč.Vemu minimum a pak budu dokupovat.Bude se hovno prodávat a to oni vědí,proto nás lanaří -viz Kormorán a jejich množstevní bonus.Seru na všechny z léta mám cca 400 kol a to mi na začátek stačí až až.Co bude scházet se dokoupí.
sobota, 10. prosince 2011
 
Moris
Moris Opět odskočím od tématu chtěl bych se vás zeptat na podmínky co nabídl Michelin na léto u mně cca. 52% + 2%
sobota, 10. prosince 2011
 
Anonym
Anonym je to podvodník,ale Pešule je větší.
pátek, 9. prosince 2011
 
petr d
petr d pane Částka je vidět jak si vážíte pneuservisů když inzerujete výprodej zimních pneu za velkoobchodní ceny se slevou až 60% :-)
pátek, 9. prosince 2011
 
pneuservis
pneuservis Po přečtení nového vydání Pneu Reuve mám dojem,že servis,který bude v nájmu a v dluhu zanikne .Jelikož je atak na cenu ,cenu a cenu.Kdejaký servis už dnes má svuj e shop a prodává s 0 marží,jen aby splnil nebo prodal .Všem hezké svátky.
pátek, 9. prosince 2011
 
Redakce
Redakce Pro Michala: Snažíme se namíchat takový "mix", aby byl zajímavý pro všechny čtenářské skupiny. A mnohdy to není jednoduché. V poslední době jsme posílili rubriky zaměřené právě na pneuservisáky a jejich každodenní život, např. oblast servisní techniky. V tomto trendu chceme pokračovat. Co se týče produktových informací a statistik, tam to není jednoduché. Zástupci značek jsou v tomto ohledu velmi tajnůstkářští a jen těžko vám dají něco nad rámec nezáživné tiskové zprávy. Dokonce je problém dostat např. prezentaci nového dezénu, která se v sále rychle odříká posluchačům, ale do ruky vám ji nikdo nedá. Jsou tam občas zajímavé informace, grafy, technické obrázky apod., které by časopis obohatily. Žádat např. statistiku nejprodávěnějších rozměrů či dezénů té které značky je bohužel nereálné. Pro firmy jsou to strategická data. Dělat vlastní testy pneu - to je též nereálné technicky i finančně, ale hlavně to není posláním B2B časopisu. A přenášet na papír na x stranách výsledky testu ADAC, to nám přijde zbytečné a vůči čtenářům nefér, když to najdou za 2 vteřiny na webu. Co se týče skladby lidí, kteří se vyjadřují k tématům, dost přesně jste to vystihl. Odpovědi budeme více zkracovat a redukovat ty, které se stále opakují. Co se týče známých a úspěšných jmen, před časem jsme zase byli kritizováni, že se tam objevují příiliš často :-) Takže je to takové neustálé hledání rovnováhy. V kažédm případě děkujeme za podněty i slova chvály a budeme se i nadále snažit důvěru nezklamat. Hodně si slibujeme též od nového webu. Hetzký den.
pátek, 9. prosince 2011
 
Michal
Michal Mě právě všechny ty tabulky a čísla, rozpisy dezénů určitě špatné nepřijdou. Naopak, mě třeba tabulka nejprodávanějších aut přijde hodně dobrá, protože i podle toho objednávám pneu. Nebylo by špatné psát ještě více o nových homologacích a jaké pneu se v tom vyrábí, nebo na jakých rozměrech sjíždí nová auta. To jsou věci, které musím složitě hledat a přiznám se, že mi tím i časopis šetří čas. Já velmi rád čtu o nových prvovýbavách, co vidím v novinkách tady na webu, nebylo by špatné se tím hlouběji zabývat. Líbilo by se mi, kdyby třeba i sama redakce prováděla testování pneu, ale to je asi sci-fi, které by stálo hromadu peněz a spoustu problémů kolem, aby se to vůbec mohlo uskutečnit. Mě se ale i hodně líbil článek (ne už tak co tam tvrdil:-) v PR o panu Pešíčkovi, že ho redakce navštívila, obrázek o jeho podnikání už jsme si pak všichni mohli udělat sami. Ale jinak mi časopis a stránky přijdou hodně zajímavé. Co někdy nechápu je systém, podle kterého se vybírají názory lidí v článcích časopisu. Třeba v článku e-shopy: růst nebo stagnace jsou ohlasy mnoha servisáků a pouze dvou e-shopů, kteří odpovídají v podstatě stále, ale pneuservisů se ptáte asi 4. To mi přijde trochu nefér a trochu i zavádějící, přičemž se jich to hodně týká. Na našem trhu funguje mnoho firem a mnoho slušných firem, které by mohli do článků přispívat častěji. Já bych si opravdu rád přečetl příspěvky třeba od pánů Procházky, Urbana, Cháry. To jsou veliké a úspěšné firmy, které na našem trhu hodně znamenají a stálo by za to se jich zeptat také na názory. Stejně tak je i dost jiných fungujících eshopů, které by dozajista měli k tematům co říct a bylo by zajímavé si přečíst jejich názory. Nebo se i ptát více těch i nejmenších pneuservisů. Omlouvám se, ale třeba mě už názory např. paní Markové nebo Tomicové moc nebaví, ty čtu už asi v pátem pneurevue za sebou a píšou pořád to samé, někdy tak, že mi přijde, že snad ani nepochopily téma.. A spousta článků i mnohdy přinesla i tížené ovoce (viz třeba o litých kolech, které prodávalo Auto Kelly bez homologace, jaké tóčo kolem toho bylo a bylo to opravdu dobře, že to v časopise bylo). Třeba mě by se líbilo, kdyby se udělala i tabulka nejprodavanějších rozměrů za sezonu a značek, taková statistika. Výrobci to sice zveřejňují, ale bylo by to zajímavé. Třeba jsem četl, že podle testů se pneu moc nevybírají a já jsem třeba letos prodal o 94% Semperitů více než kdykoliv jindy jen proto, že v testech letos Speed-Grip 2 končila na předních místech a TS830 ani nemluvím. Nevím, třeba je to tajné, ale nebylo by špatné třeba takový přehled udělat..Ale jinak časopis a web super, moc se mi líbí a časopiš přečtu od obálky po zadní stranu kompletně celý a díky za něj, že na trhu je!
čtvrtek, 8. prosince 2011
 
BIB
BIB to zni jako bysme presedli z favoritu do superba, uz se tesim a pokusim se dat dohromady par podnetu, bude registrace uzivatelu do fora?
čtvrtek, 8. prosince 2011
 
Redakce
Redakce K otázkám: Ano, na prezentaci Rema Tip Top v Brně byl náš zástupce a článek vyjde v příštím čísle. U nového webu např. počítáme s tím, že si budete moci sami zakládat diskuzní skupiny a volit témata. Dále každý uživatel bude moci přispívat vlastními články (blogy). Uživatelé budou moci komunikovat mezi sebou prostřednictvím privátní schránky. Atd... Máme tedy velké plány a přivítáme každý podnět, nápad...
čtvrtek, 8. prosince 2011
 
BIB
BIB bude nějak nově na novém webu řešena diskuze resp. otázka měsíce?
čtvrtek, 8. prosince 2011
 
Poo
Poo Jinak ještě, prý na začátku týdne měla v Brně v TipTopu proběhnout prezentace nějakých novinek. Byl někdo z pneurevue nebo i někdo jiný přítomen?
čtvrtek, 8. prosince 2011
 
Poo
Poo Na webu i v časpopise určitě více "ze života Pneuservisáků" Je u nás sposta hezkých a velmi dobře vybavených pneuservisů tak třeba do každého čísla jeden dva navštívit a přinést pořádnou reportáž. Určitě to oceníme mnohem více než zaplácnout mnoho stran tabulkou huštění nebo nic moc použitelným přehledem dezénů a rozměrů ve kterých se vyrábí.
čtvrtek, 8. prosince 2011
 
Poo
Poo V pneurevue se pracuje i večer :-)
čtvrtek, 8. prosince 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz