Pneurevue.cz » Eventy » Zprávy » Nová témata konference Pneu & Business
Chystaná oborová konference Pneu & Business 2014, která se koná 10. září 2014 v Golf & Spa Resortu Kunětická hora u Pardubic, nabírá stále jasnější obrysy. Již nyní je jasné, že její program bude více než bohatý a pro všechny hosty a účastníky konference přinese mnoho impulzů k přemýšlení.
Během července závazně přibyli noví řečníci konference. Jsou to lidé nesmírně zkušení ve svých oborech a pro pořadatele konference bude ctí přivítat je na pódiu. Jmenujme alespoň některé z nově ohlášených vystoupení. Manažerskou obec bude reprezentoval Jan Mulač, který řídí od založení v roce 1997 oficiální pobočku značky Pirelli v České republice. Jeho zkušenosti a nadhled, jeho propojení „nadnárodní“ a „lokální“ zkušenosti spolu s dlouhodobou kontinuitou práce jsou zárukou opravdu hodnotného vystoupení.
Všechny lidi v oboru čeká od podzimu nová výzva spojená s náběhem legislativy TPMS. Toto téma nelze – zvláště s ohledem na časový souběh – vynechat, a i zde vystoupí člověk, jehož znalosti a zkušenosti tématu jsou výjimečně. Simeon Nezbeda se totiž problematikou zabývá již od roku 2001 a jeho přednáška bude syntézou toho nejdůležitějšího, co by měl každý podnikatel či provozovatel auto/pneuservisu znát.
Progresivní firmy začínají objevovat kouzlo moderních technologií nejen ve zdrojích nových příjmů, ale i ve větší vnitřní efektivitě v podobě snížení nákladů. Je to realita, před kterou lze sice zavírat oči, ale tento přístup k ničemu nevede. Aleš Osmančík se svým týmem vybudoval on-line B2B platformu Pneu B2B, která, jak sám říká, „spojuje lidi, bourá bariéry mezi firmami, zjednodušuje komunikaci a způsob práce.“ Také on se podělí o své zkušenosti a poznatky a pokusí se přesvědčit, že pneuservis a internet nemusí stát proti sobě.
Opravdovým „praktikem“ v pneuservisní branži je Petr Baar ze společnosti AM Pneu z Ostravy. Za 21 let obchodní praxe došel k přesvědčení, že inovativní přístup, hledání nových obchodních postupů a zdokonalování obchodních dovedností je cestou, která může pomoci překonat soudobé výzvy pneuservisní praxe. Jeho heslo „Pesimisti mají vždycky pravdu, ale optimisti dokážou změnit život k lepšímu,“ by mohlo sloužit jako druhé motto konference Pneu & Business 2014.
Konference však nebude uzavřeným diskusním klubem odvětví, naopak vystoupí i lidé, kteří odvětví dávají práci, a také jeho dodavatelé. Vedle již ohlášené prezentace Petera Škody ze společnosti LeasePlan vystoupí zástupce velké autodopravní společnosti ICOM Transport, který nastíní „pohled z druhé strany“ v sektoru nákladních a užitkových pneumatik. A možnou odpověď na to, jak v době všeobecného poklesu marží získat nové obchodní příležitosti, dá Jiří Kyselák ze společnosti AD Technik. Profily řečníků a teze přednášek najdete zde. (průběžně aktualizováno)
Zde se můžete přihlásit na konferenci Pneu & Business 2014. Počet míst je omezen. Základní účastnický poplatek pouze 100 Kč na osobu. Pro účastníky bude připravena tombola s hodnotnými cenami. Pro zájemce o přenocování (s možností návštěvy fleetové akce T-Mobile Den s Fleetem 11. září) připraven večerní balíček.
Chcete více informací a místu konání akce? Najdete je zde.
Chcete-li se na cokoli zeptat, napište na naše diskuzní fórum nebo se s námi spojte přes Facebook Pneu revue.