Pneurevue.cz » Archiv
Toto je sté číslo Pneu revue, touto dobou přesně před 25 lety jsem začal připravovat první (nevím proč nazývané „nulté“ číslo, ale tehdy se to tak asi kvůli větší důležitosti nosilo). V té době jsem měl mnohem víc různých projektů, nad nimiž se už dávno zavřela voda, ale Pneu revue je tu stále. Kladu si otázku, proč tomu tak bylo a proč je Pneu revue stále mé „nejoblíbenější dítě“ (pokud samozřejmě pominu ty skutečné). Je to asi souběh různých faktorů, ale možná to hlavní bylo, že jsem se vždy snažil dělat časopisy nikoli „o něčem“, ale „pro někoho“. Tehdy se mi moji novinářští kolegové posmívali, že dělám časopis „o pneumatikách“, proč nedělám časopis o krásných rychlých autech, jako to dělali všichni. Já jsem však věděl, že nedělám časopis o pneumatikách, ale pro lidi kolem pneumatik. 25 let je dost dlouhá doba, v průměru třetina lidského života, a tím pádem nejde, aby Pneu revue nejen můj život, ale i život celé mé rodiny notně nepoznamenala. Moje letní dovolená musela končit na začátku července, protože zhruba od desátého se již pracovalo na klíčovém podzimním čísle. Své narozeniny jsem s železnou pravidelností trávil na výstavách a veletrzích, neboť mi je jejich organizátoři, nevím proč, plánovali na konec května. Jinak to byl ale s Pneu revue moc pěkný život. Dělat práci, která vás baví, to je podle mě jedno z největších životních štěstí. A to zde platilo stoprocentně. S Pneu revue jsem sjezdil republiku i kus světa, poznal zajímavé lidi a mohl realizovat své nápady. Dělal jsem i jiné časopisy a projekty, ale Pneu revue mi zůstala nejbližší.
Pneu revue byla ze všech našich časopisů nejodolnější vůči tržním výkyvům, ať už to byla krize 2008/9, následné roky recese či současný Covid. Jsem rád, že se nám navzdory nelehké době podařilo zrealizovat i mimořádné číslo rozhovorů, které najdete v tomto vydání a které vyjde také v Hospodářských novinách, Ekonomu a magazínu FLEET. Chceme tím představit odvětví a jeho lidi širší veřejnosti a trochu „zalobbovat“ ve prospěch pneumatik a jejich často podceňované důležitosti.
Samozřejmě i já se ptám, co dál. Jsem realista a uvědomuji si, že vše má svůj začátek a konec, týká se to lidí, zvířat i věcí. Časopisy typu Pneu revue postihují změny na mediálním trhu zatím relativně mírně. Pneu revue bude vycházet, dokud ji bude trh akceptovat, bude mít své čtenáře a bude ekonomicky soběstačná. Jsem přesvědčen, že poptávka po informacích bude stále, bez ohledu na to, jaký „nosič“ tyto informace přinese. Jsem rád, že v tomto směru máme ještě jednu pevnou „nohu“, a to webový portál. Ale i kdyby bylo toto číslo poslední, v tichosti, s pokorou a bez výčitek to vezmu. Byly to krásné roky!
Úspěšnou zimní sezonu Vám přeje,
Martin Mensa
vydavatel
Na tomto místě obvykle uveřejňujeme náš pravidelný rozhovor vydání, ale protože do tohoto jubilejního, stého časopisu je vložena příloha, která je postavena právě na rozhovorech, rozhodli jsme se věnovat tento prostor... celý článek »
„Přestřelka“ mezi americkým prezidentem Trumpem a firmou Goodyear zřejmě nemá v historii obdoby. Nekupujte PNEUMATIKY GOODYEAR, tweetoval 19. srpna Trump. A přidává odůvodnění: Ohlásili ZÁKAZ KŠILTOVEK... celý článek »
Označení P7C2 na bočnici nové generace Cinturato P7 (více také v článku v č. 3/2020) člověk snadno přehlédne, a pokud ne, asi by mu nepřikládal velkou váhu. Opak je však pravdou. Podstatný vliv na všestranná zlepšení... celý článek »
„Pohled vlády na ekonomiku by se dal shrnout do několika krátkých frází: Pokud se to hýbe, zdaň to. Když se to stále hýbe, reguluj to. A když se to přestane hýbat, dotuj to.“ Ronald Reagan. celý článek »
Stejně jako nedávno časopis AutoBild, také automobilový klub ADAC provedl srovnání dezénů letních pneumatik různých velikostí. Záměrem bylo prověřit, jaké výhody či nevýhody jsou spojeny s užšími, respektive širšími... celý článek »
Před dvěma lety se pneumatiky značky Armstrong vrátily prostřednictvím velkoobchodu Van den Ban na evropský trh. Nabídka této oblíbené značky s výborným poměrem ceny - výkon od té doby průběžně rostla a netrpělivě se... celý článek »